Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba15 
Lori
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba15 
Jake
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba15 
Valentine
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba15 
Celenia
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba15 
Edgar
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba15 
Lenore
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba15 
Abigail
I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba13I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba14I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 21:31

Han kom stille op til hende da hun havde hevet i snoren. Han så på hendes tilstand. Han kunne se hun hverken var frisk eller noget hun virkede trist. Han måtte hellere sørge for at hun fik det bedre at hun følte sig tryg ved ham. Han hentede en kåbe hurtigt og lagde den om hende, før han gav hende et stille kram, og kyssede hende blidt på panden.

''Sov igen søde... Du har brug for det.''

Han smilede roligt, før han lagde hende ned på sengen, og kyssede hende på panden igen. Han lod så en slave komme op til hende med en balje og en klud. Han tog imod dem og vaskede så hendes krop ganske ganske langsomt. han smilede roligt.

''bare slap af, i dag skal du ikke tænke på mig, jeg skal gøre dig godt.''

Han smilede roligt... Han så på hende stille, og råbte nogle uforståelige ord. Han smilede bare lidt.

''I dag er mine slaver også dine slaver.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 21:41

Hun kiggede op på ham da han kom ind til hende på værelset, hun lå helt stille og bare kiggede op på ham og ventede på at han skulle gøre et eller andet ved hende.
Men i stedet for det hun havde regnet med han ville gøre hentede han en kåbe som han lagde om hende og krammede hende så, hun blev lidt overrasket men krammede så også ham selvom hun ikke lige vidste om hun skulle gøre det, hun mærkede hans læber mod hendes pande og sukkede blidt.

"Men... Jeg kan ikke sove... Det var derfor jeg hev i snoren"

Hendes stemme var også meget træt. Hun lod sig ligge ned på sengen og lukkede kort øjne i da han kyssede hende på panden igen. Hun åbnede øjne da hun mærkede noget vådt mod hendes hud, det var ham som vaskede hende... Hun fik dårlig samvittighed, det var jo hende der var hans slave...

"Herre... Er du sikker"

Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, skulle hun virkelig slappe af, bare nyde at han vaskede hendes krop for hende. Hun kiggede spørgende på ham da han råbte nogle ord som hun simpelt hent ikke kunne finde hoved og hale i.
Hun nikkede og smilede så til ham.

"Tak herre.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 21:50

''Helt sikker... Der er jo alligevel intet værd ved en slave der ikke har det godt.''

Han smilede roligt til hende og kyssede hendes læber denne gang. Han smilede bare roligt til hende. Han vidste ikke hvordan man var rigtigt sød men han ville gøre hvad han kunne for at være det. han smilede roligt til hende, og sendte hende et varmt smil.

''Så prøv nu at sov igen... Jeg vil gøre det meste du beder mig om ligesom slaverne... De vil dog gøre alt.''

Han smilede roligt til hende og gav hende endnu et kys før en slave stille kom op med noget morgenmad til hende. Han grinede lidt

''Okay spis og så kan du sove.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 22:00

"Nej... Det er der vel ikke"

Hun smilede til ham og blev ret så overrasket da han kyssede hende på munden, hun lå lidt bare og kiggede op på ham med et stort smil, hun betragtede det varme smil han sende til hende. Hun nikkede til det han sagde til hende, det var meget sødt af ham at være sådan over for hende, det måtte hun sige.

"Okay.."

Sagde hun blidt og lukkede sine øjne lige efter han havde kysset hende igen. Hun hørte dog nogle komme ind og hans grin, hun åbnede øjne igen og så en slave med noget morgenmad til hende. Hun satte sig halvt op og kiggede over på ham med et smil og nikkede til ham.

"Mhmm... Lækkert"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 22:05

Han kyssede hende blidt på kinden og lidt ned af halsen igen, inden han stille rejste sig og kiggede på hende igen. han ville lade hende slappe af hele dagen, så ville han se om han ville kunne holde ud ikke at have sex med hende om aftenen, om dagen ville han nok bare bruge hans andre slaver. Han så på hende roligt.

''Nå jeg vil gå igen søde, bare ring hvis der er noget.''

Han smilede roligt og han gik ned i stuen hvor man kort efter kunne høre et par lyse kvindestemmer stønne om kap i ren og skær nydelse. Han elskede hans liv, og han måtte se hvor langt han kunne drive dem ud, deres støn steg i styrke. Han gik fra dem, med en kåbe omkring men deres støn stoppede ikke som han gik op til Ashley igen.

''Har du fået sovet lidt kære?''

Han smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 22:11

Hun smilede blidt til ham da han kyssede hende på kinden og ned af hendes hals, hun kiggede på ham da han rejste sig op, hun smilede blidt til ham mens hun begyndte at spise lidt af den morgenmad hun havde fået. Hun nikkede til ham da han sagde han ville gå igen.

"Det skal jeg nok..."

Hun kiggede efter ham da han gik ud af værelset igen.
Hun blev færdig med at spise sin morgenmad og fik slaven til at gå ned med resterne igen. Hun lagde sig til at sove selvom det som før var svært, men langsomt faldt hun i søvn og hun sov tungt.

Hun vågnede igen frisk og glad som hun havde sagt til sig selv i starten, hun så meget bedre ud end hun havde gjort da hun vågnede første gang. Hun kiggede smilende på Serkan som kom ind til hende. Hun nikkede

"Ja det har jeg"


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 22:26

''Det er jeg glad for at høre, men hvad kan jeg så gøre for dig?''

Han smilede roligt til hende og satte sig langsomt ned på sengen tæt på hende og lagde en arm om hende og trak hende blidt ind til sig selv. Han var i ret godt humør mest fordi han lige havde udnyttet to af hans slaver og det gjorde ham altid glad af underlige grunde. Han smilede roligt.

''Du kan bede om alt.''

Han smilede roligt til hende og kyssede hende blidt på læberne igen. Han så på hende roligt. Han havde da et håb om at hun ville have sex, men satte ikke håbet for højt op. Han smilede roligt til hende. Han grinede legende...

''Udnskyld..''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 22:55

"Um... Det ved jeg ikke..."

Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle bede ham om at gøre, hvad pokker kunne hun bede ham om.
Hun kiggede på ham da han satte sig langsomt ned i sengen og lagde en arm om hende og trak hende ind til sig, hun kiggede op på ham med et roligt blik og rykkede hen til ham og puttede sig lidt ind til ham, hun vidste ikke om det var lige noget hun skulle gøre men hun havde bare brug for nogen at putte sig ind til.. Og han havde jo allerede trukket hende ind til sig så mon ikke hun måtte...
Hun kom pludselig i tanke om de to stønnende pige stemmer hun havde hørt før hun fald i søvn og kom til at tænke på en trekant som hun i den grad ikke ville udsættes for... Mon ikke hun kunne bede ham om at love hun aldrg blev udsat for en trekant... Hun kunne jo bede om alt... Det sagde han jo..

"Kan du love mig at jeg aldrig bliver udsat for en trekant... Eller noget hvor der er mere en to med?"

Hun kiggede spørgende og håbefuldt på ham, hun håbede virkelg at han kunne.
Hun smilede blidt da han kyssede hende på munden igen, hun var jo egentlig ret så frisk nu, så hun ville sagtens kunne have sex med ham vis det var...

"Jeg er frisk.. Vis du vil?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 23:05

''Altså jeg kan uden tvivl love dig at du aldrig vil blive udsat for at mig og en anden mand har sex med dig på samme tid eller to andre mænd... men vil du heller ikke med anden kvinde?''

Han så på hende roligt. Han skulle bare se om han kunne forstå hende det var lidt underligt hvis hun ikke ville syntes han, men han ville nok stadig ende med at love det bare for at gøre hende glad.

''Men en kvinde ville jo kunne ramme de helt rigtige steder.''

Han smilede roligt til hende. Han så på hende han vidste ikke hvordan hun ville have det helt. Han smilede bare legende til hende.

''Vil du i kælderen?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 23:18

"Nej heller ikke kvinder... Bare... To og to.. Mand og kvinde... Dig og mig"

Hun udybede det for ham, for at det var lettere at forstå, for hun kunne jo sagtens sige to og to... Men det kunne også inkludere hende og en anden pige... Så hun blev nød til at sige en mand og en kvinde og så bare prikken over i'et havde hun sagt de to.
Hun ville ikke i seng med sit eget køn det var simpelt hent for meget for hende at have samlege med en anden kvinde...

"Men jeg vil ikke"

Hende stemme var lettere panisk, hun ville simpelt hent ikke, det var over hendes grænse... Alt for langt over, og vis han udsatte hende for det så var hun flygtet... Så langt var det over grænsen.
Hun kiggede på ham og nikkede, hun ville gerne med i kælderen..

"Ja"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 23:26

''Okay så det lover jeg dig''

Han smilede roligt til hende, og da hun sagde at hun gerne ville med i kælderen var han jo også nød til at sige at så ville han altså ikke være hverken sød eller blid ved hende. Så ville det blive hårdt og brutalt det ville der ikke være nogen tvivl om overhovedet.

''Men Ashley jeg lænker dig, og tager dig hårdt hvis du tager med i kælderen så.''

Han rejste sig dog op, og han kunne ikke vente, så han så bare på hende ganske stille og han løftede hendes kåbe af hende og så hende op og ned over hans lem, mens han så ganske roligt gik ned imod kælderen med hende. han løftede hende op og ned engang imellem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 23:38

"Virkelig?!... Tak"

Hun havde et bredt smil på læben der næsten hele hendes ansigt, eller det gjorde det ikke... Men det var tæt på, nu var hun sikker på ikke at blive udsat for samlege med sit eget køn eller trekante.
Selvom hun blev ret skræmt af det med kælderen ville hun alligevel med der ned, han havde været sød mod hende meget af dagen så derfor blev hun nød til at sige ja..

"Okay... Jeg er stadig på..."

Sagde hun roligt og kiggede op på ham da han rejste sig op og tog hendes kåbe af hende og hun blev derefter løftet op af ham og blev sat på hans lem så han trængte op i hende, hun stønnede blidt og holde sig ind til ham idet han gik ned mod kælderen, hun stønnede hver gang han indimellem løftede hende og og ned af hans lem. Hun kyssede ham blidt op af halsen på vej dertil og stønnede blidt i hans øre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 0:01

''Er du sikker?''

Han smilede og da de så var trådt indenfor døren til kælderen gik han hen til samme bord som dagen før denne gang var der dog den ændring at den var polstret og han satte hende fast på samme måde som aftenen før, han placerede sit lem mellem hendes baller igen og lod sig trænge op i hende.

''Mmmhhh...''

Han begyndte så at bevæge sig frem og tilbage med hårde stød, han mumlede så noget og råbte så noget, inden han fandt en lille pisk frem og begyndte at piske hende lidt, den var bred så den lavede ikke nogle sår overhovedet. Han så på hende roligt...

''Nyder du at mærke mig tæt i dig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 0:18

"Ja jeg er sikker"

Forsikrede hun ham lige inden de trådte ind af døren til kælderen. Hun kunne allerede mærke nu at hun hirede lidt efter dette.
Hun kiggede sig rundt mens han bar hende hen til borde for sidst hvor hun blev spændt fast på samme måde som dagen før... Hun kunne mærke hans lem mellem hendes baller og han trængte op i hende, hun stønnede højt og lukked øjne blidt og næd det bare.. Hun vidste det var fordi hun var træt at hun havde været så følsom dagen før...

"Åhhh!!"

Hun stønnede straks højt da han begyndte sine hårde stød i hende, hun knugede sine hænder sammen og hun havde store åbne øjne stirrende ud i luften mens hun havde munden åben hvor nogen gange hun stønnedd...
Hun blev lidt bange da han begynfte at råbe noget.. Råbte han til nogen eller hvad... Det tænkte hun ikke så meget over da hun fik et slag med en pisk som han slog hende med nogle gange...

"Ja det gør keg!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 0:23

''Hvor godt er det?''

Han slog hende igen, mens han med en hånd holdte sig fast til hende og hans stød var hårde og brutale det virkede nok for nogle mere som en straf end som en belønning det hun fik men han vidste at hun kunne lide det, og på samme tid begyndte han at kærtegne hende mellem benene... Han lod et par fingre glide op i hende.

''Godt min tøs.''

Han grinede og slog hende bare på røven som han blev ved med at støde frem og tilbage i hårdt og bestemt. Han blev mere og mere brutal for hvert stød han lavede indtil han endelig kom i hende... Han løsnede så hende fra bordet, og hviskede hende i øret...

''Mit lem skal vaskes søde...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 0:37

"Rigtig godt!"

Stønnede hun højt af nydelse og vred sig, denne gang ikke fordi hun ikke ville, men fordi hun nød det og hun vidste ikke hvor hun skulle gøre af sig selv.
Hun tog slagende som en hård negl... eller mere eller mindre, der kom nogle små lave skrig fra hende hver gang han slog hende. Hans stod var som han sagde til at starte med, hårder og brutale, og det han hun intet imod.. Hun udstødte kun nydende lyde... og af og til når han slog hende kunne hun godt finde på lige at stønne af smerte.
Hun sukkede blidt da hun mærkede hans fingre kærtege hendes underliv og bagefter kørte et par fingre op i hende.

"Mhm..!"

Hun gispede da han slog hende på røven, men hun gav intet ryk fra sig, ikke spor, hun blev hvor hun var.
Hans stød blev mere og mere brutale, og hendes støn blev højere og højere og nogen gange gik de over i smerte... Til han kom i hende og hun kom med et nogenlunde højt skrig men et også nogenlunde lavt skrig..
Hun kunne mærke hun blev løsnet fra bordet og hun skælvede ved hans stemme i hendes øre... Hun smilede frækt og vende sig mod ham og satte sig på knæ foran ham og tog om hans lem.. Hun førte det indmellem sine læber og startede med at slikke rundt om det og bagefter begyndte hun at bevæge hovedet frem og tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 1:23

''Du er en god pige min egen...''

han smilede legende da hun begyndte at sutte på hans lem. Det føltes godt. Han stoppede hende dog efter ret kort tid. Da han som sagt bare havde haft brug for at den blev rengjort. Han smilede bare legende til hende da han hev hende op. Han kiggede lidt rundt i rummet, og vendte sig om imod hende ganske roligt. han lagde en hånd på hendes røv...

''Noget af det du har lyst til at prøve?''

Han smilede frækt og drilsk ned til hende, der var nærmest alt man kunne drømme om der hørte til i en kælder der var beregnet til at dyrke sex i. Han så på hende stille og afventede hendes svar, hvad af det mon hun helst ville bruge?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 1:53

"Syntes du?"

Hun prøvede også at gøre sit aller bedste, hun prøvede virkelig at tilfreds stille ham så godt hun nu kunne, at give ham alt hvad han ville have. Hun blev dog stoppet kort tid efter, hun stoppede direkte da han bad om det og blev hevet op og stå af ham, hun stod og kiggede på ham med et smil på læben imens han kiggede rundt. Han vende sig så endelig mod hende igen og lagde sin hånd på hendes røv.

"Mhmm.... Hvad anbefaler du"

Svarede hun drillende tilbage og smilede til ham, hun kunne ikke lige vælge, hun vidset ikke hvad hun skulle vælge, for hun måtte være ærlig, sådan noget havde hun aldrig nogensinde i sit liv prøvet og hun havde heller aldrig tænkt sig til at hun kom til at prøve det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 12:15

''JAmen så spænder vi dig fast igen...''

Han grinede før han skubbede hende op af en væg, og løftede hende lidt op, her blev hendes hænder spændt fast til væggen, dog var holderne til hendes hænder polstrede. Hun hang sådan at hun lige præcis ikke kunne nå jorden med fødderne, fordi ellers passede hendes højde ikke til Serkan...

''Ja du må dog leve med at jeg ikke kan tage dig i røven nu..''

Han grinede legende til hende før han i et hårdt stød trængte på i hende. Han smilede bare legende til hende, mens han begyndte at bevæge sig frem og tilbage i hende i hurtige og hårde stød. Han smilede bare mens han bed hende i halsen ret så hårdt.

''Kan du lide det? Ønsker du jeg nogensinde skal stoppe?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 13:54

"Mhmm..."

Hun smilede til ham da han skubbede hende op af en væg og løftede hende op af vægen, hun kiggede op på hendes hænder som blev spændt fast nøjagtigt der hvor hun var løftet op, så hun kunne ikke nå jorden med sine fødder, hun kiggede ned af sig selv og så op på ham igen

"Det må jeg så prøve at leve med"

Hun smilede drillende til ham inden hun gav et støn fra sig da han trængte op i hende, i et hårdt stød, hun trak i spænderne som hold hendes hænder fast idet han begyndte at bevæge sig hurtigt og hårdt i hende. Hun lagde hovedet mod væggen og gav små støn fra sig, til hun gav et smerte støn fra sig som blev efterfulgt af små smerte støn da han bed hende i halsen hårdt.

"Ja jeg kan, aldrig stop!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 14:00

Han smileede bare til hende mens han stødte frem og tilbage i hende hårdt. Han smilede bare legende til hende, mens han kyssede hende op af halsen til hendes læber. Han bed hende lidt i underlæben, mens han fortsatte. Han smilede bare roligt til hende inden han trak sig ud af hende og viskede hende blidt i øret.

''Kan du lide smerte søde?''

Han gik hen imod hende igen, og stod nu med pisken fra før igen, han slog hende blidt på brystet, og så lidt mellem benene, men stoppede så hurtigt da det ikke rigtigt gjorde det for ham... Han smilede bare og løsnede hende, han havde en udfordring til hende... Han løsnede hende før han fik hende løftet op på en sådan måde at han kunne placere sit lem mellem hendes baller før den gled helt op i hende igen... Han satte sig så på noget der mindede om en trone...

''Rid!''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 16:23

Hendes smerte støn blev til nydende støn igen, hun kiggede på ham mens hun af og til havde åben stående mund selvom der ingen lyd kom ud af hende, men der kom nogle gange støn. Hun sukkede blidt da han kyssede hende op af halsen, op til hendes læber hvor han bed hende i underlæben.
Hun gav et sidste støn fra sig da han trak sig ud af hende og bed sig i læben da han hviskede hende i øret.

"Jaa"

Der var ingen tøven i hendes stemme, kun nydelse, for hun kunne lide smerte... eller i hvert fald den smerte han på førte hende... Hun vidste ikke lige med.. Vold... Men det ville han nok ikke bruge på hende så længe hun var lydig...
Hun kiggede smilende på ham da han kom hen til hende med en pisk i hånden, hun bed sig i læben da han slog hende på brystet og mellem benene på hende, men han holdt op efter lidt.
Hun kiggede på ham da han løsnede hende fra spænderne, og bagefter løftede hende op så hun sad hos ham på en måde med hans lem mellem hendes baller som gled op i hende, hun stønnede og lagde sine arme om ham da han satte sig... Hvad han satte sig fokuserede hun ikke så meget på.

Hun begyndte straks at ride ham da han bede om det, hun gjorde det dog langsomt for at vende sig til det... Men langsomt satte hun tempoet højere og højere op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 15:50

Da han sad med hende på tronen, smilede han legende til hende, han ville da ikke have hun skulle tøve sådan der, det skulle være hådt og hurtigt lige fra starten af. Han smilede legende til hende, mens han så hende i øjnene og han tog stille om hendes hage og holdt hendes blik imod hans...

''Hurtigt og hårdt! Ingen tøven ellers straffer jeg dig i morgen!''

Hans stemme var nydende og han elskede dette, han smilede drillende til hende, og kyssede så hendes øre hvor han så hviskede blidt. Han havde jo tænkt sig at straffe hende alligevel.

''MEn vendt du bliver straffet alligevel, den straf hvis du er god, vil du odg nok kunne lide.''

Han klaskede hende i røven, og vendte hende rundt sådan at hun stadig red ham men nu med ryggen mod ham, og han lod en tre fingre glide op i hende, og legede vildt med hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:39

Hun kiggede op på ham med det samme, mødte hans blik da han tog om hendes hage, hun var begyndt at gøre det lidt hårdere og hurtigere, men det blev ikke fra starten, vis hun ikke havde været hans slave havde hun sagt noget til ham for dette... Men da det kunne få alvorlige konsekvenser lod hun være..

"Undskyld herre..."

Hun smilede til ham og begyndte at gøre det hurtigere og hårdere som han havde bedt hende om. Hun sukkede blidt da han kyssede hendes øre inden han hviskede i hendes øre.

"For jeg en straf for at være god...?"

Hun kiggede spørgende på ham inden han gav hendes et klask i røven og gav et lille ryk fra sig, hun blev vendt om med ryggen mod hans bryst mens hun stadig red ham i det hurtige og hårde tempo som han havde bedt om. Hun gav et støn fra sig da tre af hans fingre gled op i hende og han begynde at lege vildt med hende som fik hende til at ride ham vildere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:48

"Ja men jeg kan fornemme at du vil kunne lide den, men hvis du gør micg sur vil du ikke."

han smilede bare og sukkede nydende i hendes øre. Han stønnede lidt og han havde det skønt. Hun var faktisk rigtigt god. Han smilede legende til hende og grinede lidt i hendes øre.

"vildere!"

han gjorde det samme med hans fingre fordi hun fortjente det jo egentligt gL smilede og kyssede hendes nakke.

"Kan du lide det du elsker at blive fyldt ud hva?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan - Page 4 Empty Sv: I refuse to sink, i rather swim, im not going down, cause i will win! - Serkan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum