Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Can I Join - Arason EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Can I Join - Arason EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Can I Join - Arason EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Can I Join - Arason EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Can I Join - Arason EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Can I Join - Arason EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Can I Join - Arason EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Can I Join - Arason EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Can I Join - Arason EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Can I Join - Arason Voteba13Can I Join - Arason Voteba14Can I Join - Arason Voteba15 
Lori
Can I Join - Arason Voteba13Can I Join - Arason Voteba14Can I Join - Arason Voteba15 
Jake
Can I Join - Arason Voteba13Can I Join - Arason Voteba14Can I Join - Arason Voteba15 
Valentine
Can I Join - Arason Voteba13Can I Join - Arason Voteba14Can I Join - Arason Voteba15 
Lenore
Can I Join - Arason Voteba13Can I Join - Arason Voteba14Can I Join - Arason Voteba15 
Abigail
Can I Join - Arason Voteba13Can I Join - Arason Voteba14Can I Join - Arason Voteba15 
Edgar
Can I Join - Arason Voteba13Can I Join - Arason Voteba14Can I Join - Arason Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Can I Join - Arason

Side 1 af 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste

Go down

Can I Join - Arason Empty Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 20:15

T: 20:21
S: Firestep Diskotek
V: Udenfor - blæsende, indenfor - ulækkert varmt
O: Ulækre lugte og fulde mennesker
P: En sort kort kjole med sorte balarinaer

Dagen havde fløjet væk fra Arycia og hun sad nu ved en bar klokken 20 om aften og det føltes kun som timer siden hun havde siddet ved hendes bor og spist morgenmad, hun havde ikke lavet noget specialt så det var lidt mærkeligt det havde gået så hurtigt, hun sad med en øl i hånden og kiggede udover diskoteket *Firestep Diskotek* hun rystede på hovedet der stank der inde, der stank af sved og alkohol fløj rundt i rummet og klæbede sig til folk, det var ikke et videre rart sted at være om aften, alle de mennesker der nu var der, hun kunne se et par enkelte som hun plejede at hænge ud sammen med, hun havde været sammen med dem, danset med dem... men hun havde ikke lyst til at danse mere hendes føder var trætte og hendes mund tør, hun tog en tår af sin øl og stilte den fra sig på bordet, hende venner vinkede hende over for en dans ekstra inden de skulle hjem, hun havde lovet dem at de måtte sove hos hende for denne aften for deres hjem var alt for langt væk til at kunne gås eller kunne køres til i den tilstand de var i, hun rystede smilende på hovedet af dem og rejste sig op på vej hen mod dem...

Hendes korte kjole sad perfekt på hende imens hun dansede med hendes venner og hyggede sig, hendes hår sad i en dolk men med nogle totter hang hende langs kinderne som let og elegant svingede imens hun dansede, musikken var høj og fik hjertet til at banke i takt til bassen, det var fedt og Arycia havde også selv drukket ret meget og var også ret meget fuld som hendes venner, hendes venne grubbe bestod af en dreng som hed Justin og det kunne tydeligt ses på hans feminine danse trin at han var helt igennem bøsse, den anden ven var en pige med flot langt blond hår som i den grab passede til hendes hjerne, det var Amalie, hendes dansetrin var der ingen der kunne stå for, det var smidige og elegante, og hende selv var bare fantastisk.

Arycia havde det sjovt sammen med hendes venner det havde hun altid det var meget sjove at rene rundt med om aften og lave lidt ballade, selvom det ikke lige var det de gjorde hver gang men engang imellem kunne de godt finde på det.

Musikken stoppede og der blev sat en stille sang på til alle kæreste parrene, Amalie og Justin blev enige om at danse sammen og Arycia gik op på sin plads igen hvor hendes øl stod stadig og tog en tår af den uden at tænke over hvad andre kunne havde proppet i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 20:24

han havde set en proppe noget i en piges drik og da hun ligde skulle
til og tag en tår af den han skubede med vilje mod hende i det hendes
glas faldt på jorden og gik i stykker "undskyld undskyld" sagde han
og kiget på hende med et uskyldiget blik "det må du meget undskylde må jeg byde på en ny drik" sagde han og sendt hende et smil som undskyldning hans tøj var en sort t-shirt og et par jeans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 20:31

Arycia skulle til at tage en tår da en mand havde stødt ind i hende om det var med vilje eller om det var tilfældigt tænkte hun ikke videre over hun tænkte dog på sit glas med øl der faldt på gulvet efter han havde stødt ind i hende, hun kiggede på ham først uden et smil dog med et lidt surt udtryk i ansigtet men det ændrede sig da han sagde undskyld, hun smilte tilgivende til ham og rystede på hovedet "Det er helt okay, jeg kan ikke tåle det alligevel" hun smilede til ham, hun skulle alligevel ikke have mere hun var nok fuld for denne aften, "Nej ellers tak jeg har drukket nok" hun sendte ham et smil "Øh.. sæt dig ned" hun lavede en arm bevægelse mod en stol ved siden af hende. "Hey bartender.." bartenderen kom hen til hende og så spørgende på hende "Nogen har smidt et glas på gulvet tør det op inden nogen falder i det" bartenderen himlede med øjne og sukkede dybt og fandt så nået at tørre det op med...

Arycia kiggede mod manden med et smil "Jeg hedder forresten Arycia" hun rakte ham hånden og ventede på han skulle tage den og afsløre hvem han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 20:43

han tog hurtige sin hånd op foran hovede for at tøre sveden af
imens han lyttede hvad hun ssagde om at hun ikke havde godt af mere
"nej jeg mener da du ser ud til og kunne klare en til med lethed er det dine venner"
sagde han og smilte til hende da hun jo havde kiget ud på dem "ja så jamen jeg er Arason Shadow Wolfwind men bliver kendt som skygens søn" svarde han og sendt hende et nyt smil til hende imen han kiget hende i øjne og gav hende hånden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 20:50

Hun ville nu ikke mene hun så ud til at kunne klare en med let hed, men det fik nu et smil frem i hende, hun kiggede ud mod hendes venner som stod og dansede hun rystede på hovedet af dem og himlede med øjne, *hvor pinlig har man lov til at være* hun grinte svagt og vendte blikket mod ham "Nej jeg kender dem slet ikke" løj hun og i det samme råber Amalie så dum som hun nu var "hva så Arycia har man fået en på kroen" hun dunkede panden ned i sin håndflade og kiggede ydmygt op på Arason.
Arason havde hun godt nok ikke hørt før men skyggens søn... det havde hun hørt før, det var noget for en klan hun havde hørt om, den lød faktisk interessant, hun smilede til ham da han tog hendes hånd "Arason... Enten har jeg drukket for meget, men har du ikke en klan eller sådan noget" hun kiggede spørgende på ham med et tyndt smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 20:58

han grinte da han så hvordan hun havde reagert på
hendes ven som havde spurget om hun havde fåede en på kroen
"det kan vi da godt sigde" grinte arason til hendes veinde og hende
"jo men det var en jeg fik af min far" smilte han og kiget drilende på hende
"du dansede godt" sagde han med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 21:05

*Nej..Bare nej* tænkte hun og så på Arason som grinte, hvor pinligt, hun blev nød til at få sig nogle ordentlige venner. Hun nikkede til det han sagde, hun tænkte nok han havde en klan, hun havde godt hørt om den, den var ret så omtalende, hun rødmede hvor lang tid havde han kigget på hende seriøst "Øh.. Tak, hvor lang tid har du kigget på" grinede hun og kiggede spørgende på ham. Hun kiggede over sin skulder da hun godt kunne fornemme nogen var på vej mod dem, hendes venner kom gående vaklende hen til dem, det stod og kiggede lidt på Arason og smilte så til ham inden de vendte sig mod Arycia, "Vi går hjem nu så.. må vi låne dine nøgler" hun kiggede overrasket på dem "kan i godt gå selv" de nikkede begge to og fik så nøglen og forsvandt, endelig, af med dem, hun kiggede på Arason "de bor for langt væk" hun smilte til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 21:11

han kiget på dem da de kom hen til dem "ja jeg har kiget
på siden du kom ind" svarde han smilende og kiget på hende da
de jo fik nøglerne og gik "ja det så det ud til var drengen ikke bøsse" spurgte
han nysgriget om imens han stadig sendt hende et smil men" skal vi finde os et sted
osg sidde ned" smilte han til hende i det han rækket hans hånd frem som en gentle mand og ville vise hende veje til bordet som en getle mand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 21:19

siden hun kom ind... dammit så havde han jo set alt det pinlige, dem drikke sig stang stive og te sig som tossede, hun smilte genert til ham, dammit hvor pinligt.
Hun kiggede efter Justin og nikkede så til Arason "Jo han er bøsse" hun smilte til Arason. Hun tog hans hånd "Tjah.. hvorfor ikke" hun smilte til ham og fulgte blot efter ham og kiggede rundt på de forskellige som stod og dansede, den vilde musik var nu kommet igen og folk dansede rundt og ramlede ind i hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 21:38

han smilte og sææte sig ned efter han havde gjorde en plads
klar til hende han smilte til hende og viste hende hvor hun kunne side
det var jo op til hende selv "har du brug for et værlse jeg har et du kan få"
sagde han smilende hvis hun nu ville joine hans klan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 21:42

Hun satte sig bare der hvor han havde gjort en plads klar til hende da det var nemmest og sendte ham et smil, et værelse.. hmm.. ja hun sov nok ikke alligevel med det to mennesker, hun nikkede "jo tak, jeg får nok ikke sovet vis jeg går hjem til dem" hun smilede til ham og kiggede lidt rundt inden hendes blik var på ham igen "så.. hvor mange er der i den klan" hun så spørgende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 21:54

"den er ved og blive genopbyget igen" fik han sagt og smilte
til hende inden han kløede sig bage hovedet han viste ikke hvad han ellers skulle sigde "vil du danse lidt senere og du skal nok få dit værlse" svarde han med et smil
"men du skal vide jeg ikke kan danse" svarde han og kiget
på hende med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 21:59

Hun nikkede og smilede til ham "okay" hun krysede benene og lænte sig tilbage og slappede af, hun kiggede på ham tænkesomt og overvejede det men selvfølgelig ville hun danse "ja selvfølgelig" sagde hun med et smil, hun grinte svagt og kort "det skal jeg nok få lært dig" hun smilede til ham og sukkede da musikken blev stille og rolig igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 22:09

hAan smilte til hende og kiget så på hende igen
"du sigde bare til" svarde han med et smil imens han kiget på hende "vi er hundret bueskytter nu men vi plejet og være i klane og 500 " svarde han og sendte hende et lille smil imens han kiget hende i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 6:16

Hun kiggede på ham med et smil hun ville vente til den stille musik var ovre så kunne de komme ud og danse, "det var da mange hundred bueskytter" hun så ham i øjne som han gjorde og lagde mærke til at sangen blev skiftet igen til vild musik, hun smilte stort og rejste sig op hvorefter da hun skulle tage han i hånden kon til at flette den ind i hans, hun så undskyldne på ham og holde i stedet fast om hans arm, hun vidste jo ikke om han havde en kæreste, hun gik ud på dansegulvet og begyndte roligt at danse mens hun så på ham, folk kiggede på dem, mest for ikke at dunke ind i dem "bare følg mine trin" hendes trin var ikke pigede på nogen måde de var helt normale trin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 9:46

han smilte til hende da hun flette hendes hånd ind i hans han smilte af det men
blive skufte af at hun ikke gjorde det på den måde han havde jo ikke en kærste
længre han prøvet og holde trin med hende men til sisdte kom han til og falde ind i hende fordi han jo ikke var så god til og danse han smilte unskylde til hende mens han kiget hende i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 9:59

Hun smilte til han da han faldt ind i hende og tog hans hånd og løftede den og drejede sig selv rundt og slap så hans hånd mens hun dansede rundt om ham og kiggede på ham imens, han var nu ret sød ikke at kunne danse, det skulle hun nok få ham lært, hendes hånd gled rundt om hans krop i mens hun dansede rundt om ham og smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 10:06

han smilte tilbage til hende imens han dansede igen med hende han
smilte i det hun gik rundt om ham for at lege mens de dansede
han smilte stadig til hende hun var enlig tagede meget vild men der var
et eller andet ikke mensketliget over hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 10:13

Hun strejfede hans kind da hun stod foran ham igen og smilede til ham mens hun kiggede ham i øjne og begyndte at danse som før inden han faldt, det var ret hyggeligt det her, at de dansede. "danser du ikke særlig meget" hun smilede til ham og hendes øjne var spørgende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 10:17

han rystede på hovedet af det mens han selv begyndte og danse
lidt igen han smilte til hende og svarde så "nej jeg har jo min klan og min lillle
søster og passe på" sagde han og sendt hende et lille smil imens han begyndte igen og danse sammen med hende det gik lidt bedre ind sisdte gang men han faldt ind i
hende igen imens han jo kiget unskyldne op på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:35

Hun nikkede forstående til ham, at have travlt var ikke så sjovt men hun forstod ham nu godt, hun vidste bare ikke han havde en lillesøster det kom bag på hende, hun gav et lille grin fra sig da han faldt ind i hende igen, måske var det bedst de stoppede, hun tog hans hånd igen flettede hun dem sammen men slap ikke, hun så blot på ham og førte h væk fra dansegulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:41

han fulgte med hende imens det rørte ham at hun flettede finger
med ham han smilte til hende i det hun træk ham væk fra danse gulvet
han syndes hun var meget sød men han ville ikke spørge om hun var
en varulve eller sådan noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:53

Hun fulgte ham hen til bordet igen med et smil på læben, hun satte sig på pladsen som sidst hun sad på men en mand sad der hvor Arason havde sider før, hun kiggede irriteret på manden "ryk dig" manden grinte bare af hende han var helt sikkert fuld, "jeg sagde ryk dig" hun rejste sig op og kiggede manden dybt i øjne som nærmest slog gnister, manden fik et skræmt blik i øjne og rejste sig hurtigt og gik mens han kiggede sig over skulderen efter hende. Arycia kiggede på Arason og satte sig ned igen med et smil og lavede hånd bevægelse mod pladsen hun lige havde skaffet ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:57

han kiger skræmt på hende og sætte sig så
ned imens han smiler til hende han kiger på hende
ogspørge "vil du ha en drink nu" han smiler drilende og udeforede
på hende mens man kan se et udforende smil og kiger hende i øjne
"eller tør du ikke" grine han sødt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 13:17

Hun grinte af hans udfordring, det skulle han ike havde gjort hun lænte frem mod ham og derved løftet hen over bordet, "kom du bare, men du kommer til at fortryde det" sagde hun med et drillende smil og lænte sig tilbage og kiggede på arm og ventede på at han skulle bestille drinksne til dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can I Join - Arason Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum