Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
the criminal guy(Eliza)
Side 1 af 2 • 1, 2
the criminal guy(Eliza)
Sted: Doomsville angerforce district
Omgivelser: Festlige
Vejr: Overskyet
Det var blevet nat i Doomsville og der var fest i gaderne, på denne fredag aften og Dust kom gående gennem byen, og betragtede alle disse fulde væsner, der hyggede sig og drak som galt det livet i hans øjne. Dust var iført sit sædvanlige sorte løse tøj, og den blå rejsekappe udover med hætten over hovedet så man ikke kunne se hans ansigt, men denne nat havde han valgt ikke at tage sine våben med sig for ikke at vække for meget opsigt, da han mente at han sagtens kunne klare sig med hans naturlige evner, og evnen fra den djævlefrugt han havde spist for nyligt.
Dust var egentlig kommet ud da han var sulten, og var gået på jagt efter noget at spise hvilket denne nat plejede at være ret nemt, fordi de fleste var så fulde og derved nemme at lokke ind i en mørk gyde, og æde af. Da Dust ved et selv lavede uheld stødte ind i en smuk ung dame, der lugtede langt væk af alkohold, og så ret så fuld ud, smilede han roligt til hende.
"Det må de undskylde unge dame, jeg gik vist i mine egne tanker!" sagde han roligt, og tog hendes hånd kyssede den galant, og så hende dybt i øjnene "Måske jeg kunne byde dem på en drink, som en undskyldning for min klodsede opførsel?" den unge dame nikkede, og Dust tog hende med gennem en mørk gyde, hvor han stoppede med hende da de var ude af syne, og tvang hende op af væggen. Han holdt hende for munden, mens han begyndte at æde af hendes skygge.
Gæst- Gæst
Sv: the criminal guy(Eliza)
//undskyld det er så kort //
Gæst- Gæst
"Okay jeg lader hende gå, men hun kommer desværre ikke så langt, efter jeg åd hendes skygge!" sagde han roligt, og smilede et følelses forladt smil, til denne unge dame der var dukket op foran ham. Da han lagde blikket på hende, var det første Dust lagde mærke til, at hun var en vampyr hvilket han kunne mærke på hendes aura. Han tog nogle skridt frem mod hende, fortsat smilende sit følelses forladte smil som var det eneste man kunne se på hans ansigt, da hans hætte dækkede for resten.
"Hmm hvor interessant, du er en vampyr!" sagde han roligt, og det lød delvist som en konstatering til ham selv "Jeg har faktisk ikke smagt vampyr skygge, fra denne tid! Må jeg ikke spise en smule af din skygge? Jeg lover dig for, at du ikke ender som din veninde, man kan sagtens overleve uden en lille andel af sin skygge!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er skam kommet ud lige denne nat, fordi dette er en af de nemmeste aftner at få sig noget mad på!" sagde han roligt, med en stemme totalt upåvirket af alle følelser, som om han aldrig havde haft dem i sig "De fleste der går rundt i gaderne disse nætter er fulde, og derved nemme ofre for en skyggedæmon som mig, og jeg siger da ikke nej til nemme måltider som disse!"
//Hey sweety et godt råd, hvis du skriver flere detaljer ind i dine svar, bliver de længere ^^ Håber det er ok jeg giver dig råd ^^
Gæst- Gæst
hendes øjne havde en rødlig farvel men ikke noget alvorligt overhoved, hun var ikke sulten for hun havde næsten lige smagt det sødeste blod hun nogl sinde havde smagt, hvem var den åndsvage dæmon foran hende, han virkede for skræmende til at være en hun havde mødt før..
Gæst- Gæst
"Dusøren på mit hoved er blevet større, før havde jeg en dusør på mit hoved på lidt over 8.000.000 i valuta, nu er den på 8.600.000 i valuta!" sagde han roligt, og smed papiret fra sig "Tja jeg havde ikke regnet med at dusøren ville blive hævet så meget, men nu føler jeg mig pludselig ikke så sulten mere! Undskyld at jeg åd din venindes skygge, jeg håber ikke det gør så meget!" Han begyndte at gå fremad, så han gik tæt forbi hende og videre ud på vejen igen, hvor alle de fulde festende væsner stadig var i gang, og ikke kunne genkende ham om de havde set disse nyophængte sedler, eller ej.
Gæst- Gæst
hun så rundt der var utrolig mange fyre der var ved at besvime af for meget alkohold og nogl piger der bare opførte sig som om de var kongelige og skubbede til alle der var i vejen for dem, og det var virkelig ved at pisse hende af, hun så på fyren foran hende var han endelig så farlig som man fik afvide han var for det virkede sku ikke sådan...
Gæst- Gæst
"Jeg gir skam gerne en drink, det kunne jo være der kunne komme noget godt ud af, at lære dig at kende!" sagde han roligt og begyndte at gå ned af gaden sammen med hende, mod en bar der plejede at være mere rolig i det, selv på en travl aften som denne fredag aften "Men jeg advare dig, jeg kan være farlig at færdes med!" advarede han roligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så okay jeg giver det en chance med dig, så må jeg se hvordan det udvikler sig!" Sagde han roligt, og tog en slurk af sin deink.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Der er noget spøjst over dig, som jeg ikke har oplevet før!" sagde han roligt.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Slow down - Eliza.
» I'm a monster ~Eliza~
» A drink (Eliza C.)
» Friends. -Eliza-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine