Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba13Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba14Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba15 
Lori
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba13Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba14Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba15 
Valentine
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba13Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba14Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba15 
Jake
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba13Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba14Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba15 
Edgar
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba13Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba14Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba15 
Lenore
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba13Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba14Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba15 
Abigail
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba13Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba14Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba15 
Celenia
Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba13Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba14Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

Where have you been!? - Somdev.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Empty Sv: Where have you been!? - Somdev.

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 22:22

''jeg vil gerne hjælpe dig å en måde Blair, men dine drenge venner er jeg ikke så glad for.. undskyld jeg er ikke en god bror men jeg er ikke glad for drenge der udnytter min lillesøster'' sagde hun blidt og roligt og slapper af..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Empty Sv: Where have you been!? - Somdev.

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 22:28

Blair lagde hovedet en smule på skrå og så på ham. Hun tog hans ene hånd og holdte om den med begge hendes hænder. "Det er okay. Men de udnytter mig ikke. Jeg vil selv flirte med dem." Hun smilede for at gøre det sikkert at hun ikke blev udnyttet. Det var sket en gang før, men det var længe siden. Hun tog hendes ene hånd til sig og tog en slurk af glasset igen. "Hvis der er nogen der udnytter nogen er det mig der udnytter dem." Hun var ikke stolt af det, men hun kunne ikke gøre for det. Hun havde brug for den bekræftelse de gav hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Empty Sv: Where have you been!? - Somdev.

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 12:56

//hej Blair, som du nok kan se har jg lavede somdev om, tænkte på om vi skulle lav emnet færdig?^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Empty Sv: Where have you been!? - Somdev.

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 12:59

//Ja, det kunne være rart:)
Hvad skete der med ham?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Empty Sv: Where have you been!? - Somdev.

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 13:02

//jeg blev træt af ham havde ikke lig så meget krea til ham, men laver ham til en NPC så jeg stadig kan spille med ham ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Empty Sv: Where have you been!? - Somdev.

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 13:09

//Okay Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Empty Sv: Where have you been!? - Somdev.

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 13:20

Somdev så på sin søde lille søster som han stadig så som uskyldig, ''Blair pas på dig, jeg vil ikke ha du kommer ud for nogle fare overhovede du er trods alt min lille søster'' sagde han kærligt.. og så på hende, han var bekymrede for hende, han elskede hende jo som en storebror skulle og han var glad for sin søster og elskede at være der og passe på hende og smiler for sig selv, ''bare lov mig at lige meget hvor meget du flirter så pas på okay'' sagde han og tog sin søster hånd kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Empty Sv: Where have you been!? - Somdev.

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 13:58

Blair sukkede en anelse opgivende. "Jeg kan godt passe på mig selv. Jeg har gjort det mange år før jeg fandt ud af du eksisterede. Så jeg kan sagtens selv." Hun slap hans hånd og trak sin hånd til sig. Hun havde ikke den store lyst til at blive belært om hvordan man passede på sig selv. Det vidste hun skam godt. Blair tog endnu en tår af glasset og så på ham. "Ja, hvis du siger det." Hun bundede glasset og rejste sig, hun gik hen til den nærmeste fyr og begyndte at flirte med ham. Hun gjorde det mest, for at være oprørsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Empty Sv: Where have you been!? - Somdev.

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 17:03

Somdev sukkede ''jeg kan se jeg ikke kan ændre på din tanke gang kære blair'' sagde han og tog noget at drikke og tog sin jakke og så på hende så ville han gå hvis hun ikke ville ha med ham at gøre lig nu så fint så gik han bare, han sukkede og betalte for alt, og rystede af sin lillesøster og gik mod døren og sukkede over han havde forladt Blair da hun havde brug for ham.. han blev stående ved døren hvis hun vil komme ud komme hen til ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Empty Sv: Where have you been!? - Somdev.

Indlæg af Gæst Lør 20 Apr 2013 - 11:25

Blair så hen på ham, da han gik sin vej. Hun var egentlig ligeglad, han kunne ikke komme efter så lang tid og lege storebror for hende. Hun havde ikke brug for en storebror, slet ikke ham. Han vendte hurtigt opmærksomheden væk fra ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where have you been!? - Somdev. - Page 2 Empty Sv: Where have you been!? - Somdev.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum