Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
I missed you, alot - Sajro.
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: I missed you, alot - Sajro.
Han sukkede og vidste ikke lige hvad han skulle gøre af sig selv. Han var virkelig forvirret og han kunne slet ikke finde rundt i hvad han skulle sige eller gøre lige nu her for tiden. Han kiggede på hende.
''Så kom med.''
Han smilede og klappede hende i røven, for at sætte hende igang med at gå, men hvis man så på ham, ville man kunne se at det kun var ment som venligt drilleri og at der ikke var noget frækt eller seksuelt bag det.
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
"Er det ikke primært når du bliver vred der er fare for dyret kommer frem? For så kan man vel lære at kontrollere den vred?"
Hun tog et skridt frem, da hun mærkede et klap bagi. Hun vendte sig om mod ham og så det drillende smil, hun forventede ikke andet, men hun ville gerne selv legemed på det. Hun prøvede at undgå alle former for smil, mens hun bare rystede på hovedet.
"Enten eller mester."
Hun prøvede at virke alvorlig, men hun kunne ikke undgå at smile til sidst. Det gjorde hende heller ikke noget, det var et klap, det gjorde ingen skade.
Gæst- Gæst
Han gik bare stille og roligt med hende. Han vidste ikke lige hvorfor hun reagerede som hun gjorde. Han så på hende, hun var svær at blive klog på specielt som hun sagde det hun gjorde med at han skulle gå helt til værks eller slet ikke...
''Vil du da gerne have det?''
Han kunne egentligt godt forstå hvis hun ville, fordi det ville vel være rart at gøre det med nogen hun kendte og holdt af efter at have været sammen med en eller anden random dude.
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
"Men vreden kan man trodsalt arbejde med. Det er da en start."
Hun prøvede sig ad, hun vidste godt at det ikke hjalp specielt meget, men hun kunne ikke gøre så meget andet. Hun blev ved med at gå og så på ham med rynket bryn. Hun puffede blidt til hans skulder.
"Det var for sjov."
Hun sendte ham et smil, for at underbygge at det var for sjov.
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende, egentligt var han ikke glad for at have spurgt om det. han havde fordi hun lige netop reagerede med at det bare var for sjov. Han smilede bare stille og forsigtgt for ikke at virkede nærgående. Han lagde en hånd på hendes skuldre ganske stille.
''Jeg tænkte bare, at efter hvad du lige havde lavet... Ville du måske gerne af med følelsen af en fremmede ved at gøre det med en du kendte?''
Han så på hende.
"Jeg kan godt forstå dig. Hvis du kommer af med den side af dig selv, vil du ikke være dig selv længere, vel?"
Blair trak blidt på skulderne, men lige akkurat nok til at hans håndryg ville strejfe hendes kæbe. Hun lod dog kort efter skulderne falde på plads igen. Blair så over på ham.
"Jeg ved det ikke.. Jeg har oftest sex med folk hvis jeg er tryg ved dem. På nær når jeg er fuld."
Hun lod hendes hoved falde ned af så hun så skamfuld ud. Hun var ikke så vild med at der bare skulle være en smule alkohol i hendes blod og så var hun utrolig let at forføre.. Lettere end ellers.
Gæst- Gæst
Han så stille på hende. det var jo ikke noget han var glad for at han gemte sig bag hans mere dyriske side når det kom til ting han ikke kunne lide, såsom at dræbe nogle gange. Han så roligt på hende.
''Ja det må jeg jo erkende at det ved jeg du kun gør... Men hvordan kan du føle dig tryg ved en som ham der betaler dig?''
han vidste det godt. Han kunne se det på hende, og han kunne også lugte det, den klamme lugt af røg og andre ting der var blandet sammen...
"Det gør jeg ikke. Jeg er ikke tryg ved dem. Men jeg bliver nød til det for ikke at være slave. Så vil jeg alligevel hellere være.. Luder.."
Blair brød sig ikke om ordet luder, det lød bare så smagløst, men det var rigtigt. Hun var en luder. Hun så stadig ned.
En ung mand på omkring 25 stod i mørket og så hans mål nærme sig. Han gik sammen med en ung kvinde. Det gjorde det bare lettere at få det han ville have. Penge. Han havde planlagt at gå direkte efter Sargonis og såre ham, men det var bedre at distrahere ham og lave et bagholdsangreb. Han sigtede en pistol mod den blonde piges arm og lød et skud affyre. Dernæst flyttede han pistolen mod hendes lår og lod endnu et skud affyre. Nu skulle han bare vente.
Gæst- Gæst
Han ville have sagt det på en drillende måde men desværre kom det ud som om han mente det og helt ærligt noget i ham mente det jo også virkeligt det var jo bare sådan han var det hadede ham men sådan var det.
''Blair... Er du okay?''
han lagde så mærke til hvordan blodet fossede ud af hendes lår, han kunne ikke modstå det han satte en hånd for såret i ehndes arm og satte sig ned, hvor hsn rev hendes bukser op så han kunne komme til såret som han bare drak fra...
"Jeg er okay."
Det var måske ikke helt sandt, men hun ville klare sig.
Et smil luskede sig op på hans læber da han så pigen falde til jorden og Sargonis overgive sig til blodlysten. Så var det ved at være tid. Han havde en god solid kæde i den ene hånd og en stor dolk i den anden, dog for lille til at være et svær, pistolen sad i et hylster om hans liv. Han trådte nærmere hen imod de to skikkelse, så lydløs som muligt. Med en hurtig fornemmelse fik han kæden om halsen på Sargonis, nu skulle det bare låses fast.
Gæst- Gæst
''Blair smut du bare!!!''
Han glemte lige hun var blevet skudt og nok ikke ligefrem kunne løbe men hvad pokker han rejst sig op og hev i kæden som manden holdte i. Han måtte bare kæmpe til den bitre ende.
''Idiot!''
Han kunne godt se det ikke var smart at prøve at få fat i ham på den måde han gjorde, men det var der ikke noget at gøre ved nu. Han forsøgte at svinge kæden rundt om hans hals for at gøre det muligt at tvinge ham med.
"Idiot.. Kalder du mig idiot? Det er ikke mig der er dum nok til at få mig selv fanget, fordi der var blod. Du er så svag at blod kan overmande dig."
Gæst- Gæst
han greb bare fast om kæden da den sad hviklet rundt om hans hsla, og både med hele hans krop og med hans arme hev hende bare til af alle hans kræfter. Han grinede af den tåbelige unge mand der virkeligt troede han kunne gøre dette.
''Kom nu for helvede... Troede du virkelig at du kunne? Du er vel bare en tilfældig rookie...''
Han rystede bare på hovedet af ham, og han kiggede på ham, hvad blev det næste at de sendte killinger efter ham.
"Måske kan jeg ikke overmande en dum hund, men jeg kan sagtens overmande en pige..."
Han snusede ind engang før han gik op bag pigen og holdte dolken for hendes hals.
"...Endda en menneskepige. Hvad siger du til at jeg skærer hendes hals over? Så vil din lille kæreste ikke længere eksistere. Bare være et lig, rådne op i jorden.."
Gæst- Gæst
''Dø dit svin!!!''
Dyret var ligeglad med Blair fordi den aldrig havde haft noget særligt godt forhold til hende, så derfor sprang dyret bare på manden, han slog igen og igen på manden. han var ikke bange for at Blair blev skadet når dyret styrede fordi der var ingen grund til det. Han griende ondt...
''Dø dit fede læs...!!!''
Han huggede ud efter mandens hals.
Han nåede ikke at reagere før han blev overfaldet af Sargonis, dolken snittede hendes hals og fik det til at bløde, men ikke meget mere end som en hudafskrapning. Han slap dolken og lod den falde på jorden. Han prøvede at give igen, men fordi han kun var et menneske et menneske med kendskab til alle væsener, var det svært at gøre meget. Han slog ud efter Sargonis' hoved.
Gæst- Gæst
''Tåbe!!!''
Han kastede mandens nu livløse og hovedløse krop fra sig, men kiggede så over på det og gik over til det. Han var stadig i hans varulveform og han åd bare resten af manden med hud hår og alting. han grinede lidt og hylede så, han lagde sig stille til at sove så...
Gæst- Gæst
''Kan jeg låne din jakke til at dække mig med?''
Han så på hende og han havde selvfølgelig tænkt sig at vaske den fordi det nok ellers ville være lidt klamt selvom nogle kvinder måske ville kunne lide den lugt der ville hænge der eftersom der var hormoner og den slags i det, som ville gøre dem tændte men det ville bare være besværligt...
''Jeg skal nok vaske den...''
"Jeg kunne vel ikke få dig til at fjerne kuglen?"
Hun pegede på sin arm imens hun sagde det.
Gæst- Gæst
''Sådan... Mange tak for jakken.''
Han trak hende tilbage ind imod ham selv. Han smilede roligt til hende, mens han blidt bare sad med hende og uden at tænke over det begyndte han at nusse hende blidt på maven og hans fingre strejfede hende bryst ganske blidt. Det var faren der gjorde det ved ham.
"Sajro.. Det ville ikke gøre godt for nogen af os. Det er bedst at vi bare.. Lader vær."
Blair håbede han ville indse det, for hun ville ikke kunne stoppe ham igen, hun ville ikke kunne modstå ham eller muligheden for at få opmærksomhed.
Gæst- Gæst
Han gik i en lidt defensib position mens han hurtigt svøbte hendes jakke om sig for at skjule alt for hende, og han sprang ned fra bordet, og han virkede faktisk en smule fornærmet over at hun havde sagt det hun lige havde.
''Men hvor kan jeg så finde dig og give dig din jakke tilbage igen når tid er?''
Han kiggede roligt på hende. Han håbede virkeligt hun kunne sige ham det fordi så kunne han komme videre, og så kunne han glemme hende og den fare de begge lige havde været i som egentligt var så seksuelt tiltrækkende...
"Godt. Så vi er enige?"
Blair tog en dyb indånding, hun havde svært ved ikke at overgive sig og bare lade det ske, men hun blev nød til hvis hun ville have et nogenlunde forhold til ham. Det var ødelagt rigeligt i forvejen.
"Jeg holder mig mest i Rotten Root, eller rundt om Doomsville."
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende, og han kiggede ikke rigtigt på hende. Han så væk fra hende, og han nikkede bare til der hvor hun opholdte sig henne og han kiggede roligt rundt. han vidste ikke lige hvad han skulle sige eller gøre men han begyndte bare at gå væk fra hende.
''Men så ses vi vel engang?''
Han kiggede på hende. det her var typisk dem, de kunne ikke opføre sig ordentligt når de var sammen med hinanden.
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» There you are! I missed you damn much..//Sajro
» Corp's and alot of them. (Lågsus med ÅG) (Akira=Privat)
» Do you actually know how much I have missed you? ~Alison
» I missed you a lot //Gabriel//
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata