Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba13Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba14Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba13Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba14Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Lori
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba13Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba14Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba13Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba14Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba13Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba14Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Renata
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba13Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba14Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Jake
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba13Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba14Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Sean
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba13Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba14Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba13Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba14Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba13Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba14Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 13:52

jo tak meget gerne, hvis jeg altså må" sagde hun og smilede blidt. hvad var det der var over den unge mand, han var så venlig, selvom de knap kendte hinanden. hun lagde håret bag øret, og så blidt på ham. "Hvorfor er du enlig så venlig imod mig?" spurgte hun nysgerrig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 15:02

Kani smilede til hende og nikkede, "Du må gerne bo der, men vi skal lige der hen først tror ikke du ville være her imens jeg er et andet sted" han stillede sig op og tik hen til døren og åbnede den, så den friske luft kunne komme ind, da hun snakkede igen, savnede man med ryggen til, "Jeg har et par venner som jeg hjælper så hvorfor kunne jeg ikke også hjælpe dig, og der er palds nok i mit hjem" han vente sig om, og fik tanken om at hun skulle være den eneste menneske i hans kæmpe store hus, han havde to varulve som var i familie og en vampyr som var kæreste med den enden varulv, også sin lille tiger, som han elsker så højt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 16:46

mange tak sir, jeg vil hjælpe til her hvis jeg må, jeg skal komme mig, så jeg kan fortsætte på musik skolen igen, så jeg kan blive berømt musiker og sanger, det er da hverfald hvad jeg håber på" sagde hun og smilede og tog sig til maven, da den knurrede. hvilket ikke lige var hendes plan overhoved, men hun ville ikke lytte til den lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:44

Kani så på hende han viste ikke om hun havde nogen steder at bo efter så han sagde med en svag stemme, "Hvis det er må du godt bo der til du finder dit eget sted" han ville gerne være sød imod nogen som ikke kunne klare sig selv på egen hånd, han hørte hendes mave sige lyde så han så hurtig væk og sagde med en svag stemme, "Vi må heller se at komme ad sted" han stillede sig op og gik lidt væk fra hende, han vil gerne se om hun kunne gå eller om han skulle bere hende lige som han havde gjort ved Callie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 19:36

hun prøvede at gå mod ham, men var ved at falde. hun så på ham og bed sig læben og gik så hen til ham. "lad os gå" sagde hun blidt. hun ville ikke være en klods om hans ben. men hun syntes også at han var meget sød. dog ville hun ikke turde sige det til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 12:17

Kani opdagede hurtig at hun var ved at falde, han gik meget hurtig hen til hende og lade arme om hende så hun ikke slå sig, "Du må heler passe beder på frøken" han smilede til hende og stille hende stille og rolig op igen, "Kom så ber jeg dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 16:56

hun rødmede meget over ham, og nikkede til ham. hun var ikke i den bedste stand,så hun måtte passe på. hun følte sit hjerte hamre hurtigere end det nogensinde havde gjort før. hun så på ham, og sank og støttede sig til ham, for hun ville ikke falde igen, hun hadet virkelig at falde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 13:36

Kani smilede til hende og sagde med en venlig stemme, "Når er du klar frøken" han holdt om hende for han iste at hun ikke kunne stå selv, han slå sine vinger ud så de var klar til at flyve ud ventede han bare på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Maj 2013 - 17:13

Jeg er helt klar sir, men jeg har nu aldrig prøvet at flyve, er det enlig ikke meget skræmmende, man kan da styrte når som helst, og slå sig meget slemt, kan man ikke” sagde hun og så lidt nervøst på ham. Hun havde aldrig prøvet nogensinde at flyve, hun havde altid bare gået rundt og spillet på sin violin. Hun havde ikke engang prøvet at kravle i træer. Så at være højt oppe havde hun aldrig prøvet nogensiden, så hun var rimelig usikker. Men hun nikkede til ham, og tog godt fat om hans arm, for at føle sig sikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 12:05

"Rolig førken jeg har prøvet det en masse gange og jeg er ikke faldet ned, og nej det er ikke farligt ikke når du flyver sammen med mig" han smilede til den unge pige og holdte om hende, "Hør du kan bare ligge dig til at sove for det tager nok noget tid før vi er hos mig" han slå ud med sine vinger og lettede fra jorden og fløj afsted ud i den mørke vejr, men en ung og hjælpeløs frøken i sine arme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jun 2013 - 16:20

hun tog meget fat i ham. hun kunne virkelig ikke lide at flyve. hun havde det ikek for godt med højder. selv en stige kunne hun ikke stå på. hun lukkede sine øjne, for ikke at se når de fløj. hun kunne ikke lide det. hun fik også kvalme af det, men det sagde hun intet om. hun gemte bare sit hoved ind imod ham, for ikke at se hvor højt de enlig var oppe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jun 2013 - 16:30

Han slå et par slag med sine vinger og fløj ud i mærket med en unde pige i arme.
//Slut det næste svar kommet i det emne hvor Callie, Kukiu og Eliza er med//
//Link til det andet emne: https://theunderworld.danskforum.net/t3762-velkommen-til-mit-hjem-callie-kukiu-eliza-og-lu-xin //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du ny her //Privat=Lu Xin// - Page 2 Empty Sv: Er du ny her //Privat=Lu Xin//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum