Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
mødes igen //Privat Nille\\
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: mødes igen //Privat Nille\\
Det var da utroligt... Hun kunne aldrig få fred! Hun sukkede lavt og fortsatte med at løbe så hurtigt hun kunne. Hun trak vejret normalt. Hun var født til at løbe hurtigt.
Hun grinede lavt over kani, og hun sænkede farten lidt. Hun smilede skævt.
"Ja da! Men hvordan kan du mon hjælpe mig?" Spurgte hun med et drillende glimt i øjnene. Det var rart at møde Kani igen. Han var en af hendes gode venner.
//Kreasvigt, sorry ^^'
Gæst- Gæst
/Selv undskyld er syg og har svært med at få et svar ud af mit varme hovede, og undskyld fordi jeg først svare nu:-(
Gæst- Gæst
*Søde?* Hvis det ikke var fordi at Kani var hendes ven, ville hun have pandet ham en. Men, han var hendes ven, og hun ville kun slå ham, hvis han angreb hende. Som om Nille ville blive ved med at løbe, så hun løb direkte ind i væggen? Bag hende kunne hun høre mændene råbe. Nille stoppede op og kiggede på dem. *Kæmpe eller stikke af?* Det var sikkert bedst at stikke af, men hvis hun ikke slog dem ihjel... Ville de jagte Kani, muligvis, og prøve at finde hende via ham. Hun kiggede på Kani.
"Jamen okay.." Det var tydeligt at høre på hende at hun hellere ville kæmpe. Hun var ikke typen der havde brug for beskyttelse, mente hun selv. Hun gik hen til Kani, klar til at han ville... Bære hende væk? Var det, det han havde i tankerne? *Hvis han bærer mig væk, bliver det også sidste gang han får lov til det.* Tænkte hun for sig selv.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Vi mødes igen - her på en kro? ~ Matthew xxx
» søskende? mødes igen - Kalinna
» Kusiner mødes igen - Raven
» This is my way to live //Nille privat//
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth