Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Dont make a kaguya angry (Katsas) EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Dont make a kaguya angry (Katsas) EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Dont make a kaguya angry (Katsas) EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Dont make a kaguya angry (Katsas) EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Dont make a kaguya angry (Katsas) EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Dont make a kaguya angry (Katsas) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Dont make a kaguya angry (Katsas) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Dont make a kaguya angry (Katsas) EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Dont make a kaguya angry (Katsas) EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba13Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba14Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba15 
Lori
Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba13Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba14Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba15 
Valentine
Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba13Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba14Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba15 
Natalie
Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba13Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba14Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba15 
Jake
Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba13Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba14Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba15 
Katrina
Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba13Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba14Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba15 
Sean
Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba13Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba14Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba15 
Lenore
Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba13Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba14Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba15 
Renata
Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba13Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba14Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba15 
Taliia
Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba13Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba14Dont make a kaguya angry (Katsas) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Dont make a kaguya angry (Katsas)

Go down

Dont make a kaguya angry (Katsas) Empty Dont make a kaguya angry (Katsas)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 17:37

Tid: Nat
Sted: Rotten Root District
Omgivelser: Stille ind til videre
Vejr: Skyfri himmel

Det var midt om natten, og den eneste grund til at det ikke var bulder mørkt var fordi månen stod højt på himlen. En rolig skikkelse bevægede sig gennem gaderne, iført en lyse lilla trøje, sorte bukser, hvide støvler og et tykt reb om livet, som var bundet i en stor sløjfe på hans ryg, hans hvide hår hang let ned delt op af en zigzag midterskilling, og han havde 2 pletter i panden der i virkeligheden var modermærker, der kom af at han var afkommer af Kaguya klanen og hans evne var aktiv. Denne skikkelse hed Kimimaro, og var ikke lige just et særligt kendt væsen, som vampyr havde han levet i utroligt mange år, og havde foretrukket at holde sig skjult så vidt så muligt, da han ikke brød sig om alt for meget opmærksomhed fra offentlighedens side, og blodet i hans mundvige afslørede at han lige havde spist sig et offer, men det var ikke nok, for kimimaro var stadig sulten. Som han gik ned af en gade var der dog nogen der ikke kunne undgå at lægge mærke til ham, og siden han var ubevæbnet, tænkte de at de lige ville røve ham for hvad end de kunne få ud af ham, så pludselig blev Kimimaro stoppet af en bande på 5.

"Jamen halløjsa honning fjæs, du skal betale told for at komme forbi her!" sagde lederen af banden, og dette så ikke ud til at behage Kimimaro, for han så op på dem med et koldt og ondskabsfuldt blik tydeligvis påvirket af en permanent tristhed, som altid var over hans ansigt.
"Jeg tror du har misforstået noget, der er ingen der skal kalde mig for honning fjæs!" sagde Kimimaro vredt, da det stolte Kaguya blod der flød i hans åre, gjorde ham utroligt kamplysten og aggressiv når han følte sig provokeret "Hvad siger i til at flytte jer, inden jeg virkelig bliver tosset?" Kimimaro tog trøjen af, og lod den hænge løst i det tykke reb der sad om livet på ham, hvilket fik banden til at grine af ham. Dette var lige dråben der fik karet til at flyde over, og Kimimaro blev stik hamrende tosset.

På få sekunder løftede han armene og straks voksede der knogler ud overalt på ham. Ud af hans håndled voksede der nogle knoglesværd, som han holdt om med hænderne, på midten af begge hans arme lige under hans albuer kom der 6 steder hele vejen rundt, lange skarpe tykke knogler der stoppede ud for håndledende, og knoglerne voksede ud som tykke pigge fra hans ribben, og ryg så Kimimaro lignede et regulært våben.
"Kom så an i åndssvage tabere!" skreg han aggressivt og før man nåede at se sig om, fløj han i flæsket på den nærmeste fra banden og ramte ham med siden af sin arm, så fyren smadrede ind i en væg 10 meter væg, og fortsatte igennem den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont make a kaguya angry (Katsas) Empty Sv: Dont make a kaguya angry (Katsas)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 17:52

Natten var faldet på og de fleste var gået til ro eller holdt sig indedøre hvor der var sikkert, en høj spinkel skikkelse kom listende gennem skyggerne i håb om ikke at blive opdagt. Skikkelsen var en ung kvinde iført et par militærbukser samt en sort stram top, og et par store støvler, udover det bar hun en sort sportstaske hvori der lå nattens tyvekoster det var grunden til kvinden listede afsted.
Skikkelsen fortsatte ned af gaden og forbi den slåskamp der var igang, dog så hun kort på den mandlige person med det hvide hår, men fortsatte så vidre men kom dog til at lave en høj lyd, idet hun slog sit knæ ind i en skraldespand hun ikke havde set.
Kvinden banede højlydt og tog sig til knæet imens hun kort så sig tilbage men skyldte sig så at humpe afsted væk fra kampen.
Dog var der gået hul på hendes knæ så duften af hendes søde blod spredte sig i luften.

Kvinden fortsatte afted, det lys lilla hår blæste efter hende imens de grå øjne så nervøst frem for sig og afslørrede at hun var halvt bange. Katsas stønnede svagt af smerte fra knæet men tvang sig til at humpe vidre for at komme lamgt væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont make a kaguya angry (Katsas) Empty Sv: Dont make a kaguya angry (Katsas)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:10

Ikke langt fra hende, faktisk mere præcist et lille stykke længere foran hende, kom er et ordentligt rabalder da Kimimaro smadrede igennem dem, og samtidig havde dræbt den sidste af bande medlemmerne, som han nu stod med i hånden. Den døde krop var gennem boret af knoglerne der kom ud af Kimimaros arm, og Kimimaro snussede da han duftede noget sødt og lifligt han kunne dufte hendes blod, og da han så på hende med tænderne blottet, kunne man se at hans vampyr tænder var fremme. Duften af hendes blod og hans nuværende humør, havde givet ham lyst til at spise sig mæt, og mens knoglerne i hans arm trak sig tilbage og ud af liget til de forsvandt ind i hans arm, så han sultent på hende. Kimimaro slap liget så det faldt til jorden, og gik direkte mod hende "Sikke en dejlig duft du har unge dame, tillader de en lille smags prøve?" spurgte han sultent.

Noget glimtede om hans hals i månelyset, en smuk halskæde man først rigtig kunne se nu mens hans knogler i ryggen og brystet, trak sig tilbage og forsvandt uden at efterlade noget spor i hans hud. Af en mager bleg person at være var der alligevel noget smukt over ham, og hans ansigt var permanent trist at se på selvom han så sultent på Katsas "Jeg kunne virkelig godt bruge mig lidt at spise, og du dufter så fantastisk dejligt smukke lille væsen!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont make a kaguya angry (Katsas) Empty Sv: Dont make a kaguya angry (Katsas)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:23

Katsas stoppe brat op idet et brag kunne hørres, hun stirrede skrækslagent på fyren med knoglerne og så den døde fyr i hans arm, hun gispede og tog sig til munden.
Hun begyndte humpende at gå bagud for at komme væk, men hun vidste dog også at hendes ben gjorde det umuligt for hende at slippe væk, hun så opmærksomt på ham med skræmte øjne"Nej hold dig væk, jeg vil ikke dø"mumlede hun så hårdt hun nu kunne dog lød det mere skrøbeligt.

Hun fik øje på halskæden og så fortryllet på den, men fjerne dog blikket for at holde øje med ham, imens hun forsat humpede bagud gispende fordi knæet dunkede af smerte og hun kunne mærke den klæblige blod masse løbe ned af hendes ben.
Hun stirredre på ham og håbe på han droppe sit bytte men regnede ikke med at han ville lade hende gå"jeg er bare et kedligt menneske, jeg smager ikke godt"sagde hun skrækslagen imens hun forsatte sin humpen bagud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont make a kaguya angry (Katsas) Empty Sv: Dont make a kaguya angry (Katsas)

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 13:37

Kimimaro knejsede i hele kroppen, efter hans knogler var trukket ind og det var som om alle knogler i hans overkrop lavede knæk lyde, på den ene eller anden måde. Dog ved lyden af hendes skrøbelige stemme og hendes ønske om at han ikke måtte dræbe hende, stoppede han op ja nærmest frøs på stedet. Ikke en af hans muskler bevægede sig det mindste, man skulle næsten tro han var blevet ramt af en frysestråle eller noget i den retning. Kimimaros blod faldt til ro igen, hans krigeriske aggressive Kaguya blod var hvad der havde holdt ham oppe i det røde felt, men ved lyden af hendes stemme var det som om hans blod stoppede med at koge, og han nu blev til sit mere rolige normale jeg. Efter et øjebliks tid i denne stille stående position, rettede han sit blik mod hende, og gik så hen til hende.

"Undskyld det er jeg ked af, jeg har svært ved at styre mig selv når jeg bliver provokeret, og lugten af blod tiltrækker mig som et møl mod en lampe!" sagde han undskyldende, og håbede lidt hun kunne tilgive ham den voldsomme opførsel han lige havde udvist overfor hende. Han tog sin trøje op til skuldrende igen, og stak hænderne gennem ærmerne så den igen sad korrekt, og halskæden blev igen svær at se nu hvor den var lettere gemt under hans trøje der stod lidt åbent.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont make a kaguya angry (Katsas) Empty Sv: Dont make a kaguya angry (Katsas)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum