Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Rise And Shine - Gabriel
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Rise And Shine - Gabriel
S: Doomsville Rotten Root District - Gågaderne
V: Køligt, blæsende og det regner (Effkter fra hendes evne)
O: Mørket har lagt sig, tomme gader og regn
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] (Minus vingerne selvfølgelig)
Blæsten var kold og voldsom, regnen havde no mercy for dem der gik på gaden... men der gik heller ingen på gaden, den var tom... men alligevel ikke helt tom, Lynie var presset op af en væk og i panik prøvede at komme fri fra en fyrs greb om hendes hals og om hendes liv, fyren var sådan cirka på hendes alder og var ret så muskuløs.. han var fulgt efter henden siden hun havde forladt Dust's lejligheder for at gå en tur, som hun plejede det var ligesom blevet en vane for hende at gå ture... men denne gang var det endt galt, fyren kende hun ikke.. hun vidste ikke hvorfor han lige skulle overfalde hende, hun kende ham jo ikke, hun havde intet gjort ham noget... og det var ikke lige frem seksual kontakt han ville have... nej han havde allerede givet hende snit ned langs hendes arme og givet hende flere lussinger på siden af hovedet så hendes kind var helt rød.. Lynie's hulk kunne sagtens høres de var tydelige og det var heller ikke til at undgå at se hendes tåre som flød som strømme ud af hendes øjne.
Hun var kold og ja det skyldes vejret men det skyldes også hendes dumme tøj valg, en lille hvid kjole med fine små lyserøde hjerter og en lyserød kant oppe i kraven, samt et par lyserøde, røde stribede strømpebukser... dog havde hun tænkt over sit sko valg, et par store hvide vinter støvler med en stor hvid pels ude over, hun frøs ikke lige frem om hendes føder men om hendes arme.. hals og ben, de var som istapper.
Og selvfølgelig skulle vejret lige være påvirket af hendes følelser.. bange og trist, voldsom vind og regnvejr, og det gjorde det ikke lige frem bedre for hende ikke at kunne styre sine fucking følelser pågrund af denne dumme fyr. "Lynie.. Lynie det skuffer mig du ikke kan huske mig..." han kunne hans navn... hvem var denne fyr... "jeg kender dig ikke... slip mig" Lynie vred sig og prøvede at komme fri men det nyttede ikke, fyren var tydeligvis en ung vampyr.. men gammel af sind for han var ret så stærk... han rystede bare på hovedet og trak så kniven op igen og hold den foran hendes strube og pressede den mod hendes strube.. hun kunne intet gøre... hun var fortabt og der var ingen på gaden til at kunne hjælpe
Gæst- Gæst
Sv: Rise And Shine - Gabriel
Det var køligt, det blæste, og det regnede. Det var koldt. Gabriel havde sin hvide skjorte, og hvide jakke i den ene hånd. Han havde hvide bukser på, og hvide converse. Han gik altid i hvidt tøj... Det fandt han mere normalt da han var et lyst væsen. Til sidst trak han vingerne ind, tog skjorten på, men beholdte sin jakke ved hånden.
Han stoppede op da han hørte en gråd... Fra en pige. Han så hen imod lyden, og gik derhen imod. Han stoppede igen op da han så en pige blive presset op af en mur, og en mand havde en kniv for hendes strube. Hurtigt strøg Gabriel det hvide lange hår til side, og rankede sig.
"Slip hende!" Snerrede han, og gik hen imod dem. Han havde kroppen spændt.
Gæst- Gæst
Fyren kiggede mod Lynie igen med et koldt blik, hans ansigt flækkede i et bredt smil hvor han efter kiggede hen på englen "jeg skal have mad..." han brød ud i latter igen og vende så hovedet endnu engang mod Lynie.. han lænede sig ind til hendes hals og lod sine tænder glide over den tynde hud, Lynie's hulk blev højere, "Stop, stop!" skreg hun og prøvede at skubbe ham væk... men det gik ikke han havde for et hårdt greb om hendes hals... hun gispede efter vejret..
Gæst- Gæst
På trods af at ved Gabriel var hvidt så var hans hud noget.. Brunbleg? Han havde brun hud, men den var på en måde bleg. Den skinnede når hvilket som helst lys lyste på ham. Gabriel spærrede øjnene op da vampyren huggede tænderne i pigens hals... Manden var dum sådan at afsløre sig selv, men nuvel.. Pigen skreg, og prøvede at få ham væk...
Hvilket fik Gabriel til at løbe hen imod ham. Han smed jakken mens han løb, og slog ud efter mandens kæbe.
Gæst- Gæst
Fyren som lå på jorden kiggede op på englen med et irriteret blik, han var vred men han gad ikke at slås mere... selvom han ville have fat i Lynie var det ikke det værd ikke lige nu.. han rejste sig aggresivt op og løb med sin vampyr fart væk fra dem... ud i mørket...
Lynie kiggede op på englen da hun fornemmede at vampyren var væk, hun holdt stadig sin hånd mod hendes hals mens hun kiggede på ham, "Ta...tak" hendes stemme var svag og hun lagde sit hoved mod muren og hev efter vejret
Gæst- Gæst
Gabriel vendte sig om, og så på pigen med bekymrende øjne. Der var blevet skåret i hendes hud. Han fik hurtigt fat i sin jakke, og satte sig ned ved siden af hende. Han mærkede hurtigt på hendes arm. Hun var kold... Han rakte hende hans jakke.
"Her, du har brug for varme," han smilede venligt. "Det var så lidt," han så lidt på hendes sår.... Hm... "Du skal hvis have det renset." Kommenterede han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg skal nok rense det, jeg kan i hvert fald se hvad jeg laver." Han følte lidt han måtte... Sige hvad han var. "Du kan stole på mig... Jeg er en engel." I første omgang skulle man tro han løj, men hurtigt kom vingerne ud, og ødelagde den hvide skjorte. Han var dog ligeglad. Han ventede blot på hun tog hans hånd, og fulgte med.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun vaklede, og var lige ved at falde. Men hun greb fat i hans skulder. Af ren instinkt lagde han en arm om hendes ben, og en under hendes ryg så han bar hende.
Han begyndte langsomt at gå hen imod firewood village. HAn boede i en billig lejlighed... Men der var varme, og alt han behøvede.
De skulle have renset det sår, og hun skulle have et slags plaster om det så et ikke blødte. Han fik åbnet døren til lejligheden, og gik ind. Han lukkede den i med foden, og fik hende over til en stol.
Gæst- Gæst
Hun spærrede øjne op da hun følte varme, hun var kommet ind i en lejlighed og hun hørte en dør lukke bag sig, hun kiggede op på englen med lidt trætte øjne, hun lod sig glide ned på stolen som han fik hende over til og follede sig sammen i den
Gæst- Gæst
Han trak forsigtigt jakken af hende, og lagde et fint tæppe om hende. Han var kort væk, og da han kom tilbage havde han en spand med vand i, og en klud samt et håndklæde. Han havde foldet vingerne ind, og skjorten havde han ikke længere på da den var ødelagt.
Han satte sig på hug foran hende, og lagde den våde klud mod hendes sår. Han var forsigtig, og nænsom mens han dyppede kluden mod hendes sår.
"Hvorfor gik du alene ude i mørket?" Spurgte han, og så på hende.
Gæst- Gæst
Hun vende blikket mod ham da han kom ind med en spand med vand og en klud, hun betragtede hans bare overkrop og rødmede lidt af det men kiggede så op på ham igen.
Hendes blik fulgte ham da han satte sig på hug foran hende og lagde den kolde klud mod hendes sår, hun sukkede af nydelse af det kolde vand men ømmede sig også da såret var ret så ømt, men han var nu ikke så hård, han var meget nænsom og dubbede kun hendes sår hvilket hun var meget taknemlig for.
Hun gav endnu et suk fra sig da hun hørte hans spørgsmål.. hun lavede vel ikke så meget... "jeg gik bare en tur" hendes stemme var stadig ret så svag, men hun var mere rolig
Gæst- Gæst
Han hævede et øjnebryn, og smilede skævt.
"Okay..." Han slog en kort latter op. "Ej, undskyld... Men hvorfor gå en tur i mørket? Det var kold, regnede, og blæste." Han så undrende på hende. "Mit navn er forresten Gabriel... Og du hedder?" Han lagde kluden ned i vandet, og tørrede forsigtigt såret. Han skyndte sig ud, og hente et nogenlunde stort plaster. Han kom tilbage, og satte det forsigtigt på såret.
Gæst- Gæst
Gabriel... ærkeenglen.. ja, ja det kunne man vel godt kalde ham... "Gabriel... jeg hedder Carolyn.." hun blev kaldt Lynie.. men det var af dem hun kende... hun sukkede tungt da han tørrede såret og kiggede efter ham da han hurtigt gik, han kom dog tilbage kort tid efter med et rimeligt stort plaster han lagde på hendes sår... hun smilede taknemligt til ham "Tak.. endnu engang"
Gæst- Gæst
"Hyggeligt at møde dig, Carolyn." Han smilede skævt, og venligt. Han betragtede hende lidt... Han tog benene op til hagen. "Det var så lidt." Det hvide pjuskede hår dækkede hans ansigt.
"Hvis du vil må du gerne sove her. Det er alt for sent til du kan gå hjem alene, vampyren er der måske stadig et sted." Hans lysegrønne øjnene skinnede svagt bag de hvide lokker.
Gæst- Gæst
"Også hyggeligt at møde dig" hun smilede venligt til ham og hendes stemme var blevet sig selv hendes typiske lille søde varme pige stemme. Hun betragtede ham som han tog benene op til hagen, hun lagde hovedet let på skrå og fortsatte sit venlige smil rettet mod ham.
Hun blev overrasket over hans pludselige tilbud om at hun kunne sove der, han havde ret det var for sent til at gå hjem til Dust og ja vampyren kunne stadig være derude... men var han virkelig til at stole på... det virkede han som om det hun havde oplevet lige nu... men hvem vidste hvad der gemte sig bag... vis der over hovedet var noget bag ham... "Øhm... Tjo det vil jeg vel gerne" hun valgte dog alligevel at blive der selvom man godt kunne se hun ikke var helt tryk ved det, men vis han ville havde gjort hende noget... havde han nok ikke redet hende... og han havde nok heller ikke hjulpet hende.. så mon ikke han var god nok..
Gæst- Gæst
"Var stolen ikke god nok?" Han så spørgende på hende.
Han lagde mærke til hun blev overrasket, og han rømmede sig lidt.
"Carolyn, jeg er en engel. Jeg har ikke tænkt mig at blive falden..." Han smilede beroligende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du blev såret, og dermed skal du sidde ordentligt." Han smilede skævt, og venligt. Hans lysegrønne øjne fulgte hendes finger, og så på hende igen lidt efter. Han nikkede forstående.
"Det er helt i orden. Du er forsigtig. Det er godt." Han smilede mere bredt.
Gæst- Gæst
Hun rystede blidt på hovedet... hende forsigtig.. hun havde en dæmon som kæreste det kunne man ikke lige kalde forsigtig... "Helt forsigtig er jeg nok heller ikke" hun smilede roligt til ham
Gæst- Gæst
"Nåda... Hvordan kan det være?" Han lagde hovedet lidt på skrå, så de hvide lokker igen dækkede hans øjne. "Må jeg spørge... Hvad laver du til hverdag?" Det kunne jo være at vampyren var blevet ur over et eller andet hun havde gjort...
Gæst- Gæst
Hun tænkte lidt over om hun skulle give svar på hans spørgsmål... men det var jo den eneste måde det kende hinanden bedre på... "Fordi jeg har en dæmon som kæreste..." hun smilede lidt prøvende til ham... okay næste spørgsmål... hvad hun lavede... "Tjo... jeg er... stripper" hun rødmede og kiggede med det samme ned i gulvet
Gæst- Gæst
"En dæmon?" De onde væsner... Hrmf. "Meget vel." Det behagede ham ikke at ordet 'dæmon' blev sagt hos ham. Men ak ja, det måtte hun selvom. Hvis hun ville risikere sin sjæl, så måtte hun da om det.
S-s-s-stripper?! Han måbede, og munden var formet som et O.
Gæst- Gæst
Hun kiggede skamfuldt på ham da han måbede over hendes arbejde, hun sukkede og kiggede ned, enten var folk vilde med det eller så syntes de at de var dumt.. hun havde det dårligt med det men det gav hende forpokker penge, "fortæl mig hvad jeg ellers skal gøre... jeg bor på gaden vis jeg ikke bor hos en af mine venner og jeg har ingen uddanelse... jeg egner mig ikke til noget.." hendes stemme var en mumlen og hun gav et dybt suk fra sig
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Even darkness must pass. A new day will come, and when the sun shines, it will shine out the clearer - Sophia
» The rise of the Truth Reapers -NPC(I) and Faith
» Rise or Fall. What is your call? ~ Assorian
» The evil will rise if you dont stop it. -Nille-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine