Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba13Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba14Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba15 
Jake
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba13Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba14Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba15 
Sasha
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba13Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba14Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba15 
Renata
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba13Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba14Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba15 
Celenia
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba13Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba14Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba13Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba14Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba15 
Genevira
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba13Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba14Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba15 
Katrina
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba13Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba14Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba15 
Lori
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba13Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba14Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba15 
Edgar
Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba13Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba14Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Hjææælp mig (Sean)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Empty Sv: Hjææælp mig (Sean)

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 20:14

Hun kunne ikke holde det ud det gjorde ondt og den brændende fornemelse blev bare værre, det varede ikke længe før mærkede den varme væske løbe ned af hendes hals. Tårede løb hurtigt ned kinderne på og blandede sig til sidst med blodet på hendes hals. Hun bandede ham langt væk. hvor ville hun ønske at hun ikke var den sad stolen. I et forsøg på at komme fri vred hun i sine arme og ben. Hun kunne ikke huske så langt tilbage, men sikker på at det var det mest ydmygende hun havde oplevet. Hun rystede på hovedet og lukkede øjne. Hun kunne ikke " lov mig at du ikke gør ham noget" gispede hun imens snakkede spøjtede det fra hendes mund i ansigtet. Hun brød sig om det velvidende viden om at hun nok ville blive staffet. Hun gispede højtlydt idet han slog hende der sylen havde været. Hun lukkede øjnen og ventede. Hun var næsten sikker på aldrig ville komme herfra. Hun var en ung engel og der ting ikke havde nået endnu. Hun stadig jomfru, det ville nok også død. Hun sikker på at hun snart skulle forlade denne jord og at Sean der skyld. Noget fik hende til åben hendes øjne stirrede hadfuldt på ham, hun rev endnu engang i rebene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Empty Sv: Hjææælp mig (Sean)

Indlæg af Sean Fre 22 Mar 2013 - 12:31

Han så lidt på ned på hende, mens han tænkte over det.
Hun hadede ham og stred imod rebene. Men det var bare ganske normalt og rørte ham ikke videre. Hun havde mærket smerte nok og så ud til at ville samarbejde.
Han smilte svagt.
"Jeg lover jeg ikke vil gøre din lille person noget. Men hvad betyder mine ord? du vil aldrig tro på dem alligevel. Men en ting kan du være vis på. Jeg gør kun dette, fordi jeg har lyst. ikke fordi jeg enlig vil have noget ud af det eller opnå noget. Tag det som din garanti" han så lidt på hende og ventede på at høre om hun ville sige det. Han tog hårdere fat om sylen og havde helt glemt den anden dæmon bag sig.
"Så? Hvem er det?"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Empty Sv: Hjææælp mig (Sean)

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 12:04

Hun kiggede sylen da greb hårde om den, hun ville ikke have den i hendes mund det gjorde hende nervøs, hun måtte sige det hun. Et svagt suk unslap hendes læber " Arason" mumlede hun svagt næsten uhørligt, hun vidste at han bare legede med hende, men der måtte være mere han ikke sagde. Hun slappede af kroppen. Afventede hvad der næst ville ske. Hun anede ikke om han snart ville være færdig. Hun følte sig lille og ville ønske at der var noget hun kunne gøre, men selvom nok havde fri og kunne forsvare sig selv. Havde sikkert ikke vundet. Derfor havde det været bedst vis ikke hun havde mødt ham. Men et kunne han være sikker på hun ville ikke tøve med at angribe hvis han krummede et hår på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Empty Sv: Hjææælp mig (Sean)

Indlæg af Sean Fre 5 Apr 2013 - 20:35

han var ærlig talt overrasket. Arason? Hans Arason? Hvor mange Arason var der?
"Arason? som i...Et menneske, der engang har været vampyr? Deathknight?" han så lidt på hende. For at se om noget af det gav mening for hende. Han smed sylen på gulvet og så lidt på hende med en tænksom mine, helt glemt at han faktisk bare hyggede sig. Så bredte et smil sig på ham.
"Arasons skytsengel...Hvor nyttigt!" hans smil voksede sejrrigt.
"Lad os pakke det her sammen. Du, min engel, bør blive her end til jeg finder ham. Han vil sikkert komme til undsætning når han høre jeg har hans lille engel og jeg kan få hævn...Nej, vent..." han stoppede op, mens han samlede sine ting sammen i taskerne. han gik over til englen og kiggede lidt på hende, før han lænte sig ind over hende.
"Nej..." sagde han langsomt.
"Jeg har en bedre ide. Du skal skynde dig ud til ham og fortælle dig alt der er sket og fortælle ham hvor rædselsfuld jeg har været. Du skal tage alle detaljerne med! Gør ham rigtig vred...Så han ikke kan undgå at jagte mig...Og hvis han ikke jagter mig, finder jeg dig og gør værre ting ved dig." han stod smilende over for hende, så rettede han sig op.
"løsne hende og smid hun ud på gaden." kommanderede han til den anden dæmon.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Empty Sv: Hjææælp mig (Sean)

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 6:44

Hun sukkede svagt, vent han lovede ikke gøre ham noget, lidt efter blev hun forvirret over at rebene løsnede sig hun bed sig svagt læben. Inden kiggede over på den anden dæmon. Hun gik hen til ham og lod ham smide hende ud. Hun vaklede en smule, inden hun spredte sine vinger ud lettede over jorden begyndte flyve væk. Hun havde valgt inde sig selv ikke at sige noget til Arason. Hun ville ikke have ham til jage Sean eller den anden dæmon. Hun ville heller at det gik ud over hende selv. Hun nyd luften mod hendes varme pande.

// out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjææælp mig (Sean) - Page 2 Empty Sv: Hjææælp mig (Sean)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum