Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Can I Join - Arason
Side 1 af 14 • 1, 2, 3 ... 7 ... 14
Can I Join - Arason
S: Firestep Diskotek
V: Udenfor - blæsende, indenfor - ulækkert varmt
O: Ulækre lugte og fulde mennesker
P: En sort kort kjole med sorte balarinaer
Dagen havde fløjet væk fra Arycia og hun sad nu ved en bar klokken 20 om aften og det føltes kun som timer siden hun havde siddet ved hendes bor og spist morgenmad, hun havde ikke lavet noget specialt så det var lidt mærkeligt det havde gået så hurtigt, hun sad med en øl i hånden og kiggede udover diskoteket *Firestep Diskotek* hun rystede på hovedet der stank der inde, der stank af sved og alkohol fløj rundt i rummet og klæbede sig til folk, det var ikke et videre rart sted at være om aften, alle de mennesker der nu var der, hun kunne se et par enkelte som hun plejede at hænge ud sammen med, hun havde været sammen med dem, danset med dem... men hun havde ikke lyst til at danse mere hendes føder var trætte og hendes mund tør, hun tog en tår af sin øl og stilte den fra sig på bordet, hende venner vinkede hende over for en dans ekstra inden de skulle hjem, hun havde lovet dem at de måtte sove hos hende for denne aften for deres hjem var alt for langt væk til at kunne gås eller kunne køres til i den tilstand de var i, hun rystede smilende på hovedet af dem og rejste sig op på vej hen mod dem...
Hendes korte kjole sad perfekt på hende imens hun dansede med hendes venner og hyggede sig, hendes hår sad i en dolk men med nogle totter hang hende langs kinderne som let og elegant svingede imens hun dansede, musikken var høj og fik hjertet til at banke i takt til bassen, det var fedt og Arycia havde også selv drukket ret meget og var også ret meget fuld som hendes venner, hendes venne grubbe bestod af en dreng som hed Justin og det kunne tydeligt ses på hans feminine danse trin at han var helt igennem bøsse, den anden ven var en pige med flot langt blond hår som i den grab passede til hendes hjerne, det var Amalie, hendes dansetrin var der ingen der kunne stå for, det var smidige og elegante, og hende selv var bare fantastisk.
Arycia havde det sjovt sammen med hendes venner det havde hun altid det var meget sjove at rene rundt med om aften og lave lidt ballade, selvom det ikke lige var det de gjorde hver gang men engang imellem kunne de godt finde på det.
Musikken stoppede og der blev sat en stille sang på til alle kæreste parrene, Amalie og Justin blev enige om at danse sammen og Arycia gik op på sin plads igen hvor hendes øl stod stadig og tog en tår af den uden at tænke over hvad andre kunne havde proppet i.
Gæst- Gæst
Sv: Can I Join - Arason
til og tag en tår af den han skubede med vilje mod hende i det hendes
glas faldt på jorden og gik i stykker "undskyld undskyld" sagde han
og kiget på hende med et uskyldiget blik "det må du meget undskylde må jeg byde på en ny drik" sagde han og sendt hende et smil som undskyldning hans tøj var en sort t-shirt og et par jeans
Gæst- Gæst
Arycia kiggede mod manden med et smil "Jeg hedder forresten Arycia" hun rakte ham hånden og ventede på han skulle tage den og afsløre hvem han var.
Gæst- Gæst
imens han lyttede hvad hun ssagde om at hun ikke havde godt af mere
"nej jeg mener da du ser ud til og kunne klare en til med lethed er det dine venner"
sagde han og smilte til hende da hun jo havde kiget ud på dem "ja så jamen jeg er Arason Shadow Wolfwind men bliver kendt som skygens søn" svarde han og sendt hende et nyt smil til hende imen han kiget hende i øjne og gav hende hånden
Gæst- Gæst
Arason havde hun godt nok ikke hørt før men skyggens søn... det havde hun hørt før, det var noget for en klan hun havde hørt om, den lød faktisk interessant, hun smilede til ham da han tog hendes hånd "Arason... Enten har jeg drukket for meget, men har du ikke en klan eller sådan noget" hun kiggede spørgende på ham med et tyndt smil på læben.
Gæst- Gæst
hendes ven som havde spurget om hun havde fåede en på kroen
"det kan vi da godt sigde" grinte arason til hendes veinde og hende
"jo men det var en jeg fik af min far" smilte han og kiget drilende på hende
"du dansede godt" sagde han med et smil
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
på siden du kom ind" svarde han smilende og kiget på hende da
de jo fik nøglerne og gik "ja det så det ud til var drengen ikke bøsse" spurgte
han nysgriget om imens han stadig sendt hende et smil men" skal vi finde os et sted
osg sidde ned" smilte han til hende i det han rækket hans hånd frem som en gentle mand og ville vise hende veje til bordet som en getle mand
Gæst- Gæst
Hun kiggede efter Justin og nikkede så til Arason "Jo han er bøsse" hun smilte til Arason. Hun tog hans hånd "Tjah.. hvorfor ikke" hun smilte til ham og fulgte blot efter ham og kiggede rundt på de forskellige som stod og dansede, den vilde musik var nu kommet igen og folk dansede rundt og ramlede ind i hinanden.
Gæst- Gæst
klar til hende han smilte til hende og viste hende hvor hun kunne side
det var jo op til hende selv "har du brug for et værlse jeg har et du kan få"
sagde han smilende hvis hun nu ville joine hans klan
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
til hende inden han kløede sig bage hovedet han viste ikke hvad han ellers skulle sigde "vil du danse lidt senere og du skal nok få dit værlse" svarde han med et smil
"men du skal vide jeg ikke kan danse" svarde han og kiget
på hende med et smil
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"du sigde bare til" svarde han med et smil imens han kiget på hende "vi er hundret bueskytter nu men vi plejet og være i klane og 500 " svarde han og sendte hende et lille smil imens han kiget hende i øjne
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
blive skufte af at hun ikke gjorde det på den måde han havde jo ikke en kærste
længre han prøvet og holde trin med hende men til sisdte kom han til og falde ind i hende fordi han jo ikke var så god til og danse han smilte unskylde til hende mens han kiget hende i øjne
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
smilte i det hun gik rundt om ham for at lege mens de dansede
han smilte stadig til hende hun var enlig tagede meget vild men der var
et eller andet ikke mensketliget over hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
lidt igen han smilte til hende og svarde så "nej jeg har jo min klan og min lillle
søster og passe på" sagde han og sendt hende et lille smil imens han begyndte igen og danse sammen med hende det gik lidt bedre ind sisdte gang men han faldt ind i
hende igen imens han jo kiget unskyldne op på hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
med ham han smilte til hende i det hun træk ham væk fra danse gulvet
han syndes hun var meget sød men han ville ikke spørge om hun var
en varulve eller sådan noget
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
ned imens han smiler til hende han kiger på hende
ogspørge "vil du ha en drink nu" han smiler drilende og udeforede
på hende mens man kan se et udforende smil og kiger hende i øjne
"eller tør du ikke" grine han sødt til hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 14 • 1, 2, 3 ... 7 ... 14
» Do you want to join the hunt?- Shane
» Join chatten oftere!
» Going it alone? I am too.. Wanna join up? ~ Atreyu
» Wanna join me? - Sebastian Castle.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine