Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
A Fallen.. -Mia Szhirly-
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
A Fallen.. -Mia Szhirly-
O: En mørk sump, døde træer og en hæslig lugt af damp og rådne ting.
T: Midt på dagen, men man kan ik se det pga. solen ik rigtig rammer the valley.
V: Koldt og gråt.
Josh kunne mærke hvordan hans hjerte sad i halsen, mens han blev båret længere og længere ind i sumpen. Aldrig havde han prøvet noget lignende, at blive båret igennem en sump, imens han var fanget i en lille kasse, som fik ham til at krybbe sammen. At være i små rum var ikke lige det bedste for ham, man kunne vel sige at han led af clausstroferbi.. Men, det var en længere historie tilbage og lige nu kunne han ikke fokusere på andet end at hamre imod kassen låg, i håb om at det ville gå op så han kunne komme ud og bare løbe langt væk fra den farer, som han var kommet i. Eller, den som var kommet til ham. Det var lidt over et år siden at han kom til fortiden og man kunne sige at han var vokset, samt modnet på det år.. han var klar over flere ting nu, livet var ikke en leg og han måtte være stærk for at klarer sig selv. Men, i en situtation som denne, var ikke den nemmeste at slippe ud af. Hvem der end bar på kassen han lå i, havde tænkt sig at skade ham, men hvad de lavede i The Valley of Dead kunne han ikke helt få til at passe.. Nok kunne han ikke se noget i den kasse, men han kunne lugte at de var nær sumpen. Sådan en kvalmende lugt tog man ikke fejl af. Pludselig blev låget åbnet, så Josh åndede alt den friske luft ind i sine lunger, inden han ville løbe sin vej, men blev hurtigt stoppede af et par stærkere hænder som tog fat i ham.
"Nyd dit sidste åndedræt frygt barn," mumlede en dyb stemme.
Josh vred sig, slog ud efter stemmen og ramte noget, hvilket fik hånden til at give slip, så han kunne skynde sig væk fra dem. Han løb ind imellem nogen træer, gemte sig bag et af dem, hvor han langsomt tog en dolk frem og ventede på at de skulle komme forbi ham..
Gæst- Gæst
Sv: A Fallen.. -Mia Szhirly-
Hendes åndedrag var tungt og roligt, da hun gik igennem skoven, mens hun langsomt og elegant lod sine fødder falde på den bløde jord, som kun blev blødere, jo længere hun kom ind i skoven. Hun havde aldrig været der før. Var der kun, for at finde et sted at kunne sove i nat. Hun var gået fra at være engel, til en falden engel, og var derfor ikke velkommen hos sine venner længere. Men dem havde hun heller ikke brug for, fnøs hun.
Gæst- Gæst
Han udstødte et lettet suk og sænkede sin dolk, puttede den tilbage i lommen, inden han kiggede Mia i øjnene med et spørgende blik.
"Hvem er du?" spurgte han. Hans stemme var alvorlig, men samtidig varm på sin egen måde.
Gæst- Gæst
En grim, stærk lugt nåede hendes fine næse, og hendes ansigt trak sig straks sammen i en mærkelig grimasse. Hvad var det for en lugt? Og hvor kom den fra? Hvor var hun egentlig på vej hen? Hun så sig om, og kunne konstatere at skoven var. Blevet mørkere og tættere, end da hun havde startet sin lille 'vandring'. Hun var træt, men havde ikke i sinde at vise det, hvis der nu skulle dukke nogen frem bag en busk, som ved et trylleslag. Hun havde knap tænkt tanken færdig, før der rent faktisk sprang en ud fra busken ved hendes højre side. Han var køn, men nok ikke noget hun ville falde for. På det punkt var hun meget kræsen. Der skulle være noget specielt over ham, hvis det skulle være...
"Jeg har set dig før...." Hendes stemme klingede i tågen, og hendes ansigt var udtryksløst da deres øjne mødtes. Hvem var han?
Gæst- Gæst
"Har du set mig før?" hans stemme var stadig rolig, men forvirret. "Hvad mener du? jeg har da ikke set dig før? Hvem er du?"
En trampende lyd i jorden, fik ham til at sitre, men han rykkede sig ikke ud af stedet, men så bare på den smukke faldne engel som stod foran ham.
Gæst- Gæst
Hun sendte ham et let undrende blik, og hendes mund var stadig bare en tynd streng. Hun ønskede ikke at afsløre for meget af sig selv. Ikke at åbne for meget op, for fremmede. Det var hendes største forholdsregl.
"Du er engel ikk?" Hendes blik gled over hans anisgt, påklædning og attitude. Jo, den var sikke nok. Men hvor var vingerne? Gemt under tøjet? Eller kunne hun bare ikke se den i det tågede landskab?
Der lød trampene skridt længere væk, men det tog hun ikke yderligere notat af. Der var vel også andre der var ude at spadsere som hende selv?
Gæst- Gæst
"Jo, jeg er en engel," svarede han og rettede sig en anelse op. "Og det er du også ikke sandt?" Pludselig kom de trampende skridt nærmere, så Josh blev klar over at de var nød til at smutte, hvis de da ikke ønskede at komme i fedte fadet.
Han kiggede alvorligt på hende og gjorde et nik til at hun skulle følge med ham, da han ikke ville have at hun skulle blive fanget eller noget. Forsigtigt startede han med at løbe og håbede på at hun valgte at følge med ham.
Gæst- Gæst
"Jo...." Svarede hun. Kort og udtryksløst. Hun havde intet imod at være en engel, men hun ville nu hellere have været noget andet... Noget mere spændende... Som fx. vampyr, eller dæmon, eller sådan noget.. Det var kedeligt at være engel. Især når man var blevet bortvist fra sin klan, og havde fået hugget sine vinger af... Og så var man lige så svag som menneskene.. Hvor var det ynkeligt!
Da han let nikkede til hende. Forstod hun først ikke hans vink. Men han var åbenbart meget bange for de skridt, som var ved at nærme sig der, hvor de stod. Der va også begyndt at komme nogle dæmpede stemme frem. Dybe, mandestemmer. Mia gøs, og begyndt også at løbe..
Gæst- Gæst
"Navnet er josh," sagde han forpustet..
Gæst- Gæst
Hun var lige ved at falde over ham, da han pludselig stoppede op, og for at forhindre dette, endte hun med at stå i en forfærdelig, klodset stilling, som hun inderligt håbede han ikke lagde mærke til. Det ville være for pinligt, og det var bestemt ikke sådan hun ønskede, han skulle opfattet hende. Men han hev hende med om bag et træ, så de begge kunne få vejret igen, efter læbeturen. Hvrofor han gjorde dette, vidste hun ikke.
"Okay, Josh.." Hendes stemme var kold og helt uden det mindste spor af føelse eller no'et.
"Jeg er Mia." Mere behøvede han ikke at få afvide. Ikke nu. Ikke her.
Gæst- Gæst
"Hej Mia," sagde han og sendte hende et smil. "Undskyld dette pludselig postyr,"
Gæst- Gæst
Da de truende skridt var ved at komme længere og længere væk, og Josh igen kom frem fra sit skjulested, så hun olmt på ham med de nøddebrune øjne.
"Hvad gik det der lige ud på? Hvem var det?" Spurgte hun, undrende, mens hun med elegante skridt gik over til ham, så hun stod, kun få meter fra ham. Hvis han havde rodet sig ud i problemer, kunne hun lige så godt gå. Det ville hun ihvertfald ikke være med til.. De var godt nok af samme race, men inderst inde var de vidt forskellige. Eller det ville sige... Ham var ligesom alle andre... Sikkert en være fedterøv, mens hun, som altid var anderledes..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og du gjorde ingen modstand?" Fnøs hun, og betraktede ham kort, inden hun også begyndte at gå med lange, elegante skridt, som hendes mor havde lært hende, lige siden hun tog sine første skridt.
"Opdagelse" svarede hun, kort for hovedet, og så frem for sig, mens de gik længere og længere væk fra det sted, hvor de havde mødt hianden. Mia begyndte pludselig at tænke på, hvad der ville være sket, hvis ikke hun havde mødt Josh...
Gæst- Gæst
"Jo, men de gav ikke op.. Hvad de end ville, så måtte det være vigtigt, siden de blev ved med at jagte mig rundt i skoven," han kiggede ned i jorden, på de slidte sko og de slidte cowboy bukser.. "Oplevelser? Det kender jeg godt, det er fantastisk at opleve noget nyt," Han smilte skævt og kiggede ind i hendes øjne, betragtede dem et kort øjeblik, inden han kiggede frem for sig igen.. Jorden bulrede endu engang under dem..
Gæst- Gæst
"Du gjrode åbenbart ikke nok modstand.." Konstaterede hun, og satte farten en smule op. Hun kendte ikke stedet, og det ville sikkert tage flere dage for hende at finde ud af den her sump, men hun var ligeglad. Hellere dø end at skulle følges med ham. Det ville jo være direkte vanvittigt. Imod hendes natur. Imod alt hvad hun stod for.
"Dig, oplevelser? Ha!" Hånede hun, og gav ham et hurtigt ekevatorblik, hvorefter hun kiggede mod stien. "Du ligner ikke en der kan finde ud af at gå på opdagelse. Er du sikker på at jeg ikke skæa følge dig hjem til din mor?" Vrængede hun, og skar en grimasse.
Gæst- Gæst
"Du kan ikke bare sige sådan!" vrissede han af hende, for derefter kort at stoppe op. "Jo, det må du da gerne, hun er død, dræbt af min far som var en voldtægtmand, kan du fører mig hen til hende?" Hans stemme var sarkastisk.. "Du kan ikke bare sige hvad jeg ligner, du måske en af dem der dømmer på udseendet?" Han himlede med øjnene, inden han begyndte at gå videre, vendte ryggen til hende. Han kunne mærke en vrede blusse op i ham, en vrede som var blevet stærkere lige siden han var blevet en falden engel.. Fået revet sine vinger af..
Gæst- Gæst
"Nurhhh.... Skal vi så tage på kirkegården sammen?" Vrængede hun, og stoppede op for at se på ham, mens hun ventede på hans reaktion. Hun satte en hånd i siden og så udfordrende på ham. Hvis han angreb hende, vidste hun lige præcis havd hun ville gøre..
"For min mor er nemlig også død... Sammen med min far..." Snøftede hun falsk, og lod som om hun strøg en tårer væk fra sin kind. Så kunne de da rigtig sørge iver deres tabte familiemedlemmer sammen, hva?
"Og min elskede lillebror er også død... Ved du hvad der skete med ham?" Hun ventede lidt, men ikke for at han skulle svare. Hun samlede hele sit stemmebånd, så meget hun kunne.
"JEG DRÆBTE HAM!" skreg hun.
Gæst- Gæst
"Så det gjorde du?" sagde han og vendte sig om imod hende, lagde armene på kors. "Jeg ønsker ikke at vide hvorfor du dræbte ham, for det kommer ikke mig ved," han kiggede hende i øjnene. "Men, det gør mig da ondt på en mærkelig måde alligevel, for ved du hvad.. jeg ønsker også at dræbe alle mine halv brødre, så jeg tror at vi har mere tilfælles end du tror," han kiggede hende fortsat i øjnene, med armene på kors, inden han vendte ryggen til hende og ville gå videre. "Jeg ønsker ikke at genere dig,"
Gæst- Gæst
"Nej, det gør det nemlig ikke, og derfor synes jeg også du skal lade mig være i fred, Josh! Jeg har ikke brug for dig, og jeg har ikke brug for nogen anden. Jeg har lavet med min bror alene i seks år, og jeg kan sagtens klare mig alene!" Mi kunne ikke huske hvornår hun havde sagt så meget i én enkelt sætning, i sot liv, men selvom det kom bag på hende, skjulte hun det godt. Han skulle ikke se, hvordan hun havde det indeni. Skulle ikke se, hvordan der var revner overalt i hendes hjerte, lige siden hun fik afvide at hun aldrig skulle se sin mor og far igen. Det havde gjort hende til den hun var. Til det hun var nu. Et skræmmende væsen, som ikke kunne finde ud af en simpelt ting, som at stifte et venskab... Man sagde at det var noget af det nemmeste i verden, men det var det åbenbart ikke. Langt fra.
"Hold dig fra mig!" det blev kun til en hvæssen ud mellem hendes sammenbidte tænder, da hun vendte om på hælene, og fortsatte væk.
Gæst- Gæst
"Skal jeg nok!" råbte han tilbage, imens han fortsatte med at gå.
Pludselig kom en flok mænd op foran Mia, de var alle to meter høje, muskuløse og bredde. De så ned på hende, deres øjne kunne gennemborer en sjæl.
"Hvem har vi her? Endnu en forbi passerende?" sagde en af dem og gik hen imod Mia. En anden gik om på siden af hende, de opførte sig alle som en flok rovdyr der havde fundet sig et bytte som de med glæde ville angribe og sætte tænderne i.
Gæst- Gæst
Men Mia var ikke nået langt, før der pludselig trådte nogen frem foran hende. Hun havde gået med blikket mod jorden, så det første hun så var hans sorte sko, hun lod hurtigt blikket glide op af ham, og endte ved hans ansigt, som var gemt bag en sort hætte. Men det var tydeligt at han havde brunt hår, og blå øjne. Der var en hel flok omkring hende, og hun måtte handle hurtigt, for ikke at gå i panik. Mia prøvede at huske tilbage på de seks år hun havde boet i skoven med sin bror. Hun prøvede att huske alt hvad hun havde lært.
Med en hurtig bevægelse sparkede hun ud efter den forreste mands skridt, men ramte han i maven i stedet. Han krympede sig, og hun smilede triumferede. Men det varede ikke længe, da der pludselig blev lagt et fast greb om begge hendes arme, og hun blev løftet op fra jorden.
"JOSH! HJÆLP MIG!" Skreg hun af sine lungers fulde kraft, selvom hun ikke havde brug for hans hjælp. Men det havde hun nu. I den grad!
Gæst- Gæst
Josh gav lidt efter slip på dem, for at sige noget til Mia.
"Hvis du tager de andre to, så tager jeg dem her," sagde han og nikkede hen imod de to der før lå på jorden, men som langsomt var ved at rejse sig op.
Gæst- Gæst
Mia nåede ikke at opfange det hele før Josh kom løbende. Og så skete det hele pludslig meget hurtigt... han lagde en arm på ryggen af hende da mændene lå på jorden, men hun var ude af stand til at sige noget. Ikke engang nikke. Hendes hjerte sad helt oppe i halsen på hende, da hun så hen mod de to, bredskulderet mænd, som kom mod dem med ansigterne gemt i mørke hætter. Hun samlede al den mod hun kunne samle, lukkede øjnene et kort sekund, og sparkede den ene af mændene så hårdt på næseryggen, at han besvimede. Så var der kun én tilbage...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Søgningen - Mia Szhirly
» it has been long my friend -(Mia Szhirly)-
» Mia Szhirly - Fravær på ubestemt tid!
» hope you like music //Mia Szhirly//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine