Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
The revenge of the Slaves. (Hauraki) EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The revenge of the Slaves. (Hauraki) EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The revenge of the Slaves. (Hauraki) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
The revenge of the Slaves. (Hauraki) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The revenge of the Slaves. (Hauraki) EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
The revenge of the Slaves. (Hauraki) EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
The revenge of the Slaves. (Hauraki) EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
The revenge of the Slaves. (Hauraki) EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
The revenge of the Slaves. (Hauraki) EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba13The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba14The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba15 
Lori
The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba13The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba14The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba15 
Valentine
The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba13The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba14The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba15 
Natalie
The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba13The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba14The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba15 
Renata
The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba13The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba14The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba15 
Jake
The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba13The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba14The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba15 
Sean
The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba13The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba14The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba15 
Lenore
The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba13The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba14The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba15 
Celenia
The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba13The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba14The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba15 
Taliia
The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba13The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba14The revenge of the Slaves. (Hauraki) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

The revenge of the Slaves. (Hauraki)

Go down

The revenge of the Slaves. (Hauraki) Empty The revenge of the Slaves. (Hauraki)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 16:05

S: På en bakke, hvor man kigge ned på slavemarket.
O: En lugt af sved og alkohol, samt kan man føle pinslerne i luften. På bakken er der ikke andet end græs og man kan se det meste af Terroville derfra.
V: Ingen sol, da den er gået ned.
T: 17.50


Megan stod på bakketoppen og kiggede ned over slavemarket med en uro i sin mave. Hun hadede det sted så meget, hun ville næsten gøre alt for at stoppe det, men det vidste hun nu godt at det kunne en mand ikke gøre, man skulle næsten have en hær, før sådan en mission ville lykkedes. Men, det betød ikke at Megan ville give op, hun ønskede i sit hjerte at hele Underworld skulle være imod slaver, så alle kunne være frie til at være den de var og ikke blive opdelt i hvem der var svag om hver der var stærk.
Hun knyttede kort hænderne, imens hun lukkede øjnene i og tog nogen tunge åndedrag. En dag, skulle det hele stoppes, om det så ville koste hende livet.
Hun åbnede øjnene igen med et sæt, så snart hun hørte noget eller nogen nærme sig, hvem det end var så var han eller hun listig, det var næsten ikke til at høre personen, men Megan var en shapeshifter og kunne sagtens høre den fremmed komme. Hun vendte sig om, så det lyse hår svingede om hendes ansigt, skjulte det kort, inden hun fjernede det og fik øje på personen bag hende. En mand med hvidt hår stod foran hende og på auraen.. Kunne hun fornemme at han måtte være en vampyr.
Hun løftede spørgende på et øjenbryn, for at se hvad han ville.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The revenge of the Slaves. (Hauraki) Empty Sv: The revenge of the Slaves. (Hauraki)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 16:11

hauraki stod og skreg af en slavehandler, han kunne ikke fordrage det. "Folk burde være frie og ikke være slaver" sagde han. hans hest stod og blev klappet af nogle små børn. han blev mere og mere vred, jo mere slavehandleren forsøgte at sælge ham et barn som blod offer. han greb fat i mandens hals og bed sine hugtænder ind i hans hals og drænede ham for blod. "Jeg tager ikke ofre, jeg hjælper folk" sagde hauraki og tørrede sin læbe, i sit lommetørklæde. han satte sig på hug foran børnene og smilede blidt til dem, godt nok var han en vampyr, men han var en godhjertet. han ville ikke bare drikke blod, han ville hellere hjælpe andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The revenge of the Slaves. (Hauraki) Empty Sv: The revenge of the Slaves. (Hauraki)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 16:19

Det overraskede hende at se denne vampyrs opførelelse. Han var imod slaver som hende selv, så hun kunne ikke undgå at føle at ham her måtte være noget som man kunne se op til. Forsigtigt gik hun tættere på, for at se nærmere på den interresante kamp der var startet, hun sendte kort de børn som stod ved hesten et undersøgende bilk, inden hun gik tættere på vampyren som var igang med at dræne manden for blod. Megan så ikke væk, hvorfor skulle hun det? Det var ikke det væreste som hun havde set. Manden faldt om på jorden, så snart vampyren havde drænet ham for blod. Lige som man skulle til at tro at han måske ville drikke fra børnene også, satte han sig på hug foran dem og opførede sig som dagens helt eller en kærlig storerbror. Megan betragtede ham kort, men gav ingen udtryk for hvad hun egentlig tænkte om ham, hendes ansigt var koldt at se på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The revenge of the Slaves. (Hauraki) Empty Sv: The revenge of the Slaves. (Hauraki)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 16:22

husk hvad jeg fortalte jer børn, hvis der er problemer eller hvis I er bange, så søg mod Inex godset, jeg vil altid være der for jer, I skal ikke lide en slaves skæbende, det lover jeg jer" sagde han og uglede børnenes hår. men han blev også væltet af mange af dem. da de sprang på ham for at kramme ham. han fornemmede pigen, han så mod hende. "Hvorfor står De der og glor" sagde han og rejste sig op og fjernede lidt jord fra sin kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The revenge of the Slaves. (Hauraki) Empty Sv: The revenge of the Slaves. (Hauraki)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 16:35

Som sagt var han vist som en storebror for dem, siden de sprang på ham med kærlige smil og deres søde børne latter. Hun smilte kort, inden hun lagde armene på kors og fortsatte med at betragte denne vampyr.
Det gav et lille chok i hende, da han så hende, men det var ikke noget som hun viste, hun stod stadig stolt og rank.
"Det beklager jeg," sagde hun og placerede armene ned ad sin side igen. "Det var ikke min mening at.. Glo?" Hun lød en anelse forvirret omrking det sidste ord. "Men, jeg så de kamp og fandt det imponerende at du kæmper for slaver," Hendes stemme var kold, men stadig så smuk at høre på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The revenge of the Slaves. (Hauraki) Empty Sv: The revenge of the Slaves. (Hauraki)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 17:03

min egen mor var slave kvinde,før hun giftede sin med min far, så detligger i blodet på mig.. undskyld jeg har ikke præssenteret mig selv. jeg er goodsejer Hauraki Inex" sagde han høfligt og bukkede for hende. hans hvide hår faldt ned i ansigtet på ham. han lagde det kort bag øret. "Og De er?" sagde han venligt og mærkede at en hev ham i bukserne. han såpå den lille pige og tog hende op i sine arme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The revenge of the Slaves. (Hauraki) Empty Sv: The revenge of the Slaves. (Hauraki)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum