Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The snow is still falling // Nille // EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
The snow is still falling // Nille // EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The snow is still falling // Nille // EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The snow is still falling // Nille // EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The snow is still falling // Nille // EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The snow is still falling // Nille // EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The snow is still falling // Nille // EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The snow is still falling // Nille // EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The snow is still falling // Nille // EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
The snow is still falling // Nille // Voteba13The snow is still falling // Nille // Voteba14The snow is still falling // Nille // Voteba15 
Abigail
The snow is still falling // Nille // Voteba13The snow is still falling // Nille // Voteba14The snow is still falling // Nille // Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

The snow is still falling // Nille //

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

The snow is still falling // Nille // Empty The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 22:26

S: Parken
O: En stor legeplads.
T: 16:00
P: SV [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
V: Sne vejr, ikke så meget men det falder.

Chie var taget en tur i parken sammen med Rex, der var masser af sne som lå rundt omkring, hun lagde sig ned og lavede en sne engel, Rex havde lagt sig til at rulle i sneen, derefter gik hun i gang med at bygge en snemand, Rex kiggede rundt omkring for at søger for at der ikke skete noget, "Det er så koldt at jeg kan se min ånde!" Fnisede Chie. *Det er ikke godt! Du kan blive syg!* knurrede Rex til hende. Han hadet at se Chie være syg. Chie grinede bare, "Rolig nu! Jeg bliver ikke syg!" Smilede hun sødt. Hun tænkte ikke over det så meget, hvis hun blev syg, blev hun syg og det var der intet hun kunne gøre ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 9:52

Nille kørte en hånd igenmen det sorte hår... Håret var løst idag, og hun havde ikke hætten oppe, så det hang ned af ryggen. Hun havde en hvid jakke på med hætte, sort tanktop indenunder, sorte bukser og sorte converse sko. Sneen knasede under hendes sko, mens hun gik dér... Hun tænkte. Hun overvejede. Hun var ved at gå amok. Fuldkommen. Sneen gjorde hende ked af det... Fordi den mindede hende om en. Hun sukkede irriteret. Hun hadede ham ikke... Tvært imod. *Ikke tænke på det mere Nille...* Lød der i hendes stemme. Det var hendes egen stemme.
Hun var ved at blive skør! Hun skiftede form til en panter med kulsort pels, og tre hvide striber på ryggen. Hun løb rundt parken, og hendes sorte poter blev våde. Hun fik øje på en lille pige, og en hund. Nille lagde hovedet på skrå, og lagde sig ned. Hendes pels blev våd men det tog hun sig ikke af. Hun holdte øje med dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 10:12

Rex kunne mærke at der var en anden, han begyndte at gå rundt og undersøge området, da han så fik øje på noget der var sort som ikke var der før, lagde han sig ned og holdt øje med det. Chie havde ikke lagt mærke til hverken det ene eller det andet, hun var stadig igang med at lave en snemand, hun var noget til den anden del af snemanden, nemlig dens overkrop, Chie kiggede hen på Rex, hun lagde hovedet på skrå og smilede sødt til ham. Rex nøs og holdt stadig øje med det sorte. Chie kunne se at der var noget galt, "Hvad er det Rex?!" Råbte hun. Rex højre øre bevægede sig i retning af Chie, *Her nogen, eller.. noget* Sagde han mistænksom. Chie kiggede hen, nok var der en ny sort plet, men det rørte ikke Chie, for hun var igang med at lege i sneen, hun forsatte med at bygge overkroppen, hendes smil forsvandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 10:14

Nille slikkede sig om munden. Hun ville ikke æde dem... Tværtimod. Hun ville lave sjov med dem... Hunden så ud som om den havde opdaget hende... Nille rejste sin sorte panter krop, og brølede svagt for at sige 'hej'. Da Nille var shapeshifter kunne hun tale med de fleste dyr, så hun luntede hen til hunden. *Hej* Nille sendte tanken til hunden, og lagde sig ned og rullede lidt i sneen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 10:25

Rex blev lidt nervøs, men da panteren kom hen og sagde hej og begyndte at rulle sig i sneen, blev Rex helt afslappet, *Hej* Tænkte han tilbage, han begyndte ligeså at rulle sig i sneen, Chie opdagede at Rex havde fået en ny lege kammerat. "Hej!" Smilede hun til panteren. Chie var ikke rigtig bange for så meget, panteren så sød ud, Chie nøs, og løb hen til dem, hun satte sig på sine knæ, med røven mod fødderne, hun kiggede på dem begge to, hun sad med fronten mod deres hoveder. "Hvad hedder din nye lege kammerat?" spurgte Chie til Rex, Rex stoppede og kiggede på panteren, Rex var munter og glad, *Hvad hedder de?" Han sendte tanken til panteren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 10:27

Nille grinede indvendigt. Hun kiggede på pigen der kom hen imod dem, og snusede venligt til hende. Nille satte sig ned, og kiggede på dem skiftevis. *Mit navn er Nille Panara. Hvad hedder de?* Svarede hun med en tanke til hunden. Nilles tunge var ude af munden, så man troede hun var glad. Det var hun også. Hun var legesyg. Så hun begyndte at rulle sig i sneen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 11:01

"Jeg hedder Rex* Tænkte han til Nille, han kiggede hen på Chie, *hun hedder Nille* Han kunne se at Nille var legesyg, og det gjorde ham glad, han gravede i sneen og rullede sig i den, "Hvor er i søde," sagde Chie, hun kiggede hen på Nille, "Mit navn er Chie" Smilede hun sødt. Rex havde fundet en gren gemt i al sneen, han gik hen til Chie med den og Chie tog den og rejste sig op, hun sigtet efter en sky op i himlen, så hun kunne kaste den langt, hun kastede den og Rex med et løb efter den. Chie stod stille og betragtede både Nille og Rex. Hun smilede lidt for sig selv, *det er ikke hver dag man får nye venner* tænkte hun for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 11:06

*Goddag Rex.* Tænkte Nille, og begyndte at løbe rundt. Nille stoppede op ved dem igen, og så på pigen der åbenbart hed Chie. Nille snuste igen til hende, og nussede sig ansigt mod hendes mave. Da Nille så grenen, brølede hun lavt -fordi hun ikke ville skræmme dem- og løb efter Rex efter grenen. Nille skiftede form, og blev til et menneske. Hun rejste sig op, da hun havde væltet rundt i sneen, og børstede sneen væk og grinede. "Hej!" Sagde hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 11:17

Rex kom tilbage med grenen og stoppede op og så på Nille, *En formskifter* Tænkte han til Chie. Chie kiggede med store øjne, "H-hej" Stammede hun. Chie gik hen til Nille, *Hvor er hun smuk* Tænkte hun til Rex. Rex gik hen og snusede til Nille, det var længe siden han sidst havde set en. Chie smilede til Nille og bukkede som en mand gør når han møder en kongelig. "Du er jo menneske!" Sagde hun med et bredt smil og kiggede op på hende. Chie gik rundt om hende og det gjorde Rex også, det var deres måde at kigge på folk på, Chie stoppede op da hun stod foran Nille ved fronten. Hun kunne næsten ikke tro sine egene øjne, hun var først en panter og nu et menneske. Chie havde aldrig set en formskifter før nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 11:20

Nille lagde armene over kors, og hovedet på skrå. "Nej, jeg er ikke et menneske. Jeg er en Shapeshifter." Nille grinede kærligt, og aede Rex på hovedet. "Jeg kan som i nok ved, skifte form til en panter. Har i aldrig set shapeshiftere før?" Spurgte Nille høfligt. Hun ignorerede det at de kredsede rundt om hende, og kiggede på dem. "Jeg gætter på at du er en Santuine, og rex her er din tvillingebror?" Sagde Nille. Hun havde mødt Santuines før, og vidste derfor hvordan man genkendte en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 11:36

"Jeg har aldrig set en Shapeshifter før," Sagde Chie. "Men Rex har!" Hun pegede på Rex. Han syntes at det var dejligt at blive kælet. "Ja, hvor viste du det fra?!" Spurgte hun spændt, hendes mund stod lidt åben. Hun følte at det var som om hun var en bog og Nille havde læst hende og kendte til hende, der var nemlig ikke mange der viste det, der hvor hun kom fra, der troede de bare at de var meget loyale overfor hinanden. Chie begyndte at smile. Hun kunne se at Rex havde det godt med at blive kælet og det gjorde hende glad indeni som udenpå. Hun kiggede i et kort sekund hen på sin ufærdige snemand, derefter kiggede hun ind i Nilles øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 11:41

Nilles øjne glimtede nogle gange, det gjorde de fordi hun havde evnen Skam... "Rex virker også rigtig klog." Nille grinede, og blev ved med at ae ham. "Jeg har mødt andre Santuiner før... Og så ved jeg det fordi at da jeg sagde til Rex hvad mit navn var, så sagde du dit navn bagefter. Det er lidt tankevækkende ikke sandt?" Nille smilede , og så på Chie. "Jeg beklager hvis jeg forskrækkede jer da jeg kiggede på jer... Men jeg blev nysgerrig." Nille trak på den ene skulder. Hun smilede undskyldende, og satte sig på hug, så Chie og hende var på højde. Hun blev ved med at ae Rex.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 12:21

Da Nille satte sig ned så hun var på højde med Chie, gav Chie hende et kram, "Det er helt okay, ingen er jo kommet til skade, og jeg havde ikke lige selv tænkt over hvad jeg sagde" Fniste hun. Hun gav slip og kiggede på hendes kinder, "Hvor kommer du fra?" Spurgte hun sødt. Rex lagde sig på siden som tegn på at han godt kunne tænke sig at blive nusset på maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 12:39

Nille blev lidt overrasket over at Chie gav hende et kram, men hun grinede bare. "Det gør intet." Sagde Nille, og aede Rex på maven. "Jeg kommer fra The Forest, men må jeg spørge hvad en ung pige, og hendes tvillinge bror laver her helt alene?" Hun så nysgerrigt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 12:45

"Eventyr lystige!" Smilede Chie bredt. "Min store søster og hendes kæreste er ude af byen for nogle dage, så vi er helt alene, og jeg kan ikke lige at være derhjemme når der kun er mig og Rex... Det er kedeligt!" Grinede hun. Rex elsket at blive nusset og kælet, han havde det som om han var i himlen. "Er du ikke lang væk hjemme fra?" Chies smil forsvandt lige da hun spurgte. Hun var meget interesseret i Nille. Rex lyttede naturligvis efter også selvom han blev nusset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 12:47

Nille grinede. Sikke en ivrig pige! "Det kunne jeg forstille mig!" Hun grinede igen. Chie og Rex virkede som nogle der var meget glad for at møde nye folk. "Jo... Men der er ikke brug for mig lige nu, jeg bor på en måde alene... Og på en måde ikke." Nille smilede hemmelighedsfuldt. "Jeg bor sammen med dyr." Nille begyndte at ae Rex lidt mere blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 12:53

Chie smilede sødt til Nille, "På en måde og på en måde ikke, er de venlige derhjemme?" Spurgte hun. Rex var pludselig blevet legesyg, han rullede væk og begyndte at løbe en tur rundt i området. Chie himmlede med øjnene, hun var lidt flov over Rex fordi at de lige havde mødt et nyt ansigt. Hun kiggede Nille i øjnene igen. "Er der farligt ude i skoven, der hvor du kommer fra?" Hun var blevet helt nysgerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 12:54

Chie var der utroligt nysgerrig! Ikke at det gjorde noget, det var faktisk meget passende. Nille satte sig mere til rette i sneen. "Ja, jeg har en panter som fylder utroligt meget, og fælder også!" Nille grinede. Hun kiggede efter Rex med et smil. "Nej, ikke sådan... Ikke for mig i hvert fald." Nille kiggede på Chie igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 16:36

Chie smilede og satte sig ned, "Det er godt at der ikke er farligt, så er du i det mindste i sikkerhed," Chie kiggede hen på Rex som stadig var igang med at lege, og randte rundt i sneen. Chie kiggede på Nille igen, "Hvor gammel er du?" Spurgte hun stille. Rex hoppede i en sne bunke og kom hen til pigerne, *Pas på* Sagde han. Han røstet pelsen så pigerne blev våde og hans pels blev puff.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 16:38

Nille smilede. "Jeg er 17 år, og du?" Svarede Nille, og fulgte Rex med øjnene. Da han kom tilbage, og rystede sin pels, så de blev våde grinede hun bare af ham. Hun skiftede form, og løb ind en dynge af sne, og rullede rundt der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 16:49

Chie kiggede på Nille, "12 år," Smilede hun. Da Nille forvandlede sig, løb Rex efter hende for at lege, Chie gik tilbage til at bygge sin snemand færdig. Hun var endelig nået til hovedet. Rex nøs, og rystede sit hoved, han fulgte efter hende, han var hypper og glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 16:50

12 år... Det var ikke meget, men hun vidste godt fra starten af at pigen ikke var så gammel. Nille gemte sig i en dynge af sne, og lå behageligt der... Hun var faktisk ved at falde i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 17:02

Rex kastede sig ned ved siden af hende og slappede af. Chie var endelig blevet færdig med snemanden, den var ikke særlig flot, den manglede både mund, næse og øjne. Chie kiggede hen på de to næsten sovende dyr, hun gik hen til dem, "Ville det ikke være en ide at vi gik hjem til mig? Så kan vi også få noget varmt," Smilede hun og pustede i sine hænder, hun frøs meget lige på dette tidspunkt, og klokken var hvis også ved at blive mange, hun kiggede op på himlen, den var mørk, men ikke så mørkt at man hverken kunne se eller noget, Chie var dog ved at blive bange, hun hadet mørket. Det fandtes intet værre, mørke og kældere var som sendt fra helvede for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 17:04

Nille puffede til kærligt til Rex, og rejste sig. Hun rystede sig så at sneen røg af hende. Hun skiftede form, og kiggede på Chie. "Selvfølgelig." Sagde Nille, og smilede. Hun kunne se at Chie frøs, så hun tog sin jakke af og gav Chie den. "Jeg fryser ikke så let når jeg er panter, så vis vej!" Sagde Nille, og blinkede. Hun skiftede form igen, og klar til at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 17:24

Chie fik varmen da hun fik Nilles jakke på, dejlig varme. Rex rejste sig og gik med efter at have rystet pelsen. Chie førte vej, der var ikke specielt langt og der var ingen mennesker på vejen, klokken var også blevet de 18:00 stykker. Chie stoppede op foran et brunt hus. Det så fint ud og man skulle ikke tro at det var unge mennesker der boede her, mere et ældre par, Chie åbnede døren. De stod nu i entreen, Hun hang Nilles jakke op, tog sine sko af og tørrede Rex's poter. Hun kiggede på Nille, ville hun forvandle sig tilbage eller skulle hun sige til sin store søster at hun havde taget en af Rex's venner med hjem. Hun kunne høre at der var nogen som var på vej hen mod dem, sikkert for at byde dem velkommen hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The snow is still falling // Nille // Empty Sv: The snow is still falling // Nille //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum