Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Et mødes //Nessa Hunter EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Et mødes //Nessa Hunter EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Et mødes //Nessa Hunter EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Et mødes //Nessa Hunter EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Et mødes //Nessa Hunter EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Et mødes //Nessa Hunter EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Et mødes //Nessa Hunter EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Et mødes //Nessa Hunter EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Et mødes //Nessa Hunter EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Et mødes //Nessa Hunter Voteba13Et mødes //Nessa Hunter Voteba14Et mødes //Nessa Hunter Voteba15 
Valentine
Et mødes //Nessa Hunter Voteba13Et mødes //Nessa Hunter Voteba14Et mødes //Nessa Hunter Voteba15 
Natalie
Et mødes //Nessa Hunter Voteba13Et mødes //Nessa Hunter Voteba14Et mødes //Nessa Hunter Voteba15 
Lori
Et mødes //Nessa Hunter Voteba13Et mødes //Nessa Hunter Voteba14Et mødes //Nessa Hunter Voteba15 
Jake
Et mødes //Nessa Hunter Voteba13Et mødes //Nessa Hunter Voteba14Et mødes //Nessa Hunter Voteba15 
Sean
Et mødes //Nessa Hunter Voteba13Et mødes //Nessa Hunter Voteba14Et mødes //Nessa Hunter Voteba15 
Lenore
Et mødes //Nessa Hunter Voteba13Et mødes //Nessa Hunter Voteba14Et mødes //Nessa Hunter Voteba15 
Renata
Et mødes //Nessa Hunter Voteba13Et mødes //Nessa Hunter Voteba14Et mødes //Nessa Hunter Voteba15 
Katrina
Et mødes //Nessa Hunter Voteba13Et mødes //Nessa Hunter Voteba14Et mødes //Nessa Hunter Voteba15 
Edgar
Et mødes //Nessa Hunter Voteba13Et mødes //Nessa Hunter Voteba14Et mødes //Nessa Hunter Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Et mødes //Nessa Hunter

Go down

Et mødes //Nessa Hunter Empty Et mødes //Nessa Hunter

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 20:35

Tid: 21.32
Sted: Kroen det Vilde svin
Omgivelser: Kroen er ikke særligt fyldt da klokken jo heller ikke er særligt meget, men der sidder nogle hårde typer og drikker. Der er rig mulighed for at siddet et privat sted.
Udseendet: En sort kort ærmet skjorte og et par mørke Jeans

Mathias var lige kommet ind på kroen, han manglede et sted at bo i denne nye by og gerne en roomate, han var også ved at være ret tørstig men han havde taget sin egen, lomme lærke med ind, han sad lidt for sig selv og kiggede mod indgangen, forhåbning om at der ville komme en anden, en bare de normale fulderikler. Så lagde han mærke til hende hun var lige gået ind af døren ingen tvivl om at hun så godt ud, han smilte til hende så man lige kunne se en smule af hans spise tænder, han kunne ikke lade hver med at have et blik på hende, han var ikke klar over hvorfor men det havde han. //out///


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mødes //Nessa Hunter Empty Sv: Et mødes //Nessa Hunter

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:11

Hun kom ind og smilet til ham den unge der sad ved et bord
Nessa satte sig i baren, og tog en cola.
En fuld mand skubbede til Nessa '' Hvad så smukke'' sagde den fyre mand.
Nessa spildt sin cola og sukkede, Hun rejste sig op og gik ned til et andet bord i mørket helt bageste i lokalet.
Hun smilede til den unge fyr ved bordet.
Det eneste man kunne se var hendes rød øje og man kunne se skygge af Nessa's hale vifte i mørket.
*Sikke nogen mænd* Tænkte Nessa og trækte vejret dybt.
Hun sad bare i mørket og nød sin cola.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mødes //Nessa Hunter Empty Sv: Et mødes //Nessa Hunter

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:21

Han betragtede den unge kvinde, blive dårligt behandlet og da hun satte sig for sig selv, besluttede Mathias sig for at tage chancen.
Han rejste sig op og gik først op til baren hvor han selv bestilte en cola, derefter begyndte han at gå ned mod hende, man kunne næsten ikke se hende, det eneste man kunne se af hendes røde øjne og hale, da han kom ned til hende spurgte han høfligt " må jeg være så venlig at spørge om jeg må siddet ved bords med dig?" Han smilte lidt ekstra til hende. *håber jeg må0 tænkte Mathias

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mødes //Nessa Hunter Empty Sv: Et mødes //Nessa Hunter

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:32

Nessa tænder en ildkulde i hånden, den blå flame i hendes hånd var bare den klarste blå farve. Hun brugt den til at tænde det lille hus foran dem.
''Jo sæt dig ned'' Siger Nessa og smiler '' Det skader aldrig med selvskab'' Sagde hun og brugt sin hale til at skubbe stolen ud fra bordet.
''Værsgo min herre'' Siger Nessa venlig og smiler.

Sikke en høflige ung mand tænkte Nessa for sig selv og smilede til ham.
Hun tog en slurk af sin drink og bankede den i bordet igen.
''Hvad laver en ung fyre som dig her?'' Spurgte Nessa, smilede og kiggede i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mødes //Nessa Hunter Empty Sv: Et mødes //Nessa Hunter

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:43

Mathias sætter sig ned, på den stol som bliver skubbet ud til ham, han kunne ikke lade hver med at beundre halens styrke, han smilte til hende da der nu var lys kunne han bedtr se hende, køn det var hun hvis ikke smuk på en mere, naturlig måde.
Så svarede han "nej det skader aldrig med selvskab, det også det jeg søger, jeg er ny her i byen, penge er noget jeg har nok af, og jeg mangler et sted at bo mit navn er Mathias Mandrake, og dit er?" Han løftede armen og rækte en hånd ud mod hende, selvom han var rimelig sikker på hun ikke ville tage den, han lagde mærke til at de mennesker der ellers sad, kiggede meget på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mødes //Nessa Hunter Empty Sv: Et mødes //Nessa Hunter

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:54

Nessa lænder sig fremad og hendes øjne lyste op.
''Mit navn er Nessa Hunter'' Sagde Nessa og gav hånd til ham.
'' Du er heldig jeg bor lidt ude for Doomsville City, har et stort hus'' Siger Hun og smiler med sit søde smil.
*Hvorfor skal folk altid kigge på andre* tænkte Nessa, hun følte sig lidt utryg når de kiggede sådan så hun var på vagt og holdte øje med dem.
Hun kunne godt lide Mathias der var noget over ham , han var høflig og det kunne Nessa godt lide.

''Når hvad er du så for en'' Sagde Nessa og fniste lidt.
''Jeg er dæmon, men det kan man se, har hale og vinger men vingerne kan jeg selv tage frem hvis det er jeg vil flyve'' Sagde Nessa og smilet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mødes //Nessa Hunter Empty Sv: Et mødes //Nessa Hunter

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:11

Han kiggede lidt på hende, lagde mærke til at hun også kiggede på de folk som stirrede, så han svarede "det lyder jo dejligt, kan jeg måske komme til at se det hus? For jeg vil gerne væk herfra jeg syntes folk kigger lidt meget... Nårh ja emh... Jeg er en vampyr, jeg ved ikke helt om du har bemerkede det?" Svarede Mathias han kiggede lidt på hende igen, hun var nu noget for ham, hele hendes holdning var god.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mødes //Nessa Hunter Empty Sv: Et mødes //Nessa Hunter

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:17

''Jo elsker få gæster, det kan jo bliver lidt ensomt at bo i mit hus helt alene og når man har et ekstra værelse'' Siger Nessa og smiler.
'' Uh en vampyr, har aldrig mødt en. I like it'' sagde Nessa og rejse dig op.
Hun brugt halen til at sige hun skulle komme med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mødes //Nessa Hunter Empty Sv: Et mødes //Nessa Hunter

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:25

Han kunne mærke en underlig følelse i kroppen, det var normalt ham der plejede at være den førende men her, ja det var anderledes, men godt! Han grinte da hun sagde "i like it" og svarede "har heller aldrig snakkede med en dæmon, men hvis i alle er som dig så... Kunne det være man skulle være noget mere sammen med jer folk" han rejste sig også op og fulgte så med hende og kiggede på hendes næsten hypnotiske hale.
Mathias kunne dog også mærke at han var ved at være sulten, men han havde hørt fra alle andre vampyre at dæmon blod ikke var godt, så måske han kunne finde en tilfældit forbi passerende, *man ved jo aldrig* tænkte Mathias, så spurgte han "ligger dit hus langt væk?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mødes //Nessa Hunter Empty Sv: Et mødes //Nessa Hunter

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:29

Nessa vendte dig om og så på ham og smilet sødt '' Det ligger lige bare parken'' Sige hun og smiler.
Hendes hale tog fat i hendes arm og trækker ham med.
Nessa smilet til ham og begyndte at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mødes //Nessa Hunter Empty Sv: Et mødes //Nessa Hunter

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum