Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Who are you? //Sajro//
Side 1 af 2 • 1, 2
Who are you? //Sajro//
V: solen skinder og det er varmt i vejret
Å: Sommer
T: 12:30
O: Træer
Luce havde for første gang i lang tid begået sig ud i en skov frivilligt. Sidst hun gik i frivilligt i en skov var den dag hvor...hun kom til at dræbe en...hun holdt ufatteligt meget af. Hun så sig usikkert omkring, hun undrede sig over hvorfor hun havde gået ind i en skov efter så mange år. Hun gik lidt længere ind i skoven. Hun så op mod solen som skinnede ned igennem træernes kroner. Solen fik hendes blå/lillae skær i huden til, at komme noget mere frem, hun krympede sine mørke drageøjne sammen i det hun får solen i øjnende. Hun havde sin blå top som gik ned til liv under hendes numse og havde et par lette trekvartbukser på. Hendes sorte lange hår svævede blidt i vinden. Hun kiggede sig omkring og fandt et træ der var væltet, hun lagde sit hoved lidt på skrå og gik hen til det. Hun satte sig stille på det og lagde sit hoved bagover, hun lukkede sine øjne og nød solens varme imod sit ansigt. Den blide vind kærtegnede blidt hendes kinder. Hun havde savnet, at mærke vindens blide brise imod sin kind og skoven som var så dejlig fredlig. Men hun havde det som om der var noget eller nogen som iagtog hende, men hvad eller hvem der var viste hun ikke. Hun skød tanken fra sig og valgte i stedet og nyde den ro der var her ude i skoven.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sv: Who are you? //Sajro//
''Og de er?''
Han havde bevæget sig rundt i nogle træer og var nu landet foran hende og kiggede bare på hende. Han tårnede sig over ehnde som en kæmpe i manges øjne og han vidste det godt, og at mange fandt det intimiderende.
''Og hvad laver de her?''
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Han sendte hende et blik, der var koldt men under det var der noget der tydede på at han var irriteret og gnaven. Han kiggede så bare stille rundt, og trak på skuldrende der var jo egentligt ikke nogen grund til at han skulle fortælle hende hans navn.
''Se det er et godt spørgsmål, som jeg ikke kan se hvorfor jeg skal svare på.''
Hun havde godt nok svaret ham, men han havde jo ikke sagt det var noget hun ikke måtte undlade, så han følte sig på ingen måde forpligtet til at gøre det.
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Hun mærkede at han kiggede på hende, så hun åbnede sine øjne og så på ham "Det må du selv om, om du vil fortælle det eller ej" Hun så bare roligt på ham. Hun rejste sig op og så på ham "Rart at møde dig...men jeg må altså videre nu" eller var det nu rart at møde ham? Hun kom her ud for at kunne vende sig til skoven igen.
Hun vendte ryggen til ham og begyndte og gå stille og roligt længere ind i skoven. Hun kiggede sig ikke tilbage for at se om han fulgte efter hende eller holdt øje med hende, men hun kunne ikke se nogen grund til, at blive og se på en fremmed fyr som ikke en gang ville sige hvem han var.
Rafaela- Evolved
Han gik bare efter hende. Han var typen der ikke bare lod sig stoppe og slet ikke hvis han kunne se en mulighed for at irritere folk. Han kiggede rundt omkring sig mens han stille gik og bare for at irritere hende.
''Forresten skal du måske passe på? Du virker så lille og svag så pas nu på der ikke pludseligt er en gren der hvor du vil sætte foden...''
Hans stemme var alvorlig og seriøs som han gik der og snakkede til hende.
Hun vendte sig om og gik videre og håbede på, at han holdt op med at forfølge hende, men hun var åbenbart ikke så heldig som hun havde håbet. Hun kunne fortsat høre hans skridt bag hende. Hun stoppede så op igen og så ikke imod ham denne gang. "Kan du ikke være ligeglad med om jeg kommer til skade eller ej? Du kender mig ikke en gang så hvorfor være så beskyttende?"
hun var ved at blive godt træt af ham her fyren. I et kort øjeblik overvejede hun bare at vende om og gå lige hjem, men hun ville ikke være en bangebuks længere! Hun ville videre med sit liv. Hun ville være den samme som hun kunne for lang tid siden.
Rafaela- Evolved
Han grinede stille af hende, og han kiggede stille på hende og fulgte bare stadig efter hende og han kunne ikke lade være med at le af hende da hun spurgte hvorfor han skulle være så beskyttende, åååhhh hun havde ikke set ham når han var beskyttende...
''Undskyld... Så du vil faktisk ikke have noget imod det her?''
Han spurgte og på samme tid kastede han en rimelig stor kævle til hende og kiggede bare på hende mens den kom flyvende imod hende gennem luften, og han glædede sig til hendes reaktion.
Hun så lidt på ham da han tog den store kævle og undrede sig lidt over hvad han skulle med den. Idet hun så han kastede den imod hende, flyttede hun sig nogle meter til siden. og kiggede efter lævlen som fløj forbi hende.
"Har ikke lyst til at lege med dig idag måske en anden dag" hun så bare på ham uden at trække en minde. *Ja sikkert, gider ikke bruge tid på ham her mere* tænkte hun og så sig lidt rundt i skoven, for at se om der var et sted hun kunne sætte sig. Hun så et stub og gik hen og satte sig roligt på den. Hun så hen imod den fremmede fyr.
Han trak bare på skuldrende og gik stille og roligt efter hende. sendte hende bare et stille smil, og han lod hende på intet tidspunkt bare gå fra ham nej han var efter hende hele tiden. Han grinede lidt som han gik bagved hvilket lød mest som om han grinede af hende.
''Efter den type du virker har du ikke lyst til at lege med nogen, fordi du er en kujon og er bange for alt og alle du ikke ved hvad er.''
Han grinede bare af hende, en smule hånligt endda.
''som et spædbarn der har mistet sin familie''
Hun satte sig på den modsatte af stubben så hendes ryg var imod ham. Hun gad ikke og se på ham. Hun prøvede og ignorer alt hvad han sagde om hende, men det lykkedes ikke rigtigt for hende for han havde jo ramt plet, med alt det han sagde om hende. Hun viste allerede at hendes fortid vil forfølge hende, ligesom han gjorde nu.
Hun hadet sig selv for, at være sådan der. Hun forbander hun ikke lod sig blive dræbt dengang, af dem som hadet hende så meget. Hun havde slået en ihjel og det var ikke engang med vilje, at hun havde gjort det.
Han kiggede bare på hendes ryg da hun vendte sig rundt, da han jo ikke havde nogen grund til ikke at kigge på hende som hun lagde der. han smilede stille for sig selv og fortsatte bare roligt sin tale strøm.
''Hvorfor du er så tryghedssøgende ved jeg ikke... Om det er fordi du er bange for skoven, mig eller om du bare aldrig har fået denne tryghed ved jeg heller ikke.''
Hun så væk fra ham igen, hun undrede sig over hvorfor hun ikke bare havde gået fra ham og ignoreret ham fuldstændig. Hun magtede ikke, at diskutere hendes liv med ham. Hun var faktisk et sted hun havde nægtet og været i, i flere år og det var hun faktisk stolt over og det at der ikke var nogen i nærheden hun holdt af, gjorde hende ret tryg, for så kunne hun ikke slå flere ihjel hvis hun pludselig gik i sin drageform igen, selvom hun svor aldrig at gøre det igen, men hun viste hun måtte videre med sit liv, på den ene eller den anden måde.
Han kiggede bare på hende og trak stille på skuldrende inden han satte sig op af et træ og kiggede på hende stadig, og afventede hendes reaktion. Han fandt altid folk der benægtede at basale ting var vigtige som morsomme...
''At du altid har holdt dig fra andre tror jeg ikke på... Tror du har været udstødt og at du så har valgt at sige at det var dig der tog afstand til dem?''
Hun så opgivende hen imod ham, hun kunne lige så godt indrømme det ligesom han bare sad der og ramte plet ved alt om hende "Du har , jeg blev udstødt dengang, men valgte ikke at sige det var mig der holdt mig fra dem. Jeg har bare valgt ikke at søge tryghed eller noget hos andre. Siden dengang..." Hun så lidt ned i jorden og fortsatte "Jeg gik fra at være elsket af alle til at blive hadet og frygtet af alle fra den ene dag til den næste"
Hun forbandede at hun fortalte ham det, men han lod hende åbenbart ikke være før han fik det at vide.
''Men stadig påstår du at du ikke har brug for andre eller brug for tryghed... hvilket jeg desværre kan fortælle dig er en løgn... Hvorfor tror du at du plaprer løs til en fremmede som endda irriterer dig? Fordi du tranger til at skulle ud med det.''
Han sendte hende et kort smil, kort var det varmt og venligt men så blev det neutralt endnu engang. Han grinede over hende fordi han ikke længere kunne være venlig... Det havde skabt ham problemer og derfor var han kold.
Han sagde det ligeud som hun havde stillet det op for ham omkring nogle få minutter siden, fordi han var jo nød til at blive ved, grunden til han gjorde det var fordi han kunne ikke lade være med et eller andet sted at være venlig, og han var venlig på denne måde, ved at tvinge og presse folk til at komme videre og henover nogle af deres problemer...
''Så det er derfor jeg mener du mangler en person... Du har sikkert en du føler dig tryg ved og denne mangler du?''
Hendes sorte hår flavrede ind over hendes ansigt så hendes ansigt blev på en måde skjult pga hendes hår. Hun lod det flavre foran sit ansigt. Hun ville ikke have, at han så hvor meget af det han havde sagt til hende egentlig havde på en måde ramt nogle gamle følelser og gravet dem frem igen. Man kunne kun akkurat skimte hendes mørke drageøjne ud imellem hendes hår.
Rafaela- Evolved
Han så på hende, han havde på intet tidspunkt direkte sagt han ville vide det, hun havde af egen fri vilje valgt at fortælle ham de ting hun havde sagt til ham. Han kiggede roligt rundt og trak bare på skuldrende af hende.
''Så du har faktisk helt selv valgt at at fortælle mig de ting du har fortalt.''
Han havde ikke så meget mere at sige til hende end det han allerede havde sagt til hende og han kiggede bare på hende.
Rafaela- Evolved
Han så bare stille på hende. Han havde ikke så meget mere at sige til det fordi han vidste jo ikke hvad pokker der var galt med hende men hun var da godt nok ikke nem at have med at gøre.
''Ved du hvad tag dit valg! Fortæle hvad pokker du har oplevet eller lad helt være med at fortælle noget som helst om det.''
Hun så rimeligt irriteret på ham og hun kunne ikke se nogen grund til at fortælle ham hvad hun har oplevet. Hun kendte overhovedet ikke den fyr hverken hans navn eller noget andet ved ham.
"Kan ikke se jeg skal fortælle dig hvad jeg har oplevet siden jeg ikke kender dig! Jeg ander ikke hvem du er eller noget som helst!" Hun rystede lidt ikke af kulde men fordi hun var irriteret over at han var sådan der!
Han smilede stille og roligt til hende, mens han kiggede ned af hende og trak bare på skuldrende overfor hendes spørgsmål omkring det med at skulle fortælle ham noget som helst.
''Jeg synes bare du skal tage dit valg, fordi at skulle hive det ud orker jeg ikke... Men du virker til gerne at ville ud med det.''
Side 1 af 2 • 1, 2
» Hello to you //Sajro//
» I'm all alone - Sajro.
» So.. how do we get out? ~Sajro.~
» Why Are You Here? ((Sajro))
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine