Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba15 
Lori
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba15 
Jake
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba15 
Valentine
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba15 
Lenore
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba15 
Abigail
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba15 
Celenia
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba15 
Edgar
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 22:47

''Det kan man godt sige, jeg har lært at udnytte den kraft man kan få fra en af de kendte magibøger.''

Han så roligt på hende og sendte hende et venligt smil. Han kunne ikke lade være med at finde denne aften meget interessant. han kiggede på hende da hun svarede ham på det med arbejdet. Han forstod hende ikke, selv hvis han havde penge nok så arbejdede han stadig lidt. han kiggede på hende.

''Hvad så med hobbyer fordi noget må du vel have at lave ellers bliver man vel helt sindsyg?''

Han kiggede på hende og trak på skuldrende samt han rystede på hovedet af om han ofte var i byen det gad han ikke rigtigt fordi han syntes ikke det var interessant.

''Nej det virker ikke spændende synes jeg, du er måske ofte?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Ons 13 Mar 2013 - 16:56

"Oh.. Sejt"

Hun smilede roligt til ham. Så han var altså en slags troldmand, hun lagde hovedet på skrå og tænkte nogle få tanker mens hun var tavs og bare kiggede på ham. Ashley havde oplevet meget i sit liv og hun var ved at blive træt, der var ikke meget hun kunne lave for det meste havde hun lavet og det var blevet kedeligt, så nu havde hun bare besluttet sig for at være hjemme.

"Nej, jeg har intet at lave."

Hun trak på skulderne og kiggede på ham med et skævt smil. Hun lavede bogstaveligt talt ikke en skid. Hun kom engang meget på diskotek indtil Lynie blev gravid og ikke kunne noget lige for tiden.

"Ikke lige for tiden nej.. Min veninde jeg plejede at feste med kan ikke lige nu i den situation hun er i lige nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Ons 13 Mar 2013 - 17:25

''Synes du virkeligt?''

Han kiggede på hende undrende. Han vidste ikke hvorfor hun syntes det var fedt, fordi det synes han ikke det virkeligt var. han kiggede roligt på hende og han forstod ikke hvorfor hun ikke havde noget at lave, men der var vel en eller anden grund til det. Han kiggede på hende.

''Men hvorfor har du ikke noget lave?''

Han så på hende roligt, og det med hendes veninde lød godt nok ikke særligt godt. Han kiggede på hende roligt, og kort gled hans blik ned af hendes krop, inden han svarede hende.

''Det lyder slemt? Men det er da heldigt at du stadig er i stand til at være aktiv og feste?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 21:23

"Ja... Jeg mener... Altså... Troldmand.. Det er.. Sejt"

Hun smilede tøvende og trak på skulderne, hun syntes at være troldmand var ret så sejt, eller noget alla det, magiger, eller hvad han ville kalde det. Hun kiggede på ham mens hun tænkte lidt over grunden til at hun ikke lavede noget, selvom der ikke rigtig var nogen speciel god grund til det. Hun havde bare ikke interesse for noget lige foreløbig, det kunne jo være med tiden at hun fik interesse for noget.

"Jeg har ikke interesse for noget her for tiden..."

Hun trak igen på skulderne, hun sagde det bare llge ud for det var jo sandheden og den havde han på en måde fortjent havde han ikke. Hun fulgte hans blik som gik ned af hendes krop, hun rødmede en smule og kiggede ned af sig selv mens hun prøvede ligesom at dække sine ben lidt med sine hænder. Hun kiggede så op på ham og rystede så smilende på hovedet, det med Lynie var skam ikke noget alvorligt.

"Det er slet ikke noget alvorligt, hun er bare gravid, og har derfor ikke mulighed for at danse eller drikke sig fuld som hun plejer... Men når nu jeg tænker over det kommer hun nok heller ikke til det bagefter"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 22:01

''Du kan godt lide magi?''

Han smilede roligt. Han kunne desværre ikke nogen seje magier, ikke noget der var flot at se på. eller jo den magi hvor han kunne forme træ med gjorde jo at han kunne skabe smukke ting. han så på hende ganske ganske roligt, mens hun forsøgte at dække sig til, det var da lidt sødt.

''Hey lad da være... det er da synd at dække noget så smukt til. Denne perfekte hud.''

Han lod bare hurtigt og let en finger stryge hen over lige omkring der hvor hun forsøgte at dække sig selv til. Han så på hende roligt. Han vidste ikke om hun var forlegen ved at han gjorde det.

''Hvad så med dig? En kæreste der sørger for at du heller ikke kan feste helt så meget mere?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 22:12

"Ja sådan da"

Hun smilede til ham. Magi var noget så fantastisk, hun vidste ikke helt hva hun skulle gøre uden magi, det var noget helt specielt selvfølgelig og fandt sin evne ret effiktiv selvom det nu ikke helt var magi men stadig. Hun kiggede ned igen da han bad hende om at lade vær med at dække sig selv til, hun var bare lidt utry ved det... Når nu hun sad hjemme hos en fyr... Det var ikke noget der skete for hende hver dag.

"Undskyld..."

Hun kiggede op i det en finger strøg hurtigt og let hen over hendes lår som var der hun dækkede, eller nogenlunde prøvede at dække. Hun skælvede blidt på trods af at det var et hurtigt strøg, hun smilede tøvende til ham inden hun kiggede ned igen. Hun smilede lidt af hans spørgsmål, en kæreste.. Hende, ej...

"Ej det skal du nok ikke lige regne med... Jeg gør sådan set hva der passer mig ogs selvom hvis jeg havde en kæreste som ikke ville have det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 22:16

''Så er det ærgeligt jeg ikke kan et eller andet virkeligt fancy magi.''

Han grinede roligt, til hende. Han havde ikke noget at træ i nærheden så han kunne ikke engang gøre noget med det. det bedste han kunne var faktisk at sætte hende fast med rødder. Han sendte hende et smil ganske stille og roligt. Han morede sig med hende meget.

''DU behøver da ikke undskylde, bare gøre det godt igen... Du kunne smide tøjet istedet.''

han grinede og virkede ikke engang til at mene det seriøst. Han kiggede på hende og syntes det var sjovt at hun ikke engang havde svaret på om hun havde en kæreste. Han så på hende roligt.

''Har du så en kæreste?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 22:33

"Ja det er vel nok ærgerligt"

Hun grinede lidt med ham og smilede ellers bare til ham bredt. Hun var nu ret så ligeglad om magien var fancy eller ej, alt magi var smukt fordi... Det var magi, noget som var virkelig unikt, det syntes hun i hvert fald at det var. Hun rødmede da han sagde at hun kunne gøre det godt igen ved at tage tøjet af... Hun grinte dog lettet da han grinte og drt lød som om han egentlig ikke havde ment det helt.

"Ja det ville du kunne lide var?"

Hun smilede drillende til ham og blinkede en enkel gamg med det ene øje. Hun rødmede da han spurgte om hun havde en kæreste og han egentlig ogs havde haft spurg om det før det havde hun så bare ikke opfattet.

"Nej jeg har ikke en kæreste"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 22:43

''Ellers kunne jeg jo bruge det som et eller andet lamt scoretrick.''

Han grinede bare til hende, og han smilede mens han nikkede over det spørgsmål hun stillede ham fordi det var jo sandt han ville da ikke have noget imod at se hende nøgen, og for bare at se hvor langt ud han kunne fortsætte joken kiggede han på hende og svarede tilbage.

''Ja da, men bare rolig jeg skal nok være sød og smide tøjet også.''

han grinede og fordi han havde det varmt tog han bare roligt det yderste tøj af hans overkrop så han kun havde en t-shirt på, det var først bagefter at han kom til at tænke på at hun måske opfangede det på en anden måde.

''Utroligt.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 22:51

"Lamt scoretrick? Det ville da være et genialt scoretrick"

Hun grinede igen med ham, han var jo ret så sjov at tale med, han var i det hele taget bare behagelig at tale med, ikke for meget oppe og køre og heller ikke for kedelig og så var han heller ikke fuld det var jo herligt. Hun kiggede lidt overrasket på ham da han fortsatte det som hun havde opfattet som en joke... Det var det måske også stadig.

"Hm... Fristende"

Hun smilede bredt til ham lige indtil han tog noget af sit tøj af, hun kiggede lidt undrende på ham da han gjorde det men smilede så bare da han havde en tshirt indenunder, og for at fortsætte joken endnu længere ud.

"Er det nu også meningen jeg skal tage noget af mit tøj af"

Hun grinede og smilede til ham bagefter. Utroligt... Hvad var der så utroligt ved hun ikke havde en kæreste, hun kom ikke særligt meget men når hun var ude så ende hun med at være ude på badeværelset med hovedet i toilettet..

"Utroligt vil jeg nu ikke sige"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 22:59

''Ja så siger vi det Og du mener alt magi ville være det?''

Han grinede lidt, det ville være en god undskyldning til det. Han morede sig lidt, og kiggede bare på hende da han havde taget det ene lag tøj af, og uden at tænke over det havde han nikket til at det nu også var hendes tur til at tage noget af fordi ellers ville det da ikke være helt fair?

''Ja det skal vel være fair ikke sandt? altså hvis du ikke kan eller vil, skal jeg nok fjerne for dig.''

han grinede legende og han trak på skuldrende da hun sagde at hun ikke ville kalde det utroligt, hun virkede bare som den perfekte kæreste for de fleste lettere festglade unge fyre. Han så roligt på hende.

''Du virker bare til at være perfekt for en festglad fyr.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 23:11

"Ja alt magi har sin egen skønhed.."

Hun smilede til ham og trak på skulderne, alt magi havde virkelig sin egen skønhed det var bare om folk kunne være så positive til at kunne se det, selvom det var ond magi, var der stadig noget smukt over det. Hun kiggede tøvende på ham da han nikkede og svarede på hendes spørgsmål, han havde en pointe, det ville ikke være fær vis hun ikke også to noget tøj af når han også gjord det, det var bare spørgsmålet om hun kunne få sig selv til at tage noget af hende tøj af og hvad skulle det også være... Hun rødmede da han havde tilbudt at han gerne ville fjerne det for hende.. Hun tænkte sig lidt om.

"Vil du.. Tage noget af.."

Hun kunne ikke få sig selv til det, hun rødmede meget og kiggede væk imens hun forberedte sig på at han kom hen og fjernede et eller andet af hendes tøj.
Hun grimede lidt af det han sagde, hun kunne lige se hende og en eller anden fyr stå ved siden af hinanden, med hovedet i toilettet, skræl grinene af hinanden...

"Hm. Nu når du siger det kan jeg sagtens forstille mig sammen med min kæreste på toilettet begge kaste op mens vi griner af hinanden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 23:23

''Virkelig alt?''

han smilede roligt, mens han kiggede på hende og hun overraskede ham faktisk. Han sendte hende et blidt smil og han nikkede bare da hun spurgte om han ville tage noget af hendes af, selvfølgelig ville han det. det kunne hun da sagtens få ham til. han vidste ikke lige hvad det skulle være men han valgte noget til sidst.

''Skal jeg nok.''

Han vendte sig imod hende og tog bare fast i den inderst af hendes toppe og trak den af hende, fordi den anden ville ikke have gjort den store forskel, det skete var jo så bare at han fik trukket to stykker tøj af hende, og inden hun kunne komme med nogen indvending havde han smidt sin t-shirt.

''Sådan nu står vi lige.''

Han grinede roligt over det hun sagde det var meget morsomt. Han smilede stille til hende, og rejste sig så op foran hende, og kiggede på hende roligt og smilede.

''Bare lige sæt dig godt til rette, og hvis du tør så læg armene op på ryglænet...''

Han blinkede og hvis hun gjorde det lavede han nogle bevægelser og mumlede noget hvorefter nogle rødder kravlede op og snoede sig om hendes arme, og det samme med hendes ben.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 9:54

"Ja alt"

Hun smilede til ham og nikkede, alt magi var smukt for hende. Hun rødmede da han gerne ville fjerne noget af hendes tøj, nu ventede hun bare lidt på at han fjernede noget. Hun kiggede ned da han tog fat i en af hendes toppe, det var den inderste af dem, men så fik hun jo også trukket den yderste af og så var hun bare i bar overkrop... Hun rødmede kraftigt da han tog trøjerne af og kiggede ned på sin mave da hun var i bar overkrop. Hun kiggede derefter på ham igen og til sin overraskelse var han nu også i bar overkrop.

"Ja det er vi"

Hun betragtede hans overkrop med et skævt smil, men for ikke at være uhøflig så kiggede hun ham i øjne i stedet for at glo på hans krop hele tiden. Hun satte sig til rette som han bad hende om og lagde armene på ryglænet selvom hun ikke lige fandt ideen idet.

"Hmm?"

Hun gispede da rødder lige pludselig kom op og snoede sig om hendes hænder og fødder, magi, det var ham, den bevægelse han lavede og det han mumlede som var umuligt for hende af kopiere... Hun kiggede flabet på ham

"Og det opfatter du ikke som en genial scorereplik?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 11:46

//Sidder hun i helt bar overkrop? Altså har hun ikke BH på? xD //

Han så roligt på hende og betragtede hendes krop lidt, hun var da meget smuk. Han så på hende roligt som hun sad der, og han smilede roligt inden han bandt hende fast med rødderne. Det overraskede ham at hun ikke engang blev ubekvem ved det. han kunne lide at se hende sidde sådan der, hun var egentligt åben for alt han kunne finde på at gøre ved hende.

''Du er ikke bange for at jeg kunne finde på at udnytte dig som du nu sidder der?''

Han smilede drillende til hende, og han gik hen til hende roligt, og satte sig så ned ved siden af hende. Han så på hende roligt og lænede sig lidt ned og kyssede hende på maven ganske ganske blidt. Hans kys dansede op af hendes krop og op over hends bryst og sluttede af med et enkelt der ramte hendes hals efterfulgt af et enkelt blidt bid.

''Eller du ønsker måske jeg næsten skal udnytte?''

Han grinede flabet til hende, og smed sine egne bukser og trak så hendes shorts af så hun kun havde hendes trusser på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 12:03

//damm... Forvekslede hende med Demitra som aldrig har undertøj på... Øhm... Vi siger bare hun heller ikke har bh på xD//

Hun smilede af st han bare stod og betragtede hende, hun sad bare helt roligt og kiggede på ham mens han kiggede på hende, hun havde ikke særlig meget imod dette, selvom det var lidt mærkeligt for hende bare at side spændt fast med rødder og ikke rigtig kunne gøre noget... På en eller anden måde tændte det hende... Og det var ikke noget hun skamte sig over slet ikke. Hun smilede bare flabet til ham.

"Bange vil jeg nu ikke sige jeg er"

Hun smilede drillende til ham, hun var slet ikke bare for hvad han mon kunne gøre ved hende. Hun kiggede på ham da han kom hen og satte sig ved siden af hende. Hun skælvede blidt da han kyssede hendes mave meget blidt, og hvorefter hans fortsatte sine kys op af hendes krop, hen over hendes nøgne bryster og op til hendes hals som han bed blidt i, hun sukkede blidt og lagde hovedet tilbage mod sofaen.

"Mhm... Er det så tydeligt?"

Hun smilede drillende til ham og betragtde ham som han tog sine bukser af og han tog hendes shorts af, hun smilede bare fortsat til ham uden at vise nogen tegn på at hun følte det ubehageligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 12:10

//Haha, så er der ingen tvivl om hvad Demitra bruger sin tid på? Razz

Han smilede roligt til hende, hun var vild med det åbenbart. Det kunne han lide, hun kunne blive en god sex-slave. Han smilede roligt til hende og så på hende. Han blev ved med at kysse hende ned af hendes hals og på hendes bryst ganske roligt. Han kunne lide at gøre dette.

''Jaa din krop reagere kraftigt.''

Han smilede legende og han begyndte at kærtegne hendes underliv dog uden at fjerne hendes trusser så han havde sin hånd uden på hendes trusser. Han havde kort ladet rødderne slippe hendes fødder for at fjerne hendes shorts og trusser. Han lod rødderne holde hendes fødder igen denne gang trak de dem bare ud så hendes ben var spredte...

''Kan du lide at være uden mulighed for at gøre noget?''

Han satte sig på knæ ned imellem hendes ben, og kyssede hende ned til hendes underliv hvor han lod sin tunge lege med hendes underliv. Han så op på hende roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 13:36

//Hmm... No comment xD//

Hun sukkede blidt af hans kys mod hendes hals og bryst, hun bed sig selv i læben imens han bare fortsatte sine kys, det føltes godt det var hun ikke bange for at indrømme, tvært imod skulle han jo have det at vide.. Men kun når han spurgte hun ville ikke bare sige total random... Det ville bare virke mærkeligt... Men dog fortalte hun ham det jo egentlig med at hun sukkede af og til.

"Kraftigt..?"

Hun smilede til ham, regerede hendes krop virkelig kraftigt... Hun regerede ja men hun vidste ikke lige kraftigt. Hun kiggede på ham mens hun bed sig i læben da han kærtegnede hendes underliv uden på trusserne, et lille støn kom fra hende som dog blev til et lidt højere støn anden gang, da hun ikke lige kunne holde det inde den nydelse der blev hende givet. Hun mærkede at rødderne slap hendes fødder men hun rørte ikke på sig tvært imod, hun sad helt musse stille. Men det var også kun kort for at fjerne hendes shorts og trusser og så kunne hun mærke dem spænde om hendes fødder igen denne gang spredte de bare hendes ben. Hun kiggede op på ham mens hun lå der uden rigtig at gøre noget.

"Nogen gange"

Hun var ikke bange for at indrømme at hun også godt kunne bestemme vis han nu tændte på det... Men hun havde været underdanig de gange hun havde haft sex med nogle. Hun betragtede ham da han satte sig ned mellem hendes ben på knæ og kyssede hende ned til hendes underliv hvor han begyndte at lege med sin tunge, hun lagde hovedet tilbage og gav endnu et støn fra sig af nydelse... Hun kiggede af og til ned til ham ogs men på trods af nydelsen lagde hun altid hovedet mod sofaen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 13:40

Han smilede roligt til hende og nikkede bare lidt, han blev nu ret stille da han ikke havde brug for at sige så meget. Han var ikke i tvivl om at hun kunne lide dette. Han havde ikke nogen bange anelser om dette. Han så på hende roligt, og han blev bare ved med at lege med hendes underliv med hans tunge...

Han rejste sig så op fra sine knæ og trak sine underbukser af så han også stod nøgen, han smilede roligt til hende, inden han ganske langsomt lod hovedet af hans lem glide op i hende før resten fulgte efter i et hårdt stød. han smilede roligt, og kyssede hendes hals som han nappede i...

''Kan du godt lide at være domineret?''

Han smilede bare legende til hende, mens han hviskede det til hende, han bevægede sig roligt frem og tilbage i hende, mens hans hænder gled om på hendes røv hvor han masserede hendes baller, han prikkede hende dog blidt mellem hendes baller nogle gange, for at se hendes reaktion.

''Fordi så har jeg et tilbud.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 22:41

Hun nød at han bare sad på knæ mellem hendes ben og bare legede med hendes underliv med hans tunge, det var behageligt, direkte behageligt og det tænde hende en hel del at han gjorde det, et lille stød gik igennem hende af og til som fik hende til at skælve blidt hvergang. Det var dejligt.

Hun betragtede ham da han rejste sig op, hun rødmede da han trak sine underbukser af og nu stod helt nøgen foran hende, hun undlod med tvang at lade vær med at kigge ned af ham men bare at kigge på hans ansigt. Hun gav et højt støn fra sig da hun kunne mærke hans lem mod sit underliv hvor efter han gik ind med et hårdt stød som fik hende til at rykke lidt.

"Mhm.."

Hun nikkede blidt og bed sig i læben idet han begyndte at bevæge sig i hende roligt, hun gav nogle små nydende støn fra sig men nogen blev afbrudt da hun af og til prøvedet at holde dem tilbage for ikke at stønne for meget så det måske blev for pinligt til sidst. Hun gav et lille spjæt fra sig da han prikkede hende mellem balderne, men efter anden gang han havde gjort det lod hun og sukkede bare blidt af det.

"Hva for et tilbud?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 22:46

Han smilede roligt til hende, Han hviskede ikke til hende mere og han havde ikke tænkt sig at sige noget om hvad hans tilbud hva. Han smilede bare legende til hende. Han lænede sig dog ned til hendes øre igen, og sukkede nydende imod hendes øre inden han hviskede ganske blidt...

''Det finder du ud af når vi er færdige her.''

Han smilede legende til hende, og nappede hende blidt i halsen mens han bevægede sig frem og tilbage i hende i hårde stød. Det her ville nok blive noget han ikke lige ville glemme. Han så på hende roligt, mens han legede med den finger han havde mellem hendes baller han vidste jo ikke om hun også var til den slags sex...

''Lyst til at smage?''

Han grinede bare legende og trak sig ud af hende, hvorefter han rejste sig op og stillede sig så med hans lem lige udenfor hendes mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 22:58

Hun ventede lidt på at han skulle svare hende hvad hans tilbud var, men det gjorde han ikke, han smilede bare drillende til hende, hvilket hun syntes var lidt mærkeligt, hvorfor sagde han ikke noget om sit tilbud. Hun smilede da han lænede sig ned mod hendes øre og sukkede nydende, og hun sukkede nydende tilbage inden han hviskede til hende igen.

"Nej... Sig det nu"

Hun havde en klagende klang i tonen, hvorfor kunne han ikke bare sige det, hun lå jo lige så stille og han kunne gøre hvad han ville... Kunne han ikke bare sige sit tilbud.
Hun sukkede blidt af hans nap i hendes hals og hans hårde stød, frem og tilbage i hende, hun nød det virkelig meget. Hun lagde hovedet nydende tilbage da han var begyndt at lege med sin finger mellem hendes balder, hun gav et støn af nydelse fra og bed sig i læben.
Hun kiggede noget spørgende på ham da han spurgte om hun havde lyst til at smage... men smage hva dog.


"Mhm?"

Hun sukkede den sidste gang i det han trak sig ud af hende, hun kiggede op på ham den han rejste sig op over hende og placerede sit lem lige foran hendes mund. Et smil brede sig på hendes læber og hun lænede sig lidt frem af og lod sine læber glide over hans lem som hun kørte tungen om og begyndte at køre sit hoved frem og tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 23:05

''Naahh, jeg venter.''

Han smilede bare flabet til hende, og han elskede at høre hende nyde dette, han havde altid været glad for at give kvinder nydelse hvilket var grunden til at han ikke kunne lide tanken om at voldtage en kvinde fordi der ikke var noget fantastisk ved at have sex med en der ikke nød det...

''mmmmhhh...''

Han sukkede nydende da hun lod hendes læber glide ned over hans lem. Han havde ikk forventet at det ville føles så godt men det gjorde det. Han kunne ikke lade være med at elske det virkelig meget, og han sukkede nydende. Han tog fast i ryglænet og holdt sig oprejst...

''Du... fantastisk...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 23:16

"Please?"

Hun ville virkelig gerne vide hans tilbud, hun ville ikke lege hans små julelege om at skulle vente, det var som at lave en kage man først skulle spise efter aftensmaden som var om firet timer, hun kunne ikke vende så lang tid. Hun blev overrasket over at han nød det hun gjorde.

"nyder du det?"

Hun smilede inden hun bare fortsatte det hun egentlig var startet på, med at slikke rundt om hans lem og køre hovedet frem tilbage, nogen rykkede hun også hovedet fra side til side men ikke meget. Hun lod sin tunge glide over hans lems hoved af og til.

"Mhm.. Tak"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 23:22

''Hvis du er god nok...''

Han smilede bare flabet ned til hende. Han kunne virkelig godt lide at mærke ehndes tunge og læber kærtegne hans lem. det føltes bedre end noget han bare sådan kunne beskrive. Han smilede roligt til hende og da hun sagde tak, trak han sig ud af hendes mund da han var tæt på at komme. Han smilede roligt, mens han gik ned på gulvet og trængte op i ehnde han koom så...

''Mit forslag er.''

Han sagde det roligt, i hendes øre med et legende stemme mens han begyndte at bevæge sig frem og tilbage, men trak sig så ud af hende igen.. Han fik med røddernes hjælp hende vendt rundt, så hun havde brystet ned af og røven mod ham... han smilede legende mens han lod sit lem ligge mellem hendes baller og så ganske langsomt lod han det trænge op i hende der...

''Du kan blive her... som min sex-slave...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 2 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum