Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
I missed you a lot //Gabriel//
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: I missed you a lot //Gabriel//
"Hvis du kan... Må du godt."
Han virkede urolig.
Gæst- Gæst
Da hun kom ind igen, havde hun en lille balje med vand, en klud, en kam til hans hår og noget plaster og beroligende salve med. Hun stillede det hele fra sig på bordet, og satte sig så foran ham.
"Hmm, hvor skal vi starte..."
Hun tænkte lidt, og tog så blidt hans hænder, og vaskede som det første. Derefter armene, så blodet var fjernet der hvor han sådan lige kunne se det. Efter hun havde vasket alt blodet væk fra den del af hans krop hvor hun kunne komme til, Smurte hun forsigtigt salve på de værste af sårene, hvilket var størstedelen, og satte derefter plaster på hvor det var nødvendigt. Herefter tog hun fat i kammen, men stoppe op og så på ham.
"Vil du selv, eller skal jeg...?"
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Det var rart at få blodet væk. Han fik behagelige kuldegysninger af at hun rørte ham. Han så spørgende på hende da hun spurgte ham om noget.
"Du må godt." Selvom han ikke vidste hvad hun mente så kunne hun da godt.
Gæst- Gæst
Hun dyppede kammen i vandet, og kørte den forsigtigt gennem noget af hans hår. For hver gang hun kørte den gennem håret, dyppede hun den i vandet igen, og vandet var snart helt rødt. Men nu havde hun til gengæld også fjernet det meste af blodet.
Hun lagde Kammen da hun var færdig, og smilede til ham.
"Så, er du fin igen."
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
"Tak Kairi." Han smilede taknemmeligt til hende. Det føltes pludselig vildt akavet. Han kunne ikke stoppe sig selv. Han lagde blidt hænderne på hendes kinder, og trykkede sine læber mod hendes.
Gæst- Gæst
Hun lukkede øjnene, gengældte kysset og nød det. Alle hendes bekymringer om han stadig elskede hende, om han havde fundet en anden... Alt var glemt, og det føltes vidunderligt. Hun lagde blidt hænderne om nakken på ham og holdt ham ind til sig, og nød det bare.
"Uhm..." Hviskede han nydende mod hendes læber. Han kærtegnede hendes ryg.
Gæst- Gæst
En lille tåre undslap hendes lukkede øjne, men det var ikke fordi hun var trist, tværtimod. Hun var lykkelig for at han endelig var hos hende igen, det hun havde savnet hver eneste dag det sidste halve år, og nu var han her endelig igen....
Hun nussede ham blidt i håret, og bed blidt i hans underlæbe.
Han sukkede nydende da hun bed i hans underlæbe. Han trak sig væk da han havde brug for luft.
Gæst- Gæst
"Hvor har jeg savnet dig..."
Hun havde stadig armene om ham, og lænede sig ind til ham så hendes hoved Hvilede mod hans brystkasse.
"Jeg har også savnet dig."
Han trykkede hende ind til sig ved hjælp af den arm der var rundt om hendes liv.Dette måtte betyde at hun elskede ham. For han elskede hende. Det var tydeligt for ham nu.
Gæst- Gæst
"Gabriel? Kan du huske hvad vi snakkede om sidst?"
Hun holdt en lille pause, og fortsatte så.
"Jeg tror ikke længere jeg elsker dig... Nu ved jeg det."
Hun lagde hænderne om ryggen på ham og holdt sig tæt ind til ham. Hun ville ikke give slip igen, ikke miste ham endnu en gang.
Han misforstod først hvad hun sagde. Elskede hun ham ikke?! ... Åh. Han smilede stort, og trykkede hende ind til sig.
"Jeg elsker også dig, Kairi."
Gæst- Gæst
Hun så op på ham da han svarede hende. Det var det svar hun havde håbet på at høre, men ikke turde regne med. Så hun blev rigtig glad, og strakte sig op og kyssede ham, blidt og kærligt.
"Bliv min..." Hviskede han let mod hendes læber. Han vidste ikke hvordan hun ville reagere mod det, men han håbede hun ikke ville gå amok...
Gæst- Gæst
"Er mors lille pige sulten?" Hun talte altid sådan til Amy, i en rolig og glad tone.
Hun gik hen i døren, og så ind på Gabriel. Hun vidste ikke hvordan han havde det med at hun sad og ammede foran ham, så hun så spørgende på ham, som for at spørge om det var okay. Hvis ikke, ville hun bare sætte sig inde i soveværelset med Amy.
Roligt så han på hende igen da hun stod på døren. Det spørgende blik hun sendte ham, samt at hun holdte barnet... Fik ham til at forstå hvad hun ville spørge ham om. Han bed sig i underlæben, og nikkede til at hun godt måtte amme foran ham... Han ville bare se høfligt væk. Han så ned.
Gæst- Gæst
"Hvad siger du, prinsesse? Skal jeg sige ja?"
Hun grinede lidt da den lille pige tilsyneladende smilede, og så over på Gabriel igen. Hun rejste sig, og gik over til ham.
"Ja."
Hun rødmede, og regnede med at han ville blive glad nu.
Gabriel så høfligt væk da hun begyndte at amme. Da hun snakkede så han forsigtigt hen imod hende for at se om trøjen var trukket ned. Det var den. Han så rigtigt på hende igen. Han nikkede ivrigt da hun spurgte barnet om hun skulle sige ja.
Han fulgte hende med øjnene.
"Yes!" Jublede han, dog ikke for højt for ikke at skræmme barnet. Han smilede lykkeligt.
Gæst- Gæst
Da hun tak sig væk igen, så hun ned på Amy igen.
"Tør du godt helde hende nu? Jeg mener, nu har vi jo forbundet dine sår og sådan..."
Hun smilede, og håbede han sagde ja. Det var så at sige en del af pakken, hvis man ville have hende fulgte Amy med, så hun håbede han kunne lide hende. Måske han kunne blive hende stedfar med tiden...
"Før ville jeg ikke have hun blev beskidt af det blod på mig... Men ja, hvis jeg må holde hende, vil jeg gerne."
Forsigtigt strøg han barnet over kinden med en finger. Han smilede blidt.
Gæst- Gæst
"Jamen så må du gerne."
Hun så på ham, og rakte armene lidt ud og lagde forsigtigt Amy i Gabriels arme.
"Så lille skat, han gør ikke noget. Det er bare Gabriel."
Hun smilede, og så på ham igen.
"Hun hedder forresten Amy... Amy Sophia Uchiha."
Hun smilede selv ved tanken om navnet. Pigen var ikke utryg ved ham overhovedet, men lå bare og smilede.
"Amy? Et smukt navn -" han så ned på Amy. "- til en smuk kvindes barn."
Han smilede skævt.
"Du er da en fin lille dame, hva?"
Gabriel vuggede Amy lidt.
Gæst- Gæst
"Tak." Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige, og sad bare og betragtede sin, i hendes øjne perfekte lille datter.
"Hun kan godt lide dig."
Kairi smilede. En ting var sikker, Amy var tryg ved Gabriel. Ellers havde hun grædt eller pevet nu, men i stedet lå hun bare og så på ham med et smil.
"Det var så lidt, skulle det være en anden gang." Han smilede en anelse drillende.
Han fandt det morsomt at drille hende, og få hende til at rødme. Nok fordi at så vidste han at hun kunne lide ham. Hvor dejligt.
"Jeg kan også lide hende." Han så ned på Amy.
Han smilede skævt, og nussede hende på maven, ganske forsigtigt.
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Well you can say.. that I have missed you a little ~Hecate
» I missed you //Ramiel//
» I have missed you //Nathaniel//
» I missed you, alot - Sajro.
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata