Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Do you actually know how much I have missed you? ~Alison
Side 1 af 1
Do you actually know how much I have missed you? ~Alison
Sted: Asso's Villa
Vejr: Lyst og varmt
Tid: Eftermiddag
Beklædning: et par underbukser og shorts
@Alison
Vejr: Lyst og varmt
Tid: Eftermiddag
Beklædning: et par underbukser og shorts
@Alison
Asso var nu endeligt kommet til Dragons Peak og skulle bo her nu, han havde fundet en villa oppe i Bronze of Time District det var et dejligt sted, selvom der var varmt af og til.. men det må man vel overleve fordi når der så var koldt.. så var der rigtig koldt også. Han havde sendt besked efter Cora da han savnet hende, når han var sammen med hende var der latter og grin.. og.. ja før i tiden flirt og kys.. og nogen andre ting, denne gang var det bare lige for at hilse på hende og spørge om hvordan hun har det og sige, at han har savnet hende, meget faktisk, han havde givet besked til vagterne at de skulle lukke en ved navn Cora ind og så måtte de gerne vise hende vejen oppe til hvor han bor, han skrev også til hende, at hun skulle tage sommertøj på da der er varmt og med sommertøj mente han korte shorts og en t shirt.. det var han næsten sikker på at hun kunne gætte hvad han mente. Han havde dækket bord så de kunne spise frokost, hun skulle jo være her nogle dage alligevel så han kunne lige så vise hende hans kokke evner frem.
Da maden var sat over og klar lod han det simre til hun kom og han var klar til at hjælpe hende med tasker hvis hun havde det med.
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Sv: Do you actually know how much I have missed you? ~Alison
Påklædning + en lang sort jakke over.
Alison havde fået en invitation. En invitation fra Assorian. Hun havde undladet at vise den til Garret og Jackson. For som altid var det eneste tidspunkt Garret kom frem var når de var nede at skrabe bunden. Som da Hayley forsvandt og efterlod dem med Julia. Da Hayley kom tilbage fald tingene tilbage. Jackson og Hayley brugte tiden med Julia. Garret for sig selv, og derved var Alison atter overladt til sig selv. Så at komme ud af huset var ikke en dårlig ting. Alison havde sagt hun skulle besøge nogle veninder i Sunfury, en hvid løgn. Men så vidste Jackson, at hun var i gode hænder, hvis han overhovedet bekymrede sig om hende lige nu. Selvfølgelig gjorde han det, men Julia og Hayley fyldte meget i hans hoved. Så det var bedst hun smuttede lidt.
Dragons Peak, der var varmt der. Så selvfølgelig bad han hende tage klæder som var lettere og mere passelige til sommer. Så det havde hun taget med, blot ikke lige det som Assorian bad om. Men skuffet ville han sikkert ikke blive. Hun tog en hestevogn og turen var ikke ligefrem kort. Men hun havde pengene så, hvorfor ikke bruge dem. Det tog et par dage, men endelig kunne hun stige ud af vognen og sætte sine fødder i Dragons Peak.
Selvfølgelig havde der været stop undervejs ved de små byer. Og derved chance for at klæde om til dagens påklædning. Hun gik derefter med vagterne hen til villaen. Alison satte sine tasker ved indgangen, og tog sin jakke af for at afsløre sin kjole. Let rettede hun sine blonde slangekrøller, og vendte sig om for at se Assorian.
"Man ser dig ikke i hvad et par år, og pludselig er du leder af skyggevæsnerne. Jeg er imponeret." Smilede hun og lagde hovedet let på skrå. "Tak for invitationen."
Alison havde fået en invitation. En invitation fra Assorian. Hun havde undladet at vise den til Garret og Jackson. For som altid var det eneste tidspunkt Garret kom frem var når de var nede at skrabe bunden. Som da Hayley forsvandt og efterlod dem med Julia. Da Hayley kom tilbage fald tingene tilbage. Jackson og Hayley brugte tiden med Julia. Garret for sig selv, og derved var Alison atter overladt til sig selv. Så at komme ud af huset var ikke en dårlig ting. Alison havde sagt hun skulle besøge nogle veninder i Sunfury, en hvid løgn. Men så vidste Jackson, at hun var i gode hænder, hvis han overhovedet bekymrede sig om hende lige nu. Selvfølgelig gjorde han det, men Julia og Hayley fyldte meget i hans hoved. Så det var bedst hun smuttede lidt.
Dragons Peak, der var varmt der. Så selvfølgelig bad han hende tage klæder som var lettere og mere passelige til sommer. Så det havde hun taget med, blot ikke lige det som Assorian bad om. Men skuffet ville han sikkert ikke blive. Hun tog en hestevogn og turen var ikke ligefrem kort. Men hun havde pengene så, hvorfor ikke bruge dem. Det tog et par dage, men endelig kunne hun stige ud af vognen og sætte sine fødder i Dragons Peak.
Selvfølgelig havde der været stop undervejs ved de små byer. Og derved chance for at klæde om til dagens påklædning. Hun gik derefter med vagterne hen til villaen. Alison satte sine tasker ved indgangen, og tog sin jakke af for at afsløre sin kjole. Let rettede hun sine blonde slangekrøller, og vendte sig om for at se Assorian.
"Man ser dig ikke i hvad et par år, og pludselig er du leder af skyggevæsnerne. Jeg er imponeret." Smilede hun og lagde hovedet let på skrå. "Tak for invitationen."
Gæst- Gæst
Han åbnede døren straks da han hørte hende "min kære Cora hvor jeg dog har savnet dig! og ja.. det er nogle år siden og jeg har ændret mig meget som du vel har hørt, kom du indenfor, find dig til rette så skal jeg nok lige tage dine ting med op på dit værelse" hun undlad at sige at hun faktisk blev nød til at sove med ham da han ikke har fået sat en gæsteseng op endnu og havde kun sin store kingsize. Han gik med hende op på værelset og hjalp hende med at ligge hendes tøj ind i det ekstra tøjskab han havde, han holdt dog godt øje med hende for den kjole hun havde på.. den kunne han lide, den sad perfekt på hendes spinkle og sprøde krop, men han skal selv passe på.. han har jo Rafela men kunne dog ikke lade vær med at kommenter på kjolen "ikke just det tøj jeg skrev du skulle tage på.. det er jo meget bedre end det jeg skrev i brevet til dig" sagde han og smilede til hende, han havde dog lyst til at give hende et lille dask i røven ligesom i gamle dage men nej, han måtte hellere lade vær selvom han kunne mærke følelserne for hende stadig var der for hende ikke at de var store, men de var der, maden var ved at være færdig kunne han dufte på den så han gik med hende ned og tog stolen ud for hende og hentet maden, der var lidt af hvert kød, salat og kylling hvad nu lige hun ville have.
Sommetider kom hun i tanke om hendes periode, hvor hun kaldte sig Cora. Og da han sagde det rynkede hun let på næsen. Men forsatte så med at pakke sine ting ud. Alison var trods alt van til bo i en villa. Van til at have alt det Garret havde sørget for hende og Jackson havde. Mange gange fik hun ikke snakket nok med ham, hendes egen skyld. Hun smilede skævt til ham.
"Åh Assorian," Hun fnøs kækt og klappede ham kort på kinden, med det samme drillende blik i sine øjne hun altid havde haft. "Jeg lytter aldrig til nogle, som ikke har ligeså god stil som mig." Så tog hun hånden til sig, efter hun havde strøget et par fingre henover hans ene overarm.
"Og forresten du kan kalde mig Alison. Cora er mit mellemnavn. Jeg brugte det i den tidsperiode, for mine brødre ikke skulle holde for meget øje med mig." Sagde hun med et skævt smil.
Let fugtede hun sine læber og så ham direkte i øjnene. Hun kunne trods alt se direkte igennem hans inderste følelser, som en blåskygge der var lige over ham. Let sank hun en klump.
"Før du flipper ud eller noget, så tænk over det. Min familie er meget stor og min ældste bror har skabt et godt rygte for os, men sommetider så ønskede jeg bare at være mig selv. Lidt væk fra det. Cora var blot et navn, det ændre ikke på noget." Sagde hun. Naturligvis havde Alison hørt om Jacksons venskab med Assorian, mest fordi hun havde snakket med Hayley - som åbenbart også var en mere ny ven af ham.
"Åh Assorian," Hun fnøs kækt og klappede ham kort på kinden, med det samme drillende blik i sine øjne hun altid havde haft. "Jeg lytter aldrig til nogle, som ikke har ligeså god stil som mig." Så tog hun hånden til sig, efter hun havde strøget et par fingre henover hans ene overarm.
"Og forresten du kan kalde mig Alison. Cora er mit mellemnavn. Jeg brugte det i den tidsperiode, for mine brødre ikke skulle holde for meget øje med mig." Sagde hun med et skævt smil.
Let fugtede hun sine læber og så ham direkte i øjnene. Hun kunne trods alt se direkte igennem hans inderste følelser, som en blåskygge der var lige over ham. Let sank hun en klump.
"Før du flipper ud eller noget, så tænk over det. Min familie er meget stor og min ældste bror har skabt et godt rygte for os, men sommetider så ønskede jeg bare at være mig selv. Lidt væk fra det. Cora var blot et navn, det ændre ikke på noget." Sagde hun. Naturligvis havde Alison hørt om Jacksons venskab med Assorian, mest fordi hun havde snakket med Hayley - som åbenbart også var en mere ny ven af ham.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og blev lidt irriteret men ja.. havde hun fortalt hendes rigtige navn på en anden måde end den hun lige gjorde, så var han blevet ret sur, men han forstod hende og blev kun lidt irriteret over det "det ville være dejligt og få det af vide noget før.. men ja, lad os nu få noget af spise" sagde han og rakte hende maden og gav hende et lille smil så hun kunne se, at han ikke var sur på hende "nu håber jeg maden smager okay søde" sagde han og smilede til hende og spise videre.
Hun satte sig ned til bordet, fuld klar over hans irritation, i det mindste var han ikke sur. Hun spiste maden. Selvfølgelig kunne hun spise den, og det smagte godt. Hun nikkede let.
"Det smager udsøgt." Svarede hun ham. Det var tydeligt på den måde hun spiste at hendes onkel og hendes brødre havde sørget for hun havde de bedste mannere, det kunne hun vel også takke Garret for.
"Jeg ser ingen kok, eller gør jeg? Du bliver ved med at imponere mig Assorian. Har du flere talenter jeg ikke kender til?" Spurgte hun med en blid stemme. Alison havde sin naturlige charme, en succubus kunne ikke gå nogle steder uden at sende den aura. Desuden, så ønskede hun at vise ham, at hun var der for ham. Til hvad end han havde brug for.
"Det smager udsøgt." Svarede hun ham. Det var tydeligt på den måde hun spiste at hendes onkel og hendes brødre havde sørget for hun havde de bedste mannere, det kunne hun vel også takke Garret for.
"Jeg ser ingen kok, eller gør jeg? Du bliver ved med at imponere mig Assorian. Har du flere talenter jeg ikke kender til?" Spurgte hun med en blid stemme. Alison havde sin naturlige charme, en succubus kunne ikke gå nogle steder uden at sende den aura. Desuden, så ønskede hun at vise ham, at hun var der for ham. Til hvad end han havde brug for.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og smilede "det er sgu mig selv der har lavet maden, kan du se om der bor andre her i huset?" sagde han med et smil på læben, han havde sådan en lyst til at flirte med hende men det ville være dumt, meget dumt men på den anden side savnet han også og flirte med hende. Han kiggede på hende og betragtet hende, hendes øjne, hendes hår, hendes søde smil kort sagt han betragtet alt ved hende. Da de var færdige med at spise tog han hendes tallerken og gik over med den og vasket den af, han gik så over til hende "jeg har egentlig ikke fået mit kram" og han gav hende et kæmpe kram så meget så han løftede hende imens, hendes parfume kunne han tydeligt dufte og den havde han godt nok savnet også.
Hun rystede blidt på hovedet af ham.
"Jeg har ikke haft chancen for at kigge mig omkring, hvem ved om du blot prøver at skabe et godt indtryk?" Spurgte hun en anelse legende. Hun kunne fornemme han virkelig prøvede at holde sig tilbage, men skulle hun gøre det let eller svært for ham? Det kom vel an på hendes humør. Hun spiste færdigt og han tog tallerkenen af for hende. Alison rejste sig op da han sagde han ikke havde fået et kram.
"Det kan vi jo ikke have." Svarede hun og gav ham et kram. Han svang hende rundt som i gamle dage, og hun lo. "Jeg har hørt lidt rygter, specielt siden du flyttede herned. Var Firewood Village ikke stor nok til dig?" Spurgte hun da han havde sat hende ned. Hendes drillende blik og smil. Hendes ansigt listede sig tættere på hans, men inden han kunne nå at gøre noget.
"Savnet mig?" Spurgte hun let hviskende, få milimeter væk fra hans læber inden hun så rykkede sig væk, blot for at drille ham. "Giver du en rundvisning. Det er mindst 200 år siden jeg sidst har besøgt byen her." Alison sendte ham et varmt smil.
"Og uh, du behøver ikke skifte... jeg kan godt lide, at jeg har noget at se på imens vi går rundt." Smilede hun drillende til ham og vippede legende hovedet på skrå.
"Jeg har ikke haft chancen for at kigge mig omkring, hvem ved om du blot prøver at skabe et godt indtryk?" Spurgte hun en anelse legende. Hun kunne fornemme han virkelig prøvede at holde sig tilbage, men skulle hun gøre det let eller svært for ham? Det kom vel an på hendes humør. Hun spiste færdigt og han tog tallerkenen af for hende. Alison rejste sig op da han sagde han ikke havde fået et kram.
"Det kan vi jo ikke have." Svarede hun og gav ham et kram. Han svang hende rundt som i gamle dage, og hun lo. "Jeg har hørt lidt rygter, specielt siden du flyttede herned. Var Firewood Village ikke stor nok til dig?" Spurgte hun da han havde sat hende ned. Hendes drillende blik og smil. Hendes ansigt listede sig tættere på hans, men inden han kunne nå at gøre noget.
"Savnet mig?" Spurgte hun let hviskende, få milimeter væk fra hans læber inden hun så rykkede sig væk, blot for at drille ham. "Giver du en rundvisning. Det er mindst 200 år siden jeg sidst har besøgt byen her." Alison sendte ham et varmt smil.
"Og uh, du behøver ikke skifte... jeg kan godt lide, at jeg har noget at se på imens vi går rundt." Smilede hun drillende til ham og vippede legende hovedet på skrå.
Gæst- Gæst
Da hendes læber kom tæt på hans havde han sådan lyst til at kysse hende og har også tænkt sig at gøre det bare ikke lige nu "så du siger, at når jeg skal i bad så skal jeg ikke have noget håndklæde omkring mig?" sagde han med et drillende blik for at tirre hende, han gav hende så et lille dask i hendes perfekte bagdel bare lige for at tirre hende "jeg skal nok give dig en rundvisning i byen kære" han stod ved siden af hans seng og begyndte og tage sin trøje af og bukser og da han skulle tage noget andet tøj lod han som om han gjorde det og med et hurtigt "shush" tog han hende op i sine arme og lagde hende i sengen og gav hende et kæmpe kys og tog hende på inderlåret "du kan tro jeg har savnet dig" sagde han og kyssede hende på halsen.
Han overraskede hende næsten. Næsten. Det kom ikke bagpå hende, at han ikke kunne modstå hende - det var rart svært alligevel. Dog gengalte hun hans kys og lod ham ligge hende på sengen. Hun løftede sin finger op på hans læber og hævede et bryn af ham, og vippede hovedet let på skrå.
"Jeg ville have den rundtur først." Sagde hun med et smil og kiggede ham i øjnene med drillende glimt. "Desuden, så tror jeg du skal tænke en ekstra gang... jeg har lige opdaget at du er gode venner med min bror." Hun skar en lille grimasse, og brugte sin albue til at løfte sig en smule op. Så vippede hun legende hovedet på skrå. "Jeg vil se byen inden der bliver mørkt, også synes jeg vi skal finde et sted og feste lidt." Tilføjede hun. Hun var her trods alt ikke bare for at Asso ikke kedede sig.
Hun vidste at han havde savnet hende, men hun ville ikke blot være nogens hyggetrold blot fordi de ikke havde nogen andre lige for tiden. Måske senere, hvis han var så heldig.
"Jeg ville have den rundtur først." Sagde hun med et smil og kiggede ham i øjnene med drillende glimt. "Desuden, så tror jeg du skal tænke en ekstra gang... jeg har lige opdaget at du er gode venner med min bror." Hun skar en lille grimasse, og brugte sin albue til at løfte sig en smule op. Så vippede hun legende hovedet på skrå. "Jeg vil se byen inden der bliver mørkt, også synes jeg vi skal finde et sted og feste lidt." Tilføjede hun. Hun var her trods alt ikke bare for at Asso ikke kedede sig.
Hun vidste at han havde savnet hende, men hun ville ikke blot være nogens hyggetrold blot fordi de ikke havde nogen andre lige for tiden. Måske senere, hvis han var så heldig.
Gæst- Gæst
Han blev lidt forbavset, men alligevel det, at hun afviste ham fik han bare hende til at få mere lyst til hende men lige for at vise, at han ikke blev sur over det tog han lige hånden ind under hendes trøje og hurtigt op på hendes ende bryst "tja.. han skal nok få det af vide på et tidspunkt, så vi tager det derfra " sagde han og smilte da hun sagde at de skulle ud og feste "ask, and you shall get" sagde han og tog hende op igen inden han tog sit "fest tøj" på og løftede hende en gang mere op og gik hen og støttede hende oppe af skabet "jeg skal nok bryde den lille drilske facade du har sat op og når jeg har det.. så vil du ligge i den seng og tigge om at få mig" sagde han og kyssede hende på halsen inden han satte hende ned "nå det er vidst snart aften.. skal vi finde noget og spise eller skal vi bare tage i byen?" han var klar på og tage i byen med det samme, så han kunne få det overstået så de kunne komme hjem igen og han kunne bryde den facade.
Hun rystede let på hovedet af ham.
"Jeg tror mere det er dig som kommer til at sidde og tigge mig. Sådan har det trods altid været." Blinkede hun drillende til ham. Ingen kunne vende hendes mening, sådan var det blot. Og nu når hun vidste, at både Jackson og Hayley kendte Assorian. Ville hun ikke kunne gøre det med ren samvittighed. På trods af alt, vidste hun ikke endnu om hun overhovedet orkede.
"Du kan prøve, men det vil næppe lykkedes dig." Tilføjede hun med et skævt smil, og trådte til siden.
"Lad os smutte ned i byen. Vi vil alligevel ikke blive helt mætte af normalt mad." Svarede hun så og fandt sine stilethæle frem. Hun rettede let på sit hår, og vendte sig om imod Assorian.
"Og så er jeg klar." Smilede hun let.
"Jeg tror mere det er dig som kommer til at sidde og tigge mig. Sådan har det trods altid været." Blinkede hun drillende til ham. Ingen kunne vende hendes mening, sådan var det blot. Og nu når hun vidste, at både Jackson og Hayley kendte Assorian. Ville hun ikke kunne gøre det med ren samvittighed. På trods af alt, vidste hun ikke endnu om hun overhovedet orkede.
"Du kan prøve, men det vil næppe lykkedes dig." Tilføjede hun med et skævt smil, og trådte til siden.
"Lad os smutte ned i byen. Vi vil alligevel ikke blive helt mætte af normalt mad." Svarede hun så og fandt sine stilethæle frem. Hun rettede let på sit hår, og vendte sig om imod Assorian.
"Og så er jeg klar." Smilede hun let.
Gæst- Gæst
Han kiggede ned på hende og så op og tænkte bare.. og tage hende med i byen vil få alle drengene til at blive jaloux på ham og pigerne til at blive jaloux på hende han gik over til hende tog den ene arm om hende og skubbede hende ind til ham "lad os se hvem der kommer til at tigge hvem" sagde han drillende til hende selvom de begge to godt vidste.. at det nok blev ham desuden forstod han hende godt fordi ja.. det var jo Jackson's søster såååå.. men det måtte de vil tage til den tid selvom han sikkert først vil prøve og dræbe ham men han ved jo også godt hvor mange der har været sammen med hende før og Asso er jo bare en ven med fordele havde hun brug for hjælp ville han være der for hende "skal vi gå kære?" sagde han og kiggede på hende og begyndte lige så stille og gå hun skulle nok komme efter ham.
Lignende emner
» can you help me?! - Alison -
» Where could this meeting end? ~ Alison
» i dont know you//Alison/
» A brand new day part 2 @Alison
» I am spooky! Fear me! -Alison
» Where could this meeting end? ~ Alison
» i dont know you//Alison/
» A brand new day part 2 @Alison
» I am spooky! Fear me! -Alison
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine