Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
hello there //Nessa Hunter// EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
hello there //Nessa Hunter// EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
hello there //Nessa Hunter// EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
hello there //Nessa Hunter// EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
hello there //Nessa Hunter// EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
hello there //Nessa Hunter// EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
hello there //Nessa Hunter// EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
hello there //Nessa Hunter// EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
hello there //Nessa Hunter// EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
hello there //Nessa Hunter// Voteba13hello there //Nessa Hunter// Voteba14hello there //Nessa Hunter// Voteba15 
Jake
hello there //Nessa Hunter// Voteba13hello there //Nessa Hunter// Voteba14hello there //Nessa Hunter// Voteba15 
Dr. Trott
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

hello there //Nessa Hunter//

Go down

hello there //Nessa Hunter// Empty hello there //Nessa Hunter//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 18:30

S: den lukkede afdeling på
T: 15.00
O: hans seng, nogle små tegninger over alt og en spændetrøje der lå på hans seng
V: regn vejr
P: et par sorte trænings bukser og et par løse løbe sko.

Jack sad i trænings hallen og pumpede jern. det var det eneste han kunne lide i sin hverdag her. alt andet var så kedeligt, han rejste sig kort op og gik hen og hente nogle flere vægte. da han vendte sig om var der en anden der havde taget bænken. han gik stille der hen og så ned på manden der havde valgt at bruge bænken "let røven eller jeg hiver dine tarme ud og bruger dem som sjippe tov" manden var overraskende hurtigt væk og Jack fortsatte med lidt bænk pres.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

hello there //Nessa Hunter// Empty Sv: hello there //Nessa Hunter//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 18:38

Nessa var kommet hen til det her hospital, hun ved ikke rigtig hvorfor men et eller andet skulle hun lave.
Hun går ind på gaden og ser alle de her mennesker rundt om hende.
Hendes små hurtig skidt kunne man høre på de fyldte gade.
Nessa kommer til trænings rummet,ser hurtigt ind af døren men bliver stående for et øjeblik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 19:19

Jack blev færdig med at træne. han blev spændt fast i hans spænde trøje og ført tilbage til sin lille celle "arh kom nu drenge bare lidt længere" han fik et glimt af en pige i indgangen da han blev ført tilbage til sin lille celle. han gik ind og fik sin spænde trøje spændt op og han satte sig på sin seng. han lagde sig i den og så op i loftet. han havde lavet en skive som han kastede sin kniv efter der hang bag døren. han tog sin kniv frem og kastede den lige ind i midten af skiven.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 19:24

Nessa kiggede på manden som blev ført væk, der var et eller andet over ham som vækkede hendes interesse men alligevel tænke hun, han var jo kommet her for en grund så måske var han ikke så interessant som hun forventet.
Men alligevel hun skulle lave noget, så hun gik hen til hans celle og kiggede ind af det lille vindue i rummet.
Hendes nysgerrighed drillet hende tit men hun var snue og gik videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:41

Jack sad og kedede sig som altid på denne tid af dagen. han gik hen til det stafeli som de havde stillet op til ham så han kunne male lidt. han var en god maler lige som sin bror John. men hvor John tegnede onde mennesker, tegnede Jack væsner han havde set glimt af af når han rejste gennem tomrummet mellem verdenerne. han havde tegnet alle former for uhyre og vanskabninger som hang på alle væggene i hans lille celle. han havde et specielt stort billede af en stor dæmon med sorte horn og rød hud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:47

Nessa gik tilbage til mandens celle.
Hun så han malende et billede og det han tegnede fangede hende meget.
Hun stod bare og kiggede menes han malede og håber på han ikke så hende.
*Sikker interessant hobby han har* tænkte hun mens hun kiggede på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:40

han malede vidre med et smil på hans læber "det er ikke pænt at spionere på folk" han vendte sig rundt og satte sit male udtyr fra sig "selv om man er så smuk som dig" han gik helt hen til døren helt inde ved ham. han så på hende med et lille smil. han så på hende med et smil gennem tremmerne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:51

Nessa fik et chok og lavede et lille hop.
'' ej det må du undskyld blev bare nysgerrig i hvad du lavede herre'' Sagde Nessa og smilede.
''Er dæmon og det interesser mig meget og hvordan andre opfatter os'' Siger Nessa og går hen til døren igen og kigger på manden bare tremmerne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 0:22

han så på hende og med et lidt sindssygt smil "ja vi er en vidunderlig race er vi ikke" han så rundt i det lille rum. han var træt af dette lille rum han ville ud. han så på hende der stod uden for hans dør. han skruede lidt op for charmen over for hende. dog var det nok ikke så nødvendigt når han allerede stod uden en trøje "hør der er vidst sket en fejl. jeg burde ikke være her" han så på hende med et lidt spillende smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 0:28

''Nå så det siger du min herre hvorfor har du så den her tøjre på?'' Siger Nessa forføreden og kigger på ham med de blå lysene øjne.
''Hvordan er du så kommet her til? for være dæmon?'' Siger Nessa snu.
Menes hun kigger ind til ham.
Hun undrede sig lidt over hvordan han var der hvis han sagde det var en fejl med han var blevet anbragt på det her.
Hun kig lidt frem og tilbage i sine egen tænker og ventede på et svar fra ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 20:11

han så på hende med et glimt i øjet "det er simpelt. jeg hader at skjule noget jeg arbejder på hver dag" han trak den lille kniv ud af vægen og smed den ned under sengen. han så på hende og tog et greb i tremmerne "nå hvad laver en køn pige som dig her" han smilede til hende og lagde hans hoved op af tremmerne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 20:27

'' det kunne du godt lide at vide? Var bad boys?'' Sagde Nessa sexet og gik en lille cirkel.
Hun kiggede dybt i hans øjne, Nessa følte han ikke talte sandt med det var en fejl han var der.
'' fortæl hvor er du her min herre ?'' Sagde Nessa og kigge dybt i øjnene på ham.
Hendes røde øje glimtede op.
Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre og sige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 22:26

hun legede med ham. det var forfriskende, han så hende komme nærmere til døren. hun var så tæt på han kunne hviske til hende "luk mig ud og find ud af det" han så på hende. han vidste hvor fristende det ville være for hende, hun var nysgærig og det var nemt at udnytte "eller du kunne kommer her ind til mig" hans mund vred sig i et tvetydigt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 22:32

Hun kunne høre forførelsen i hans stemme.
''Tror du jeg er dum min søde dreng? Jeg er dæmon måske lidt nysgerrig men ikke dum'' Siger Nessa, går og svinger rundt med halen.
''Jeg kan bare løbe rundt menes du sidder der'' Driller Nessa ham.
''Vi må håbe det bedste for dig mig søde ven'' Siger Nessa og klapper på døren ligesom hvis han stod foran hende og hun ville klappe hans kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 23:09

han smilede let til hende "ah se du er ikke dum det ved jeg men nu har jeg dine søde små finger aftryk på døren så alt jeg nu skal er at bryde ud af min kønne lille boks her" han tog en nøgle han havde skåret i et stykke af en af fliserne og dirkede låsen op med den. han åbnede døren og vandrede ud af cellen med sin kniv i sin skede "hvad trode du at jeg regnede med du ville lukke mig ud" han så på hende og gik mod udleveringen af genstande "hold dig munter" han løftede en hånd i afsked og vendte sig om og gav hende et luftkys

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 23:28

Nessa kastede en ildkulde efter ham den ramte ham ikke men var tæt på.
Hun løber hen mod han og tager hårdt fat i hans arm.

'' Du kan da ikke bare sådan gå'' Siger hun surt.
'' Du er her for en grund, tænk på alle de mennesker der kommer til skade med sådan en galning i byen'' Sagde Nessa og listede sine hale i hans skede, tog hans kniv uden han kunne mærke det.
Hun gemte det i sit tøj, og blev bare ved med at stirre i hans øjne.
'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 0:48

han smilede til hende "har den kønne dæmon en samvittighed" han mærkede varmen fra ildkuglen. han vendte sig rundt med en drillende nynnen "sigter godt men rammer skidt" han så hende i øjnene. hans smil smeltede ud i to til tre til fire, indtil at der stod fem af ham men ingen af dem var rigtige. han spillede med hendes hjerne, de kredsede rundt om hende mens han dirkede låsen op til alle egendelende. han gik hen til en kasse hvor der stod 'White, J.' han åbnede den og tog hans pistol op "hejsa Bianca har du savnet mig" han kyssede sin Smith n' Wesson revolver på løbet. han tog sit hylster og satte den under hans skulder. han kunne lide det sådan, Bianca var den eneste der kom tæt på hans hjerte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 13:58

Nessa kunne se han tog sin pistoler frem, hun hans kniv som hun havde tager og kastede den efter ham og ramte hans tøjre så den sad fast i væggen.
'' du er virkelig ond menneske'' råbte hun efter ham og tag ildklude i hånden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:03

han grinede bare af hende "du siger jeg er ond men jeg har ikke skadet nogen" han så på hende "jeg er bare lidt forstyrret det er alt" han trak kniven ud af vægen og stak den i sin skede igen "ser du Bianca her er min eneste ven på min lange rejse. og jeg hader når folk røre hende" han gik tættere på hende og dukkede en ildkugle "noget siger mig du ikke kan lide mig mere" han var nu helt tæt på og inden hun nåede noget sparkede han hende i knæhasen og trak kniven for hendes strube "skrig og jeg fjerner dine stemmebånd" hans kniv var en bowie. dens blad ramte hendes hals men der var intet blod. endnu. han smilede mens hun sad der på knæ og vendte hovedet væk fra ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 20:05

Nessa kiggede bare på ham, hun gjorde ikke det kan sagde.
Hun var bange og trækker vejret dybt.
''Nej du har ikke skadet nogen,men det kan du komme til. Bare se hvad du gør med de våben og se hvad du gør nu'' Råber hun.
Nessa var bare sur over han bare var ligeglad med andre mennesker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 1:41

han slog et smæld med tungen "det knuser mit hjerte at du ikke stoler på mig. så lad os knuse nogle andre hjerter" han sparkede hende ind i cellen og låste døren. han dansede nærmest mod syge afdeling markeret for hjerteproblemer.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 16:13

Nessa tænder sin hale med ild og kaster en ild kulde.
Så døren gå op, hun kaster en ildkulde hen på Jack så den rammer ham i ryggen.
''Jeg lader dig ikke gøre sådan noget jack'' råber hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 18:08

ildkuglen ramte ryggen af ham og han vendte sig rundt "det er jeg bange for jeg allerede har gjort " denne Jack forsvandt for øjnene af hende og en ny kom gående ind på gangen dækket i blod. han slikkede resterne af hans kniv og mæskede det i sig "du skal ikke stole på alt du ser" han smilede til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum