Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
its now or never(Arian)
Side 1 af 2 • 1, 2
its now or never(Arian)
T-12.41
O-folk og den slags
P-Cowboy bukser med en Sort t-shirt og mørke Røde sko.
V-halv lunt.
Zankuji kom roligt gående i en by som han ikke rigtig havde været i før eller noget, men det skadede jo ikke at se noget nyt for man kunne jo ikke vide hvad stedet ville dukke op med af ting.
Han kiggede rundt i byen og så alt hvad der sådan forgik der og lige nu var der ikke rigtig noget der sagde ham noget, men det skete nok på et eller andet tidspunkt, men lige hvornår viste han ikke sådan rigtig lige nu.
Han gik stille og roligt og puttede sine hænder i sine lommer og gik bare vider og håbede på at der snart ville ske et eller andet i denne her by, men hvis der ikke skete noget måtte man jo opsøge det men han viste bare ikke helt hvor den slags ting kunne opsøges henne.
Gæst- Gæst
Sv: its now or never(Arian)
Pigen holdte til sidst op med at løbe og vendte sig om mod den vrede flok.
"Lad mig være!" vrissede hun. "Jeg har intet gjort!"
Den vrede flok blev ved med at råbe af hende.
Gæst- Gæst
Han gik roligt hen ved siden af kvinden "hvad sker der lige her"sagde han med en høj tone i sin stemme og kiggede på dem alle sammen og ventede bare på svar fra hvad der i det hele taget forgik og sådan noget.
Gæst- Gæst
De andre fulgte ham og råbte misfoster i kor.
Arian vrissede og viste sine vampyrtænder. "Jeg er ikke et misfoster!"
Hun kiggede rundt, for at finde et af de vrede mennesker hun kunne springe på. Vrede var hun ikke så god til at styre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvorfor forsvare du mig?" hviskede hun.
De vrede mennesker kiggede nu både vredt på manden og pigen.
"Fjern dig knægt!" sagde en ældre mand til ham. "Og bland dig udenom."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Arian kiggede på ham, med et uskyldigt blik. Vampyrtænderne havde hun trukket tilbage.
"Tak," hviskede hun og kørte genert en hådn igennem sit hår.
Gæst- Gæst
Han så rundt også på hende "hvad gik det endeligt ud på hvorfor var de efter dig"spurgte han roligt og så på hende og slappede bare roligt af.
Gæst- Gæst
"Joh, ser du.. Jeg er en blanding og det bryder de sig tydeligvis ikke om," svarede hun og kiggede op på ham.
Hun var ikke særlig høj. Omkring de 1,60cm.
Hun smilte da hun så hvor afslappet han så ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik op på siden af ham og puttede hænderne i sin jakkelommer.
"Så, Zankuji, sikke et specielt navn," sagde hun glad. "Mit navn er Arian."
Gæst- Gæst
Han kiggede rundt og slappede bare roligt af og kiggede så på hende "dit navn er heller ikke helt normalt"sagde han med et smil på sine læber.
Gæst- Gæst
"I lige måde Zankuji," sagde hun, mens hun holdte sig ved siden af ham. "Nej, det er det ikke... Men jeg ved ikke hvad det betyder."
Hun smilte flovt, da hun aldrig havde fået at vide hvad det betød. Hvem skulle også lige fortælle det? Hendes forældre blev jo slået ihjel, da hun var helt lille.
Gæst- Gæst
Han så på hende "hvad går du og laver sådan til dagligt når du ikke bliver jagtet"spurgte han roligt og kiggede på hende.
Gæst- Gæst
Han virkede venlig nok. Og ikke nok med det, han havde reddet hende selvom han ikke kendte hende. Det var meget modigt af ham.
Gæst- Gæst
Han så på hende "undskyld at jeg siger det men du er en køn kvinde"sagde han roligt og slappede bare roligt af og sådan.
Gæst- Gæst
"Mange tak," sagde hun smigret og kiggede op på ham."Du er skam også en køn ung mand."
Hun kiggede ham i øjnene og bemærkede hvor flotte de var. Lidt grågrønne i det. Hun følte sig tilpas ved at snakke med ham.
Gæst- Gæst
Han så på hende og ventede roligt på at der skulle komme noget fra hende og sådan og det håbede han på at kom snart.
Gæst- Gæst
"Hmm, måske parken?" spurgte hun og kiggede på ham med et sprøgende blik. "DEr skulle vist være dejligt der."
hun ventede på hans svar og kørte en hånd igennem sit hår.
Gæst- Gæst
Han så rundt også på hende igen "folk har nok ikke vænnet sig til at der er andre væsner end dem her i verden men det har jeg nu godt nok og har ikke så meget imod dem"sagde han roligt og smilte for sig selv.
Gæst- Gæst
Hun sendte ham et smil og slappede af, ved at gå og snakke stille roligt med ham. Mennesker havde hun aldrig haft noget imod. Det var mere andre varulve, der løb efter hende, hun ikke kunne fordrage. Ja. Hun vidste godt at hun var en særling, men derfor behøvede de ikke at være så strenge.
Gæst- Gæst
Han var en meget stille og rolig person og sådan men når der var flere om en som hende så var han ikke, så kunne sådan en som ham skam godt blive sur over det for hvad havde hun gjort nogen noget så vidt han havde forstået og sådan.
Gæst- Gæst
De gik igennem parken, med rolige skridt.
"Så Zankuji, hvad fik dig til at stille dig op imod den gruppe mennesker for en du ikke kender?" spurgte hun forsigtigt og kiggede op på ham. Hendes blik var en blanding af nysgerrighed og respekt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» do you need help huh //Arian//
» what the fu** are you? //Arian//
» A fight? Let me help! //Arian//
» The blood sea.. //Arian//
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata