Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Rise And Shine - Gabriel
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Rise And Shine - Gabriel
"Sødt." Var det eneste han kunne sige.
Den måde hun kiggede på ham på... mindede ham om Skammeren. En lav vrede samlede sig i ham... Men den forsvandt hurtigt igen da hun sagde noget.
"Bor du ikke ved din kæreste?" Det lød underligt, hvis hun havde en kæreste skulle hun da bo hos ham hvis intet hjem havde! Hm... Sært. Mærkelige væsner.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad med familie?" Han havde selv en bror. Hans storebror. Urox. Urox var falden engel... Det sorte får... Urox havde trænet med nogle mørke skygger, men Gabriel havde altid... Været det lyse barn, på en måde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det går nok... Hvis det er kan jeg banke noget fornuft ind i hans knold?" Måske... Var der chance for et venskab nu! Det ville være dejligt... Med en ven. Han havde ikke haft mange venner, så det ville være rart med en.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja. Det har jeg." Han bed sig i underlæben, og så ned. "Min storebror... Han er en falden engel. Han er vred over jeg ikke fulgte hans vej... At jeg ikke blev falden som ham. Men jeg er bange for at blive falden... Det skræmmer mig. Han har en datter... Men hende har jeg aldrig mødt." Han trak på den ene skulder, og så væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sukkede, og lod sig ligge ned. På ryggen. Han lukkede øjnene, og mærkede de hvide lokker drille hans ansigt.
"I mine øjne er de. Jeg ville foreslå at du holdte dig fra dem... Deres aura er mørk, og vækker det onde... Der er i hvert fald kommet stor forskel på mig, og min bror siden han blev falden engel." Han smilede skævt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Sikke et held for dig," mumlede han, og åbnede øjnene.
Han så op på hende, og smilede skævt. "Har du det bedre?" Det håbede han at hun havde.
Gæst- Gæst
Hun smilede og nikkede roligt "Ja meget bedre.. tak" hun tog hånden op til plasteret mens hun kiggede på ham med et roligt smil.. hun var taknemlig over at han havde hjulpet hende
Gæst- Gæst
"Min bror fortryder ikke. Det eneste han fortryder er... Nok et eller andet, jeg slet ikke ved." Han trak på den ene skulder.
Urox var en man ikke kunne beskrive som direkte ond... Nærmere sindssyg.
Han smilede blidt.
"Godt, det går jo ikke at du er kommet til skade." Han slog en kort latter op.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er der noget galt, Carolyn?" Spurgte han.
Gabriel mærkede at han ville hjælpe hende, men det var intet nyt. Han elskede at hjælpe andre. Det var en del af ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
ÅÅåååhh!
Han skyndte sig at rejse sig, og løb hen til stolen. Han greb fat i pillerne, og gled på hug ved hende.
Hurtigt rakte han hende pillerne.
Mon hun skulle have vand til?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du har brug for at ligge ned." Han tog hende igen op i sine arme, og bar hende ind til sengen. Han lagde hende på sengen, og trak dynen over hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad skete der?" Han spurgte ikke bare... 'TELL ME!'- agtigt. Nej, høfligt spurgte han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mennesker, og deres problemer... Hm... Han lagde hovedet lidt på skrå, og smilede skævt.
"Er det meget alvorligt?" Spurgte han roligt, men med en strejf af bekymring.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Forhåbentlig er det intet alvorligt. Sov du bare." Han gik ud af soveværelset, og ind i stuen. Han satte sig i stolen, og lukkede øjnene for at sove.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Even darkness must pass. A new day will come, and when the sun shines, it will shine out the clearer - Sophia
» The rise of the Truth Reapers -NPC(I) and Faith
» Rise or Fall. What is your call? ~ Assorian
» The evil will rise if you dont stop it. -Nille-
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata