Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
The snow is still falling // Nille // - Page 3 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The snow is still falling // Nille // - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The snow is still falling // Nille // - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
The snow is still falling // Nille // - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The snow is still falling // Nille // - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
The snow is still falling // Nille // - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
The snow is still falling // Nille // - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
The snow is still falling // Nille // - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
The snow is still falling // Nille // - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba13The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba14The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba15 
Lori
The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba13The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba14The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba15 
Valentine
The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba13The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba14The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba15 
Natalie
The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba13The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba14The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba15 
Renata
The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba13The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba14The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba15 
Jake
The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba13The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba14The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba15 
Sean
The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba13The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba14The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba15 
Lenore
The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba13The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba14The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba15 
Celenia
The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba13The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba14The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba15 
Taliia
The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba13The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba14The snow is still falling // Nille // - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

The snow is still falling // Nille //

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 22:22

// Det er helt okay Smile //
Chie nikkede og gik ind efter Rex, han stod hurtigt op og fulgte med ud, Chie kiggede en gang tilbage men der var stadig ikke en sjæl i huset. Hun forsatte ud, og lukkede døren og låste efter sig, hun lagde nøglen i sin lomme, hun holdt Nilles jakke fremme til hende, så hun kunne tag den, "Så hvor ville du gå hen?" Chie smilede. "Jeg er frisk til at gå hvor som helst hen" Hun fnisede lidt. Rex kiggede på pegasusen, *Hvor er han pæn* Tænkte han højlydt, omkring alle ville muligvis have hørt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 9:15

Nille tog jakken, og tog den på. Hun lynede den op, og trak hætten op. Hun grinede af Rex's kommentar til BlackStar, men BlackStar forstod det ikke. Hun trak lidt på den ene skulder, og smilede. "Lad os bare gå lidt... Eller kunne dig, og Rex tænke sig en ridetur? Så længe Rex ikke sætter kløerne i BlackStar." Nille blinkede drillende til Rex, og smilede så til Chie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 13:24

Chie fnisede, "Jeg ville elske en tur!" Sagde hun med et kæmpe smil. Hun kiggede ned på Rex, "Ikke noget med at sætte klørene i Star!" Sagde hun alvorligt. Rex nikkede, *Men hvordan skal jeg holde fast?* Spurgte han til dem begge. Rex havde nemlig fundet ud af at Nille også kunne høre ham, det gjorde det noget nemmere at komilekere, så der ikke skal være oversætter på. Chie kiggede på Nille, *Muligheden er nok at du bliver hjemme, mens jeg tag på tur* Tænkte hun til Rex.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 13:27

Nille tænkte sig lidt om... Hun kiggede på BlackStar. "Hvis Chie nu holder fast i Rex, og jeg holder fast i Chie, så går det nok tror i ikke?" Hun så spørgende på dem, og kiggede så på BlackStar. Hun gik hen til Chie, og smilede høfligt. "Med for lov?" Sagde hun. Hun mente at hun ville hjælpe Chie med at komme op på BlackStar. BlackStar havde fulgt med Nille, og stod nu og puffede til Nilles arm med sin mule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 13:41

"Det lyder som en god ide," Smilede hun. Rex nikkede. Hun så på Nille, og da hun blev puffet til fniste hun lidt. Hun nikkede, og var klar til at komme op på BlackStar. Rex gik en runde rundt om BlackStar, han var ikke klar over hvordan han skulle komme op, han stoppede op foran Nille og så på Chie. *Ville du ikke nok hjælpe mig op også?* Spurgte han Nille, han kiggede på hende med bedene øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 13:44

Nille løftede Chie op på BlackStars varme ryg, og klappede ham på halsen. Hun kiggede ned på Rex, og grinede. *Selvfølgelig!* Svarede hun genmen tankerne. Hun fik også løftet ham op selvom han vejede lidt mere. Chie sad sådan lidt midtpå, og Rex foran hende tættest på hovedet. Nille så spørgende på BlackStar. *Kan du holde til det?* Spurgte hun ham. Han vrinskede, og kiggede på hende. *Ja, jeg er stærk!* svarede han. Hun rullede med øjnene, og svang sig op på hans ryg bag ved Chie. "Okay, hold fast i manen Chie." Sagde hun, og havde også fat i manen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 19:52

Chie holdt fast i manen, hendes arme gjorde at Rex ikke så let ville falde af, men hun frygtede for hesten. Man viste aldrig rigtig hvad der kunne ske ham, men der nu var 3 på hans ryg. Det gjorde at hendes smil forsvandt kort, Rex var derimod meget glad og smilede indvendigt. Chie kiggede så godt tilbage som overhovedet muligt, "Kan han holde til vægten?" Spurgte hun nervøst. Hun var bange for at det ville ende med at de enden faldt af eller at BlackStar ikke ville kunne holde til dem og begynde at styrte nedad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 19:58

Nille smilede beroligende til Chie. "Ja, det siger han i hvert fald... Men bare rolig hvis der sker noget skal jeg nok gøre noget ved det." Sagde hun, og kiggede fremad. BlackStar begyndte at galoppere, og Nille holdte bedre fast. BlackStar hoppede, men landede ikke igen, han fløj opad mod skyerne. BlackStars man flagrede i vinden, og hans vinger røg op og ned. Han var oppe ved skyerne på nul komma fem. Han begyndte at flyve langsomt, dels fordi at hvis han fløj hurtigt så blev han udmattet, og dels fordi at han ikke skulle gøre det for hårdt for hunden, og Chie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 20:20

Chie holdt automatisk bedre fast da BlackStar begyndte at bevæge sig. Hun kiggede fremad med store øjne, hun havde ikke fløjet før. Det hele var nyt for hende, her oppe i himlen. Rex var overaskset over hvor smukt det egentlig så ud heroppe, selvom han kiggede tit op, så han sjælendt det smukke ved det, men han havde nu set det smukke ved at kigge op, for nu havde han jo selve været deroppe. Chie så dette som et dejlig nyt minde der ikke ville blive gemt på dette tidspunkt og fremover, det ville sikkert sidde fast i hendes hoved som hendes forældres- og bedstemors død.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 20:30

BlackStar begyndte at flyve nedad, og landede fint ved en gade hvor der ingen mennesker var. Han galopperede først men stoppede til trav. Nille svang sig ned imens han travede, og fik ham til at skridte. "Blev i bare deroppe" Sagde hun, og grinede.

//sorry kort svar//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 22:12

Chie smilede, det gav et sus i maven at lande, og da Nille hoppede af, kiggede hun på hende, hun var glad, nu havde hun endelig prøvet at flyve, hun krammede Rex en gang, de overlevede og BlackStar klarede at have dem alle 3 på ryggen, hun følte sig stolt. "Okay," svarede hun Nille. Rex havde det stadig som om han fløj, men da Chie krammede ham, kiggede han rundt og fandt ud af at de var skam landet.

// Du behøves ikke at undskylde for kort svar, jeg giver også korte svar Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 6:15

Nille kørte en hånd igenmen BlackStars sorte pels, og smilede til ham. Hun puttede hænderne i jakkelommerne, og så fremad. BlackStar kiggede op på Chie, og vrinskede lavt, og foldede vingerne ud, og ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 10:12

Chie så undrene på BlackStar, "Ville De have mig til at gå ned?" Spurgte hun stille. Rex hoppede ned uden at ramme BlackStar og gik nu siden af Nille, hun kiggede nogen gang op på hende, bare for at sikre sig at han nu gik siden af den rigtige person. Chie aede BlackStars ryg, der hvor hun sad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 12:33

BlackStar prustede til svar. "Han vil gerne have du bliver deroppe." Sagde Nille, og smilede op til Chie. Nille aede Rex på hovedet mens de gik. "Har du en evne Chie?" Spurgte Nille. Spørgsmålet var bare røget ud af hende som ingenting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 12:43

Chie smilede og da Nille pludselig spurgte om hun havde en evne forsvandt det helt, hun kiggede op mod himlen, "Ja," svarede hun stille. Hun kiggede ned på Nille, "Hvad med dig? Har du en evne?" Chie smilede nu igen. Rex var ikke særlig glad for at Chie havde svaret ja, for han hadet hendes evne, og ville gøre meget for at få hende til at glemme den og drengen, Damian som havde lært hende den. Det irriteret ham, han kigge ned på jorden, han var blevet sur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 12:49

Nille kiggede op på Chie imens hun snakkede. Hun virkede ikke meget glad for at Nille spurgte, men nu var det jo forsent. Da hun spurgte om Nille havde en evne... Kiggede Nille ned på fliserne. "Ja... To evner." Svarede hun, og trak lidt på den ene skulder. Hun kiggede sig omkring. De var i gyderne, og ingen væsner var her... Gyden var lille, men stor nok til at BlackStar kunne være der. BlackStar havde foldet vingerne ind igen. "Jeg er eftersøgt fordi menneskerne tror jeg er en heks... Men det er jeg ikke. Jeg er en skammer." Forklarede Nille. "Min ene evne... Fik jeg som barn. Jeg kan se folk i øjnene, og se deres minder.. Jeg kan få dem til at skamme sig, og jeg kan på en måde kommandere med dem... Det tager dog på min energi, og jeg besvimer, og jeg kan glemme ting." Nille smilede lidt ved minderne om hvor glad hendes mormor havde været da Nille fortalte hende om sin nye evne som barn. "Og den anden... Fik jeg fornylig. Hvis du vil se den må vi tage hen til et sted hvor der er vand for jeg kan ikke fremtvinge den nu." Sagde hun så, og kiggede op på Chie igen. "Hvad går din evne ud på? Hvis jeg må få det at vide selvfølgelig." Hun havde opdaget at Rex var blevet sur, og hun aede ham blidt bag ved ørerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 22:11

Hun ventede med at svare Nilles spørgsmål, "Ved du hvor der er vand tættest på her?" Hun kiggede på Nille og smilede kort. Chie ville meget gerne se hendes evne om at betvinge vand. Rex kunne godt lide at blive kløet bag øret og det gjorde ham mindre sur. "Min evne, den har jeg lært af en dreng, han var ikke særlig.. venlig, men jeg blev forelsket i ham, og du ved hvad man siger, kærlighed gør blind," Chie smilede trist før hun forsatte, "Han lærte mig at hviske, det er en evne som kan manipulere med mennesker og det gør dem tit sindsyge, eller putter dem på medicin, fordi de tror de kan høre ånder som hvisker til dem," Chie blev trist i hendes ansigts udtryk. "Hvis du viste hvor mange uskyldige mennesker, der ikke har fortjent det, er blevet manipuleret med den.." En tår trillede ned af hendes kind, hun var ked af at have stået og kiggede på Damian som manipuleret med folk, hun havde set hvad det havde gjort ved dem, og han havde også brugt den på hende, for at få hende til at snige sig ud om aften for at være sammen med ham. Rex kunne ikke lide noget af det han hørte Chie sige, så han prøvede at lukke af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 12:14

Nille rystede på hovedet. "Nej, men vi kan fortsætte med at gå indtil vi finder noget." Sagde hun, og smilede til Chie. Hun lyttede alvorligt på det Chie fortalte. "Ja... Kærlighed gør blind." Hun sukkede, men smilede opmuntrende til Chie. "Du skal ikke være ked af det Chie... Det er ikke din skyld. Jeg er sikker på at du aldrig kunne finde på at bruge evnen til onde formål." Sagde Nille opmuntrende, og aede hende blidt på armen. Hun aede stadig Rex med den anden hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 15:08

Chie smilede på en lidt trist opgivende måde, og kiggede på Nille, "Har du nogensinde været forelsket i et ondt menneske eller ondt væsen?" Chie begyndte at smile optimistisk hun var ellevilde med tanke om at se Nille betvinge vand. Det havde hun aldrig set før. Rex var på en måde passiv, han vil hverken sige det ene eller det andet, for han var bange for at kommentere, så det lød groft. Han ville ikke være ond.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 6:33

Nille tænkte sig om... Altså, Jacob var jo en dæmon... Men han var ikke ond. "Måske, ondt væsen... Jeg er dog forelsket i ham, men han er ikke ond... Men han er dæmon." Hun smilede til Chie, og da de nåede til en sø ved en park stoppede hun op. "Bliv her." Kommanderede hun til BlakcStar, og gik hen til søen. Hendes ordre var endelig også til Chie, og Rex. Hun nåede søen, og stoppede op. Hun havde fremstrakte arme, og håndfladerne vendte ned af. Hun begyndte at løfte hænderne lidt, og vandet adlød. Vandet løftede sig på en måde. Nille havde lukket øjne, og skulle helst ikke forstyrres.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 19:50

Chie nikkede, og så da Nille var gået ned til vandet så både Rex og Chie på hende. Chie fik store øjne, det var smukt, det var pænt, ikke noget hun havde set. *Wooow* Tænkte hun for sig selv. Rex satte sig og kiggede på det. Chie var imponeret.

//Undskyld for et kort svar >.< //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 19:52

//Det ok ^^//

Langsomt begyndte vandet at forme sig. Hun begyndte at trække vejret hurtigere. Vandet formede sig til en slange... Og slangen vred sig nærmest. En slags sø slange... Bare ud af vand, og ikke spor farlig.. Medmindre hun ville skade nogen.

//Kort svar... Sorry.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 15:33

Chie smilede, hun var forbløffet over hvordan hun gjorde det, det så smukt ud, hun havde aldrig set sådan noget, Rex var også imponeret men ikke ligesom Chie var. Chie holdt øje med vær en bevægelse vand slangen lavet og vær en bevægelse Nille lavede, hun kunne ikke lade vær med at smile endnu bredere.

//I orden, og undskyld for mit korte svar igen >.< //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 19:19

Nille trådte et skridt væk, og knyttede hænderne sammen, og gik væk imens. Sø slangen fulgte efter, men da den rørte jorden faldt den sammen... Den var væk. Nille åbnede øjnene, og rettede sig op.
"Det var blot en af mine evner." Hun smilede, og så på Chie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 17:54

"Virkelig?!" Spurgte Chie overrasket. Rex var ligeså imponeret som Chie. "Hvor mange evner har du?" Spurgte hun med et smil.

// Undskyld for kort svar //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // - Page 3 Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum