Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You're different - Caroline
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: You're different - Caroline
Caroline blev mere og mere beroliget da han tyssede i hendes øre, meget beroligene. Hun falt mere og mere til ro.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Bedre tror jeg." Svarede hun på hans spørgsmål, og sank en klump.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej det skulle jeg ikke mene." Svarede hun ham kort og tøvede kun lidt. Caroline var en smule nervøs, hun var i tvivl. Om han havde haft planer med de andre tre vampyrer, for at de kunne forvandle hende så der var en varulv mindre.. Hun turde ikke at tænke over den tanke. Caroline var ikke typen som udnyttede folk, hun havde prøvet det og det var en af de væreste følelser. At føle sig forsvarsløs, og man intet kunne gøre, Caroline rystede det af sig igen. Og kiggede ham ind i øjne, hendes blik var fastgjort og hvis man kiggede godt nok efter kunne man se fortiden plagede hende eller bare at noget plagede hende. Hun ville så gerne bare starte på en ny og glemme alt det dårlige.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kontroler det! Gør det!" Råbte hun næsten til sig selv, og kiggede stadigvæk ind i spejlet. Langsomt blev hendes øjne lidt mere normale, tørsten var ikke den samme mere. Hun havde mere kontrol over sig selv.. Hun sank en klump, og vendede sig om.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Bare slap helt af det snart overstået." Hviskede hun blidt med hendes evne til at strjfe en smule henover pigens bevidsthed, for at få hende til at slappe helt af. Caroline satte sine tænder i pigens hals, og begyndte at suge til sig. Blodet var vidunderligt og hun mærkede hvordan det slukkede hendes tørst, pigen stønnede lidt af smerte. Og blev slappere og slappere i sin krop.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kort efter kom en lyshåret pige ud, hun gik ned imod dem og så på Nicolas, hun så ikke på Caroline eller liget der lå på gulvet.
Nicolas pegede mod liget. "Skaf dig af med liget og gør gulvet rent bagefter. I morgen har du en fridag."
Gæst- Gæst
"Sket er sket, jeg kan ikke gøre noget ved det. Jeg er bare altid den uheldige, den som alt det dårlige sker for. Men ja det kan jeg jo ikke gøre ved." Fløj det bare ud af hendes mund, uden hun var klar over det. Caroline var ikke træt af at være vampyr i den forstand, hun var træt af at føle sig som den person der aldrig kunne blive lykkelig.. Caroline kiggede kort ned i gulvtæppet og pustede tungt ud inden hun kiggede op igen.
"Men ja, sådan er livet." Fik hun sagt og kørte en hånd igennem sit hår.
Gæst- Gæst
De skulle finde en vis Nicalos. De vidste ikke hvorfor, de vidste blot af deres leder, Rafeal, ville have fingerne i ham. De havde fundet frem til hans hus og stod nu ude foran. Da der blev åbnet greb den ene fast om hans hals og klemte ham op af en væg. Den anden så ligegyldigt rundt i rummet og forberedte sig på en reaktion fra vampyren og mennesket. "Er du Nicalos Ferando? Dæmonlederen søger dig, vi skal bringe dig til ham."
Gæst- Gæst
Hun kastede hendes hår tilbage, og kiggede på dem dæmon som holdte Nicolas.
"Slip ham?" Sagde hun og gik truende imod ham, hun havde det med at udfordre skæbnen, tage lidt dumme beslutninger. Men der var noget over Nicolas, og selvom hun var meget imod det skulle de ikke dræbe ham eller fører ham til nogle. Det varrede ikke længe før at den anden dæmon ville komme sig over knivens hug, kortere end hun forventede...
Gæst- Gæst
[i]Den dæmon der ikke var ved at overfalde Caroline var på vej ud af døren. Han så hen imod den anden dæmon. Cedric. Kom så her, det er ikke ham." Han gik hen og tog fat i hans trøje og trak ham med sig. Inden han nåede ud af døren vendte han sig mod Nicolas. "Jeg beklager ulejligheden." Dæmonerne gik ud af huset.
Gæst- Gæst
Caroline lod sin pistol svinge rundt om lille fingeren inden hun satte den ned i hendes støvle igen.
"Og bare så du ved det, jeg kan godt forsvare mig selv." Sagde hun og hævede et bryn af Nicolas da dæmonerne var gået. Hun smilte skævt til ham, imens hun kastede sit hår tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Fy slem tanke* Hun havde lyst til at kysse ham, men hvorfor? Caroline kiggede ham dybt ind i øjne.
"Det ved jeg men, hvis jeg kan klare min fortid kan jeg også klare nye udfordringer. Jeg har engang været svag men jeg kan klare nye ting. Jeg er ikke bange for det mere." Svarede hun og trak lidt kort på skuldren inden hun bare smilte til ham. "Jeg har altid haft dræber instinkter og jeg er ikke bange for dem. Og der en bestemt der stadig er mit mål." Tilføjede hun, Christian var hendes mål at dræbe.. Hun håbede ikke Nicolas troede det var ham det var det ikke.. Hun havde ikke rigtig nogen grund ligenu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det ved jeg, men hvordan ved du jeg ikke vil have din hjælp?" Spurgte hun stille og kiggede igen på hans læber, men tvang sit blik op i hans øjne igen.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Hey again... A bit different? //Caroline//
» please, help me, please ( Caroline )
» Oh, you are here.. - Caroline.
» Why it's always me?!? //Caroline//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine