Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Why Are You Here? ((Sajro))
Side 1 af 18 • 1, 2, 3 ... 9 ... 18
Why Are You Here? ((Sajro))
Sted: I skoven, i den lysning, hvor de mødtes første gang...
Vejr: Solen ligger næsten 1 time over træernes toppe og næsten skyfrit...
Omgivelser: et enkelt træ, knælangt halvtørt græs og nogle få blomster. En forhøjning med udsigt ned til skovkanten...
Den gule skrives stråler lagde sig blidt over træernes kroner og enkelte steder fik de fuldendt deres søgen og en enkelt gylden stråle fik sig fundet vej igennem den endeløse labyrint af blade ned til jorden, der myldrede med liv, tros det faktum at det lakkede imod efteråret. De fleste af skovens beboere havde travlt med at samle ind til vinterforrådet, så de ikke skulle komme til at lide under de mange ugers sne, de kunne se frem til. Efterårets komme blev ikke kun varslet af dyrenes utrolige aktivitet, men også planterne var begyndt at hænge lidt med hovederne, samt den gyldne skive, der var begyndt at forkorte sin bane over himmelens uendelige blå hav, der også var begyndt at lade de kolde vinde passere i ny og næ. Det var nok de svindende dagstimer, der var det, der plagede hende mest, da hun havde en plagende fornemmelse, der fortalgte hende, at hun ikke ville overleve vinterens og mørkets komme. Hendes tid var ved at rinde ud og hun stod nu med mindre end et helt timeglas tilbage.
Det var dog ikke disse dystre tanker, der strejfede hendes sind i øjeblikket. I øjeblikket havde hun øjnene og tankerne et helt andet sted. Lige der lå hendes tanker på skabningen, der lå med hoved i hendes skød.
Et stille smil havde bredt sig over hendes læber, mens hendes spinkle fingre kærtegnede den lille skabnings kind. Hendes hoved lå let på skrå, så den nattefarvede fletning faldt ned langs hendes side og blottede hendes nakke til den gyldne skives skue. Hendes øjne var fyldt med samme ømhed og kærlighed til det lille væsen, som en løvemor viser sin unge, med samme løfte om at intet vil gøre det kære lille væsen skade på hendes vagt. Træet skygge stragte sig over dem, mens den gyldneskives stråler malede gæsset i en lettere cremefarvet i toppen, hvor vinden blidt svejede det fra side til side Hun åbnede stille munden, da hun fortsatte den lavmældte sang til ære for det lille væsen "Let me se both the light and the night... The shadow and the sun... we are one... with every step you take" Hun betragtede bare stille det lille væsen som hendes ord tonede ud i stilheden og hun blidt plantede et kys på den lille skabnings pande og strøj en smule hår væk fra dennes pande. Det lille væsen lå med hoved i hendes skød så det mørkeblonde-næsten sorte- hår lå ud over Lysandras hvide kjole som en vifte, mens hun havde placeret begge hænder på Lysandras ene ben og lukket øjnene helt i, så det lignede, at hun sov fredfyldt. Hun var klædt i en helt lys lysegrøn knæ-lang kjole og hendes hår gik hende til lidt over hendes bare skuldre og hvis man skulle have taget et skud på pigens alder ville de fleste nok gætte 3-4 års alderen Hun sad bare og lukkede helt af for omverden under træets skygge med den lille pige i sit skød...
Gæst- Gæst
Sv: Why Are You Here? ((Sajro))
Siden Lyssa var gået bort og ikke længere var en del af hans liv, var han begyndt at tænke mere på den kvinde der var dukket op i hans minder meget pludseligt... I starten var han skræmt af hende men senere hen kunne han mærke at han havde nogle andre følelser også, og det var grunden til at han også bevægede sig ud i den skov, da han mindedes at hun var der et sted...
Han gik stille hen mod hende da han lagde mærke til hende... Han smilede stille til hende...
''Hej... Jeg har ledt efter dig...''
Hans stemme var glad da han gik frem mod hende... han håbede hun kunne huske ham... Og han hadede sig selv fordi han ikke kunne huske hvad hendes navn faktisk var...
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
Han syntes hun gjorde nogle meget underlige ting, og vidste slet ikke hvad han skulle sige til det, og derfor reagerede han slet ikke på det der skete, og rykkede sig bare hen til hende og satte sig ned ved siden af hende, og vidste ikke helt hvad han skulle sige til hende...
''Kan jeg få dit navn? Jeg kan virkelig ikke huske noget fra da jeg mødte dig... Det mangler alt sammen ud over dit ansigt faktisk...''
Han så stille ned i græsset...
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
han så undrende på hende, og da hun snakkede om at han var kommet der kun på grund af hendes krop, forstod han det endnu mindre... Han var virkelig forvirret og lignede nok mest af alt et kæmpe spørgsmåltegn da han sad der og ikke forstod noget som helst...
''Hvad?''
Han så endnu mere undrende på hende med det sidste, og da hun rejste sig rykkede han sig væk fra hende... Han havde ingen god grund at sige da han ikke kunne huske ret meget og slet ikke vidste hvad der ville virke overfor hende, og han var totalt forvirret...
''Jeg kan ikke give dig en god grund... Jeg husker intet fra vores tidligere møde, ved bare det har fundet sted... Men hvis du vil gå så gør det, jeg stopper dig ikke...''
Han bukkede elegant, som i en gestus til at hun måtte vælge...
Gæst- Gæst
Han hadede når folk ikke kunne se hvornår det var korrekt at virke opgivende og hvornår de bare burde kæmpe... Det kunne gå ham ret meget på...
''Hvis jeg havde vidst hvad der ville ske... Så havde jeg aldrig gjort det...''
Han så på hende, med meget alvorlige øjne... han ville aldrig have gjort noget der kunne føre til noget så slemt, og det vidste han var sandheden... Så han var blevet holdt bag lyset...
''Mit ufødte barn?''
Hvis hun begyndte at sige det var hans valg... Ville han nok gå hen og blive meget aggressiv over for hende... Han kunne intet huske, og havde ingen viden om hvad der kunne ske... Så at give ham skylden ville være som at give et barn skylden for at have taget en slikkepind der udløste en bombe det intet vidste om...
Gæst- Gæst
''Hvis du ved jeg intet vidste... Hvorfor er du så så vred på mig?''
Han så på hende... Han var ikke glad for det han hørte men var for meget i chok der til at kunne forstå noget omkring det, eller for den sags skyld kunne svare hende omkring det eller sige noget... Det havde han ikke forventet...
Gæst- Gæst
''Man kunne også bare lade være med at være mistroisk overfor alle folk...''
Han havde faktisk ikke noget han ville spørge om, han ville bare finde hende, men havde ikke forventet hun havde været så fjendtlig overfor ham, og det var grunden til at han var som han var...
''Næh... Ville bare møde dig... Da du har hærget mine drømme længe...''
Han rejste sig op og vendte sig væk fra hende...
''Men jeg virker alt andet end ønsket så jeg vil gå igen...''
Gæst- Gæst
Han vidste ikke om han forstod det bare en smule... Han forstod det virkelig slet ikke, og det gav ikke meget mening, noget af det, og han så stille på hende da hun såurgte om hun havde hærget hans drømme...
''Lidt... Nogle gange var det noget med at jeg lagde blodig og forreven på en seng, med hende, eller dig, over mig... Men i drømmene så jeg kun dit ansigt... Og andre gange var det dig og mig, der badede i en lille skov så, og bare pjattede... igen kun ansigt...''
Han ville gerne hjælpe hende men han følte sig ikke velkommen...
Gæst- Gæst
''Jeg ville ønske jeg kendte en måde at rode bod på at jeg er dukket op i jeres liv...''
Han havde ingen anelse om hvad han kunne gøre for at hjælpe hende/dem og det gik ham egentligt meget på... Han så stille på hende...
''Det giver lidt mening, og nej ingen hukommelse... Men kan jeg ikke få jeres navn, eller navne, det går mig på ikke at kende dem?''
Gæst- Gæst
Han så stille ned i jorden, da han hørte efter det hun fortalte og tænkte over om der var noget han kunne gøre... Hvad var det de skulle gøre for at blive normale, og hvorfor forsøgte hun ikke at snakke med hendes søster?
''Kan du slet ikke komme i kontakt med din søster?''
Han kiggede sig lidt om og vendte så sin opmærksomhed mod hende igen...
''Denne lysning lige frem? Jeg vidste der var noget med området og dig, jer, men ikke hvad...''
Gæst- Gæst
''Er der noget som helst jeg kan gøre for at hjælpe?''
Han ville egentligt gøre nærmest alt han kunne, da han vidste, selvom det var ubevidst, at det var hans skyld at de sad i den situation de var i... Han kiggede stille på hende, og det var som om nogle af minderne kom stille tilbage...
''Din søster er en blod dæmon ikke?''
Han skulle være sikker, men han forventede det da hun havde taget store dele af hans blod...
Gæst- Gæst
Han vidste ikke noget, og vidste faktisk ikke engang om der var nogen mulighed for at få hans hukommelse tilbage selvom det at være sammen med hende, faktisk fik den til at dukke op lige så langsomt, og det måtte han hellere fortælle hende... Det var ihvertfald noget han syntes var relevant...
''Det lader til at møde dig har gjort noget ved min hukommelse... Så den kommer nok lige så langsomt tilbage... Jeg har selv konkluderet det ud fra hvor meget af mit blod jeg mindes hun drak...''
Han så sig stille omkring og kiggede lidt i den retning hun havde set tidligere, men der var jo intet at se for ham, så det var ikke noget han tænkte videre over overhovedet...
Gæst- Gæst
Han så stille på hende, og blev egentligt meget overrasket over det hun fortalte om hendes søster... Var hun virkelig forelsket i ham? Han måtte selv indrømme at han kunne mærke han havde haft nogle følelser for hende som ikke blot var seksuelle og at det egentligt var grund til at han var gået efter at finde hende, men han vidste ikke hvorfor han havde de følelser da han ikke huskede meget...
''Jeg tror vi måske skal forsøge at få min hukommelse tilbage så? Men har du ikke et sted vi kan gå hen? Jeg mindes en hytte?''
Han gik helt hen til hende, for at se om hun stadig var meget utryg ved ham...
Gæst- Gæst
Side 1 af 18 • 1, 2, 3 ... 9 ... 18
» Et nyt liv - Sajro
» Hello to you //Sajro//
» Again!?(Sajro)
» Who are you? //Sajro//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine