Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Pour away the ocean and sweep up the wood //Matic//
Side 1 af 2 • 1, 2
Pour away the ocean and sweep up the wood //Matic//
T: Aften
S: Barren i Det vilde svin
V: Koldt og mørkt udenfor
O: De sædvanlige mennesker der sidder ved bordene, plus nogle andre
Kairi åbnede døren til kroen og smuttede ind. Hun havde brugt meget af sin tid hernede på det seneste, men det var nu ikke rigtig med sin gode vilje. Hun så sig omkring som hun plejede, og satte sig så ned ved barren og bestilte en øl. Da bartenderen kom hen med den til hende, lagde hun pengene på disken og tog imod flasken med et lille suk. Hendes ansigt var ret udtrykssløst, og hun så bare tomt frem for sig, da hun åbnede jakken, tog den af og hang den på stolen.
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Sv: Pour away the ocean and sweep up the wood //Matic//
''bare giv mig det billigeste...''
Han betalte og drak så lidt af det han havde fået, ikke videre lækkert, nej nok modsat hvis han skulle være ærlig omkring det. Han sad bare og skar tænder af væskens dårlige smag. men han glemte hvisse ting lidt.
Gæst- Gæst
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
''Hvordan kan du servere det!?''
Gæst- Gæst
Da manden ved siden af hende faldt ind over baren, kiggede hun forskrækket på ham. Det var først da han talte, at det gik op for hende hvad der var galt. Hun så på bartenderen, der lignede et lille barn der var blevet fanget i at gøre noget forkert. Hun vidste godt at hendes øjne kunne virke skræmmende, men ligefrem få en voksen mand til at krympe i skam? Nå, det var ikke det der var vigtigt nu. "Hvad har du gjort ved ham?! Hvad var der i det glas?!" Bartenderen mumlede nogle ting hun havde svært ved at høre. "Lad mig se ingredienserne så, de må jo være for gamle eller et eller andet." Hendes stemme var bestemt og hård. Mens bartenderen fandt tingene frem, så hun over på manden. "Er du okay?"
Han så op på hende da hun begyndte at skælde manden ud. han kiggede på hende med et stille blik og er lettere sørgmodigt blik. Han kunne ikke lade være med det. Han grinede lavt af hendes skældud til manden.
''Ja ja, jeg klarer den nok... SKal bare have et sted at ligge... Så jeg vil humpe hjem...''
Han smilede og hoppede ned fra Stolen og han smuttede så ud af døren men der sank han sammen med det samme og brækkede sig. Man kunne høre nogle mænd grine et sted i kroen.
Gæst- Gæst
Hun blev lidt overrasket over at han bare ville tage hjem, og rejste sig for at gå med ham, da han pludselig faldt sammen og brækkede sig. Hurtigt var hun henne ved ham og sendte de der grinede af ham et blik, der sagde "Hvad griner i af?!" De blev straks stille og så den anden vej. Hun tog fat i fyren og slæbte ham det sidste stykke ud af døren, og lukkede den så.
''Hvorfor hjælper du mig?''
Gæst- Gæst
"Jamen, Matic, kan du da slet ikke huske mig? "
Han rev sig væk fra hende, og begyndte at vakle lidt. Han vidste ikke hvad der var med folk der skulle blive sure på ham over noget som han aldrig havde gjort, og så påstod de at de kendte ham, men han kendte dem jo på ingen måde og det vidste han altså godt selv at han ikke gjorde.
''Jeg kender dig måske, men nej kan ikke huske dig... kan ikke huske nogen okay!? Jeg er lige kommet her til for et par uger siden... Og kan kun huske det sidste halve år af mit liv!''
Han så opgivende på hende.
Gæst- Gæst
"Prøv og hør, for det første blev jeg ikke sur..."
Hun gik hen og lagde hånden på hans skulder.
"For det andet, så er det da trist at du kun kan huske det sidste halve år af dit liv. Det er da ikke noget du kan gøre for, og jeg bebrejder dig på ingen måde at du ikke kan huske mig. Det kan godt være andre gør det, men ikke mig. Jeg er trods alt ikke urimelig..."
Han kiggede undrende på hende og chokeret. Han vidste ikke lige hvad pokker han skulle sige som reaktion til det hun fortalte ham han satte sig bare ned med ryggen op af en mur, han kiggede roligt på hende.
''Jeg forstår intet...''
Han sukkede og kiggede så ned i jorden. Han fattede det på ingen måde hvad det var der skete omkring ham lige for tiden.
Gæst- Gæst
"Altså, nok er jeg da ked af at du ikke kan huske mig, men jeg er sikker på at det ikke er din egen skyld."
Hun lænede sig frem og lagde hænderne blidt på hans lår.
Han så på hende altså jo det var da meget rart at hun ville hjælpe og ikke havde noget imod ham, men det var også bare en smule irriterende at blive berørt af kvinder han hadede det virkeligt hvorfor vidste han dog ikke...
''Det er bare, jeg er ikke så glad for at kvinder rører ved mig...''
Gæst- Gæst
Hun satte sig et stykke fra ham, og så ned af gaden. Der var helt stille, de fleste mennesker sad inde på kroen eller derhjemme. Hun kunne ikke lade være med at føle sig lidt såret over at han ikke ville lade hende røre ham. Selvfølgelig, når han ikke kunne huske hende, var det jo fair nok. Hun havde bare svært ved at forstå det, Fortiden hang stadig i hende, den lille forelskelse hun havde haft i ham... Men det var alt sammen længe siden nu, og der var sket utroligt meget siden da. Hun var ikke længere bare en forvirret teenager med en skolepige-forelskelse. Hun var pludselig blevet voksen på ret kort tid.
''Øhm... undskyld...''
Gæst- Gæst
"Du behøver ikke undskylde... Det er som sådan ikke din skyld. Det at du ikke kan huske mig, og er så anderledes fra dit gamle jeg, fik mig bare til at tænke..."
Hun så ud over gaden igen, og vidste ikke om hun skulle forklare eller ej. Men han kunne jo spørge hvis han ville vide det.
Han smilede venligt til hende han kunne ikke lade være med at se om der ikke var noget han kunne gøre for at hjæpe hende fordi det ville han faktisk rigtigt gerne gøre for hende men hun skulle jo give ham lov.
''Men hvordan var vi for hinanden? Venner?''
Han så roligt på hende han vidste det jo ikke han havde ingen anelse om hvordan deres forhold havde været.
Gæst- Gæst
"Det er sødt af dig, men tro mig, der er ikke rigtig noget du kan gøre. Det er bare mig der har svært ved at forstå at man kan ændre sig så hurtigt."
Hun vidste ikke om han forstod, men håbede han ikke tog det som at det var ham hun mente. Det var hende selv hun talte om. Han talte videre, og spurgte til deres forhold sidst. Hm, den blev svær.
"Tja, en slags venner kan man vel godt sige..." Hun tænkte lidt, og fortsatte så.
"Det kan godt være du ikke er tryg ved at lade kvinder røre dig nu, men det var du i den grad dengang..." Hun håbede han forstod.
''Så vi havde sex?''
Han kiggede på hende ganske roligt han vidste ikke hvorfor men hver gang han mødte nogen han havde haft sex med så fik han det rigtigt skidt med sig selv. Han smilede venligt til hende og kiggede rundt omkring dem...
''Nå jeg skulle hjem?''
Gæst- Gæst
"Bor du langt herfra?"
//Krea-svigt//
han smilede ganske roligt til hende. han havde ikke mere at sige han fik sig rejst op han var meget underlig lige nu fordi han vidste ikke lige hvad han skulle sige eller gøre. Han grinede for sig selv.
''Så jeg bor nok på den nærmeste kro... som ikke er den der...''
Gæst- Gæst
"Det behøver du altså ikke... Du må gerne sove hos mig, jeg har en sofa du kan låne hvis du ikke tør ligge i samme seng som mig."
Hun grinede lidt ved hentydningen til hans berørings-angst.
//Giga krea-svigt!
Han blev faktisk en smule nervøs og bange for hende. at hun måske ville forsøge sig med at gøre ham noget, lokke ham til at have sex med hende eller noget den stil... han kunne ikke lide den tanke... Han så ganske roligt på hende.
''Men tak for tilbuddet jeg skal tænke over begge dele...''
Han smilede og han gjorde an til at de godt kunne gå videre. ahn kiggede roligt på hende.
Gæst- Gæst
Hun gik stille og roligt videre langs gaden, og tænkte over hvad de skulle snakke om. Det var svært det her, det var som om de var fremmede for hinanden igen. Hun var egentlig blevet glad da hun så ham igen, men nu... Hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre, alting var så mærkeligt og akavet.
Side 1 af 2 • 1, 2
» In the Wood's (Marie)
» Shadow Wood. - Ettina-
» The Ocean. - Gabriel.
» Deep like the ocean -Jacob-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine