Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Hallo er her nogen? // Akuma // EmptyIdag kl. 16:46 af Lenore

» It's been a long long time
Hallo er her nogen? // Akuma // EmptyIdag kl. 12:52 af Genevira

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hallo er her nogen? // Akuma // EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hallo er her nogen? // Akuma // EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hallo er her nogen? // Akuma // EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Hallo er her nogen? // Akuma // EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hallo er her nogen? // Akuma // EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hallo er her nogen? // Akuma // EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Hallo er her nogen? // Akuma // EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba13Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba14Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba15 
Lori
Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba13Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba14Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba15 
Valentine
Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba13Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba14Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba15 
Natalie
Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba13Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba14Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba15 
Lenore
Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba13Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba14Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba15 
Jake
Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba13Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba14Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba15 
Katrina
Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba13Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba14Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba15 
Sean
Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba13Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba14Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba15 
Renata
Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba13Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba14Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba15 
Edgar
Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba13Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba14Hallo er her nogen? // Akuma // Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164719 indlæg i 8728 emner

Hallo er her nogen? // Akuma //

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Meriko Tirs 7 Feb 2012 - 13:01

T: 22:00
Da: IRL
Dat: IRL
S: Gågaderne i Doomsville Rotten Root District
O: Få væsner og mennesker
T: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] med en sort jakke som der er helt åben og nogle høje støvler

Meriko var endelig kommet tilbage til det sted hun elskede alle mest men hun måtte nok sige at det havde forandret sig rart meget forholdte til sidst hun var her men ja det var jo også mange år siden at hun havde været her for det var den gang hun stadig boede i Deisska's hus sammen med Demetri som der var hendes bedste ven den gang de var yngere men hun måtte sige at det var de stadig for hun ville altid være der når han havde brug for hende selvom det nok ikke var nødvendig længere.
Hun gik lidt gå i den gamle gågade som hun næsten ikke kunne huske længere for der var godt nok blevet lavet meget om forholdte til sidst men den var stadig lige så hyggelig som hun kunne huske den. Hun ville nu ønske der var lidt folk her for hun ville vildt gerne snakke med nogen selvom hun vidste at hun ville skræmme dem væk da hun altid var så sur overfor andre da hun var bange for at tilknytte sig til nogle ud over Demetri for ham stole hun på men nu ville hun gerne snart møde nogle nye for det her var rart nedern syntes hun selv for folk kendte hende kun som fotomodel og hun var en af de eneste da det var så nyt her.
Hun gik længere ned igennem gågaden og kiggede lidt på huserne og de lukkede butikker da det nu var rart sent hun var ude og kigge på det hele.
Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 13:25

Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Akuma traskede langsomt gennem Doomsvilles mørke gader.
Han var iført sit dræber outfit fordi han ville have det sjovt.
Men alt kan jo ske så det betød jo ikke at han skulle dræbe nogen lige i aften.
Han gik videre ned af gaden indtil han så en kvinde.
*Hmm... ven eller offer?* tænkte han.
Han standsede omkring tredive meter fra hende.
Han var lidt oplyst af de få månestråler der ramte ham fra himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Meriko Tirs 7 Feb 2012 - 13:30

Meriko gik lidt i sine enge tanker om hvordan det hele var engang i denne by og hun kunne næste huske det hele selvom det var lidt svært. Hun stoppede foran en butik hun aldrig havde set her før og der var rigtig meget flot tøj der inde måtte hun indrømme så hun overvejde lidt at komme her ned igen om dagen og prøve noget af det og måske købe lidt med hjem.
Hun kiggede længe på det og smilede lidt for sig over en kjole som hun var helt vild med men hun stoppede hurtigt med at kiggede på den og kiggede rundt da hun kunne mærke at der var nogle ikke så langt fra hende og personen kiggede på hende men hun kunne ikke helt finde ud af hvor personen var henne da det var rart mørkt lige nu men hun prøvede at lugte sig lidt frem og hun vendte sig stille mod lugten og kunne se en eller anden lidt væk fra hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 15:18

Han hoppede hurtigt ind i skyggerne da han så at hun iagttog ham.
Akuma løb lydløst gennem skyggerne og stoppede bag hende.
"Hvad bringer dig ud på gaden midt om natten?" spurgte han mørkt.
Han havde ikke i sinde at dræbe hende.
Man kunne bare ikke se hans venelige ansigtsudtryk bag masken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Meriko Tirs 7 Feb 2012 - 15:28

Meriko knurrede lidt da han forsvand ind i skyggerne og var ikke særlig glad for det for hun vidste ikke om han angrab om lidt eller om han var venlige nok til at lade hver men det var jo ikke sikkert.
Hun vendte sig om og kiggede stille på ham "jeg ville bare se hvad der er sket her siden sidst" sagde hun stille og kiggede bare på ham for at finde ud af hvad han ville og hvorfor han snakkede til hende for det forstod hun ikke helt men okay hun kendte jo ikke rigtig skyggevæsner som sin døde familie gjorde for hun havde ikke mødt nogle før nu.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 17:02

Han gik rundt om hende og betragtede hende.
"En vampyr ser jeg..." sagde han roligt.
Han stod stille foran hende.
"Finder du det du søger?" spurgte han med den kolde stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Meriko Tirs 7 Feb 2012 - 17:05

Meriko knurrede højt af ham og holdt øje med ham mens han gik rundt om hende og blev rart sur da han kaldte hende en vampyr "Jeg er ingen vampyr!" Råbte hun af ham og kiggede surt på ham og knyttede stille sine hænde for at prøve at slappe af igen men det var svært for hun hadet virkelig når hun blev kaldt vampyr for det var hun slet ikke og det kunne folk bare ikke fatter fordi hun er med i Deisska klanen som der er vampyrer.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 17:15

//sorry gik bare ud fra det og glemte at læse det -.-//

Han stirede tilbage.
"Hmmm hvorfor jager en dæmon i natten når den kan tåle lyset?" spurgte han flabet.
Han tog sine hansker af og lagde dem i lommerne.
Lidt efter kom der langsomt spise knogler ud igennem håndledet.
Det var egentlig bare for at vise dem så han tog dem tilbage igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Meriko Tirs 7 Feb 2012 - 17:24

Meriko knurrede af han lige så stille den her gang og syntes godt nok han var irriterende lige nu "Hvem siger jeg jager?!" Spurgte hun surt om og kiggede surt på ham og holdte øje med alt han gjorde.
Hun kiggede stadig surt på ham "Hvem er du overhoved?!" Spurgte hun lidt hårdt om mens hun ventede på et svar.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 18:29

Han stirede ind i hendes øjne da han igen hørte knurren fra hende.
"Jeg er skyggen du ikke kan dræbe..." sagde han koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 18:53

\\Can I join? Smile\\

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Tirs 7 Feb 2012 - 18:57

//det må du vist hellere spørge hende om//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Meriko Tirs 7 Feb 2012 - 19:04

Meriko kiggede hårdt på ham og det kunne man næsten ikke se begrund af hendes helt grønne øje som der lignede mest en flot grøn eng "Det kan godt være men du irritere mig meget!" sagde hun surt og knyttede sine hænder noget mere.

// Det må du da gerne hvis det er okay for dig Akuma //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 10:44

\\is that a yes or? Smile \\

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 10:49

//der er noget der hedder tålmodighed Asmodeus -.- du svare bare nu så er rækkefølgen Meriko-Asmodeus-Akuma (jeg svare nok ikke lige nu da jeg har en del kreativitetsvigt grundet virkeligheden//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 10:55

\\Jesus, I did not mean to kick you in a face.. Hm.. Jeg svare lidt sener idag, da min skole gør det svært at svar, men beklare hvis jeg trådte dig over foden Miss Akuma "just teasing" Smile .. Jeg tror mange folk er påvirket af virkeligheden Wink you are not alone Wink \\

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Ons 8 Feb 2012 - 11:16

gennem den halv mørke nat, kunne man se en lille spinkel mand gående ned af den store gågade. han var iført en brun hullede robe, der viste fattigdom gennem mangel på bedre tøj. han havde en lille sort bog under armen, den havde en del sider i den, og dens sider var bedækket med nogen forskellige tegn og symboler som var syret ind i det sorte læder. Manden gik langsomt og ikke særligt selvsikkert, for man kunne tydeligt se hvordan den gamle man undgik at gå i vejen for folk, og hvordan han hele tiden viste ydmyghed med hans krops sprog.
Den gamle mand havde dog en hætte overhoved, så man kunne ikke se hans ansigt, og på grund af den stor robe, ej heller hans krop som sådan. han stoppet kort op, og drejet hovedet mod en lille gruppe på to væsner (jer), hvorefter han fik et roligt selvfedt smil frem, og begyndte langsomt at gå mod de to væsner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Tors 9 Feb 2012 - 16:08

Akuma kikkede ned på de knyttede hænder og tog det lidt som en trussel.
Hvor vovede hun at se ned på ham. Han var jo 'skyggen' og med sine 1,90 meter så ville han ikke finde sig i det.
Han kikkede ned i hendes øjne igen.
"Det kan da godt være at jeg irritere dig men hvorfor gør du så ikke noget ved det?" spurgte han flabet og havde ikke bemærket den gamle mand der nærmede sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Meriko Tirs 14 Feb 2012 - 8:12

Meriko knurrede af ham da han begyndte at snakke til hende igen "Hvorfor skulle jeg dog det var?!" snerret hun af ham og kiggede lidt på den gamle som der gik over mod dem og vidste ikke helt hvad han ville med dem eller hvorfor han gik over mod dem fpr hvad var han?
Hun snussede stille ind men kunne ikke finde ud af hvad han var for der var så mange lugte omkring dem.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 13:42

Den gamle mand stoppet kort op, da han så Merikos opmæksomhed bliv drejet mod ham. under den tykke hætte kunne man svagt se nogen blodskudte øjne.
Den gamle mand tog en hånd ned i tasken ved hans side, som hang over halsen i en læder strob. Den gamle mand tog ikke lang tid om at finde en lille grøn plante frem, som ligenet en et ganske normalt blad fra et træ, hvorefter han rettet sine gamle øjne mod Meriko, og lagde planten ind i den sorte bog, han havde under armen, og forsatte så mod de to væsner igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Feb 2012 - 14:10

//Asmodeus kan du ikke skrive din profil færdig så man ved hvad det er du kan og er? Og står det ikke også i reglerne at du skal skrive din profil færdig før du emner? Jeg ved det ikke men det ville være rart at jeg vidste hvad det er jeg emner med Wink Det er ikke fordi jeg har noget imod dig jeg aner bare ikke hvad jeg har med at gøre her Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 12:28

//Vil da gerne skrive min profil, men kan ikke se hvad det har relavans for vores emne? din karakter har jo ikke den information aligevel, og din evne har ingen henvisning til at kunne se folk race, personlighed, eller andet profil relateret. så hvorfor skal du vide det? jeg spiller på min karakter, og det er vel det som er nødvendigt for at emne? din karakter ved jo ikke hvad min evne eller andet er, så hvorfor skal det være et krav for at spille med dig? Wink syntes grundelaget "meta gaming" er en dårlig grund at skrive sin profil//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 12:36

//jeg mener bare at det forvire mig IRL men tag det ikke personligt det er bare mig der plejer det sådan (og så ved man jo hvad man skal gøre for at svække dig) og de fleste racer har en stærk lugtesans så de kan lugte om du er menneske eller noget helt tredie... Og så er der at man godt vil se hvad pokker din evne er?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 12:49

//forvirre dig? jamen er det ikke mere simpelt hvis man kun skal forholde sig til emnet. altså, hvis din race har sådan en overnaturlig lugte sans, vil jeg med glæde fortælle hvilken race jeg er, så hvis det står under din race beskrivelse, er det kun retfærdigt, at du får det at vide, uden tvivl Smile men for realismens skyld, gør det vel ikke noget du ikke ved hvad man svaghed er, din karakter ved det jo på nuværende tidspunkt ikke, men hvis du har en race evne til at gennemskue det eller andet, som er en "realistisk" grund til du ved noget om mig karakter, så vil jeg gerne dele det Smile men hvis det virkeligt er et problem, kan jeg godt udfylde den, selvom jeg ikke ser spille nødvendigheden Wink Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Gæst Ons 15 Feb 2012 - 13:08

//hmm du gør bare som du vil Smile tag dig ikke af mig så finder jeg ud af det på den gammeldags måde Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo er her nogen? // Akuma // Empty Sv: Hallo er her nogen? // Akuma //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum