Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Just having fun //Johan Hunt//
Side 1 af 2 • 1, 2
Just having fun //Johan Hunt//
S: Kroen Det Vilde Svin
V: Klart vejr, måneskin, køligt
O: Masser af mennesker i kroen
P: Millitær-style-bukser, sorte støvler og grøn hættetrøje
Døren til kroen blev åbnet, og kulden slap ind for et kort sekund, inden den hurtigt blev lukket igen. Kairi så sig rundt i krostuen, der var masser af mennesker, som der plejede på denne tid af dagen. Hun trak hætten ned fra hovedet og gik op mod baren, hvor hun fandt en ledig stol som hun satte sig på. Hun rettede lidt på håret mens hun ventede på bartenderen, og bestilte så en øl, og lagde pengene på disken. Et lille ubetydeligt suk undslap hendes læber, og i takt med at hun fik varmen mere og mere slappede hun også mere af. Hun tog en slurk af sin øl, og smilede kort og stille for sig selv, mens hun tænkte på om aftenen mon bragte noget spændende med sig, eller det bare ville blive en af de sædvanlige aftener ved baren, alene med sin øl og musikken fra jukeboxen i baggrunden.
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Sv: Just having fun //Johan Hunt//
han nåede næsten der ned før bartenderen rømmede sig "Johan hit med pengene" det var ikke en vred stemme men den var mere drillende en noget andet. Johan vendte sig om med læder pungen i hånden "jeg skulle jo prøve" han kastede pungen hen til bartenderen "så for resten af pengene kan du give en omgang til alle" han bukkede da alle hujede, klappede og piftede hvor efter han satte sig ned ved sit bord og fodrede en mus til hans høg.
Gæst- Gæst
"Flot trick. You could have fooled me." Sagde hun med et drilsk smil, og så på den anden stol der stod ved hans bord. "Ville det gøre noget hvis jeg satte mig her?"
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
han stilede sig op til mændene så på den ene og grinte "det ser ud til den kære vagt mester er ved at løbe tør for dusørjægere" han hørte en kort gryntende latter fra bartenderen men han blev tavs da han så på mændene. i et spilt sekundt havde de to mænd prøvet at angribe men de havde ikke regnet med hvor smidig Johan var. han gled ind under deres fødder og skar deres sener over. de to store mænd brast sammen på deres knæ. Johan vendte sig mod forsamlingen "mine damer og herre i ved selv hvad i er" der lød en svag latter fra dem alle sammen "disse to dusørjægere prøvede at dræbe jeres egen yndlings tyv" lidt buhen fra hist og her " men nu bliver de til mine ny skyde øvelser" han trak en lille armbrøst frem "vil alle servitricer være så venlige at holde deres bakker op" de gjorde som han sagde og han smilede. han klemte aftrækkeren og pilen fløj gennem lokalet og ramte alle servitricernes bakker hvor efter den fløj gennem den førstes hoved og sad fast i den andens "jeg takker i har været et godt publikum" han bukkede som mange klappede hvorefter han vendte sig mod bar tenderen " gør mig en tjeneste og ryd op jeg har en på krogen" bartenderen smilede da han så på pigen nede ved hans bord. han nikkede og begyndte at slæbe den første af de to væk. Johan gik tilbage til bordet og bundede sin øl "forbandede amatører" han lænede sig tilbage i stolen og kløede mordekai under hagen.
Gæst- Gæst
"godt klaret." Sagde hun og smilede, mens hun tænkte over hvad hun nu skulle sige. "Den slags fortjener næsten en præmie." Hun så på ham og afventede om han opfattede hvad hun mente.
Gæst- Gæst
Hun på ham og svarede smilende, mens hun rakte hånden ud til ham. "Jamen goddag Johan." Hun regnede med at han ville tage hendes hånd, men hvis ikke lagde hun den bare i lommen igen. Hun rødmede en smule da han kaldte hende smukke og spurgte om hendes navn, men svarede så. "Jeg hedder Kairi."
han så på den kønne pige "jeg har ikke set dig før er du ny her" han så på hende med et undersøgende hvorefter han smilede igen til hende " hvordan kom du enlig ud" han smilede til hende og ventede lidt tid før han sagde " altså af mine drømme" han smilede og guidede hende ned af den snævre vej op til hans dør "så er vi her" han åbnede døren og hjalp Kairi inden for "hvis du sætter dig ind i sofaen kommer jeg med lidt at drikke først " han gik ud i det lille køkken og satte vand over til te. han satte sig ved siden af hende i sofaen og gav hende et kys på læberne.
Gæst- Gæst
Hun grinede igen da han sagde det med drømmene. "Ja, jeg er ny her i byen. Og forresten, de der kliche-agtige scorereplikker plejer at have den modsatte effekt på mig, så du må vist hellere finde på noget mere originalt at sige hvis du regner med at score mig." Hun smilede drilsk, og da de nåedehen til huset gik hun ind og satte sig som han sagde hun skulle. Hun fulgte ham med øjnene ud i køkkenet, og smilede da han kom ind igen. Hun blev noget overrasket da han kyssede hende, på trods af at det jo var det hun ville have gjort nede på kroen. Hun kyssede ham dog igen, og smilede. "Så har du fået din præmie." Sagde hun og lo.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jo, hun havde da vidst følelser for ham, det var efterhånden tydeligt. Hun rødmede igen og satte sig ned ved siden af ham. Hun fulgte ham med øjnene da han gik hen til sin violin, og da han begyndte at spille drømmede hun sig fuldstændigt væk. Det var som regel den effekt smuk musik havde på hende.
han gik ud af køkkenet mens han tog sin jakke af og sin skjorte og gik op på hans værelse og åbnede døren op hvor han stod mens man kunne se hans atletisk opbyggede overkrop. hans så på pigen der stod i hans soveværelse med et smil.
Gæst- Gæst
Hun stod stadig og betragtede værelset da han kom op til hende, og da hun vendte sig om for at se på ham stod hun lige pludselig stille og betragtede ham. Hun havde da godt kunne fornemme at han så godt ud mens han havde tøj på, men hun havde ikke regnet med at han var så... Ja, lækker var vel egentlig det rette ord at bruge.
//Sorry det blev lidt kort, når nu du havde kæmpet sådan for det //
han trak en skuffe ud hvor en lille pistol lå i. han gik meget stille ned i stuen og så på en lille dreng nok ikke ældre end 9 år højst. han rodede gennem alle tegningerne på hans gulv "hvad laver du her. det her er privat område" drengen vendte sig hurtigt rundt af chok "det må de undskylde hr. drengene derude sagde at jeg fik et helt brød hvis jeg brød ind og stjal noget" drengen var lige ved at græde. men der var en sætning der ramte Johan i hjertet "har du ikke noget hjem" drengen rystede på hovedet med tåre løbende ned over hans kinder. Johan tog sin pung fra den krog den hang på "her, her har du ti guld mønter køb noget brød og så gå hen til st. bertrice børnehjem de er gode mennesker. bare sig at Johan har sendt dig"
det ansigt den lille dreng lavede da han fik de ti guldmønter var mere værd end noget han nogen sinde har stålet " det skal jeg nok hr." han var lige ved at gå ud af for døren "hey vent tag bagdøren i stedet for. de drenge skal jeg lige snakke med smut så" den lille dreng gav Johan et kram "tak hr." han løb ud af bagdøren og Johan så ud af vinduet ved lige at trække gardinet lidt til side.
de to drenge var nok seksten begge to. Johan lagde sin pistol ned og gik ud til døren. Han smækkede døren op med et brag og de to drenge blev nærmest paralyserede af skræk "så i syntes det er sjovt at sende gadebørn ind og stjæle for jer" de to drenge begyndte at bakke væk fra ham "hva" han stod lige foran dem "sig mig ville det være sjovt at høre et skud og vide i var skyld i at en lille dreng døde bare fordi i ikke havde penge til slik" han greb dem begge i nakken og tog dem langs den lange øde vej der førte ind til hans hus "næste gang sigter jeg efter jer " de to drenge bakkede langsomt tilbage da Johan lavede en bevægelse som om han ladede et gevær og de satte i løb. Johan gik op til huset igen og stoppede ikke før han var tilbage i jhans sove værelse hvor han lagde sig ned ved siden af Kairi igen og fjernede puden så hun kunne hvile sit hoved op af ham igen.
Gæst- Gæst
Hun vågnede halvt om halvt da han bevægede sig ud af sengen, men blev bare liggende. Hun ville egentlig gerne sove lidt mere, efter hvad der var sket i aftes. Han havde vist haft noget ret stærk sprut i huset, hun var i hvert fald blevet temmelig fuld, og hendes hoved var ikke gode venner med hende nu. Hun puttede sig længere ned under dynen, da hun pludselig hørte larm og stemmer nedenunder. Hun kom ret hurtigt ud af sengen, og svøbte dynen om sig eftersom hun kun var iført undertøj. De havde forsøgt at lave noget i nat, men var for fulde begge to. Hun gik stille ud til trappen, for ikke at blive opdaget, og stillede sig forsigtigt og så hvad der skete. Årsagen til larmen var tilsyneladende en dreng der var brudt ind, og hun var lige ved at råbe op og stoppe Johan, da hun bemærkede at han ikke virkede direkte truende overfor drengen. Hun fulgte i stedet deres samtale i stilhed.
Da Johan kom ind igen stod hun på 3. øverste trin, med tårer i øjnene og et smil på sine læber. Hun ventede til han bemærkede hende, og gik så langsomt ned af trappen, trin for trin, mens hun talte. "Hvor var det smukt gjort." Hun havde ikke så meget andet at sige, og stod bare ca. midt på trappen, stadig med tårer i øjnene og nu også på kinderne. Det han havde gjort havde virkelig rørt hende dybt.
Gæst- Gæst
Hun faldt i søvn næsten med det samme, og sansede dårligt nok at han gik, før han sad på sengen og strøg hendes hår væk fra ansigtet. Hun åbnede øjnene og så smilende på ham. "Mmmmh.. Jeg faldt vist lige i søvn." Hun grinede lidt og satte sig lidt op i sengen, så godt hun nu kunne. "Det ser lækkert ud." Hun så på maden og mærkede først nu hvor sulten hun egentlig var.
han hjalp hende op af sengen hvorfra han kyssede mens han holdt hende der i noget tid. han så på hendes krop og før han hjalp hende med at komme i tøjet. han gav hende hans jakke "her du må gerne låne den jeg har ikke brug for den" han smilede til hende og gav hende et kys lige inden de gik ud af døren.
Gæst- Gæst
Hun nikkede og kom let og elegant ud af sengen. Hun gengaldt hans kys og holdt om ham imens, og vendte så kortvarrigt ryggen til ham da hun rødmede en smule. Så fjollet hun altid blev når hun var forelsket. For det var hun, der var ingen vej udenom. Hun vendte sig igen og lod ham hjælpe hende i tøjet, tog imod hans jakke og gik så ud af døren.
den gamle dame åbnede døren og krammede Johan "godt at se dig Mordekai er på sin sædvanlige plads" hun lod ham og Kairi komme ind "hvor er drengen jeg sendte her hen tidligere" den gamle dame smilede og viste ham børneværelserne hvor alle de små børn løb hen og krammede Johan "hej Johan" råbte de næsten i kor "hej små venner hvor ham jeg sendte her hen"
den lille dreng fra tidligere blev kaldt derhen af nogle af de andre der kaldte ham benjamin "hvordan går det her. var det benjamin" den lille dreng nikkede lidt flovt "de har fortalt om dig her og de vil alle gerne vide hvordan du bor" et lille smil bredte sig over hans ansigt og så fik de små børn øje på Kairi og gav alle sammen et lille"uuuhhh" hvor efter at de alle sammen bare stod og smilede lidt forlegent "er det din kæreste Johan" sagde en af de små piger og Johan satte sig ned på knæ og hviskede "ikke endnu men man har da lov at håbe ikke" de små piger fnisede og drengene så ud som om der var en der havde ramt dem i hovedet med en ko kasse.
Gæst- Gæst
Da børnene løb Johan i møde og krammede ham kunne hun ikke lade være med at smile, og hun så på drengen som han havde sendt herhen. Han så gladere ud nu. Hun rødmede en smule da børnene kiggede på hende, og især da en af dem spurgte om hun var Johans kæreste. Hun kunne ikke lade være med at grine lidt da hun kunne høre hvad Johan svarede, og gik hen til pigen der havde spurgt, og satte sig ned til hende. "Han er sød er han ikke?" Hviskede hun til pigen og så over på Johan. Den lille pige nikkede. "Hvad synes du jeg skal gøre?" Spurgte hun hviskende pigen, der straks udbrød "Kys ham!" Så alle andre kunne høre det, og så på Kairi med store forventningsfulde øjne. Kairi rejste sig og gik hen mod Johan. "Ja så må jeg jo hellere gøre som hun siger." Sagde hun med et drilsk smil, og gav ham så et hurtigt kys på munden.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» You like a little brother.....!//Johan Hunt//
» What a... Nice place(Johan hunt)
» Finally free again //Johan Hunt//
» they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine