Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba13I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba14I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba15 
Lori
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba13I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba14I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba15 
Valentine
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba13I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba14I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba15 
Lenore
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba13I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba14I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba15 
Jake
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba13I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba14I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba15 
Sean
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba13I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba14I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba15 
Abigail
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba13I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba14I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba15 
Celenia
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba13I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba14I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba15 
Edgar
I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba13I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba14I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 18:45

Det at der var der smilede til hende fik hende til føle sig mere tryg selvom idag havde oplevet at man ikke kunne stole på alle hun skar svagt grimasse da hun kom tanke om vampyren, Bethany havde været skyld i hendes lidelser og det var ikke noget hun gjorde så let, hun tog forsigtigt sin beskidte kjole af rakte ud efter den blå hun studerede den inden hun tog den på den var meget flot. Kjolen var smule for stor, men det gjorde ikke noget for hende, hun smilede til Lieneth hun betragtede hullerne på hendes hals. Hvorfor hun lod ham bide hende. Hun smilede igen og nikkede imod døren for at spørge om de skulle gå. Da hun kom tanke om at hun skulle ordne vasketøjet " er det okay vis jeg går?" spurgte hun trak en smule sin mundvig så til et halvt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 19:58

Linetth tog imod den beskidte kjole og overrakte i stedet den rene. Hun vendte sig om og begyndte at vaske kjolen i en balje med vand. Det ville tage noget tid før den blev tør. Linetth slap kjolen og gik hen til døren for at se ud, hun blev nød til at være sikker på Nicolas ikke kunne høre hende. "Ja, du må gerne gå. Men pas på hvad du siger til Nicolas. Han har måske reddet dig, men han kan også gøre det af med dig hvis han ønsker det. Du bliver nød til at passe på. Han holder ikke af nogen udover sig selv. Så vidt jeg ved." Linetth vendte tilbage til arbejdet og håbeder inderligt at Nicolas ikke havde hørt det.


Nicolas lukkede højlydt bogen i og lagde den på sengen. Han havde hørt Linetths lavmælet stemme og det betød at hun gemte noget for ham. På den ene eller anden måde skulle han nok få de informationer han ville have. Om det så betød han skulle tvinge dem ud af englen eller Linetth var ligegyldigt. Han ville ikke give op så let, han skulle nok få hans informationer. Nicolas begyndte at gå nedenunder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 20:29

Bethany nikkede smilede svagt inden forsatte " det skal jeg nok" sagde hun og lod Lineth være med kjolen, hun tog det nu ikke så tungt hun var sikker på at han ville være okay. Hun anede ikke at han faktisk havde hørt at hun havde sagt noget til Bethany. Hun forsatte ned af gangen, hun smilede svagt. Hun stoppede op da kom til indgangen, hun stod med ryggen til trappen. Hun lod svagt en hånd glide igemmen det mørke hår inden hun kom til at tænke på at jo var en vampyr og at han kunne være utilrenglig. Hun skulle nok passe på.

// sorry min krea forsvandt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 20:41

Nicolas stoppede op midt på trappen da han så hun gik over mod døren. "Du går da ikke allerede, gør du?" Han tog de sidste skridt og så på hende med et afventende blik der tydeligt fortalte at hun skulle svare rigtigt. Han havde ingen grund til at holde hende i live, han havde kun gjort det ind til videre så han kunne få et legetøj ud af hende. Så hun ville begynde at stole på ham og når han havde hendes tillid ville han slå til og ødelægge den tillid fuldstændig. Sådan havde det været igennem størstedelen af hans liv. Der havde ikke været nogen der gav ham grund til ikke at bruge dem som personligt legetøj. Nicolas tog nogle skridt nærmere og så på hende med et blik der så nærmest sultent ud. Som om han var klar til at springe på hende hvornår det skulle være. Han var dog ikke specielt sulten. Han havde ikke følt en voldsom sult i mange år. Men han var bestemt fristet af hendes blod der pumpede rundt i kroppen på hende. Han kunne høre hendes hjerte banke hver gang det sendte en ny omgang blod afsted. En svag prikken på hans underlæbe fandt sted og den følelse var ikke til at tage fejl af. Hans hugtænder var vokset ud. Denne gang af sig selv. "Vi skulle lige til at have det sjovt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 22:06

Hun frøs i sin bevægelse vendte sig om imod ham, der var ingen frygt spore i hendes øjne, men hun stolede ikke på ham. Hun frygtede ham efter den advardsel hun havde fået af Lineth. Hun rystede svagt på hovedet og tog fire skridt væk fra døren. Hun kunne ikke lide den måde han ændret sig på, hun overvejede svagt løbe ned vaskerummet til Lineth som følte sig mere tryg ved. Hun stirrede " nej selvfølgelig ik" hun overvejede stadig mulligheder for at unslippe at blive til en omvandrende nulepude, en gang havde været nok og det selvom hun ikke huskede ret meget. Hun stod stille stykke tid før begyndte at gå hen imod ham. Hun måtte ikke vise ham vidste at der noget galt. Hun trak vejret dybt inden forsatte op trappen mødt ham halvvejs oppe. Hun betragtede ham blodet i hendes krop var hendes, men følte at stod gæld til ham og vis det betød at hun skulle drikkes af så gjorde hun det, men hun skulle nok lade ham vide hvis han drukket for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 22:14

Hun viste muligvis ikke frygt. Men han ville hurtigt kunne få det frem i hende hvis han ønskede det. Det krævede ikke mere end en hvæsen og fremvisning af tænder. Så plejede de fleste at stikke halen mellem benene. Men han havde ikke lyst til at skræmme hende helt endnu. Han kunne sagtens få noget sjovt ud af hende. Nu havde Nicolas fået hende med hjem, hun ville ikke gå før han havde fået noget af hende også. Faktisk kunne hun kræve tog ting af hende eftersom han havde reddet hendes liv to gange. Nicolas stillede sig ved hendes side og førte en arm op af trappen som for at sige hun endelig skulle gå længere op af. "Det var godt kære. Vi kan finde på en masse ting at lave." Den anden halvdel af sætningen blev sagt med en lumsk undertone han ikke lagde meget skjul på. Hun måtte skam godt vide at hun ikke var helt tryg i hans selskab på trods af at han havde reddet hendes liv. Nicolas gik stærkt ud fra hun gik op af trappen, ellers ville han få hende med alligevel. Det var langt mere udmattende at tvinge dem med. Spild af kræfter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 22:23

Hun nikkede bare, helt sikkert en masse ting som hun ikke brød sig om, hun vendte sig om for se om Lineth ikke snart var færdig med vaske kjole. Hun var så bange at hun kunne tage dem på våd så forsvinde. Men frygten for gøre ham vred fik hende fremad. Hun kiggede op for se hvad der ventede hende oppe for enden af trappen. Hun sukkede svagt og mærkede nu hvor nervøs andspændt hun var.
Bethany følte sig fanget og ikke spor tilpas i sit eget skin lige nu, hun vendte atter hovedet for ihåb om kunne fremskynde kjolens vaske tid, men der var intet at gøre " hvad har du tankerne?" spurgte hun for at få det at vide det kunne det hjalp neverne. Sikkerrt ikke vis begyndte med at ville drikke hendes blod. Hun blev dog forstyrret af hendes mave som begyndte at knurre hun sukkede opgivende, det var typisk som altid var sulten på tidspunkter hvor burde frygte for sit liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 22:31

Nicolas nikkede da hun gik op af. Det var et klogt valg, men også en anelse kedeligt. Hvis han fik modgang var det sjovere for ham. Men ikke for hans offer. Nicolas fulgte efter hende op og lod sig hænge hen over rakværket mens han så over på hende. Han tog en dyb indånding som om han kunne dufte noget lækkert. Hvilket han også kunne. "Jeg vil mene det er en oplagt mulighed for dig at betale tilbage for at jeg har reddet dig." Da han havde gjort det havde det ikke været fordi han ville have noget til gengæld, men fordi han havde brug for en at redde. Men nu hvor han havde Caroline der var den eneste der betød noget for ham, så han ingen anden udvej end at forlange noget af hende. Nicolas gik hen til hende så han stod foran hende. Han tog uden videre fat om hendes håndled og duftede til hendes hud. Blodet var en som slik for vampyrer og det var sjældent han fik engleblod at smage. Mest af alt fordi han hellere ville havde noget nærende blod som engleblod ikke ligefrem var. "Måske jeg kunne få en smagsprøve?" Han duftede endnu en gang til hendes håndled før han slap hende hånd og rettede sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 22:47

Hun stod kiggede ned jorden, men blev forskrækket da tog fat i hendes hånd, lige pludslig gik for hende hvad det hun var, men aftale var en aftale. Alligevel fik hun det dårligt, havde det hele tiden bare været hans menning at redde hende så han kunne få betaling? Det fint hun havde lovet det alligvel kunne ikke lade være " ihh ja hvis det er det du vil" sagde hun med afsky stemme, hvor havde hun bare lyst til banke ham. Det var uretfærdigt, hun troet at anderledes hun, havde ikke lyst til give blod væk og blev mere vred da gået op for hende hvad det var hun var. Hun glemt helt Lineth advardsel. Hun vred . Hun vendte sig med hastige skridt satte hun kursen imod trappen. Hun skulle ned hente sin kjole så skulle hun hjem. Hun kæmpede med tårende imens gik. Hun vidste inderst hende at ikke ville komme her fra før hun givet noget tilgengæld. Hun lod hurtigt hånden tørre de forrædriske tåre væk. Hun kendte ham ingengang så hvorfor tog hun det så tungt. Det var tanken om reddet hendes liv to gange for bare føre hende bag lyset.
Bethany følte sig dum, fordi hun havde troet at han anderledes de vampyrer de alle sammen ens og faldet for denne vampyrs tricks. Aldrig mere ville være så naiv. Hun havde lyst til rive kjolen stykker, vis ikke det var fordi hun følte sig flov over sin krop.

Hun forsatte hen imod trappen vendte sig om imod Nicolas " hvorfor dræbte du mig ikke den gang?" spurgte hun og måtte flere gange kæmpe med sin stemme, men hvorfor havde han dræbt hende der eller ladet hende ligge og død. Hun ventede ikke på svaret men forsatte ned af trappen. Hun måtte løfte op i kjolen for ikke komme til at falde i den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 22:58

Nicolas kunne også vente, lade hende sidde og frygte for hvad han ville gøre ved hende. Ja, den idé var meget bedre. Han lod hende gå uden videre da hun prøvede at vride sig ud af hans greb. Nicolas brugte sin overnaturlige far til at nå ned for enden af trappen før hende. Han lagde hans ene håndflade på gelænderet og lænede sig til siden. "Du burde ikke stikke af fra en vampyr. Det er ikke alle der viser lige så stor medlidenhed som jeg gør." Han så hen imod vaskerummet hvor Linetth prøvede at tørre kjolen. Han vendte igen blikket mod hende og hævede et øjenbryn. "Vil du virkelig gerne vide det? Jamen fint. Jeg havde ondt af dig. Du er svag og når jeg en dag dræber dig vil du kunne forsvare dig en lille smule. Jeg vil sørge for du kan give mig modstand inden jeg ser din livløse kroppe falde op på jorden. Derfor." Han så igen hen mod vaskerummet hvor Linetth kom gående med kjolen der ikke var helt tør. Nicolas flåede den ud af hendes hænder og kastede den hen imod englen. "Behold kjolen. Du vil nødig glemme mig. Du vil sidde længe og overveje på hvilken kreativ måde jeg kan dræbe dig." Han nød at se hende lide, han nød at se stortset alle lide. Men lige nu gik det udover englen her. "Du kan gå, men jeg vil finde dig igen når jeg keder mig." Han flyttede sig fra trappen så hun kunne gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 23:19

Hun kiggede en sidste gang over på Lineth, hun havde ondt af dette menneske som skulle være her og ikke kunne unslippe hans vrede idet mindste gjalt det ikke hende, hun ville glæde sig til det næste møde " fint du ved jo hvor jeg bor" sagde hun koldt uvenligt. Hun følte sig godt dum over at hun faldet for hans venlighed, men idet mindste havde med følese. Hun gipsede lige pludslig kunne huske ham. Han havde faktisk reddet hende to gange. Hun stoppede op med ryggen til ham. Billeder af vampyren der kom stil syne for hende var næsten mere smertefulde en de ord han slyngede ud, hun havde virkelig håbet at han var anderledes, men hun kendte ham ikke. " jeg husker" mumlede hun selvom det nok ikke betød synderlig meget for denne vampyr. Hun tog sig til hovedet alle de imfomationer gjorde ondt og de føltes tunge. Hun vendte sig vredt imod ham " det er sandt det hele" mumlede hun og det gjorde hende mere vred. Han simpelthen bare holdt hende live så han en dag kunne gøre hende til hans madpakke. Heldigvis kendte han ikke til hendes største svaghed. Arason var den hun ville beskytte med althvad hun havde i sig, hun fokuserede på ham. Snart forsvandt den tunge følelse " hvorfor ikke gøre noget ved det nu, du vil jo gerne" sagde hun provokerende hun vidste at hendes blod nået det bedste blod man smagmæssigt kunne få.

Hun afventede svagt hans reaktion " eller er du vant til at få altveret på sølvfad?" spurgte hun i en hånlig tone, vidste at hendes vredesudbrud ville eller kunne komme til at koste hende dyrt, men hun vred såret over at han alle bare havde ladet hende leve for blodet skyld. Han ville for altid være skyld i at hun hadede vampyre, de kunne ikke være gode, det vil og blev altid onde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 23:57

Nicolas forventede at hun gik ud af døren efter han havde givet hende tilladelse til det. men i stedet blev hun stående, han lyttede mistænkeligt til hendes ord og gik med hurtige nærmest magtfulde skridt om foran hende og og løftede begge øjenbryn der fik ham til at ligne en der vidste det ville ske en dag. Han svarede hende ikke på hendes ord men stod bare og så på hende. Nicolas trådte et skridt nærmere på hende og mindskede afstanden mellem dem en del. Han kom med en kort og magtfuld latter. Hun troede virkelig at han var så let at narre? Hvis han ikke ønskede at drikke af hendes blod ville han ikke gøre det. I stedet tog han fat om hendes hals og løftede hende fra jorden så der var et par centimeter mellem hendes fødder og jorden. Det var muligt for hende at kæmpe imod og muligvis komme fri af hans greb, men det var ikke så let som det så ud. "Jeg gør det når det passer mig og det er ikke nu. Du er mit legetøj og som et lille barn vil jeg lege med dig når jeg har lyst. Lige nu er jeg træt af dig og hvis du ikke passer på vil du ikke længe være en del af min samling." Han talte naturligvis metaforisk. Bortset fra at han rent faktisk så hende som et stykke legetøj. "Jeg tager hvad jeg vil have når jeg vil have det. Og jeg vil ikke have dig nu. Så medmindre du frivilligt forsvinder her fra omgående vil det blive værst for dig selv." Han åbnede munden en smule så man kunne se de spidse hugtænder. Det var ikke smart at ligge sig ud med Nicolas. Ganske rigtigt havde han nogle sidder der ikke var helt så hårde som den han viste hende nu. Men han ville altid have en side i sig der var mørk, han ville ikke være i stand til at kæmpe imod den forevigt så han prøvede ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 21:38

Bethany gispede svagt, hun rev efter vejret, hans greb var ikke noget hun kunn gøre, hun var selvfølgelig svagest af dem begge. Hun lod svagt sine hænder på hans, hun fnøs kort. Bethany var ikke hans legetøj og han skulle ikke komme her og tro komme valsende ind hendes liv for bare at bruge hende som et. Hun betragtede ham hadefuldt " det er også fint jeg vil ikke være en del af samling" svarede arrigt. Hun ligeglad vis det betød hun skulle død for ligge sig ham så gjorde hun det, det han havde gang i var forkert og hun ville have ham til set det. I en form forsvar sparkede hun ud efter. Hunm ville ikke være hans legetøj, så det passede hende fint, vis han allerede var træt af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 23:29

Nicolas ville gerne tro at hun var hans legetøj og intet andet. Men efter han havde reddet hende den aften år tilbage havde han håbet på han ikke så hende igen så han blev nød til at føle det beskyttergen han følte for hende. Det var noget han prøvede at flygte fra, men han var godt klar over at han aldrig ville kunne stikke af fra en del af sig selv. Det kom tilbage fra hans menneskelige liv hvor han ønskede at beskytte hans søster. Efter hun forsvandt levede han efter en anden han kunne beskytte. Den person var englen her. Men han ville ikke indrømme det over for sig selv eller nogen anden. Hans greb blev løsnet en smule så hun ikke behøvede at gispe efter luft, men hans greb var stadig fast. Han lo med en latter der gav genlyd i entréen. "Jeg har ingen samling. Jeg finder en som dig, bryder dig sammen og lader dig gå. Jeg samler ikke på nogen. Og bare så du ved det, du får lov at gå men du slipper ikke fra mig. Jeg vil finde dig igen." Hendes spark kom bag på ham så for at undvige hendes angreb slap han hende så hun ville falde mod jorden. Han satte sig på hug foran hende, eftersom hun højst sandsynligt ville ligge ned, og tog fat i hendes overarm med et stramt greb. "Det var ikke klogt gjort. Tro mig, du vil komme til at fortryde du så meget som tænkte på at sparke mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 11:46

Bethany trak vejret dybt da løsnede grebet omkring hendes hals, da sparkede ud efter ham landte hun på gulvet med hult bump. Hun nåede ikke at reagere da han tog fat hendes arm. Hun smilede hånligt, hun vidste at han skjulte noget for hende, men vidste ikke helt hvad det dog var vreden ved fortag sig og betragtede ham. Hun ville gerne finde ud af hvad det var han skjulte for hende. Hun trak vejret tungt. Hun ville finde ud af hvad det han skjulte. Hun havde tænkt sig nogen steder før fundet ud af hvad der var så forvirrende ved ham. Hun vidste at han ville komme og hun ville være klar, dog brød hun sig ikke om at han sagde det med fortryde. Hun vidste at det bare spørgsmål om tid før der skete noget hun sikkert ikke kunne komme ud af. Hun kiggede svagt over retning Lineth var kommet, men anede ikke set det hel. Det var det hun havde advaret hende imod, men hvorfor havde gjort det. Hun satte sig op og ærgede sig, vis han havde givet slip på hende og ikke havde taget fat i hendes arm havde sat kursen imod døren, men hun var ikke gået ud af den. Hun ville lærer ham kende om så det sidste hun gjorde. Det kunne godt være fordi hun var engel, men hun var sikker på at der var noget godt i ham. Selvfølgelig skulle gemme det bag facade af had og mørke, han var jo et nattens væsner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 12:32

Nicolas var ikke altid så ondskabs - og hadefuld som han var over for englen her. Men det var sjældent han viste det. Der var ikke mange der havde set den side af ham og der var ikke mange der kom til det. Medmindre de kunne læse tanker eller på anden måde nå ind i hans hoved. Han bed tænderne sammen og så på hende. Han blev nød til at gøre noget så hun fortrød at hun gjorde modstand. Men noget i ham sagde at han ikke burde gøre det. Han ignorerede det der fortalte ham han ikke burde gøre det og lagde hovedet en smule på skrå, han viste sine tænder frem og med vinklen af hans ansigt så det langt mere uhyggeligt ud end hvis han havde hovedet lige. Nicolas tog igen fat i hende, denne gang i begge arme, og holdte hende godt fast. Da han var sikker på hun ikke ville slippe ud af hans greb lige med det samme fjernede han sin ene hånd og lagde den i stedet på siden af hendes hoved så hendes hals blev strakt så meget ud som muligt. Nicolas bed sig uden videre fast i hendes hals og nød den søde smag af hendes blod. Hun havde stadig chancen for at kæmpe imod, han var ikke så opmærksom på sine omgivelser når han indtog blod. Så han ville være lettere at bekæmpe lige der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 12:57

Bethany lukkede øjnene og lod ham drikke af sig, hun fortryd intet hun lod drikke i stykke tid inden brugte sine frie arm i et forsøg på for ham væk, hun skar en grimasse da det gjorde ondt. Hun prøvede så skubbe sig væk med sine fødder. Da hun sad der følte hun sig underlig veltilpas. Hu, hendes tanker kørte tilbage til den gang hun var blevet bidt sidst. Hun kunne huske. Hun så billederne af ham der redde hende fra den kvindelige vampyr. Hun smilede svagt han havde reddet. Imens hun så billeder som langsomt forsvandt og hun kom tilbage til virkeligheden. Hun tog det ikke så tungt at dette måske var hendes sidste øjeblik. Hun vendte hovedet imod ham så godt hun nu kunne da han havde boret tænderne i hende ” jeg ved du ikke er så slem” svarede hun stille, mere til sig selv, som en konklusion af at han ikke var så slem. Hun havde stadig sine øjne lukket, men sikker på at det ikke var fordi han ikke ville ond, han gemte bare godheden. Hun smilede svagt. Hun vidste hvad hendes hemlige mål var hun ville finde det gode frem i ham, hun trods alt en engel og hvis ikke hun kunne hjælpe en fortabt person hvem skulle så kunne. Hun åbende øjnene ” undskyld” sagde hun med stemme der varm og venlig hun vidste godtat hun havde opført sig som et lille barn. Hun stolede på ham der var smule af hende som altid ville stole på ham lige meget hvad.
Hun skulle nok få det gode frem i ham, også selvom det måske ville koste hende livet, hun smilede igen svagt inden rettede blikket imod jorden. Hun vidste godt hvad der ville ske.Hun vidste at der høj chance for at han ville have mere, men det ville ikke tænke på nu hun ville tænke på nuet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 13:39

Nicolas havde ikke tænkt sig at drikke hende tør for blod. Han havde tænkt sig at drikke nok til det ville tage dage for at genskabe det manglende blod. Men hendes ord gjorde at han pludselig tvivlede på om det var det rigtige at gøre. Han blev nød til at overbevise hende om han var så slem. Det ville være bedst for dem begge to hvis hun ikke begyndte at stole på ham og forsøge at grave hans gode sider frem. Da hun undskyldte kunne han ikke længere. Han trak sig væk fra hendes hals og rejste sig for så at gå flere skridt bagud. Han havde en god kontrol over hvor meget blod han ville drikke, det havde taget ham lang tid og mange kroppe drænet for blod før han havde lært det. Men nu kunne han, selv ikke engleblod var så fristende at han ikke kunne stoppe igen. "Du tager fejl. Jeg er værre end du tror." Han vidste udmærket at hun havde ret, der var nogle menneskelige sider i ham der stadig kom til udtryk nogle gange. Men han prøvede så vidt muligt at skjule dem. "Jeg gider ikke høre på dine undskyldninger." Nicolas var ikke engang klar over hvad hun undskyldte for, men han forsøgte stadig at være værre end han rent faktisk var. Han prøvede at skjule den følelse han var begyndt at føle for hende. Han ville aldrig kunne dræbe hende, hun begyndte at betyde noget for ham og det var det sidste han havde brug for. Nicolas havde ikke brug for nogen i hans liv der betød noget for ham. Caroline var mere end rigeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 14:02

Hun ville være hans ven, alle havde brug for ven, men det ville nok tag noget tid før for han stolede på hende, hun vidste ikke tegn på at være bange, men holdte sit nede i jorden for ikke at provokere ham yderligere. Hun smilede stadig. Ja alle havde brug for venner. Hun rejste sig og så på ham. Hun anede ikke om hun skulle gå heller blive, hun var dog taknemlig for at han suget hende hel tom for hendes dyrbare blod. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle, men måtte jo bare vente, i den sidste ende var det op til ham. Hun vendte sit blik ned imod sine fødder afventede han sikkert smide hende ud, men det op til ham. Hun naiv, men hun ikke dum ville finde følelser som gemte sig det vidste hun bare. Fra nu ville være venlig overfor ham også selvom at de betød at forsøg på skræmmende måske ville tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 14:32

Nicolas var langt fra tilfreds med at han havde skånet hende mere end han havde planlagt. Men alt det hun stod for påvirkede ham. At hun troede på noget godt i alle, at hun ville finde det gode i alle var beundringsværdigt. Han vidste bare at det ikke ville lykkedes hende at finde noget godt i alle. Der var nogen der var værre end Nicolas, der var nogle der ville have ladet hende dø på det badeværelse selvom de vidste hun var i fare. Der var nogen der ville have hjulpet de vampyrer med at dræbe hende og dele byttet. Der var nogen der ville have drukket hende tør for blod så snart de fik chancen for det. Men Nicolas var for god af sig, selvom han prøvede på at modsige sig selv ville den han var som menneske stadig have noget at sige. Nicolas blev nød til at få styr på hvordan han skulle håndtere situationen med hende før han kunne overveje at se hende igen. Hun blev nød til at gå. "Det er bedst du går." Nicolas vendte ryggen til hende og gik op af trapperne.

//Hvis du vil have et par indlæg med Linetth kan du bare sige til Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 12:05

Bethany sukkede inden hun vendte sit blik imod Lineth hun løftede hånd " vi ses" sagde hun løb hen imod døren imens hendes vinger bredte sig og hun blev løftet over jorden. Nu skulle hun hjem. Hun skulle have fundet en forklaring om hvorfor hun kom sent hjem og hvorfor hun havde huller i halsen. Dog vidste hun at selvom han ville skræmme hende og bortforlkare ville hun kunne stole på ham.

// out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I saved you once, don't make me do it twice - Bethany. - Page 2 Empty Sv: I saved you once, don't make me do it twice - Bethany.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum