Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Index godset i the forest - nille
Side 1 af 1
Index godset i the forest - nille
Tid: middagstid
Sted: the forest på index godsets område
Vejr: irl
Omgivelser: ret så stille
André gik rundt på sin herres ejendom, han savnede at snakke med nogen. Min siden et massemord for nogle år siden, hvor han havde fået skylden. Så så han ikke så mange mere, han havde ikke snakket med et andet væsen i flere år. Han gik mod sin stald, og tog sin sorte hingst ud og sadlede ham op. Det eneste gode ved dette, var at han kunne ride i red i the forest. Ingen der ville skræmme hans hest.
Sted: the forest på index godsets område
Vejr: irl
Omgivelser: ret så stille
André gik rundt på sin herres ejendom, han savnede at snakke med nogen. Min siden et massemord for nogle år siden, hvor han havde fået skylden. Så så han ikke så mange mere, han havde ikke snakket med et andet væsen i flere år. Han gik mod sin stald, og tog sin sorte hingst ud og sadlede ham op. Det eneste gode ved dette, var at han kunne ride i red i the forest. Ingen der ville skræmme hans hest.
Sidst rettet af André Fre 15 Feb 2013 - 19:35, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Index godset i the forest - nille
Hun bevægede sig lydløst genmen skoven... Lod fingerneglene køre langs et træs bark et kort sekund. Hun begyndte at løbe igen. Den sorte kjole strøg let om hendes knæ. Den var løs, og gik hende til knæene. Hvorfor hun havde kjole på? Hun følte sig fri i skoven... Som om hun hørte til dér. Og det blev blot bedre af at hun løb med kjole. Hun havde ikke sko på, så bare fødder. Det blonde hår var løst, og blev kærtegnet af vinden. Hun stoppede op, og trak vejret hurtigt. Der var dét. Hun gik roligt hen til hesten, og det forladte bål... Hesten var brun, og havde intet hovedtøj på, eller sadel. Hun svang sig op, og holdte sig fast ved hjælp af dens man. Hun fik den i trav. Langsomt blev det til en galop... Og et hop over et væltet træ.
Gæst- Gæst
André sadlede sin hest op, og hoppede op på den og red så afsted. han havde taget sin sorte kappe å. da han havde fornemmet nogen nær godset. han red igennem skoven og så bål. hvem brændte dog noget, på hans herres egendom. han red der hen og smed vand på bålet. "Der skal ikke brændes her" sagde han og holdt sit ansigt og især sit venstre øje skjult
Sidst rettet af André Fre 15 Feb 2013 - 19:36, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Der skal ikke brændes her...
Stemmen blev ført til hende ved hjælp af vinden. Den dejlige vind... Hvor hun dog elskede den! Hun vendte hesten om, og galopperede tilbage.
"Og hvorfor så ikke det?" Hun var bag ham.
Vampyr.
Han var vampyr.
Det var tydeligt, lugten var der. vinden bragte færten til hende. Hun smilede et uskyldigt smil.
//Kort svar, so sorry.
Stemmen blev ført til hende ved hjælp af vinden. Den dejlige vind... Hvor hun dog elskede den! Hun vendte hesten om, og galopperede tilbage.
"Og hvorfor så ikke det?" Hun var bag ham.
Vampyr.
Han var vampyr.
Det var tydeligt, lugten var der. vinden bragte færten til hende. Hun smilede et uskyldigt smil.
//Kort svar, so sorry.
Gæst- Gæst
Min herre ejer denne grund, og jeg vil ikke have man laver bål her, sådan er det bare" sagde han. hans hætte faldt ned og afslørede hans kul sorte hår. han skyndte sig hurtigt at få hætten på igen. han satte sin hingst i galop tilbage mod godset og hoppede af og satte den ind i stalden og gik mod hoveddøren på godset
Sidst rettet af André Fre 15 Feb 2013 - 19:37, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
//nå ja//
Han stoppede op og så vejen han var reddet. han gik tilbage den samme vej. men denne gang skjulte han hverken sit hår eller sit ansigt. "Er det ikke koldt her ude, vil du ikke med ind?" sagde han venligt. han følte lidt han var en skid før, da han bare løb. måske løb han på grund af sin frygt for folks had
Han stoppede op og så vejen han var reddet. han gik tilbage den samme vej. men denne gang skjulte han hverken sit hår eller sit ansigt. "Er det ikke koldt her ude, vil du ikke med ind?" sagde han venligt. han følte lidt han var en skid før, da han bare løb. måske løb han på grund af sin frygt for folks had
Gæst- Gæst
Hun rystede irriteret på hovedet da han red væk, og skulle til at sætte i galop da han kom tilbage. Hun så på ham. Nå, så han troede bare hun ville tage med ham?
"Jeg kender dig ikke, og jeg ved ikke om du bare vil angribe mig." Et flabet smil kom over hendes læber.
//Kort svar, sorry.
"Jeg kender dig ikke, og jeg ved ikke om du bare vil angribe mig." Et flabet smil kom over hendes læber.
//Kort svar, sorry.
Gæst- Gæst
De må meget undskylde min opførelse, jeg har skam ingen planer om at angribe Dem, fakstisk prøver jeg at lade være med at skræmme folk, selvom det skam kan koste mig 100 piskeslag. Jeg tænkte bare på om De ikke hellere ville have en varm seng, og en varm kamin end et bål i en skov" sagde han
Sidst rettet af André Fre 15 Feb 2013 - 19:38, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Hvis han bare vidste...
"Jeg har en luksus lejlighed, og det er ikke mit bål. Det er ikke engang min hest. Og dog... Jeg ville ønske det var.." Hun aede hesten ved halsen. "Men fint, jeg tager med."
Hun var skammer. Der var ingen grund til at frygte ham.
"Jeg har en luksus lejlighed, og det er ikke mit bål. Det er ikke engang min hest. Og dog... Jeg ville ønske det var.." Hun aede hesten ved halsen. "Men fint, jeg tager med."
Hun var skammer. Der var ingen grund til at frygte ham.
Gæst- Gæst
Hvis De kan lide heste, så har jeg nogle hopper inde i min stald, min hingst er den eneste han jeg lige ejer forløbelig" sagde han blidt og fangede hesten og trak den med, da de gik mod godset. Han ville helst vise sig som god og varm hjertet. selvom det med at han ikke drak blod, gjorde ham svimmel af og til
Gæst- Gæst
Hun steg af, og lod hesten være. Den skulle nok blive hvor den var, eller også fulgte den efter. Den fulgte efter hende. Hun kiggede sig over skulderen, og smilede skævt af det. Hun så på manden igen.
"Står du ligefrem, og tilbyder mig en hest? Der må jeg så sige nej tak. Jeg har det fint med ikke at have en hest, de skal passes..." Løgn, hun havde jo lige sagt at hun gerne ville have en. Men hun ville ikke virke som en af de piger der bare 'IIIH!!! GIV MIG EN HEST!!!' skreg det ud i verdenen. Det gjorde hun ikke, sådan var hun ikke.
"Står du ligefrem, og tilbyder mig en hest? Der må jeg så sige nej tak. Jeg har det fint med ikke at have en hest, de skal passes..." Løgn, hun havde jo lige sagt at hun gerne ville have en. Men hun ville ikke virke som en af de piger der bare 'IIIH!!! GIV MIG EN HEST!!!' skreg det ud i verdenen. Det gjorde hun ikke, sådan var hun ikke.
Gæst- Gæst
du kan altid ride her" sagde han og hentede et nyfødt føl. han vaskede det og lukkede det ind til en hoppe igen. "Jeg har mange, og nogengange må jeg sælge eller slagte" sagde han og vaskede sine hænder. han så ind i stalden og sukkede, for han måtte snart enden sælge eller slagte. og desværre måtte det være nogle af hopperne
Gæst- Gæst
"Hvis De kan lide heste, så har jeg nogle hopper inde i min herres stald, min hingst er den eneste som jeg lige ejer forløbelig" sagde han blidt og fangede hesten og trak den med, da de gik mod godset. Han ville helst vise sig som god og varm hjertet. selvom det med at han holdt sit venstre øje skjult, under sit sorte hår
Gæst- Gæst
//Synes dog vi skal lave nyt emne, hvis du vil, da der er sket meget i Nilles liv xD//
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Creatures of the forest // Nille
» the forest - yue
» The forest (Hauraki)
» The Old Forest (Kasandra)
» well here i am Forest //Arietta//
» the forest - yue
» The forest (Hauraki)
» The Old Forest (Kasandra)
» well here i am Forest //Arietta//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata