Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba15 
Lori
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba15 
Valentine
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba15 
Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba15 
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba15 
Katrina
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba15 
Sean
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba15 
Lenore
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba15 
Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba15 
Edgar
Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 14 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 20:12

han smilede og holdt om hende. "Det er dejligt søde" sagde han nydende. han nød det hun gjorde ved ham. han ville faktisk gerne have mere. *hvornår pokker er jeg blevet så vild med sex* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 20:24

Hun smilede kærligt til ham og kyssede ham på munden mens hun lavede sine små pirrende cirkel bevægelser, hun prøvede at tænde ham så meget at han til sidst fik sådan en stort lyst at han ville have sex med hende igen, hun kunne nemlig godt lige en omgang til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 20:37

han førte sig ind igen og bevægede sig. hun havde fået ham tændt igen. "Du kan godt nok tænde mig skat" sagde han frækt og fik sig dybt ind. han var så dybt inde, som man overhoved kunne komme. han slikkede hendes hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 22:28

Hun stønnede da han førte sig ind i hende og bevægede sig med det samme, hun holde om ham og kiggede ham i øjne, hun var glad for hun kunne tænde ham sådan.. Sex med ham var dejligt... Om så tanken var mærkelig var mærkelig eller ej, men det var det altså.. Og han var jo også hendes...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 17:36

han slikkede hendes hals imens han bevægede sig. han smilede frækt. "Kun du kan tænde mig smukke, kun du kan gøre mig tændt og fræk" sagde han frækt. han bevægede sig hurtigere og hurtigere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 22:49

Hun stønnede af hans slik på hendes hals og hans bevægelser i hende, hun holdt sig ind til ham og bed sig i læben, "André.." sagde hun stønnede da han begyndte at bevæge sig hurtigere og hurtigere i hende, "jeg elsker dig" sagde hun blødt inden endnu et støn gled over hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 7:02

og jeg elsker dig lynie" sagde han frækt og smilede. han kærtegnede hendes kind og blev ved med at bevæge sig. han ville blive ved, til hun bad ham stoppe. han kørte en hånd ned af hendes krop imens,og smilede. hun var dog den smukkeste kvinde han nogensinde havde set

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 7:08

Hun smilede stort til ham og sukkede da han kærtegnede hendes kind, hun lagde hovedet mod hans hånd og stønnede imens af hans bevægelser, hun ville ikke bede ham stoppe lige med det samme det nød hun det for meget til, hun holde sig bare ind til ham og så kunne han ellers bare bevæge sig i det tempo han ville for selvom vis det gjorde ondt ville hun ikke stoppe ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 20:17

han smilede glad. men han trak sig ud efter noget tid. da han ikke ville skade hende. han var bange for, at hvis de gjorde det for længe, ville han skade hende. han kendte jo ikke til alle sine evner endnu, så han anede ike hvor stor skade han ville kunne gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 20:43

Hun nød det så længe det varede, da han trak sig ud kiggede hun lidt undrende op på ham, ville han ikke mere... Hun havde jo nydt det så hun undrede sig lidt over han var stoppet, nød han det ikke.. "Kunne.. Kunne du ikke lide det" spurgte hun tøvende og forsigtigt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 20:49

jo min elskede, jeg nød det meget, jeg er bare meget bange for at skade dig" sagde han og kyssede hendes bryst. "Jeg kender ikke alle mine evner, og den jeg kender er meget farlig" sagde han. *Jeg har såret hende igen* tænkte han og hadet sig selv virkelig meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 20:58

Hun sukkede, men.. Han skadet hende jo ikke og vis han gjorde ville hun sige det til ham.. Eller så ville han høre når det gjorde ondt.. "men.. Du skade mig jo ikke.." hvad var det for en evne som var meget farlig.. Hun blev lidt nysgerrig.. "prøv din evne.. På mig" sagde hun lidt tøvende.. Hun var ikke sikker på om hun skulle havde sagt det.. Men.. Hun ville gerne.. På en måde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 21:02

han rystede på hoved. han blev lig bleg. "Se her" sagde han. han gik lidt væk. og med et løb blod ned af hans hånd og blev til et sværd i hans hånd. "Jeg bruger mit eget blod til det, og det er en f tingene som der gør det farligt, kan kan tappe mig selv i en kamp hvis kampen er lang nok" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 21:10

Hun kiggede undrende på ham da han blev lig bleg, hun satte sig halvt op da han rejste sig og gik lidt væk, hun kiggede overrasket på ham da hans blod som løb ned af hans hånd blev til et sværd, hun lyttede til hvad han sagde mens hun kiggede på sværdet, "Wauw.." sagde hun overrasket.. Hun vidste ikke hvad hun rigtig ellers skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 21:19

han gjorde sværdet større. men hans hud blev meget bleg. han brugte for meget blod på en gang. derfor var det også en evne, han ikke måtte bruge, men kun som den aller sidste udvej. han fik sværdet til at forsvinde, og sank på knæ. "Det bruger en halv liter blod hver gang jeg fremmaner det" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 21:30

Hun kiggede op på ham da hun lagde mærke til sværdet blev større, hun blev lidt skræmt af at se ham så bleg, hun rejste sig op da han sank på knæ efter at havde fået det til at forsvinde, hun satte sig foran ham, "undskyld jeg skulle aldrig havde fået dig til at bruge din evne" hun kiggede undskyldne på ham, det var jo ikke meningen.. Hun nussede han kind blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 21:38

det er okay skat, jeg skal bare hvile lidt, så jeg frisk igen, jeg bruger ikke den ævne, jeg bruger et almindeligt sværd, for der skal jeg ikke bruge mit eget blod som våben" sagde han blidt. han var tom for energi af det. han kunne knap rejse sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 21:44

Hun nikkede, okay han skulle have hvile,hun kiggede op mod sengen, hun kunne vel godt støtte ham derhen, hun ham i armen og lagde den over hendes skulder hvor hun derefter rejste sig lidt vaklende op på benene og fik ham hen i sengen og ligge, hun lagde sig ved siden af ham, tæt ind til ham, "sov søde" hviskede hun blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 21:47

lig hos mig elskede" sagde han blidt. han ville sove sammen med hende, mærke hende hos sig. han gabte træt. hvad kunne give ham energi, så han ikke behøvede at sove, og bare kunne hygge sig med hende. men han kendte intet der kunne det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 22:00

Hun smilede til ham og nikkede, hun lagde sig ind til ham og holde om ham, hun kyssede ham på munden, "jeg er lige her søde" hun smilede til ham og kærtegnede hans kind, "du skal hvile dig søde" sagde hun blidt og puttede sig ind til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 18:58

han nikkede. "Du har ret søde" sagde han træt. han gabte og lukkede sine øjne og puttede sig ind til hende. han hadet virkelig at han kun kendte til en af sine evner, men han ville ikke skræmme hende sådan igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 19:34

Hun smilede blidt til ham og kyssede ham på kinden inden han puttede sig ind til hende og lukkede øjne, hun holde ham tæt ind til sig, hun var selv lidt træt så hun lukkede også sine øjne og faldt i søvn ret så hurtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 19:52

han sov meget tungt og slappede af ind til hende. hun var verdens lys for ham. hans vejrtrækning var tung, meget tung. han drømte kort om ulykken hvor han mistede sit øje. men den drøm havde han ikke særlig længe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:04

Hun lå helt stille hele natten igennem, uden en drøm som forstyrede hendes bevidsthed, hun holde ham stadig ind til ham men da hun jo sov var hendes hold ikke lige så fast som vis hun var vågen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 20:10

han vågnede midt om natten, med en dunkende hovedpine. han så på hende og smilede lidt. han kyssede hendes pande og gik ud og tog sig lidt vand. han så ud, og så der var mørkt. han smilede lidt, og tænkte tilbage på sin barndom. han ville lade lynie sove

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 14 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 14 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum