Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Nice to meet you. //Zac//
Side 1 af 2 • 1, 2
Nice to meet you. //Zac//
O: Skibe, vagter og masser af mennesker og et stort bål.
T: Nat.
V: Varmt, og der er aske. Lidt vind.
P: En hvid kjole, som hun fik på da hun blev opdaget. Ingen sko.
Nille hadede kjoler! Så meget... Hun havde lyst til at rive den af med det samme da hun fik den på... Men det ville have været dumt. Hun havde gået stille og roligt for sig selv i gaderne i doomsville, men en stærk vind havde taget hætten af hende og folk genkendt hende med det samme. De havde angrebet hende, bundet hende og tog hende til Aquener, havne byen. Menneskerne havde bragt hende til manden som havde udleverede dusøren... Nille fik dog ikke øje på ham da de havde gjort sådan at hun ikke kunne se eller snakke. Han havde beordret dem til at putte en hvid kjole på hende, og tage hendes sko af. Hun skulle være klar til bålet. Det havde Nille dog ikke tænkt sig at blive klar til... At blive brændt som en heks. Nu stod hun bundet, men med øjnene frie og tilladelsen til at snakke. Hun kiggede på sit eget bål, det der skulle brænde hende til døde. Hun trådte et skridt tilbage men vagterne skubbede hende frem. Hun kunne ikke bruge sin evne endnu... Vagterne var klar til at stikke hende ned i det tilfælde. Bålet var stort og frygtindgydende... Set i hendes øjne altså. Hendes hår var løst og vinden tog til tider fat i det. Hun ville ikke brændes.... Så hun valgte at uanset hvad skulle hun bruge sin evne nu. "Se mig i øjnene... Sig at du tør..." Hviskede hun til vagterne og vendte sig om. Hendes øjne lyste. Vagterne tabte deres våben, og Nille tog en kniv så godt hun kunne med bundet hænder. Hun skar sig fri og løb.
Sidst rettet af Nille Ons 12 Dec 2012 - 18:57, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Nice to meet you. //Zac//
Han så hvor pigen løb hend, og begyndte så at følge efter hende uden at nogle opdagede hvad han havde i sinde. Han vidste ikk hvad han vil hende, men det var heller ikk relevandt lige nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans tatoveringer forsvandt igen, og hans øjne blev normale igen, da han blev et menneske igen. "Det må du undskylde. Det var ikk med vilje." Han så bedende på hende. "Jeg har en dæmon i mig som nogle gande bare....." Han fik igen røde øjne og tatoveringe da den overtog hans krop igen. "Du skal ikk lytte til ham snuske, han
lyver. Dæmonen smiled endnu mere flabet end den havde gjordt før
//ikk for noget, men hans taoveringer bliver ikk usynlige når han bliver en dæmon, men synlige. Man kan ikk se dem når han er menneske, først når han er dæmon //
Gæst- Gæst
Hun blev rundtosset af den frem og tilbage, ting han havde der... "Okay... Jamen så kan jeg da sige det har noget at gøre med at de tror at jeg er en heks." Sagde hun og smilede flabet tilbge.
Tatoveringerne forsvandt, og de røde øjne forsvandt også. "Som nogle gange hvad?" Spurgte hun men tatoveringerne kom tilbage og også de røde øjne. Dér blev hun rundtosset. "Lad være med at kalde mig Snuske!" Sagde hun irriteret og tog sig til hovedet.
Gæst- Gæst
Sasuke blev atter sig selv. "Dæmonen i mig overtager somme tider min krop." Han smilede anstrengt. Det var svært at holde den nede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Læs om Nilles evne i profil, og kan du skrive hvad hun ser? Altså af minder ?//
Gæst- Gæst
Sasuke: Som 9 årig kom han til at dræbe en anden dreng som drillede ham, og han grinede bare ad det. men han kunne jo ikk gøre for det, det var hans dæmons skyld. Det var også dens skyld at han havde drabt alle de andre, men aligevel skammede han sig over det.
Hans dæmon: Den så alle de personer som den havde dræbt gennem tiden. Den havde kun drabt ca. 44550 personer i hele sit liv, og i betragtning af hans alder var det ikk så mang. Han skamede sig over at han ikk havde drabt flere end det.
//kunne ikk rigtig finde på noget//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Kunne ikk finde på noget :/
Gæst- Gæst
Hun kiggede hadsk på ham. "Du ved det ikke? Hvorfor VED du det ikke?!" Råbte hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Hej.. Nice to meet you. //Natalie//
» It is nice to meet you. //Zahara//
» Hej...it's nice to meet you -Mindy-
» Nice to meet you... Jake
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine