Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba15 
Lori
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba15 
Jake
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba15 
Valentine
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba15 
Edgar
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba15 
Lenore
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba15 
Abigail
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba15 
Celenia
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 23:44

"God nok?"

Skulle hun nu sættes på en skala fra et til ti, hun kiggede op på ham imens hun bare fortsatte sin behandling af hans lem som blev mere og mere... kærlig bare uden alt alt for meget følelse i det så det ikke blev sådan helt kærligt og at han måske ville misforstå det. Hun slap hans lem da han trak sit lem ud af hendes mund hvorefter han så var nede ved hende igen og trængte op i hendes underliv. Hun gav et støn fra sig da han kom i hende og sukkede blidt af hans stemme

"Mhm...?"

Hun ventede bare på svaret, hun var ret så utålmodig. Hun fik lige givet to støn fra sig inden han trak sig ud af hende igen. Hun fulgte med rundt så hun lå med numsen i vejret mod ham, hun havde lagt kinden mod sofaen så hun ikke lå med ansigtet ned i sofaen. Hun kunne mærke hans lem mellem hendes balder og gav i det samme et langt støn mens han langsomt trængte op i hende bagfra.

"B..Bliver her?"

Det var ikke så meget det med sexslave der skræmte hende, det var mere det med at bo hos ham, ikke at hun havde noget i mod ham, at hun ikke ville bo hos ham... eller jo hun ville jo ikke bo hos ham. Hun ville bo der hjemme, hos sig selv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 23:53

''Ja men det lader du til at være.''

Han morede sig og han kunne godt lide at have sex med hende specielt sådan her, hun var jo stram på den måde her. Han morede sig lidt over hvordan hun spurgte ham om det med at blive der. ahn kunne fornemme hun ikke var så glad for det. Han havde det dog bedst med at hun var tæt på ham da han jo skulle kunne få fat i hende når han havde lyst til det.

''Ja eller vil du hellere have jeg flytter ind hos dig!?''

Han begyndte at lave nogle hårde stød i hende engang imellem mens han kærtegnede hendes klitoris med hans fingre. Han lod så også et par fingre glide op i hende ganske langsomt og blidt, mens han blev ved med at bevæge sig hårdt i hende...

''Skal jo kunne tage dig når jeg lyster!''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 0:07

"Mhm..."

Hun smilede blidt mens hun lå der med røven i vejret mod ham, hun tænkte stadig lidt over det med skalaen... det var nu ret så barnagtigt... men hun tænkte faktisk over hvad for et tal hun mon lå på. Men den tanke rystede hun ud af hovedet da hun hørte hans spørgsmål som hun gentagede utallige gange inde i hendes hoved.

"Øh.."

Hun blev rød i hovedet, for det var nu en ret god løsning, men det ville bare være mærkeligt... for så skulle han jo flytte for sit hus og så boede han hos hende... hendes herre i sit hus... var det ikke lidt mærkeligt.
Hun stønnede højt af de hårde stød han gav hende som hun rykkede af, et suk undslap også hendes læber da han kærtegnede hendes klitoris og kørte et par finger op i hende som han bevægede imens han fortsatte sine hårde stød i hende.

"Men... Vil du være villig til at flytte her fra?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 0:14

Han så bare roligt på hende, mens hans fingre legede vildere og vildere i hende og han stødte på i hende hårdere og hårdere han bevægede sig også hurtigere og hurtigere i hende. Han kunne sagtens flytte andensteds hen, selvom han hellere ville have hun blev der hos ham...

''Hmmm... Jeg kunne også bare binde dig fast her, og sørge for at du slet ikke kan rejse...''

Han smilede bare legende til hende, inden han kom i hende. Han holdte hende fast mens han lod hans sæd flyde ud i hende. Han smilede roligt mens han trak sig ud af hende, og fik hende vent tilbage så hun sad igen... han trådte op i sofaen igen, og lagde sit lem foran hendes mund...

''Igang igen... som tidligere...''

Han smilede bare legende og flabet ned til hende inden han tog fast i hendes hoved og lod sit lem glide ind mellem hendes læber han bevægede så hendes hoved frem og tilbage roligt...

''Bliv dog her... Du må godt få nogle ting herud... Så kan du få lov til at opleve dette igen og igen, og også se min kælder...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 0:31

Det hele blev vildere og hårder, hans finger bevægede sig vildere og hans stød bliver hårder, og hendes støn blev selvfølgelig også hævet, de blev højere og man kunne også høre at hun mere og mere nød det. Hun nød at det var ret hårdt og vildt.

"Det kan du måske blive nød til"

Hun smilede drillende og flabet til ham. Hun gav et højt støn fra sig da han endnu en gang kom i hende, hun vred sig let da hun kunne mærke hans sæd i hende. Hun sukkede da han trak sig ud af hende og vendte hende om igen så hun sad op. Hun blev lidt overrasket over hvor hurtigt det gik og hans lem lige pludselig var foran hendes mund igen. Hun kiggede op på ham.

"Mhmm..."

Det var ment ligesom okay, hun havde bare ikke lige tænkt særlig meget over at hun bare havde kunnet sige okay. Hun åbnede hurtigt munden da han tog fast i hendes hoved og førte hans lem mod hendes mund. Hun lukkede sine læber om hans lem i det han begyndte at køre hendes hoved frem og tilbage. Hun slikkede rundt om hans lem lige som før og slikkede af og til ogs lige hovedet af hans lem.

"Men skal jeg så altid være her.. Kan jeg ikke få lov til at gå ud af huset... Lufte mig selv?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 9:43

''Men igen så vil du jo heller aldrig komme ud...''

Han smilede bare flabet til hende, mens han bevægede sig i hende. Han elskede at høre hende stønne så meget som hun gjorde. Han elskede når kvinden var ude af sit gode skind af at nyde det hele. Han sendte hende et legende blik inden han mærkede hendes læber lukke sig om hans lem igen. Han smilede bare og nød det til fulde.

''Hmmm, du må hvis du kan få min tilladelse.''

Han smilede og blinkede flabet til hende. Han havde tænkt sig at hun godt måtte rende andre steder hen, men det ville være noget med at hun skulle være hos ham når han ville have hun var der, så han måtte finde en måde at kontakte hende på...

''Mem lige nu skal du ikke tænke på andet end at tilfredsstille mig.''

Han nød hvordan hendes tunge kærtegnede hans lem, hun vidste da hvad hun gjorde det var der ingen tvivl om, og efter lidt tid stoppede han med at bevæge hendes hoved, så hun selv stod for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 19:25

"Vil jeg ikke?"

Hun kiggede spørgende op på ham, ville hun aldrig komme ud, hun forstod ikke hvad han sagde, hun ville jo gerne kunne gå nogle ture, gå frit... Måske kunne hun gå ud om natten uden han opdagede det... Hun kunne snige sig ud af et vindue.. Så måtte hun bare håbe at hun kunne nå at komme hjem til ham igen inden han opdagede at hun var gået. Eller så måtte hun gøre sig fortjent. Hun lod tungen køre rundt om hans lem langsomt og blidt.

"Hvordan får jeg din tilladelse?"

Skulle hun gøre noget for ham for at komme ud eller skulle hun bare spørger ham pænt. Men uden at spørger for meget koncentrerede hun sig bare om at slikke om hans lem. Og gøre sig god så hun måske kunne komme ud og gå vis det var det der skulle til.

"Okay"

Idet han stoppede med at bevæge hendes hoved frem og tilbage gjorde hun det straks selv, hun lænede sig lidt frem for at kunne gøre det bedre og kiggede op på ham imens hun fortsatte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 19:34

''Da ikke hvis du blev bundet her.''

Han smilede bare legende. Han kunne godt finde på at sige hvad der skulle til, og det ville ihvertfald kræve at han ville føle sig tilfredstillet ellers ville hun ikke få lov til at komme ud. Han kunne ikke finde på andre grunde til at hun skulle få lov til at komme ud, han så på hende roligt. Han smilede bare legende.

''Som min sexslave skal du da sørge for at jeg er tilfredstillet så jeg ikke kommer til at mangle dig i den tid du er væk.''

Han smilede bare roligt, og lod hende bare bevæge sit hoved indtil han kunne mærke at han var ved at være ved at komme. Han smilede bare legende til hende, og greb fast om hendes hoved og holdt hende fast da han kom...

''Mmmhhh...''

Han smilede roligt, og trak sig ud af hendes mund. han så på hende roligt, mens han bare stod... Han gjorde ikke noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Ons 20 Mar 2013 - 16:44

"Jeg kæmper bare til jeg kommer fri"

Hun smilede drillende til ham, hun mente det som en leg... men hun vidste ikke om han ville forstå den, men mon ikke. Hun fortsatte sin behandling dog satte hun tempoet lidt op imens hun kiggede op på ham og lyttede til hvad han sagde.

Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til det, så hun nikkede bare. Hun kunne ikke finde på et svar til det han havde sagt til hende. Hun tænkte lidt over om hun så ogs skulle kalde ham herre... det skulle hun vel... Det var jo en del af det. Hun blev lidt overrasket da han holdt hendes hoved fast og han kom i hende.

Hun lagde sig tilbage da han trak sig ud af hende og slugte det hele. Hun kiggede op på ham som han bare stod der og kiggede ned på hende, uden at gøre noget, det forvirrede hende lidt at han ikke gjorde noget.

"Øhm... Var det godt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Ons 20 Mar 2013 - 17:23

''Jo mere du kæmper, jo mindre nydelse vil du få søde.''

Han blinkede bare til hende. Han var kommet med forslaget fordi han kunne mærke på hende at hun elskede sex, og at hun kunne lide det var hårdt og ikke noget med følelser indeover. Han smilede bare roligt, da hun spurgte om det var godt. Han så ned på hende ganske ganske roligt.

''Hvad hvis jeg siger det ikke var?''

Han smilede bare og gik ned fra sofaen. Han sendte hende et frækt smil, og havde et drillende glimt i øjet, som han bare satte sig ned på en stol overfor hende. han skulle lære hende at være sexslave også jo, så hun skulle straffes lidt...

''Som min slave, hvad vil så være det vigtigeste for dig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 2:28

"Men... så må jeg vel hellere lade vær med at kæmpe"

Et drillende smil brede sig på hendes læber, hun kiggede op på ham mens han bare stadig stod der og kiggede ned på hende, så sæt dig dog ned menneske... eller ups... Varulv, endnu et smil brede sig på hendes læber men det var mest tildelt hende selv.

"Hm... Så har jeg vel bare ikke gjort det godt nok... og så ved jeg ikke hvad du vil gøre.. have mere?"

Hun kiggede spørgende op på ham med et tøvende smil. Hun kiggede efter ham da han trådte ned fra sofaen og satte sig i en stol foran hende, hun sad bare helt stille, hun forholdt sig helt roligt selvom hun stadig var bundet med de rødder, men det gjorde hende ikke så meget... Hun sad bare høfligt og kiggede på ham.

"Um.. Det vigtigste?.. Jeg har ingen familie... Mit hus? måske.. Jeg har ikke rigtig knyttet mig til noget..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 14:36

''Ja du vil vel ikke undvære det?''

Han grinede, hun var da en dejlig pige at have som slave på denne måde det var der ikke nogen tvivl om. Han smilede roligt til hende, mens han betragtede hende sidde der noget i ham overvejet at tage ehnde hårdt igen men han ville se om hun turde bede om det.

''Hvis du ikke var bundet, og du ikke havde gjort det godt nok hvad ville du så gøre?''

Han så på hende roligt, det var vigtigt at hun ikke bare var hans slave men at hun også kunne tænke lidt selv. Han smilede roligt til hende, og rystede på hovedet før han gav hende et blød lussing.

''Som min sex-slave, hvad er så vigtigst for dig?''

Han blev ved til hun sagde noget der hentydede til hans tilfredstillelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 18:36

"Nej det vil jeg ikke"

Hun kiggede roligt på ham med et roligt smil, hun sad helt roligt uden noget brok, det tændte hende på en måde også at være spændt op sådan... Med rødder... Hun havde godt nok prøvet at være spændt op med rødder, men med snore... og reb.

"Det ved jeg ikke... Prøve at gøre det bedre?"

Hun trak på skulderne, eller så meget hun kunne, hun vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle sige, der var ikke rigtig andet end at hun måtte prøve at gøre det bedre, prøve at give ham mere nydelse..
Hun kiggede overrasket på ham da han gav hende en lussing, godt nok en blød en men hun havde aldrig fået en lussing før...

"Jeg har ikke noget der er vigtigt for mig har jeg jo sagt..."

Hun blev ved med at sige det, og han blev også ved... Men hun havde for pokker ikke noget der betød noget for hende i hendes liv, hun havde intet, hun var ensom..
Til sidst fik hun nok af ham og råbte så højt hun kunne til ham

"JEG HAR IKKE NOGET DER ER VIGTIGT FOR MIG!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 18:42

Hun var åbenbart besværlig lige sådan at få til at sige det. Han smilede roligt til hende, og da han havde givet hende en lussing kyssede han hendes kind og der efter ned af hends hals, og nappede hende lidt. Han smilede roligt, da hun næsten råbte af ham, og han lod sig bare trænge op i hende endnu engang... Han begyndte med det samme med hårdt, hurtige og dybe stød...

''Så selvom du nu er min slave, så mener du ikke at min nydelse er vigtig for dig?''

Han smilede legende, og nappede hende bare i halsen mens hans stød i hende steg langsomt i styrke. Hendes krop var fantastisk, men han stoppede så igen langsomt. Han mumlede noget og rødderne løsnede sig sådan at han kunne sætte sig under hende, og han lod sig trænge op i hende igen...

''Så søde gør det hurtigt og hårdt, gør det godt, og jeg vil belønne dig.''

Han grinede lidt, mens han med det samme begyndte at kærtegne hendes klitoris.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 19:06

Hun sukkede da han gav hende en lussing til, men han så bagefter kyssede hans kind og ned af hendes hals hvor han nappede hende, hun sukkede blidt mod hans øre inden han trængte op i hende igen, hun vred sig men ikke fordi hun ikke kunne lide det, men fordi hun havde fuldstændig glemte at hun var spændt fast og hun havde derfor prøvet at lægge armene om ham, men det kunne hun selvfølgelig ikke...

"Mh... Joh..."

Hun var blevet forvirret det kunne tydeligt høres på hende, den måde hun svarede ham på den var tøvende. Hun gav støn fra sig da han nappede hende i halsen og hans styrke i hans stød, steg langsomt i styrke. Hun kiggede på ham da han langsomt gik ned i styrke og til sidst stoppede. Hun kiggede på rødderne som løsnede sig og han satte sig under hende og trængte op i hende igen, hun stønnede blidt og lagde sig tilbage mod ham.

"Nu?"

Hun var forvirret igen, skulle hun gøre det nu, eller talte han bare om en anden gang, han kunne virkelig forvirre hende, eller så var hun bare så dum til ikke at kunne forstå det. Hun sukkede blidt mod hans øre dan han begyndte at kærtegne hendes klitoris, hun vred sig let over ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 19:09

''Ja nu!''

Han sagde det hårdt men råbte ikke. Han smilede bare legende, mens han stadig kærtegende hendes klitoris, og ventede på at hun begyndte at ride ham. Han havde sørget for at rødderne var løse nok til at hun kunne gøre det. Han smilede roligt til hende.

Han smilede bare roligt, mens han glædede sig til hun gik igang, eller han glædede sig til at han kunne få lov til at give hende hendes belønning som var nede i kælderen. Han smilede roligt til hende, mens han langsomt nappede hende der han kunne...

''Hurtigt slave!''

Han slog hendes bryster sådan lidt som i en lussing.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 19:24

"Okay"

Sagde hun stille og ydmygt, hun ville ikke sige ham imod, det var hun for bange til, men det kunne være det kom hen af vejen vis der var noget som gik over hendes grænser, men som hendes herre, ville han nok ikke tage hensyn til hendes grænser kunne hun næsten regne ud.
Hun kiggede op på rødderne som var løse nok til at hun ville kunne bevæge sig og ride ham.

Hun gik lidt langsomt i gang med at ride ham, hun tog fat i rødderne, godt fat så hun ligesom hun hejse sig op og ned for at kunne ride ham, det gik ret så langsomt i starten, men hun skulle også lige ind i det først.
Hun sukkede blidt af hans nappen som fik hende lidt til at glemme hvor hun var...

"Mhmm.."

Svarede hun ham bare, lidt flabet. Men hun kom hurtigt igang, hårdt og hurtigt som han sagde da han slog hendes bryster som en lussing, hun håbede at hun gjorde det godt, hun gjorde i hvert fald sit aller bedste lige fra starten af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 19:55

''Hurtigere...''

Han sukkede det imod hendes øre, og han kærtegende stadig hendes klitoris, mens han fik sparket hans bukser op til sig selv med den ene fod hvor han så trak bæltet ud af dem. Han smilede bare som han begyndte at slå hendes bryst og mave med bæltet mens hun red ham... Han smilede roligt...

''Hårdere!''

Han bed hende hårdt i halsen mens hans bælte slog hende ret hårdt over brystet igen. han smilede bare. Han elskede dette mere end noget andet, selvom han ikke vidste om hun var bedre end Zela... han grinede lidt...

''Vil du ikke være min bedste slave?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 20:10

"Mhmmm..."

Hun begyndte straks at gøre det hurtigere som han befalede, ikke noget med at sige ham imod eller at give brokkende lyde fra sig som hun plejede når der var noget som ikke passede hende helt. Det var helt væk, for det var ham som bestemte og ikke hende. Hun kiggede på hans bukser som han tog bæltet ud af, og hun måtte indrømme det skræmte hende lidt at han slog hende. Han begyndte at slå hende på brystet og på maven hvilket fik hende til at klynke lavt, men fik hende til at øge tempoet endnu mere.

"Åhh..!"

Hun skreg da han bed hende hårdt i halsen, hun vred sig og gav endnu et klynk fra sig da han slog hende hårdt over brystet, hun begyndte at vride sig endnu mere, men som han sagde at hun skulle gøre det hårdere og hurtigere, fik de her ting han gjorde ved hende til at adlyde ham selvom hun slet ikke ville...

"Jo.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 20:23

''Godt!!''

Han smilede og han kunne mærke lysten til at være ond langsomt kom op i ham. Han smilede roligt til hendes nakke, mens han blev ved med at slå hende med bæltet indtil han kom i hende, og han fik rødderne løsnet roligt, sådan at han kunne komme til at gå ned fra sofaen...

''Rejs dig!''

Han smilede roligt og rødderne slap hende, og han satte bæltet ret tæt om hendes hals som et halsbånd, og han gik roligt med hende ned imod hans kælder. Han skubbede hende hurtigt og ret hårdt ned at ligge på maven på et bord, hvor han spændte hendes hænder fast og hendes ben blev også spændt fast i en spredt position...

Han lod sig trænge op i hende, mens han holde fast i bæltet og holdte hendes hoved holdt højt. Han trak sig så ud igen og placerede hans lem mellem hendes baller før han stødte hårdt op i hende...

''kan du lide din belønning?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 20:35

Hun gav små klynk fra sig hver gang han slog hende med bæltet, det var ikke spor rart, slet ikke, men for pokker, hun kunne jo ikke sige ham imod det måtte hun jo ikke, hun skulle aldrig havde sagt ja til at være hans slave, det her ville aldrig ende godt.. Hun savnede allerede sit eget hjem..
Hun skreg da han kom i hende, hun kunne mærke rødderne løsne sig om hende og hun sank sammen klynkene.

"Jeg.. Kan ikke.."

Hun klynkede da hun rejste sig op, hendes ben kunne ikke holde til hende ret meget, hun kunne falde om hvornår det skulle være, hun skælvede og kunne mærke bæltet stramme om hendes hals, hun gik stille efter ham ned til en kælder.
Hun gav et gisp fra sig da han skubbede hende på maven ned mod et bord, og spændte hendes hænder og ben fast, hendes ben spredt.

"Serkan!"

Hun nåede lige at skrige det inden han træng op i hende igen og hun vred sig, men der var ingen måde hun lige kunne komme fri. Ja hun var nået sin grænse og hun ville væk fra ham her... Kaldte han dette en belønning... Den var hård... Hun ville ikke betragte dette som en belønning, en belønning for hende lige nu var at få lov til at sove... for hun var træt... men hun kunne ikke engang få lov til at holde hovedet ned, det holde han oppe.
Hun gispede da hun kunne mærke hans lem mellem hendes baller, hun skreg af smerte da han trængte op i hende og hun vred sig endnu mere..

"Kalder du dette en belønning?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 20:53

''Ja dette kalder jeg en belønning, du stønnede højt sidst jeg tog dig sådan her så jeg regnede da med at du kunne lide det!''

Han smilede bare roligt og legende til hende. Han trak sig dog ud af hende. Han gik om og satte sig på knæ foran hende lidt og løftede hendes hoved op så han kunne se hende direkte i øjenne. Han ville jo vide hvad han kunne gøre for hende som hun så som en belønning.

''Du må vælge alt seksuelt, som du vil kunne lide at få som belønning så.''

Han smilede roligt. Han havde faktisk troet hun kunne lide dette, hun havde virket så glad for at det var hårdt og hun var under knotrol. Han smilede roligt, og gik så om bag hende igen og lod sig synke på knæ og begyndte at slikke hende mellem benene og kysse hende der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 21:07

"Jeg er træt.."

Hun vidste godt at hun kunne lide det, hun kunne rigtig godt lide det, men det var sikkert bare fordi hun var møg træt, hun havde brug for noget søvn før at hun kunne synes at det var godt, før kunne hun ikke synes det var godt... så var hun bare besværlig.
Hun kiggede på ham da han satte sig på hug foran hende og løftede hendes hoved op, hun kiggede ham direkte ind i øjne ligesom ham, hendes blik var undskyldene, meget undskyldene.

"Undskyld jeg er træt..."

Hun sukkede og hun var så sandelig ked af at hun var så træt som hun var.
Hun vidste virkelig ikke hvad hun kunne holde til af seksuelt...

"Bare gør som du vil.. Du er herren"

Det var jo ham der var herren, hun skulle ikke bestemme noget, hun kunne ikke tillade sig at være så utaknemlig over for ham, her stod han og belønnede hende og så brokkede hun sig bare.
Hun kiggede efter ham som han gik bag hende. Hun gav et suk fra sig, et nydende suk fra sig da han gav sig til at slikke hende mellem benene og kysse hende, det nød hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 21:11

''Hmmm, så hvis du får lov til at sove må jeg gøre hvad jeg vil med dig når du vågner?''

Han smilede legende til hende. han blev ved meda t slikke hende mellem benene, og han løsnede hende ganske langsomt. han havde muligvis tænkt sig at lade hende slippe så. Han smilede roligt til hende. Han så bare på hende med et stille blik da han rejste sig op og løftede hende op. Han bar hende så op i en seng og lagde hende ned...

''Sov! Trak i den snor når du vågner.''

Han pegede på en snor der ville få en klokke til at ringe. Han låste døren bag sig og han gik så ud, og man kunne så lidt efter høre høje støn både af smerte og af nydelse komme fra kælderen hvor han havde taget brug af en af hans andre slaver. Han gik så selv i seng lidt senere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 21:26

"Mhm... Jaa"

Sagde hun stille, imens hun sukkede nydende mens han slikkede hende mellem benene. Hun mærkede han løsnede hende langsomt fra bordet, hun smilede stille for sig selv... Ikke triumferende eller noget, der var ingen bagtanke ved det her, det var bare et lettet smil.
Hun kiggede op på ham da han løftede hende op, hun lagde sig ind til hans bryst og sukkede blidt idet han bar hende op til et værelse og lagde hende i en seng. Hun krøllede sig sammen og tog dynen godt om sig og kiggede så op på ham.

"Okay.. Tak"

Hun nåede lige at sige det hurtigt inden han gik ud af døren og låste den bag sig, det kunne hun sagtens høre, men det skræmte hende ikke...
Hun lagde sig godt ind under dynen hvor efter hun kunne høre noget lidt længere nede, fra kælderen sikkert... Det var støn... Han havde vidst gang i nogen andre slaver....
Tåre begyndte at strømme ned af hendes kinder og hun begyndte at give små hulk fra sig, det stod på godt en halv time til hun tog sig sammen... *Stop Ashley... Du græder fordi du er træt og udmattet... vent du til imorgen så er du frisk og glad igen...* Det hjalp lidt.. hun græd ikke... nu var det bare tåre... og så kunne hun ikke falde i søvn... Hun lå der i mange timer og ikke kunne falde i søvn..

Hun trak i snoren, hun havde ikke sovet og det kunne sagtens ses, hendes øjne var røde uden om som om hun havde grædt hvilket hun også havde. Men hun kunne ikke sove, og hun vidste ikke hvad hun ellers skulle gøre en at trække i snoren og sige at hun var vågen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 3 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum