Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba13mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba14mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba15 
Genevira
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba13mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba14mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba15 
Jake
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba13mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba14mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba15 
Lori
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba13mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba14mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba15 
Edgar
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba13mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba14mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba15 
Abigail
mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba13mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba14mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

mødes igen //Privat Nille\\

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Empty Sv: mødes igen //Privat Nille\\

Indlæg af Gæst Lør 18 Maj 2013 - 14:08

Manden blev gal, men nåede ikke at gøre noget før kani og Nille var ude af kroen.

Det var da utroligt... Hun kunne aldrig få fred! Hun sukkede lavt og fortsatte med at løbe så hurtigt hun kunne. Hun trak vejret normalt. Hun var født til at løbe hurtigt.
Hun grinede lavt over kani, og hun sænkede farten lidt. Hun smilede skævt.
"Ja da! Men hvordan kan du mon hjælpe mig?" Spurgte hun med et drillende glimt i øjnene. Det var rart at møde Kani igen. Han var en af hendes gode venner.

//Kreasvigt, sorry ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Empty Sv: mødes igen //Privat Nille\\

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 11:56

Da Kani var kommet op ved sideen af Nille smilede han sødt til hende og sagde med en glad stemme, "Kom så bar jeg dig væk Søde" Det var meningen at han ikke ville sige hendes navn og det håbede han på at Nille ville forstå, han så lige frem og opdagede at de var på vej ind i en væk hvis ikke snart hun ville give ham lov ville hun løbe lige ind i vækken.

/Selv undskyld er syg og har svært med at få et svar ud af mit varme hovede, og undskyld fordi jeg først svare nu:-(

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Empty Sv: mødes igen //Privat Nille\\

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 16:04

//Det okay. ^^

*Søde?* Hvis det ikke var fordi at Kani var hendes ven, ville hun have pandet ham en. Men, han var hendes ven, og hun ville kun slå ham, hvis han angreb hende. Som om Nille ville blive ved med at løbe, så hun løb direkte ind i væggen? Bag hende kunne hun høre mændene råbe. Nille stoppede op og kiggede på dem. *Kæmpe eller stikke af?* Det var sikkert bedst at stikke af, men hvis hun ikke slog dem ihjel... Ville de jagte Kani, muligvis, og prøve at finde hende via ham. Hun kiggede på Kani.
"Jamen okay.." Det var tydeligt at høre på hende at hun hellere ville kæmpe. Hun var ikke typen der havde brug for beskyttelse, mente hun selv. Hun gik hen til Kani, klar til at han ville... Bære hende væk? Var det, det han havde i tankerne? *Hvis han bærer mig væk, bliver det også sidste gang han får lov til det.* Tænkte hun for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødes igen //Privat Nille\\ - Page 2 Empty Sv: mødes igen //Privat Nille\\

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum