Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba13Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba14Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba15 
Lori
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba13Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba14Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba13Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba14Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba13Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba14Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba15 
Jake
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba13Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba14Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba15 
Renata
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba13Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba14Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba13Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba14Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba15 
Sean
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba13Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba14Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba13Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba14Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba13Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba14Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Broken hearted girl. //Nille//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:09

//Jeg syntes nemlig bare det er lidt sært at Jade ville kunne vide HELT præcis hvad der var sket bare ved at kigge dér, hvis du forstår hvad jeg mener Very Happy.//

Nille gik hen til Jade, men der var stadig nogle skridt fra hinanden.
"Du elsker ham... Og jeg har svært ved at tilgive. Jeg overreagerede af en god grund... Men den vil jeg ikke fortælle dig. Jeg stoler ikke på dig mere." Sagde hun. Hun vidste godt det var en smule ondt, men det var nød til at blive sagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:11

Jade sank en klump og kiggede Nille i øjne. Hun nikkede stille og forståeligt.
"Ja.. Det er jeg klar over." Sagde hun og fjernede en lille tårer, det var ligenu at hun ønskede at hun måtte tale med hendes mor.
"Men jeg forstår dig når du siger du føler dig alene." Sagde hun stille og kiggede ned i jorden.

//Det var nu ikke den ide Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:15

//Then tell me! Very Happy//

Årh... Jade måtte ikke græde... Nilles hårde ansigt blev en anelse mere... Blidt?
"Hvad er der galt?" Spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:17

Min mor er der oppe, ved de andre engle... Hun var den eneste jeg kunne tale med, men nu er hun deroppe og jeg må ikke se hende.. Fordi jeg har mistet mine vinger.." Svarede hun stille med en mere bedrøvet stemme og satte sig på en bænk udenfor kroen. Hun tog hænderne for sig ansigt.
"Jeg har ingen andre, jeg er alene tilbage.." Svarede hun men tænkte Nille vel var ligeglad.
"Victoria, det hendes skyld.." Sagde hun stille..

//Pm Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:20

Nille kendte alt til det med at miste en man elskede... Ikke det med Jacob... Men med sin mormor. Nilles forældre var døde, men de havde slået hende, og i skolen havde de mobbet hende. Nille satte sig tøvende ved siden af Jade.
"Det er jeg ked af at høre... Jeg kender til alt det med at miste en person man elsker højt..." Hun så fremad. "Og nej, jeg snakker ikke om Jacob."
Hun så på Jade igen.
"Victoria er dum. Men jeg kan styre hendes med min stemme... Heldigvis."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:25

Jade sukkede, men lyttede dog stadigvæk efter.
"Ja efterladt.. Alene.. Jeg ved det Jacob er god, han ville aldrig efterlade nogle han holdte af." Sagde hun stille.
Jade smilte lidt.
"Hvorfor så ikke bare få hende til at grave sin egen grav og springe i den?" SPurgte hun ironisk men meningen var god nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:27

Nille sukkede.
"Ikke for noget, Jade... Men jeg vil helst undgå at snakke om ham lige nu." Sagde hun, og så ned.
Hun grinede lidt.
"Det kunne være sjovt... Men, jeg ville stadigvæk ikke kunne finde på det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:29

Hun nikkede.
"Jeg forstår dig, det skal du vide. Men jeg er stadigvæk ked af det, det skal du vide." Svarede hun stille og roligt.
"Ja, men må jeg så ik låne dine evner kort og gøre det?" Spurgte hun lidt drillende. "Jeg har intet imod det. Jeg vil have hævn." Svarede hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:32

Nille trak lidt på den ene skulder.
"Intet at skamme sig over, Jade... Alt er tilgivet, hvis du kan tilgive mig for at være sådan en dum tøs." Hun smilede skævt.
"Min ene evne som handler om skam er både en gave, og en forbandelse... Den anden er en fin evne." Hun smilede drillende. "Så vi to."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:37

Jade kunne ikke forstå hvorfor hun var tilgivet så hurtigt.
"du tilgivet," Sagde hun hurtigt, men turde stadigvæk ik tale med Jacob..
Hun lyttede stadigvæk.
"Nice nok, jeg har bare min lille usynligheds evne. Kan være praktisk og upraktisk." Sagde hun stille. "Hvad er den anden evne?" SPurgte hun nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:38

Nille smilede, og grinede lidt af hendes spørgsmål, men ikke ondt.
"En usynligheds evne er skam også meget praktisk." Sagde hun.
"Vand. Jeg kan fremtvinge en smule vand, og manipulere med det... Men det tager energi fra mig." Hun lagde armene over kors, og smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:41

"Intresant. Min evne har jeg arbejdet på i 120 år nu, jeg har lært noget af den. Den kan skabe et kraftfældt så at jeg sender phykiste ting tilbage på afseneren. Så det personen gør rammer sig selv. Smart i nogle tilfælde. Men jeg styre ikke selv kraftfælet. Og det kræver ulidelig meget styrke. Så jeg gør mgi usynlig for at være helt sikker." Svarede hun stille og smilte skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 11:23

Nille nikkede blot.
"Jeg ved ikke hvordan tingene står... Men vær sød ikke at sige til folk at mig og Jacob var... Sammen, okay jeg ved ikke om vi stadig er sammen, men jeg elsker ham stadig.." Hun så alvorligt på Jade. "Der er en grund til at vi holdte det hemmeligt... Så hvis du vil beskytte så sig det ikke til nogen, ikke engang dine venner... Ingen. Vl du love mig at du ikke siger det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 18:13

Jade sank en klump og nikkede.
"Hvem skulle jeg sige det til, jeg har ingen at snakke med." Svarede hun kort, og kiggede lidt ned. Hun holdte selv virkelig meget af Jacob, men hun opgav snart nogen form for glæde i hendes lile liv.. Opgav nogen form for fremtid, hun ville bare sidde inde på kroen drikke sig fuld for at prøve at glemme smerten.. Måske en dag ville hendes lidelser være væk.
"Jeg siger intet.." Svarede hun og nikkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 11:47

Nille nikkede, og rejste sig op.
"Tak Jade." Sagde hun. "Men jeg må gå..." Hun begyndte at gå væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:02

Jade blev siddende, og trak sine ben op til sig så hendes hoved lagde på hendes knæ. Hun holdte om sine knæ, og kiggede bare ud i luften og var blot trist til mode. Hun kiggede ikke engang på Nille da hun gik. Jade lagde ansigtet på hends knæ og lukkede øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:03

Endelig så ønskede hun at hun aldrig havde overreageret... Aldrig havde været ude at gå... Aldrig havde gået efter lyden af bekendte stemmer... Men det var forsent nu. Hun fortsatte med at gå.

//Out Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:08

Jade blev siddende var ligeglad med kulden om hun så skulle fryse ihjel..
Hun mærkede hendes tårer på hendes ben.. Men da hun kiggede op var der ingen i nærheden af hende alle var væk.. Som var hun usynlig..

//Out Wink Siger bare hvis vi skal tage et nyt Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:09

//Jep, du siger bare til. Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:10

//Mente nu du bare skulle sige til, for jeg er altid frisk XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:10

//Nej nej, du siger til Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:12

//Jamen, søde Nille altså ^^ Hvad nu hvis du ikke har lyst når jeg vil XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:13

//Jamen, så siger jeg det, og så venter du lidt tid, og spørger igen? xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:15

//Haha, sådan kunne man også gøre det XD Men bare rolig Jade har bestemt sig for at lade som om hun ikke føler noget for ham, i håb om hun selv vil glemme det Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:15

//Okay Smile. Har intet andet end at sige end det xD... Nå... OUT Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken hearted girl. //Nille// - Page 2 Empty Sv: Broken hearted girl. //Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum