Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce)
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce)
O: borde, stole, en lille scene hvor nogle kvinder hopper rundt i dans. Masser af folk.
T: aftenen
V: udenfor er det køligt og småregner.
Jagt. Noget han ikke længere brugte særlig meget tid på, fordi han havde så mange andre ting at tænke på. Men nu havde han tid, ja, faktisk havde han fri hele aftenen, så han havde besluttet at bruge tiden på en god jagt. At finde det perfekte offer og nyde hende hele aftenen før han ville tage hendes sjæl. Og hvilket sted var bedre for ham, end Dream girl bordellet? Her var en masse kvinder, hvor de fleste ledte efter mandligt selskab. Som et tagselv bord.
Sean sad ved et af bordene, for sig selv. for nu. Studerede de kvinder der gik rundt og serverede, samt de kvinder der dansede rundt oppe på den lille scene. For at få mænd i 'humøret'
en lille, gennemsigtig drink stod på bordet foran ham, halvtomt.
på denne aften havde han nogle sorte støvler, mørke bukser og en sort trøje på. Den mørke kappe hang over stolen, den var for varm at have på indenfor. hans ansigt bar præg af hans møde med en nightcan - fire, hvide, grove ar der gik tværs over hans ansigt. Det havde både gjort det svære og nemmere at jage. Nogen hadede det vilde, hårde look, andre elskede det. Sean var ligeglad, det eneste han brugte det til, var at skræmme livet af sine mænd.
De mørke øjne gled over kvinderne med et koldt blik. Ventede på at nogen gik på krogen. En hånd gled gennem det mørkebrune hår, let strittende, hvor pandehåret gled ned over hans pande.
Dette var en dejlig, afslappet aften...Og han gav sig god til. Musikken bankede der ud af.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sv: Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce)
Hun havde det som om alle gloede på hende, men hvergang hun kiggede rundt morede alle folk sig og ingen kiggede imod hendes retning.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sv: Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce)
Han rejste sig op og drak sin drik i en mundfuld. Den bitre væske gled ned gennem svælget på ham da han satte det tomme glas på bordet, til en tilfældig tjenerinde der måtte komme forbi. Nu skulle jagten begynde. Og han havde allerede udset sig et offer, en ung kvinde der stod alene ovre ved et hjørne, hvor der ligeså sad en kvinde alene og lignede hun var til begravelse. Men det var ikke hende der sad ned, der var interessant, der var hende der stod op og foldede armene omkring sig, som om hun prøvede at gemme sig selv. Han gik bestemt der over, med øjnene på sit mål. Kvinden opdagede ham snart og så noget undrende ud, over at en mand så beslutsom kom over til hende. Men hun så ikke bange eller nervøs ud.
hun var klædt i høje hæle, brune læderbukser og en løs top der skjulte hendes ellers fine barm. Det lange, kastanjebrune hår gled ned over hendes skuldre i fine krøller. Verdenen ville helt klart lide under at mangle en sådan skønhed.
Sean var snart henne ved hende og gav kun kvinden, der sad ned et kort blik...Det var som om der var et eller andet galt med hende...Men så faldt hans blik igen på kvinden. Med musikken og de sludrende folk omkring sig som undskyld, lænede han sig ind mod kvinden for at snakke til hende.
"Hvad laver en kvinde som dig, i et hjørne som dette?" spurgte han med et lille smil og det tog ingen tid at manipulere lidt med hende, nu hvor han stod ved siden af hende. Hun havde set kritisk på ham, men på kun et øjeblik forandrede hendes blik sig og hun sendte ham et oprigtigt glad smil.
"Venter på den rette til at byde på dans. Er du den rette?" spurgte hun og lænte sig hen imod ham. Han behøvede ikke andet end at lægge armene om hende, før det lignede hun næsten smeltede i hans arme. Men han var ikke færdig, han ville lege lidt. Han havde manipuleret med hendes følelser og syn på ham, men han ville skam gerne have lidt modstand.
"Jeg er den rette. Jeg er den rette til mange ting...I dag er din uheldige aften. Det er nemlig de færreste kvinder der overlever en nat med mig. " hviskede han let i hendes øre med et lille smil og hun så undrende på ham igen, lagde hovedet en anelse på skrå.
"Hvad mener du...?"
"I aften skal du dø..Glæder du dig ikke? Men lad os først danse..." han tog hendes hånd blidt og selv om hun nu så skræmt ud, hev han hende roligt med ud på dansegulvet, som om hun ingen vilje selv havde...
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Hun rystede lidt på hovedet og blev nogenlunde klar i hovedet igen da fyren hun kunne genkende, men ikke far før kom ind i hendes synsfeldt. Hun prøvede og huske tilbage på hvor hun havde set ham henne. Vent...nu viste hun hvor det var hun havde set ham henne. Han havde jagtet en af hendes bekendte kan man vel kalde igennem byen. Hun fik aldrig, at vide hvad han hed, men det var sådan set også lidt ligemeget. Hun kiggede lidt mistroisk på ham og havde i et kort øjeblik glemt alt om de sidste par dages hendelser. Hun stollede ikke på ham på nogen måde. Hun kiggede på ham og kvinden og så godt hvor hurtigt hendes blik gik fra stille og roligt til og være skræmt da han trak hende med ud på dansegulvet. Hun rystede på hovedet og sukkede. Hun overvejede og rejse sig op for og hjælpe hende, men hun viste hun ville falde med det samme for hun kunne ikke gå rigtigt endnu. Hun fangede et kort øjeblik den anden kvindes blik et kort øjeblik og kunne genkende den skræk hun havde i blikket som hun havde for nogle få dage siden. Hun kiggede efter dem på dansegulvet og havde ondt af den kvinde som ham hun kunne genkende havde trukket med sig.
Rafaela- Evolved
Efter en ret livlig dans, bad han havde hende finde et sted at sidde og så ville han hente noget drikkelse. Kvinden tænkte ikke rigtig over det, hun følte sig som forelsket og tænkte ikke klart, så hun satte sig et af de få ledige steder...eller næsten ledige. Luce sad det. Sean havde endnu ikke genkendt hende, måske fordi hun så så ødelagt ud lige nu.
Kvinden sukkede og smilte let for sig selv, mens Sean var væk og så lidt over på hende.
"Åh, det er varmt..." småsnakkede hun glædeligt. Lidt efter vendte Sean tilbage to glas. Begge fyldte af en gylden væske. han gav den ene til hende og hun skar en kort grimasse.
"Jeg kan ikke lide..." men hun nåede aldrig at snakke færdigt, før Sean så bestemt på hende.
"Det kan du nu" afbrød han hende kort og smilte, mens han så hende drikke af det. Hun skar en grimasse og rystede let på hovedet. Sean tog selv en lille tår af sin, mens han så over på kvinden på den anden side af bordet...
Og genkendte hende endelig. Han så på hende i et øjeblik, da hans smil voksede lidt. Nej hvor tilfældigt - Men sjovt.
"Dig" konstaterede han så kort, for at få hendes opmærksomhed.
"Arasons beskytter..." kvinden, som han havde manipuleret med, så fra den ene til den anden.
"Kender i hinanden?" Men Sean svarede hende ikke. hun var bare mad. uden forståelse for noget som helst, som det lille menneske hun var.
Rafaela- Evolved
Han så lidt på Luce og gik så hen og satte sig ved siden af hende, og over for kvinden han havde valgt som sit bytte. Han satte sig afslappet tilbage i stolen og tog endnu en lille tår af sin drink, før han stilte den på bordet og så over på Luce, selv om kvinden overfor viste tegn på utilfredshed. For hvorfor viste han nu hende sin opmærksomhed og ikke hende?!
"Du kender ikke sandheden. du tolker bare. Og sikkert ud fra min race, hvad...Ja, alle har tendens til. Skulle jeg også have en masse fordomme om dig?" spurgte han roligt, mens han blik gled fra hendes forpinte blik, til hendes øre og ned over hendes krop. Hun havde smerter eller havde næsten lige følt en del smerter. Det sagde hendes forsigtige bevægelser ham. så han sad altså over for et såret dyr...Hvor spændende.
"Hvem har maltrakteret dig for nylig?" spurgte han så kort.
Rafaela- Evolved
"Rolig min blomst. Jeg er din hele aftenen. Hele natten...Men jeg er bare så forbandet nysgerrig" smilte han til hende og tog en tår af sin drink. Så så han over på Luce igen, uden at tage sig mere af sin fangst.
"åh ja, det er det måske nok. Men jeg ville gerne vide det alligevel" han så lidt på hende.
"du er bange. og har smerter. Du var ikke helt på samme måde sidst jeg mødte dig. Har du oplevet noget slemt med dæmoner generelt eller er du bange for alle lige nu?" han så lidt på hende. Nok det første, for hvis hun var bange for alle sad hun nok ikke her. Hvilket også var et mysterium, siden hun havde smerter.
Rafaela- Evolved
"Så er du altså en fordomsfuld gås. Arason forrådte mig. Sendte mig til vagterne, selv om vi før da havde været på samme side, hjulpet hinanden." han så lidt på hende, hvis hun absolut ville vide hvad der var sket...
"Det er klart jeg var sur på ham og ønskede hævn. Men det betyder ikke noget længere. Og du har ret. Jeg kan nok ikke gøre noget ved det. Men ofte hjælper det på psyken at snakke om tingene, fortælle dem til andre. Du er tydeligvis...bange og har oplevet noget ret slemt. om jeg kan hjælpe eller ej..." han trak på skuldrene.
"måske lidt ved at lytte. Og tro mig, jeg er god til at lytte" han smilte lidt til hende. Han havde set hendes tårer.
Men tav så for at lade hende tale, hvis hun ønskede det. Ignorerede totalt kvinden der sad foran sig og så mere og mere vred ud...Men mest på Luce over at have stjålet Sean...
Hun havde ikke sovet i flere dage og hendes krop var blevet svagere og svagere med tiden. Hendes øjne sortnede pludselig for hende i et kort øjeblik. Hun rystede lidt på hovedet og kunne se nogenlunde tydeligt igen. Hun følte sig mere syg end rask. Men man kan vel godt sige, at hun var syg. Psykisk. Hun så hen på kvinden der så sur ud og det var ikke meningen, at hun ville gøre nogen sure denne aften. Hun ville bare væk fra sit hjem. Hun begyndte mere og mere ligne et lig end noget andet. Hendes hjerne havde lukket alt for hende nu. Folk kunne snakke til hende uden hun ville reagere. Alt begyndte og blive slørret for hendes øjne. Hendes krop havde fået nok og var udmattet og havde slukket for hende, som hvis man slukkede for noget der var tænt. Hun faldt om af træthed imod Sean.
Rafaela- Evolved
Han rejste sig op, stadig mens han holdt Luce på plads på stolen, men tog så fat under hendes fødder og om hendes ryg og løftede hende op. Kvinden han havde fanget, rejste sig også op, men mere vred end fordi hun ville hjælpe.
"Hvad skal du med den so? Er jeg ikke god nok? Du lovede at det skulle være mig!" hun græd næsten nu. Sean himlede med øjnene af hende.
"Hent noget vand og også lidt mad." hun så p ham som om han havde slået hende. Et hårdt blik fra ham, fik hende til at bukke hovedet og gå over til baren. Sean havde allerede lejet et værelse den aften, netop for at spise, men nu måtte han vist bruge den på noget andet. Han fandt hurtigt trappen der gik op til værelserne og gik op af den. Han fandt hurtigt værelset, fik låst den op med lidt besvær, men fik endelig døren åben og bar Luce hen til sengen, hvor han forsigtigt lagde hende. Han så lidt på hende som hun lå der...
Hendes fødder var helt bundet ind og med enkelte blodpletter. Han rystede let på hovedet. Tortur.
Han lukkede døren og gik ud på badeværelset, hvor han fandt en klud og gjorde den våd. han gik på værelset og duppede let hendes ansigt. Han kiggede lidt på øret men trak så på skuldrene. Han fik dynen fri og lagde den over hende.
kvinden kom snart med en lille bakke, hvorpå der stod en kande vand, to glas og lidt halvkold suppe af en slags. Sean gjorde tegn til hun skulle stille det på bordet ved siden af sengen.
"Tak. Gå nu. Vær fri. JEg har ikke brug for dig mere...2 hun skulle lige til at være sur, da Sean slap hende med sine evner og hun fik sin egen bevidsthed igen. Hun glippede let med øjnene, så sig omkring...Og da hun fik øje på Sean, skyndte hun sig skræmt væk. Sean lukkede døren efter hende, tog så en stol og satte sig hen til rummets vindue og kiggede tænksomt ud. Nu skulle han så bare vente på hun fik det bedre vist.
Rafaela- Evolved
"Her. Drik lidt. I din tilstand er det godt med vand, så du ikke dehydrere. Der er også lidt mad hvis du er sulten" han så lidt på hende.
"du er stadig ved Dreamgirl bordellet. Men jeg havde lejet at værelset...Du faldt i søvn op af mig, bogstavlig talt. Jeg valgte at bære dig herop hvor du kunne slappe af i ro" han virkede ikke længere som den store, hårde dæmon, men mere menneskelig og afslappet lige nu. Mere...som den gamle Sean.
Rafaela- Evolved
"Lad være at undskylde. i din tilstand tror jeg at selv jeg ville være ret smadret" han havde ikke sovet den nat, men han var van til længere tid uden søvn.
"Jeg sendte hende væk..." han blev opmærksom på sulten der gnavede i ham, men skubbede tanken om mad i baggrunden. Selv om han kunne mærke Luces sjæl ulme foran ham...
han havde været lige ved at sige at hun jo bare var mad, men kom i tanke om at det var sjældent andre, især folk fra andre racer, delte den mening. Så han holdt den for sig selv.
"Slap nu lidt af, sov lidt mere. Jeg vil gå om lidt. Så kan du gøre som det passer dig" han rejste sig op fra sengen og strakte sig, så det knækkede i hans ryg og skuldre. Han kørte lidt rundt med skuldrene for at få blodcirkulationen ordentlig igang igen, efter at have siddet i en stol i flere timer. Jep, nu havde han tænkt. nu skulle der handles.
Da hun endelig havde fået tankerne på afstand lagde hun sine hænder roligt på dynen igen. Hun kiggede på ham "Tak for din hjælp..." hun havde aldrig troet, at hun ville sige dette til en dæmon og så slet ikke efter oplevelsen. Hun lagde sin hånd langsomt på hans knæ og klemte kort "Tror faktisk du ville klare det bedre end jeg kunne" hun så på ham og tog sin hånd til sig igen. Hun så ned i dynen og sukkede. Hun ville aldrig kunne få et normalt liv igen. Hun fjernede dynen fra sig da han havde rejst sig. Hun forbandt sin ene fod op og lagde forbinding ved siden af hende. Hun havde ikke selv set hvor slemt hendes fødder var. Der manglede hele neglen på begge storetæer og lignte meget en klump kød der var blevet flænset i og hele undersiden af fødderne var der skåret i helt ind til kødet. Hun kiggede lidt på foden og sukkede. Hun kiggede op på Sean imens hun ømmede sin fod.
Rafaela- Evolved
Væmmelse...Ikke over at lige præcis hun havde rørt ham, men over hvor blid berøringen havde været. De sidste par uger...de eneste der havde rørt ham, var folk der ville slås.
"Det ville jeg sikkert. Jeg er jo født til det. Men nu var det dig. Jeg forstår stadig ikke hvorfor, men vil heller ikke pine dig igennem det skete..." han så lidt på hende og hendes fødder. Så gik han ud på badeværelset igen og fandt en balje, som han fyldte op med lunkent vand. Han kom ind med det igen og stilte det ved sengen. lagde en håndklæde på sengen.
"Pas nu på betændelse. Det kan være livsfarligt..." han viste ikke om han burde gå. hun var jo svag og på en måde...så hun tryg ud ved at han var her og passede lidt på hende...Men han var ikke skabt til at passe på folk. Han slog dem ihjel. Den eneste grund til han viste lidt om tingene, var de ting han havde erfaret igennem årene....Han rystede kort på hovedet og gik over mod døren...
Rafaela- Evolved
Han så tilbage på hende, men stoppede op med hånden på håndtaget, da han bemærkede tårerne der løb ned over hendes kinder ved den smerte hun måtte føle. Og sukkede svagt. For helved, han var en dæmon! Han måtte da tage sig lidt sammen her! Men det nyttede ikke noget. Han kunne næsten føle hun havde brug for ham. i hvert fald lidt endnu, til hun bedre kunne passe på sig selv. Han tog hånden til sig igen, gik hen til stolen og slæbte den hen til sengen.
"Hvor kender du enlig Arason fra?" spurgte han pludselig, som om det var ganske normalt at sidde her sammen, den ene med sårede fødder og den anden utroligt sulten efter sjæle...
Hun så ned i vandet og bed sig i læben. Hvorfor var hun så svag? Hun havde holdt til smerten da hun fik påført den, men lige nu var smerterne værre end et helved. Hun hørte en lav sukken. Hun så hen imod ham. Hun følte sig skyld i, at han ikke kunne tage afsted og hygge sig. Hun så ned i vandet. Hun hørte stolen skrabe hen af gulvet og kiggede op da hun ikke længere hørte skrabe lyden. Hun så på ham og tørrede de sidste tårer væk fra kinderne. Hun kiggede roligt på ham "Han løb en gang ind i mig og faldt og slog hovedet, næsten ligesom da vi mødtes første gang faktisk. Bare han havde ikke hukomelsestab dengang. Jeg hjalp ham der. Han var faktisk meget svag og stædig" hun kiggede på ham. Hun tog sit glas og drak resten af vandet. Hun stilte glasset på bordet igen "Hvad laver du egentlig til hverdag?" hun var nød til og snakke om et eller andet der fik hendes tanker væk fra smerterne og det der var sket.
Rafaela- Evolved
Han så lidt på hende, da hun spurgte ind til hans arbejde. Han ville ikke snakke om sit arbejde, turde ikke. han viste endnu ikke om han kunne stole på hende og chancen for hun kaldte efter vagterne i et ledigt sekund var der. han ville ikke risikere at sidde i en celle og kukkelure. Selv om han let kunne kæmpe sig ud igen. Men det ville være spild af tid og gøre dem opmærksomme på ham igen, igen. Han smilte let.
"Er du sikker på du vil vide det? Du vil blive overrasket...Jeg arbejder med gamle ting. Gamle smykker, møbler, våben...hvad som helst. Og det tjener man godt på. " en lille forvrængning af sandheden. Men ikke en der skadede på nogen måde.
Rafaela- Evolved
"Hvorfor siger du det ikke bare som det er? Du har det bedst mens jeg sidder her. jeg har bemærket hvor afslappet du virker. og det er faktisk rart...at være i selskab med en der tør slappe af, selv om man er i nærheden" han smilte let til hende.
"Desuden...Kan vi jo sige en tjeneste for en tjeneste. Måske får jeg brug for noget en dag som du kan hjælpe med" han så lidt på hende og på det røde vand. Han var nu ret sulten...Men han havde prøvet det før. At holde sig lidt fordi der var andre ting der var mere pressende. han kunne altid liste sig ud og spise, hvis hun sov videre.
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Fravær. Ved ikke hvor langt.(Delilah)
» Såment bare et spørgsmål [til admins]
» Kommer ikke så meget på
» Arbejde? med hende? Jamen, hvorfor?! Det har bare at betale godt!(Nille)
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata