Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Oh... Not again - Hauraki
Side 1 af 16 • 1, 2, 3 ... 8 ... 16
Oh... Not again - Hauraki
S: Gågaderne
V: Overskyet, mørkt og blæsende
O: Mørke gågader
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Klokken var lige slået nat og mørket havde lagt sig for over to timer siden, blæsten fløj igennem de tomme og mørke gågader og lavede at postyr af små hyl.
Lynie sad ved et gade hjørne med benene trukket op under sig, igen havde hun bevæget sig ud fra Dust's lejlighed.. og igen kunne hun ikke finde tilbage, hun overvejede at tage til Arason's kæreste's hytte og se om hun kunne få lov til at overnatte der... men... hun problemet var bare... hun vidste ikke hvor huset lå kun at det lå inde i The Forest... og hun var ikke lige mester til at finde rundt i skove.. og slet ikke midt om natten, hun var håbløs.. hvorfor havde hun ogs gået fra den dumme lejlighed.. hun skulle bare havde blevet der... aldrig havde gået... nu skulle hun jo sove igen på gaden... i mørket og vente til næste morgen hvor hun måske kunne finde vej hjem... hun sukkede tung og skælvede... hun havde ikke meget tøj på..
Hun havde en kort lille prikket nederdel på, prikkerne var nogle små hvide nogen og selve nederdelen var lyseblå, hun havde en sort tank top på som sad ret stramt mod hendes mave, men det var nu også meningen den skulle det.. Hun havde nogle små sko på med kilehæle, de var hudfarvede, men ikke identiske med hendes hud.. hendes hud var næsten helt hvid.. hendes læber skilte sig lidt ud da de var helt blå af kulden som blæsten bragte med sig, hun rystede... hun frøs meget og der var intet sted hun kunne søge ly... alt var optaget, hun havde prøvet diverse kro steder og diskoteker.. ja selv nogle huse, men det var hun blevet enig med sig selv om at hun aldrig gjorde igen.. beborende blev bare skide sure...
Et hulk kom fra Lynies læber da hun rettede sine ben ud, de var helt kolde og det gjorde ondt når hun rettede dem ud da hun havde siddet alt for lang tid i den stilling, hun sad nu med et strakte ben op af en mur på et gade hjørne og frøs som bare pokker og da blæsten ramte hendes ansigt for 100 gang var der et lyn der skar gennem himlen og et stort brag lige bagefter, Lynie krøb sammen og regnen begyndte... hendes hår blev hurtigt vådt og hendes bare hud blev gennemkold, hun rystede meget mere end hun havde gjort før og tårende begyndte at trille ned af hendes kinder. Hun lagde armene om sig selv for at holde varmen og hulkede lavt, dette havde været sådan en dårlig ide... hun skulle aldrig havde gjort det... nu sad hun bare gennemkold og gennemblødt... og hun kunne intet gøre ved det... der var ingen på gaderne... de var tomme
Gæst- Gæst
Sv: Oh... Not again - Hauraki
Gæst- Gæst
Lynie nikkede svagt "Ja.." hendes stemme svag som hende, man kunne nærmest mærke hendes svaghed, den stod tydeligt skrevet på hendes rystende krop og hendes skræmte ansigtsudtryk der kiggede op på manden, hun vidste ikke om hun havde grund til at være bange for ham, om han ville hjælpe hende... men stadig var hun bange, det kunne man alligevel ikke lade vær med når en fremmed mand stod foran en midt om natten i mørket... hvad lavede han egentlig herude.. han så ikke ud til at bo på gaden og heller ikke som om han var faret vild... men hvad lavede han så
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede svagt da han lagde sin frakke om hende og hun knuede den let ind til sig og skælvede af den varme den gav hende, hun kiggede op på ham igen efter at havde kigget lidt på frakken som var omkring hende, "Tak... Jeg... ville ud at gå... men nu kan jeg ikke finde vej tilbage.." hendes stemme var stadig svag men varmen i hendes hud og farven på hendes læber var ved at komme frem igen.. det gik dog rigtig langsomt.. men det var igang.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede da han lagde sit tørklædet om hende, hun kiggede op på ham et skævt og svagt smil, "Tak.." hendes hud farve var faktisk hendes egen.. den havde ikke ændret sig.. hun var bare en meget meget bleg person.. selvom hun var menneske og de burde have farve i huden.. det havde hun så ikke, "Men... dette er faktisk min hudfarve, jeg er bare meget bleg" hendes stemme var en typisk lille pige stemme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kom langsomt vaklende hen til ham, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til ham, det gjorde hende ondt det han sagde.. det var syndt at han blev beskyldt for noget han ikke havde gjort.. "Det gør mig ondt at høre... men det er ikke fordi jeg hader dig jeg kender dig knap nok.. det er bare generalt vampyrer som jeg er bange for.. de har spillet en forfærdelig rolle i mit liv..." hun sukkede og så på ham mens hun stod og rystede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Lynie gik hen til bordet og satte sig på en stol og pegede på stolen over for hende på den anden side af bordet, "sæt dig... du skal ikke bekymre dig om dem..." hun smilede roligt til ham
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Lynie kiggede lidt forvirret rundt da han for hen for at gribe en ung kvinde som var ved at falde hvor efter han så kom hen igen... hun rystede blidt på hovedet af ham og smilede, "Sure..." hun betragtede ham da han åbnede sin skjorte og sank en klump og til hendes store redning kom deres drinks.. hendes en flaske whisky med et glas ved siden af og ham et glas rødvin. Lynie gav ham glasset med rødvinen og kiggede så på sit eget... hun kiggede lidt på glasset og kastede det så ind i væggen bagved... men ingen sagde rigtig noget til det.. de var van til de... til hende, hun åbnede flasken med whiskyen og begyndte at drikke af den
Gæst- Gæst
Side 1 af 16 • 1, 2, 3 ... 8 ... 16
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata