Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hmm hvem er du?(rapheal) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hmm hvem er du?(rapheal) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hmm hvem er du?(rapheal) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hmm hvem er du?(rapheal) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hmm hvem er du?(rapheal) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba15 
Sasha
Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba15 
Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba15 
Celenia
Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba15 
Lenore
Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba15 
Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba15 
Edgar
Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba15 
Marcus
Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba15 
Elizabeth
Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 1 af 22 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 17:49

Tid: Nat
Sted: Doomsville rotten root district
Vejr: Køligt skyfrit
Omgivelser: Ikke mange

Det var nat og Dust gik alene gennem Doomsvilles mere rådne distrikter iført hans sædvanlige sorte løse tøj sorte bælte med det store dødningehoved bæltespænde og de 5 daggerts siddende i hans blå rejsekappe med hætten over hovedet og hans 2 overdimensionerede sværd der var lige så lange som han var høj det ene et skarpretter sværd stærkt nok til at skære gennem sten som var det smør det andet kaldte han Samehada et specielt sværd med et blad lavet af hajskind så det kunne save gennem ting og bladet var bundet ind mens Dust gik med det så sværdet ikke ødelage hans tøj! Dust gik roligt og passede sig selv drejede ned af nogle gyder og fortsatte sådan indtil nogle lyde pludselig reflekterede mod gydernes kolde vægge og rev ham ud af sine tanker det lød som om nogen sloges mens nogle andre stod og hujede og heppede på dem der sloges! Lyden af sværd og daggerts der mødte hinanden kunne høres og Dust gik mod lyden til han fandt ud af hvad det var!

Dust smilede roligt for sig selv da han så at det var hasard kampe folk stod og væddet med hinanden om hvem der vant og kom med tilråb til dem de havde væddet om og Dust fandt det egentlig meget fornøjeligt så han valgte at gå derhen og se lidt på! Da den i gang værende kamp var overstået fordi den ene af kæmperne ikke længere kunne kæmpe var der en fyr der tydeligvis havde udnævnt sig selv som den der styrede det hele der gik ind i midten af det hele på den plads der var til de kæmpene lavet af de folk der stod rundt om og begyndte at snakke så folk stoppede med deres små snakken
"Nå alle sammen må vi se nogle nye kæmpere på banen?" sagde han med et veltilrettet smil og der var en ret stor kvinde der var hurtig til at komme ind på banen men der var ingen der turde gå ind og være hendes modstander "Kom nu folkens der er ingen kampe hvis der ikke er 2 på banen!" sagde fyren der styrede det hele og med et ondskabsfuldt smil gik Dust ind på banen og folk grinede af ham og begyndte at råbe ting af ham som om de ikke skulle holde hans tunge sværd for ham og om han ikke burde gå hjem til hans mor igen!

"Nå men siden er så sikker på at jeg vil tabe så er der vil ingen der har noget imod at vædde 1000 guld stykker med mig om hvorvidt jeg taber eller vinder?" spurgte Dust ondskabsfuldt og en fyr grinede og smed en pose ind i væddebøtten "Det jo lette penge jeg vædder på at du taber!" sagde fyren mens Dust kastede en pose af samme størrelse ind til fyrens og vendte sig mod kvinden! Fyren der styrede det sagde start og forlod ringen så de kunne slås og Dust smilede blot "Jeg tror Samehada ville elske at smage dit blod din svækling!" sagde Dust koldt og tog det indbundne sværd fra sin ryg han løftede det så let som ingenting! I det øjeblik kvinden trak sit samurai sværd og angreb ham flyttede Dust sig med lynets hast og bindet om bladet på hans sværd fløj af hun angreb igen med sværdet men Dust svingede sit mod hendes og da de mødtes kom der en hårrejsende skærende lyd da metal mødte hajskind og sværdet savede hendes over så let som ingenting! I en flydende bevægelse fortsatte Dust og svang det direkte mod kvinden og hun blev med et savet over fra den ene skulder og ned til under ribbende på den anden side og efterlod hende i 2 halvdele! Folk stod og måbede over hvor hurtigt kampen havde forgået mens Dust roligt rettede sig op!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 18:13

Det tørrede blod i luften og det tøj som Rapheal bar, hendes tøj var revet op efter en voldsom slåskamp om pladsen i en gyde, hun havde mødt en fyr som havde sagt at det ligefrem var hans gyde og hun skulle smutte og som den stædige personlighed hun havde, havde hun selvfølgelig sagt nej og taget den slåskamp fyren havde bedt om op og det ende så med at hun blev nød til at gå med rifter over det hele og blod dryppende fra det forskellige åbne rifter, det gjorde undt og det sveg af h til, hun ømmede sig hver gang hun gik og tog sig til maven hvor en stor rift krydsede, den blødte mest og var ogs dybest.

Hun var kun iført et par sorte shorts denne aften hvor hun egentlig burde have haft bukser på for bare at kunne beskytte sig en smule mere end det hun havde, hendes ben havde ogs fået de fleste rifter, hun havde ellers en sort top på men som var revet godt i stykker, man kunne ikke se det størknede blod på det sorte tøj men man kunne lugte det, det størknede blod der var der, hun havde sine slidte gummisko på som seriøst trængte til et skift inden hendes fod bare var flået op.

Rapheal kom gående ned af Doomsville Citys mørke og kolde gader, hun var ikke tryg men hun blev nød til at finde et andet sted at ligge og sove og slappe af, lyde strejfede hendes øre, der var nogen i nærheden, det lød som... som en masse flok som buede og huede, som en... slåskamp, hun stoppede op få meter fra dem der sloges, hun kiggede hen på dem der sloges, det lignede en dame og en mand, manden skar kvinden over på tværs... Rapheal gjorde store øjne og bakkede væk fra dem og håbede ikke de havde lagt mærke til hende, men inden hun kunne nå at bakke lang faldt hun på knæ og et skrig kom fra hende, hendes knæ havde ogs fået en ordentlig tur og man kunne se kødet fra dem, derfor gjorde det voldsomt ondt da hendes knæ stødte på den hårde og kolde asfalt, hun ømmede sig, hun kiggede op man kunne stadig se hende vis man kiggede i den retning skriget kom fra, hun kiggede tøvende på dem der kæmpede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 18:30

Dust drejede hovedet mod det pludselige skrig af smerte han havde ikke lagt mærke til noget mens han kæmpede men nu hvor han var færdig kunne han mærke en anden aura end de måbende mennesker der stod rundt omkring ham! Han tog roligt de 2 poser guld tjekkede den som fyren Dust havde væddet med havde kastet og var nu sikker på at det var guld der var i den og ikke bare en masse små mønter eller noget andet der kunne minde om guld og samlede bindet op til hans sværd! Mens han gik mod den faldne engel vis aura han kunne mærke bandt han roligt Samehadas blad ind og folk flyttede sig lige så stille så han kunne komme til! Ikke et ord blev ytret mens han forlod dem og ingen lagde det mindste op til at ville stoppe ham eller på nogen anden måde irritere ham!

Da Dust nåede hen til Rapheal stoppede han foran hende plantede spidsen af Samehada som han nu var færdig med at binde ind i jorden og bukkede sig ned så de var på øjenhøjde! Han så hende roligt i øjnene med hans følelses forladte men dog utroligt smukke og mystiske ravgule øjne lagde hovedet på skrå og smilede met smil lige så tomt og mystisk som hans øjne!

"Du er da vist kommet noget så slemt til skade unge dame!" sagde han roligt og så let på hendes skader for at få en ide om omfanget af hvad der var sket med hende "Jeg tilbyder dem min hjælp hvis de ønsker at tage min hånd og følge med mig?" han rakte hende roligt sin hånd så hun ved at tage den kunne tage imod hans tilbud uden så meget som at ytre et eneste ord!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 18:50

Rapheal kiggede nervøst på den mand som nu var foran hende, hun kiggede på hans sværd tøvende og sank en klump, hun så op i hans øjne som ingen følelser havde, men smukke var de det måtte hun indrømme selvom hun var lidt nervøs og ikke særlig tryg ved ham, men der var vel ikke noget galt i at tænke en andens øjenfarve var flot selvom man ikke følte sig tryg ved personen, hun ville gerne havde smilet tilbage til ham vis det ikke var fordi at smerten var så... ja smertefuld, men i stedet lagde hun hovedet på skrå lige som ham.

Hun nikkede let da han talte til hende, hun var kommet ret slemt til skade, hun støttede sine hænder mod asfalten lidt og mærkede hvor kold jorden egentlig var for på hendes knæ var den ganske varm men det vidste hun godt den ikke var, hun kiggede tøvende på ham og skævede til hans hånd, hun sank endnu en klump, skulle hun tage imod hans tilbud om hjælp, hun nikkede til sine egne tanker og tog så hans hånd, hun greb godt fat om den da hun helst ikke ville glide ud af hans hånd og lande på jorden igen, det gjorde for ondt, hun ømmede sig lidt da hun prøvede at løfte sig, hun kunne ikke det gjorde for ondt og det var ogs begyndt at bløde ret meget fra hendes mave mere end det gjorde før, "Jeg.. kan ikke.. rejse mig" hun kiggede på ham med et lidt nervøst blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 19:08

Dust smilede roligt da hun tog hans hånd hun accepterede hans tilbud og det kunne han godt lide nu var det jo bare at holde hvad han nu havde lovet hende nemlig at hjælpe hende "Åh kære du, du skal skam heller ikke rejse dig op du har et fast greb i min hånd resten klare jeg!" sagde han roligt og med et forsvandt de for tilskuernes øjne som spøgelser i mørket men at de var spøgelser var langt fra sandt for det var i virkeligheden Dust der bare havde brugt sine specielle evner til at tage hende med sig!

Dust skyggevandrede med hende i sine arme og sværdene på hans ryg alt omkring dem lignede Doomsvilles gyder men det var som lavet af skygger som om de bevægede sig i en skygge udgave af verdenen men det var i virkeligheden sådan at de vandrede gennem skyggernes mørke gennem vægge og luften som om de virkelig var spøgelser! Efter hvad der føltes som mange minutter men i virkeligheden kun var få sekunder blev alt omkring dem normalt igen og de stod nu i en forholdsvis pæn lejlighed der tilhørte Dust og han satte hende forsigtigt ned i en stol før han hentede gazebind og noget desinficerende!

"Hør her det kommer til at svig lidt men jeg må rense dine sår før jeg forbinder dig okay så du må bide tænderne sammen mens jeg ordner det!" sagde han roligt før han startede med det værste sår nemlig det på hendes mave! Han skar sig i hånden og lod sit blod ramme hendes sår han rørte ved det hviskede nogle ord og straks størknede et tyndt lag af blodet så det lige holdt sammen og stoppede blodet i at komme hud! Han rensede såret forbandt hende og fortsatte sådan med resten af hendes sår nogle af dem der ikke var så voldsomme rensede han bare og sørgede for var lukket af en sårskorpe mens dem der var lidt være blev forbundet med gazebindet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 19:28

Hun kiggede spørgende på ham da han sagde hun ikke skulle rejse sig op, men hvordan skulle de så komme afsted skulle de bare vær her eller hvad, nej det ville da være mærkeligt, hun kiggede lidt forvirret rundt da alt lige pludselig var blevet svære at se, alt omkring var mørkere end før det skræmte hende faktisk på en måde selvom hun ikke så let blev skræmt.

Hun var i hans arme og hun klamrede sig lidt ind til ham da det hele bare var skygger omkring dem, hun kiggede op på ham mens han vandrede med hende, hun så sig dog lidt omkring om dem, skygger alt var skygger som en skygge verden, hun kiggede igen op på ham da hun havde set nok. Hun lukkede øjne kort da alt blev normalt og lidt mere lyst end det havde været, hun åbnede dem igen da han satte hende ned i en stol og han forsvandt ud for at hente noget efter hvad hun troede han skulle, hun kiggede sig lidt omkring, hun var i en lejlighed eller rettere de var i en lejlighed, var det hans... det var det nok hvem skulle det ellers være.

Hun nikkede tøvende da han advarede hende om at det nok kom til at svig, det var hun indforstået med men... det gjorde da ikke så ondt gjorde det. Hun kiggede lidt forvirret på ham da han skar sig i hånden, hvad skulle det til for... hendes blik fulgte hans hånd som rørte hendes sår på hendes mave hvorefter noget af blodet fra hendes mave størknede og dannede lige som et sår så det stoppede blodet, hun kiggede ned på det og betragtede det med hovedet let på skrå, hun bed tænderne sammen og lagde hovedet tilbage mod stolen da han begyndte at rense det og forbinde det bagefter, hun sagde ikke en lyd hele vejen igennem hans behandling, men hun gav dog et lille meget lav skrig fra sig da han rensede hendes knæ hvor man nærmest kunne se hendes hud.

Hun lukkede øjne da han var færdig og tog nogle dybe vejrtrækninger, phu, det var ikke sjovt det der, men hun var dog taknemlig over han havde taget sig af hende og behandlede hende, hvorfor havde han egentlig gjort det, de fleste ville bare havde gået især mænd, men ikke ham her, "Tak" sagde hun stadig med øjne lukket let i, hun lænede hovedet tilbage mod stolen og hvilede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 19:50

Dust stillede roligt tingene fra sig stilte sine sværd til side og hang sin rejsekappe over dem så han nu stod i hans sorte løse tøj og man kunne se det store bælte med dødnigehoved bæltespændet og de 5 daggerts! En af dem var bundet ind i et sort stof så man ikke kunne se den 2 af dem var fuldstændig identiske en af dem havde et ravnenæbs formet blad og skede mens håndtaget lignede et ravne hoved og den sidste var en smuk offer daggert sort fra skaft til spidsen af bladet en rød rubin på enden af skaftet og røde mønstre på håndtaget samt sirlige røde latinske ord på bladet!

Dust så roligt over på hende da hun sagde tak og smilede roligt for sig selv selvom hun ikke kunne se det på grund af hendes lukkede øjne "Du behøver ikke takke mig faldne engel jeg finder dig interessant så det er nok for mig hvis du benytter dig af min gæst frihed og blir lidt mens du kommer dig oven på dine skader!" sagde han roligt "Jeg finder din aura interessant så jeg kunne nu godt tænke mig at finde ud af noget mere om dig hvis altså du tillader det!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 20:05

Hun åbnede øjne for at være høflig efter som han nu havde hjulpet hende, hun kiggede lidt op og ned af ham ikke sådan 'elevator blikket' mere bare for at se hvad han havde på det havde været lidt svært at se ude på gaden da det jo havde været mørkt og ikke rigtig til at se, hun lagde mærke til hans bælte og hans fem daggerts hurtigt da hendes blik gled ned over ham, hun snak en klump ikke at hun troede han ville gøre hende fortræd det troede hun ikke men... sværd og daggerts var bare ikke lige noget hun så meget til og ikke noget hun sådan... 'syntes' om

Hun nikkede, hun ville med glæde blive lidt, hun havde ikke rigtig andre steder at tage hen til så det var ikke så svært at sige nej til, "Jeg vil gerne blive lidt" hun smilede venligt til ham, eller hun prøvede at smile venligt så godt hun kunne, efter som hun stadig havde en smule ondt rundt omkring på hendes krop, hun trak på skulderne og satte sig ordentligt op i stolen, "du spørg bare løs jeg har ikke rigtig andet at tage mig til" hun smilede til ham og var åben for hvert spørgsmål han ville komme med, hun havde jo ikke rigtig andet at lave, hun skulle jo komme sig over hendes skader så han spurgte bare løs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 21:24

Dust satte sig roligt ned på en stol henne ved hans spise bord der ikke så ud til at han overhoved spiste ved det lagde det ene ben over det andet og trak et askebærge hen til sig han tog roligt en pakke smøger frem tog en og tilbød hende en "Først og fremmest hvad var dit erhverv før du blev en falden engel?" spurgte han roligt og så på hende mens han tændte den smøg der sad i hans mund "Og hvad er din evne?"

Dust tog roligt et hvæs af sin smøg og pustede røgen ud mens han betragtede hende med hans smukke ravgule øjne han førte en hånd gennem hans lyseblå himmelblå hår og han virkede virkelig til at være en mystisk enspænder der søgte viden! Hans arme bar tydeligvis ar af uhyggelige karaktere og de så ud til at fortsætte op under hans trøje flere af dem så ud til at have kostet ham meget smerte!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 21:35

Hendes øjne fulgte ham da han satte sig på en stol ved et bord, hun takkede venligt nej da han tilbød hende en smøg ved at ryste let på hovedet "jeg ryger ikke" hun smilede venligt og kiggede bare på ham, hun sad lidt og vippede med hendes ben frem og tilbage så når det gik tilbage ramte det altid ind i stolen hun sad på, hun lænede sig lidt frem da han stilte det første "Hm... Jeg var skytsengel" hun sukkede, hun kunne ikke lide at tænke på det, hun kom altid til at tænke på Dahvie og det ville hun helst ikke, hun smilede lidt af det næste spørgsmål han kom med, men i stedet for at svare valgte hun at vise ham det, hun skabte ild ved at tage noget fra gløderne i hans smøg, der var nu en flot lysende flamme i midten af hendes håndflade, hun smilede til ham "Jeg kan ikke skabe ild kun manipulere med den" sagde hun roligt og lukkede så hånden forsigtigt så den slukkede da den blev kvalt af mangel på ilt

Hun kiggede på ham, hendes øjne blev ført på hver eneste centimeter af ham og hun betragtede ham grundigt, hun fik øje på nogen ar op af hans arm som så ud til at fortsatte, de så voldsomme ud, det lignede det kom fra en slags krig eller en voldsom kamp, hun følte trang til at spørger men hun ville vente til han var færdig med at spørger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 21:46

Dust lagde roligt pakken på bordet ved siden af hans Zippo lighter en genstand der tydeligvis ikke kom fra denne tid da teknologien ikke var kommet langt nok til at man kunne lave sådan nogle den var sågar fortryllet således at den var selv kørende så den aldrig løb tør for gas eller gnist sten! Han reagerede ikke det mindste på at hun tog nogle gløder fra hans smøg der sad i hans mund han betragtede hende bare mens hun lavede det til en flamme og slukkede det igen "Det er dog en speciel evne du har der den kan man bruge meget til!" sagde han roligt tænkende tog et hvæs og askede sin smøg mens han pustede røgen ud før han pladserede smøgen i mundvigen igen!

Dust så godt hendes blik der studerede ham han lagde mærke til hvordan hendes øjne gik i stå ved arene på hans arme og han kunne ikke lade være med at smile sit sædvanlige følelses forladte smil disse ar var hans livs historie det eneste bevis på hans liv hans eksistens og et eller andet sted i ham var han stolt af alle sine ar selvom de havde gjort ondt at få "Du må gerne spørge mig hvis der er noget du gerne vil vide!" sagde han roligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 21:55

Hun smilede roligt og nikkede, ja man kunne bruge den til mange ting, men hun havde bare brugt den til en masse dumme ting, rigtig mange dumme ting, det var en af de ting som havde gjort hende til en falden engel, hun kiggede lidt omkring og betragtede lejligheden de var i, den var... meget pæn i forhold til det hun plejede at bo i, hun kiggede på ham igen og smilede til ham.

Hun smilede lidt undskyldne da hun havde lagt mærke til at han havde lagt mærkte til at hun havde kigget på hans ar, hun betragtede dem dog igen da han sagde hun godt måtte spørger om noget vis hun ville, så måtte han være færdig med at stille hende spørgsmål, hun lænede sig godt til rette mod stolen og tænkte så over et spørgsmål "hvad er alle de ar for nogle" spurgte hun stille og kiggede ham i øjne mens hun talte til ham, men hun ville vende blikket mod hans ar igen når han begyndte at tale om dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:06

Dust smilede roligt ved hendes spørgsmål at fortælle om dem var noget han satte en vis ære i da det jo som sagt var hans livs historie! Hvis nogen han syntes om spurgte til hans ar ville han gerne fortælle den overordnede historie og hvis de spurgte om nogle bestemte ville han ikke have noget imod at fortælle om lige præcis det ar de spurgte til for de havde nærmest alle deres helt egen historie i hvert fald alle dem der kom fra tortur!

"Tjo man kan vel kalde dem det eneste bevis på min eksistens lige fra det i mit ansigt til det jeg har på min fod næsten dem alle sammen har deres egen historie der alle sammen er en del af mit liv!" sagde han roligt mens han løftede op i de korte ærmer på hans løse trøje så hun kunne få en bedre ide om omfanget af hans ar "Jeg har dem overalt i alle mulige udformninger lige fra tortur til dyre angreb og knivstik!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:13

Hun lagde hovedet på skrå og betragtede hans ar da han begyndte at fortælle om dem, hun kiggede op på ham da han var færdig, tænkte lidt over hvordan hun kunne spørger dybere ind til det, hvordan hun kunne få mere af vide, hun rettede sig op da han trak op i ærmet og kiggede lidt nærmere på hans ar, tortur, dyr angreb, knivstik, han havde oplevet lidt af hvert, hun kiggede så op på ham igen og holde sit blik fast, "Hvad for et... gjorde mest ondt" hun sank en klump over hendes spørgsmål hun var ikke sikker på om hun ville høre om det, det var sikkert rigtig smerte fuldt, men det var lidt forsent at sige nu, nu havde hun spurgt og nu ventede hun bare på svaret.

//Undskyld, krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:28

Dust smilede roligt dette var første gang nogen havde spurgt ham om hvilket der gjorde mest ondt og han rejste sig roligt op tog sin trøje af så man kunne se at hans overkrop lignede en slagmark af ar hvor flere af dem umuligt kunne være lavet af noget der eksisterede i denne tid men derimod var lavet af et eller andet sygeligt fremtids adrigat! Man kunne også se at der dog var 3 steder hvor huden var helt ren men der var han blevet tattoveret han havde en øverst på rygsøjlen en ved venstre skulder lige ved hans hoved og en på hans højre arm! De virkede alle 3 ret mystiske da det var underligt at huden slet ikke var skadet lige præcis der hvor tattoveringerne dækkede!

"Kan du se de huller jeg har op af rygsøjlen?" spurgte han roligt efter at have vendt ryggen til hende så hun kunne se hans ryg "Dem der ligner som om en tyk nål er stukket ind til rygsøjlen! Dem fik jeg lavet under et eksperiment hvor dem der lavede hullerne ville finde ud af om de kunne læse mine tanker via min rygsøjle så de stak nogle fede nåle ind i min rygsøjle uden at bedøve mig!" han kiggede roligt på hende for at se hvordan hun reagerede på hans udseende og hans historie "Jeg lå på maven på en briks i en måned hvor de kun lige fodrede mig så jeg kunne holde mig i live og jeg smerten fik mig til at besvime og vågne fra min besvimelse konstant!"

//Går nok der ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:40

Hun gispede da han tog trøjen af og massere af ar kom til syne på hans overkrop, hun gjorde store øjne og kiggede skifte vis på ham og så på hans ar, åh gud, det så jo forfærdeligt ud, det så helt uvirkeligt ud alle de ar han havde.

Hun fokuserede på hans ryg og hans rygsøjle da han vende ryggen til hende og fik med det samme øje på de store huller i hans rygsøjle, det gav et sted inden i hende gennem hele hendes krop, gennem hendes hoved og til hendes tåspidser, hun tog en hånd op til munden da han fortalte om de huller han havde i rygsøjlen, hun rejste sig roligt op selvom det gjorde ondt og gik hen bag ved ham og betragtede hullerne, langsomt lod hun sin hånd glide over hans rygsøjle over hullerne og rørte let ved dem, hun tog sin hånd til sig og betragtede dem lidt mere inden hun kiggede på ham men mødte selvfølgelig hans nakke, hun fik så op foran ham og mødte synet af hans overkrop som havde ar over det hele, hun kiggede op og ned af hans overkrop og så så op på ham med et ked af det blik, men hun var ikke ked af det på hendes egne veje, hun var ked af det på hans vejne, alle de ar, åh.. det gjorde ondt bare at tænke på det han lige havde fortalt om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:47

"Når man ligger på en briks i så lang tid konstant holdt i et stadie lige midt imellem død og levende ikke helt vågen og ikke helt besvimet begynder tid at miste betydningen smerten bliver ikke mindre men man begynder at tro at det er alt hvad der er tilbage i ens liv som man fuldstændig mister troen på!" sagde han roligt "Det eneste der gjorde at jeg var istand til at komme væk derfra var fordi jeg over de sidste 2 uger gemte energi for så at brække mit ene skulderblad af led trække ledningerne ud og flygte derfra!" man kunne tydeligvis se ved hans højre skulder at der var en mørk linje i hans ellers blege hud som var kommet af at han havde brækket armen tilbage trukket ledningerne ud og brækket den på plads igen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:59

Hun kunne ikke holde ud at høre på hvad han havde været igennem, frygtelige ting, ting som hun aldrig villet havde kunnet klare sig igennem da hun ville havde været for svag, hun havde fået en vis respekt for ham det havde hun virkelig, hun troede ikke på at nogen ville kunne slå ham efter det han havde været igennem, hun lod sin hånd glide ned over hans overkrop ned over de massere af ar som dækkede det meste af hans overkrop, hendes hånd var helt rolig mens den gled over de mange ar , hun kiggede op på ham og lod sin hånd blive på hans brystkasse uden hun rigtig lagde mærke til at hun rent faktisk ike havde fjernet den igen, "det... Det gør mig ondt at høre" sagde hun roligt og kiggede på ham, det var hun virkelig det mente hun fuldstændig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 23:04

Dust så hende roligt i øjnene og lod ikke til at lade sig mærke af at hun stod med en hånd på hans bryst kasse hendes hånd var varm mod hans kolde hud og hans afmagrede krop og derfor var han så rolig når hun rørte ved hams overkrop "Det skal du ikke tænke på mine ar har været med til at gøre mig til den jeg er i dag og de har gjort mig stærk i et ellers ensomt liv!" sagde han roligt og lagde hovedet let på skrå mens han skode smøgen i askebærget da han var færdig med den!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 23:11

Hun smilede tyndt og kiggede på ham, det var altså syndt for ham men det ville hun ikke lige sige, det var måske lidt mærkeligt at sige til en mand som var stolt over sine ar fordi de gjorde ham til den han er, hun kiggede ned og så så sin hånd mod hans brystkasse, hun tog den roligt væk og kiggede så undskyldne op på ham, "undskyld" sagde hun stille, hun betragtede hans ansigt som var lagt på skrå, hun smilede lidt til ham og vidste ikke helt hvad hun skulle sige, hun gik derfor hen og satte sig i stolen igen, hun skulle ikke havde rejst sig nu var der kommet sådsn en tavshed hun hade når der var tavshed, hun kløede sig let på armen og kiggede ikke rigtig på ham med lidt omkring i lejligheden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 23:17

Dust tog roligt sin trøje på igen tog en halskæde op af lommen som han havde glemt at tage på da han kom hjem fordi hun jo skulle lappes sammen og hang den om sin hals før han vendte sig om mod hende med et roligt smil! Han opfattede hendes tavshed som et tegn på at hun muligvis var træt så han tænkte kort mens han gik hen til hende og pjuskede hendes hår "Hvis du er træt er du velkommen til at sove i min seng jeg bruger den kun en gang imellem!" sagde han roligt og så hende i øjnene!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 23:24

Hun kiggede på ham da han kom hen til hende og pjuskede hendes hår, hun smilede til ham og var lige ved at løfte sin hånd og tage hans men hun nåede at tænke sig om og lod så vær, "tak, det vil jeg meget gerne" det var lang tid siden at hun havde sovet i en rigtig seng, hun sov jo op af mure, på jorden og vis hun var heldig op af en papkasse, hun smilede til ham og kiggede ham i øjne som han kiggede hende i øjne, hun lagde hovedet på skrå som han havde gjort lige før og kom så i tanke om noget som fik hende til at grine lidt, "jeg har vist glemt at præsentere mig selv, jeg hedder Rapheal" sagde hun rolig og kiggede på ham "og du er" spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 23:31

Dust tilbød hende igen sin hånd denne gang for at hjælpe hende på benene og føre hende ind i hans værelse hvor hun kunne sove trygt i en blød og varm seng! Dog undrede han sig lidt over at hun pludselig grinte lidt men forstod hurtigt hvorfor da hun præsenterede sig selv og spurgte efter hans navn Dust havde jo uden videre tilbudt hende sin hjælp og ingen af dem havde så meget som tænkt på at fortælle hinanden deres navn før nu hvor hun gjorde det "Sikke et nydeligt navn du har!" sagde han roligt "Mit navn er Dust!" han smilede lidt til hende ubevidst om hun kunne genkende hans navn fra eftersøgnings papirene der hang overalt i alle byer man kunne støde på og fortalte at han var direkte farlig og havde en kæmpe dusør på ham i live!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 23:39

Hun tog imod hans hånd endnu engang og denne gang ikke tøvende som første gang, hun rejste sig langsomt op og kom på benene hun ømmede sig ikke så megey som før, hun smilede til ham og lod sin hånd blive i hans og hun vidste godt at hun lod den blive men hun ville bare ikke... Tage den ud af hans, hun smilede af hans kompliment til hendes navn, "Tak" sagde hun roligt og kiggede på ham, *Dust* det sagdd hende noget, nårh ja de efterlysnings plakater af ham... Han virkede nu ikke så farlig som der stod han var, "der er penge i dig Dust" sagde hun og smilede drille de til ham, hun hentød til efterlysnings plakaterne dem kunnne hun ikke havde undgået at se efter som hun jo boede på gaden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 23:44

Dust så hende roligt i øjnene og tænkte ikke rigtig over at hun ikke gav slip på hans hånd han tænkte mere over hendes bemærkning men da hun sagde det som en drillende hentydning til efterlysnings plakaterne følte han ikke at hun ville prøve at indkassere pengene "Tjo det er der men prøv ikke at indkassere pengene det ville jeg i den grad være i mod!" sagde han roligt "Men kom så med mig så du kan komme i seng! Vil du låne en trøje at sove i eller noget?" spurgte han mens han tog hende med ind på hans værelse!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 22 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum