Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba13look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba14look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba15 
Jake
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba13look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba14look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba15 
Sasha
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba13look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba14look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba15 
Renata
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba13look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba14look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba15 
Genevira
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba13look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba14look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba15 
Celenia
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba13look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba14look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba15 
Lenore
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba13look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba14look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba15 
Katrina
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba13look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba14look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba15 
Lori
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba13look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba14look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba15 
Edgar
look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba13look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba14look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 22:34

S: en gyde i Doomsville
T: 00.00
O: mørke
V: stjerneklart
P: en kutte af sort stof og et par sorte sko

en mand løb gennem de små gader som besat eller som om nogen var efter ham. han så hele tiden op og over sin skulder. hans øjne skiftede hen over den skygge der fløj der oppe. den legede med ham.

den kunne have dræbt ham på et hver tidspunkt og det var sikkert heller ikke så længe inden den slog til. manden havde for travlt med at se sig bag ud over sin skulder til at lægge mærke til den mur der blokerede ham og skyggen stod nu lige foran ham og hold ham op mod muren. de røde øjne skinnede gennem det tykke tæppe af mørke.

skyggen trådte frem og viste en mand "hr. dunnwall har du nogen sinde kendt til den følelse hvor du ved at du skal dø" manden nåede ikke at svare før han blev hængt op langs muren af et levende stykke ræb "en skam at dræbe sig selv i en snusket gyde" han svang med hånden og rebet lavede et voldsomt bræk og der lød et kvalmende knas fra mandens hals. hans sjæl fløj ud af hans mund og skygge manden greb den i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 22:45

Rapheal sad op af en mur i en mørk kold og klam gyde, hun sad og frøs og skælvede, hun skulle rigtig havde været hjemme hos Dust nu men hun hvde fået lov til at gå en tur og nu kunne hun ikke finde hjem, hun var blevet enig med sig selv om at hun ville overnatte i den gyde og så ville hun finde hjem næste morgen.

Hun hørte noget komme løbende, hun kiggede fra sin mørke krog i gyden og fik øje på en mand som kom løbende, der stod pludselig en mand foran ham og holde ham fast op af muren, Rapheal turde ikke at se mere og vente hovedet væk til hun hørte et knæk og hun vende blikket hen mod den nu døde mand og hans morder som havde brækket halsen på ham, hun rejste sig roligt op men selvom hun var rolig kom hun til at sparke til en spand i gyden og det gav genlyd, hun maste sig op mod muren og kiggede på manden som lige havde dræbt den anden mand


Det var lidt svært at se havd hun havde på da det var helt sort men det var en sort nederdel og en sort top noget hun havde fået af Dust men det forsvandt i mørket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 23:01

den lidt ældre mand vendte rundt på hælene og så ned af gaden da han hørte en spand blive væltet. han løftede sin hånd og trak pigen ud af skyggerne "hvad har vi her" han gik rundt om hende et par gange "dengse patruljens udstødte" han så på hende mens han gik rundt. hun var løftet op i luften uden hjælp fra noget som helst "hvad gjorde du så. stjal du lidt slik" han så på hende men han så dybere ind i hende ind i hendes ganske sjæl og et lille smil spillede over hans læber "eller har vi noget mere interessant her" han smilede så man kunne se hans tænder. de var lavet af sølv de fleste af dem "hør her dydsmønster. jeg har et forslag til dig" han lod hende sænke ned lige over jorden "du slutter dig til mig og jeg giver dig noget ingen andre kan" han hold en lille pause "frihed" han holdt sine hænder op foran sig "selvfølgelig hvis du nægter dræber jeg dig og fortære din sjæl. uanset hvad er det et win win situation for mig" hans smil var blegnet lidt men en skygge af det blev der stadigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 23:11

Rapheal gispede da hun blev trukket ud af skyggerne af mandens løftede hånd, hendes blik fulgte ham som han gik rundt om hende hun så skræmt på ham og var bogstavelig talt skrækslagen, han havde lige slået en mand ihjel, hun kiggede ned og var pludselig oppe i luften, ikke at det gjorde hende bange hun var van til at være oppe i luften men hun brugte normalt sine vinger.. Her brugte hun... Ingenting, hun kiggede ned på ham og sparkede i luften for at komme ned, hun kiggede væk da han kiggede hende i øjne hun ville ikke kigge ham i øjne det ville hun ikke, hun blev ved med at kigge væk ogs selvom han talte til hende, hun lyttede efter men kiggede ikke på ham mens han kom med sit tilbud, frihed hvad pokker skulle hun bruge frihed til hun havde da frihed, hun rystede på hovedet og skulle til at sige nej men da han sagde at han ville slå hende ihjel vis hun sagde nej stoppede hun, hun havde det jo fint hos Dust, hun tvang sig selv til at kigge på ham, "dræb mig for jeg tager ikke imod dit tilbud jeg har ike brug for dit tilbud" sagde hun stædigt og kiggede vredt op ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 23:25

de røde øjne borde sig ind i hendes "jeg har set din sjæl og du frygter ikke døden" han grinede og holdt en hånd om hendes hals "at dræbe dig ville være den nemme løsning nej jeg tror du er mere bage for at miste en du elsker hvad var hans navn nu" han smældede med tungen et par gange "når ja Dahhvie" han smilede ved at se hendes overraskelse der vistes i hans ansigt "lad mig forkalre hvordan dette her altid sker" han gik lidt tilbage og tog en stav han havde sat i jorden. den var krid hvid med en masse symboler og gik op til en klo der holdt et kranium "jeg opspore folk, jeg jager dem, jeg tager deres kønne små hoveder og smadre deres små kranier" der var lagt ekstra tryk på det sidste "så tager jeg deres sjæl og så kan jeg klare mig i nogle dage" hans smil var tilbage men denne gang var et nærmest psykotisk "jeg elsker den sidste del den for altid folk til at gispe" den lille flamme lyste op i hans stav. den var smaragd grøn "du frygter ikke døden nej men du frygter måske at midste nogen du holder af" gentog han "løb" sagde han bare hurtigt og lod hende gå frit. hun løb, han elskede når de løb. hans vinger blev foldet ud og han fløj op over de små gader og så ned på pigen og råbte "jeg finder altid mit mål. altid" hans grin kunne kun beskrives som gru opvækkende og var nok til at få selv den mest macho mand til at krybe ned i et hjørne og bævre af skræk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 23:38

Hun prøvede at sparke ud efter ham da han holde hende om halsen, nej hun var ikke bange for døden hun var en engel, en falden, hun kiggede undrende på ham da han sagde han ikke ville slå hende ihjel, hvad mente han med hvad var det nu hans navn var, der blev sent et stød igennem hende da han sagde hans navn *Dahvie* hun så ked af det, et tåre gled ned over hendes kind, hvordan vidste han noget om Dahvie, havde han opsøgt ham eller var de venner, men han vovede lige op at røre Dahvie og hun skulle få ham til at fortryde det, hun betragtede ham som han gik hen og tog fat om sin krid hvide uhyggelige stav, hun sank en klump ved det han fortalte hende, hvad fanden havde hun gjort ham siden hun skulle udsættes for dette, "Du rør ikke Dahvie" sagde hun vredt og kiggede på ham med et surt blik, hun kiggede sig omkring da han lod hende gå frit og sagde løb til hende, hun løb uden tøven løb hun væk fra ham, hun kiggede op på himlen da hun hørte ham råbe han fløj deroppe, hun blev bare detnede og blev ved med at løbr væk mens hun kiggede op mod himlen og holde øje med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 21:26

han landede foran hende og greb hende i armen mens han så på hende "lad os spille mit yndlings spil" hans røde øjne glimtede og han stampede i jorden med sin stav og seks personer dukkede op. tre af dem havde masker på "jeg kalder det keltisk roulette" han smilede til hende og holdt et fast greb i hende "en af dem her er Dahvie
måske og hver gang jeg siger til bliver en af dem slået ihjel" han nikkede og den første mand fik sit hoved hugget af "en skam det var ikke Dahvie" han lod den næste mands pose falde af og hans hoved blev også hugget af. han så på hende "har du fået nok" han grinede og de to andre mænd der ikke holdt en stod foran ham og tog hende i hver arm "lad os se hvem er den sidste person" hans tog en sværd og huggede mandens hoved af han løftede sløret men det var ikke ham "øv også jeg havde håbet på at det var ham" han vendte sig mod mændene "når ja dette er mine liv vagter" de rettede sig op og sagde i kor "broderskabet forbliver" de gik gennem gaderne to af dem holdt stadig om pigen "nå hvad skal vi nu lave" han klappede i hænderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 22:05

Hun gispede da han lande foran hende og greb fat i hendes arm, hun sparkede ud efter ham, hun kiggede lidt forvirret da seks personer dukkede op efter han havde stampet i jorden med sin stav, tre af dem havde en pose over hovedet så man ikke kunne se deres ansigter, hun begyndte at vride sig og sparke ud efter ham da han nævnte at Dahvie måske var en af de her personer med pose over hovedet og han ville slå dem ihjel en efter en og se om det var Dahvie, hun begyndte at skrige i håb om at nogen hørte hende, men der var ingen, ingen på gaden som kunne hjælpe hende væk fra dette mareridt, hun vente hovedet væk da han huggede hovedet af den første men vende det hurtigt igen da det ikke var Dahvie hun pustede lettet ud, "NEJ!" skreg hun da han gav kommando til at hugge hovedet af den næste, hovedet trillede men det var ikke Dahvies hoved, hun kiggede op på ham med tåre trillende ned af hendes kinder, hun skulle til at slå udefter ham men de to mænd som stod ved ham tog fat i hver af hendes arme, hun skreg bare for at provokere "hvorfor gør du det her hvad har jeg nogensinde gjort dig, hun gav et skrig fra sig igen da han huggede hovedet af den sidste person men da han løftede posen var det ikke Dahvie, hun kiggede på manden og prøvede at sparke udefter ham men blev så trukket gennem gaderne mens de to mænd holde hende i armene, "Min herre finder dig og så får du meget at lave" sagde hun surt og kiggede på ham med et ondt blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 22:25

han vendte sig rundt og gik ned i knæ "nå det vil han. men du glemmer noget" han smilede til hende "ser du det er min plan" han åbnede sin bog på en lille side med et fløjls bind "dust. under forbrydelserne fuskeri, kidnapning og slavehandel" han lukkede bogen "alt sammen her i de hvide rytteres bog der gennem tiderne er blevet opdateret med alle navne over alle skurke slemme nok til henrettelse nedskrevet af oraklet" han gik rundt om et hjørne og mændene fuldte med "broder Jansen vil du have æren" den ene af dem trådte frem og sparkede døren ind. der var ingen så John trak en stol hen under en lampe og lavede et nik mod stolen. de to mænd satte hende i stolen og bandt hende fast "vi kan gøre det her den nemme måde eller den hårde måde" han satte staven i gulvbrædderne hvor den blev siddende "du kan fortælle os hvordan du er i kontakt med ham. eller også må broder Vishnu bruge sine overtalelses evner" en anden knækkede hans knoer og åbnede den taske han havde på ryggen. den var fyld med gamle tortur redskaber hvor nogen af dem var blod plettede "dette er ikke noget jeg mener for sjov så. svar mig nu" hans smil var væk og de små blod pletter han havde i hovedet skulle få hende til at forstå at nu var legestuen slut.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 20:24

Hun kiggede sammenbidt på ham da han gik ned i knæ, hun vred sig og prøvede at slippe fra deres greb, "det har han aldrig gjort" sagde hun surt, det kunne hun ikke tro om Dust, han skulle sætte slaver fri det var jo hans plan ikke slavehandel og kidnapning og fuskeri, nej hun ville ikke tro på det, det var hendes herre og ham hun kunne lide. Hun kunne ikke rigtig gøre noget og fulgte så bare med og fandt sig i et rum med en enkel lampe og ingen hjemme, hun blev panikken da de bandt hende fast til en stol, hun kiggede op på ham og prøvede at vride hendes hænder fri, hun rystede på hovedet, aldrig hun ville aldrig nogensinde give information til nogen som kunne skade andre, hun kiggede over på en af mænde som knækkede knoer og en anden som åbnede en taske, hun lagde hovedet på skrå og smilede lumsk, "du kan gøre ved mig som du vil men jeg vil aldrig give dig information" hendes tone var hård.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 22:43

et lille fnys af sarkasme "åh nej du vil ikke tale det tænkte vi slet ikke på" de andre grinede bare "du siger at din herre ikke fangede dig mod din vilje og ikke planlagde at sælge dig eller andre videre så snart han kunne. så har jeg dårlige nyheder til dig" han lænede sig helt ned til hende og hviskede i hendes øre "hele den her verden er korrupt det er bare et spørgsmål om tid før man falder i" han stillede sig op igen "det er derfor vi eksistere. for at udrydde alle nye trusler inden de får for meget magt jeg burde vide det" han fjernede det lange hvide hår op i en heste hale så man kunne se det røde brænde mærke i hans nakke "efter som jeg er oraklet" han lød det lange hår falde igen og vishnu gik hen til pejsen og tændte op i den for derefter at ligge et brændemærke stav ind i ilden indtil den blev rødglødende der var formet som en fire takket stjerne "jeg har ikke været uden for min hule i flere århundrede og alligevel følte jeg verden blive fordærvet men det skal jeg ikke snakke om dig faldne engel" han smilede til hende i et falsk smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 17:37

Hun kiggede surt op på ham og de andre som stod og grinede, *idioter* hun vende hovedet væk fra dem og rystede på hovedet i det han begyndte at tale til hende, men hun hørte slet ikke efter, hun gad ikke høre, hun ville bare væk der fra. Hun stivnede da han lænede sig ind mod hende og hviskede i hendes øre, hun kiggede op på ham idet han løftede sit lange hvide hår op og afslørede et mærke i nakken, hun lagde hovedet på skrå, oraklet... så han havde skrevet det om Dust... Hun vende blikket ned i jorden da han lod håret falde for ikke at afsløre hun havde kigget på ham, på mærket, hun prøvede at vride sig fri, hun ville væk, hjem til Dust hjem i sikkerhed og ligge på sengen sammen med Dust, hun kiggede op på ham igen, "slip mig fri eller det bliver værst for dig selv" sagde hun sammenbidt og kiggede koldt på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal// Empty Sv: look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum