Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Love is in the air //Privat=Eliza// EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Love is in the air //Privat=Eliza// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Love is in the air //Privat=Eliza// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Love is in the air //Privat=Eliza// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Love is in the air //Privat=Eliza// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Love is in the air //Privat=Eliza// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Love is in the air //Privat=Eliza// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Love is in the air //Privat=Eliza// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Love is in the air //Privat=Eliza// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba15 
Jake
Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba15 
Valentine
Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba15 
Abigail
Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba15 
Lori
Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba15 
Edgar
Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

Love is in the air //Privat=Eliza//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 14 Mar 2013 - 22:57

Sted: Parken.
Tid: 12:12 mandag eftermiddag.
Vejr: Solen står højt på himlen, det er varmt, og der er enden skyer på himlen.
Omgivelserne: En lille sø, er midt inde i parken, nogen træer stor rundt om, og giver skygge, fulge flyver høj og lavt, forældre med deres børn og kæledyr, en lang sti lavede af grus.
Tøj: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Solen stod højt på himlen, en ung smuk mand, kom gående ned af den lange lyse grus sti, han kiggede rundt på alle de folk som var på skovtur i parken, nogen få nogen var nede ved søen, og kastede mad ud til ænderne, Da manden gik længer ned af stien, vinkede nogen folk til ham, og så sød som han var over for andre, kan ikke kender, vinkede han bare pønt tilbage til dem, et lille smil kom frem på hans læber, hans brune øjne er dejlige at se i, mange kviner var forelskede i hans øjne, men han viste det ikke var andet, denn unge mand hedder Kukiu også kaldt for Kuki, efter nogen minutter var han kommet til det sted han aldtig sidder på en dejlig varm dag, ligesom i dag, jeg tog sin trøje af og lage den på jorden, han så oppe i himlen, og overvejede som han skulle blive til sin ulve form, men alligevel ikke, for så kunne han ikke styr sig, Kuki lukkede øjne så solen ikke ramte hans øjne, han sagde med sin stille og rolig stemme til sig selv ''Sikke en dejlig dag, hvad mon jeg skal lave'' han smilede ved tanken om at finde en tøs og torturer hende, men ikke i dag, idag vil han bare slappe af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 11:44

den varme sol bagede på den unge sort hårede vampyr pige som gik gennem den befolkede park, hun gik i sin kortærmede trøje, og sin nederdel men havde gamastier inde under, også nogle sandaler for en gang skyld var vejret godt og ikke skide holdt og det havde hun tænkt sig at nyde meget af, hun gik vider og fik sat sig ned og så mod himlen og smilede hun opdagede hun havde sat sig ved siden af en fyr som hun slet ikke kendte men det var nok også en god ting...
hun så mod fyren, ''hejsa'' sagde hun pænt mod ham og smilede til børnen der så på hende hun kastede blidt deres boldt tilbage til dem.. hun smilede mod ham og slapper af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 11:58

Kukiu kiggede rundt for at se hvad folk lavede, han så igen op i himlen og lukkede øjne, han lade sig stille på ryggen ovene på hans sorte trøje, han hørte et lille lyd, ved siden af sig, han så op på en sort håret kvinde som havde sagt sig, hun så lige på, ligesom han havde gjort for nogen minutter siden, han så længe på hende, og fik et lille begær efter sex, men hend her var noget andet, der var noget ved hende, som brændte sig fast i hans sing, da hun begynde at tale til ham, hørte han ikke efter hvad hun sagde men hvordan hendes stemme ramte hans hjerte, hendes stemme var vidunderlig, han lukkede øjne, og kunne næsten mærke hvordan hun følels, han rystede på hovedet for at komme ud af din dagdrøm, han så på hende og sagde med en stille stemme ''øh..øh..øh..Hej" han havde det svært nok med at holde sig opppe, og nu skulle han også snakke med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 12:14

Eliza som den unge vampyr hed, hun smilede for sig elv, hun så ned i jorden også over på ham og smilede bare venlig til ham, ''mit navn er Eliza mås jeg spørger om dit?'' spurte hun med sin søde blide stemme, hun ville aldrig kunne finde på at gøre nogle ondt, hun havde bidt nogle stygger men aldrig dræbt og det var hun stolt af, da hun mødte hans øjne ville hun have rødmet hvis hun kunne men heldigvis for hende kunne hun jo ikke for vampyre rødmer ikke.
hun havde det som om der var noget der kilede i hendes mave men hvad var det, hun var ik bange hun var ik sur hun var glad ja men det burde ikke ændte det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 22:06

Kuki så længe på Eliza som hun hedder, han rystede let på hovedet, før sagde stæningen færdig, en rolig og varm stemme kom ud af hans mund ''Nivt navn er Kukiu, men bare kald mig for Kuki'' Han mødte hendes bilk, og blev stiv over hele kroppen, han fik en følelse af noget han ikke viste hvad var, det var længe siden han havde følt noget som helst, han så hurtig væk, og lade sig igen på jorden, han vil ikke vise hende, hvordan han har det, Han så stille på hende, i et hurtig øjeblik og sagde så ''Hvad laver du i parken'' spurgte han roligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 22:38

den unge eliza så på ham, hun smilede blidt mod ham, ''rart at møde dig kuki'' sagde hun blidt og så mod himlen igen men da han så talte til hende endnu engang så hun mod den unge flotte fyr som halvt lå ned halvt så op, ''jeg tænkte jeg lige så godt kunne gå en tur i stedet for bare at sidde der hjemme på min flade numse hele tiden og komme ud i det djlige vejr'' sagde hun blidt mod ham og rødmede ''hvad med dig kuki?'' spurte hun blidt og roligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 22:54

Kuki så stille på hende ''Det lyder da hyggeligt'' sagde han med en stille stemme, han så sig om, og opdagede at det var ved at blive sendt, han så på sit ur som han har rundt om sin arm, klokken viste 16:34, Kuki rystede på hovedet, han kunne ikke tro at tiden gik så hurtig, han så igen på Eliza, ''Øhm jeg gik en tur for at se som der var nogen jeg kendte, nu have jeg tænk mig at jage lidt'' han grinede over tanken om kanin blod, det rø kød han spiser, blodet hadet han, han smilede sødt til Eliza, og sagde igen ''Må man spørger som hvilken Race man er''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 23:05

Eliza gav ham t sødt smil og grinede lidt ''ja det må du gerne, ''jeg er vampyr'' sagde hun og vidste ham sine hugtænder, hun smilede og fik dem hurtigt væk igen og smilede sødt mod ham, hun ville jo aldrig kunne dræb en kun hvis personen skader en hun elsker eller holder af, så kunne hun dræbe men eller så ville hun ikke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 14:46

Kuki hoppede ledt væk da han så hendes tænger, ''Øhm jeg er en varulv" et lille go kom har hans mund, goet var en dyb tone, og rigtig manddigt, Han så lidt bange på hende, han havde aldrig snakket med en varmpyr for nu, han smilede bare sødt for ikke at vise at han var lidt bange, han begær efter sex voksede efter hånden, og hans sult var med til at gøre sådan at han begær voksede ''øhm de må havde mig undskyld, jeg er ved at blive sulten''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 21:47

den unge vampyr så på den flotte varulv som sad ved siden af hun, hun smilte bare til ham, ''okay, håber de vil komme tilbage og snakke vider med mig'' sagde hun blidt hun ville gerne snakke med den unge fyr han var da sød over for hende og hvem ved måske kan hun falde for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 11:39

Kuki så længe på vampyren, ''Nu havde jeg tænk mig at du skulle med'' Han stillede sig op og så ned på kvinden, han elsker at se med på andre, han tog sin trøje på og var klar til at gå, han så rundt og kunne mærke at hans begær voksede efter noget sex, men han vil ikke havde det hans sult var 100 gange større end han lyster, han vente hovedet imod hende igen ''Vil du med eller vil de blive siddende'' spurgte han hende, med sin smukke dejlige stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 17 Mar 2013 - 22:16

Eliza så på ham og rejste sig op ''jeg kommer nu rolig'' sagde hun og gik hen mod ham og smilede sødt til ham ''så kan jeg også få spist lidt så jeg ikke fare i hoved på den næste jeg ser'' sagde hun stille og så end i jorden.. hun så på den flotte fyr foran sig med den flotte krop og de pæne ansigtig og smilede for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 9:49

Kuki lukkede øjne og smilede til hende, hendes stemme var vidunderlig at lytte til i hans ører, ''Haha hvis jeg bliver mere rolig, falder jeg i sov'' sagde han med et stort smil på læberne, han gik lidt længer med Eliza ved hans side, han begær efter sex, var forsvundet, nu var der et begær efter at rørrer hendes hud, Kuki så på hendes lange sorte hår, hendes smil, fik han til at lysne på i mærket som han nu lever i, Kuki kunne ikke lade være med at grine til det næste hun sagde, hans grin sidder lige i skabet, den er vidunderlig, og varm, ''Haha du er en sjov tøs, vi skal nok få det sjovt, hvor vil de hen og jage'' han så spørgerne på hende, og ventede på at hun skulle tale igen, så han kunne hører hendes stemme igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 15:24

Eliza smilede, hans grin var vidunderligt i hendes øre hun nød det, og grinede med et sødt grin han var jo sød over for hende måske var han en man skulle forsætte med og da han spurte hende hvor hun ville jage så hun tænknde ud, ''hmm.. tja lad mig se.. den er svæd har du et sted for jeg er lidt blank hehe'' grinede hun sødt hun vidste virkelig ikke hvor de skulle jage henne...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 21:33

Han så på hende og sagde med en stille stemme ''Ved ikke helt hvad er du mest til ræve, kaniner eller noget helt andet'' han så ned i jorden, han overvejede at blive til en ulv, men så havde han bare svart at tale med hende, den eneste møde han kan er at sende tanker til hende, men han vd ikke om hun kunne tage imod dem, lide som hans mester kunne, Kuki så igen op flere og fler efolk havde forladt parken, de var næsten de endeste tilbage, han så igen på hende, og ventede på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 21:49

eliza smilede ''kaniner smager skønt'' sagde hun blidt og roligt og slapper af og ser mod himlen og tænker på ham og ser på ham, hun vil gerne høre hans stemme eller grin igen det lyder dejligt begge dele.. hun så mod kuki han havde givet hende håb på at kærlighed findes for alle..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 22:00

''Fint så siger vi at vi skal på kanin jagt'' han så imod himlen, den var dejlig at se på nste lige så dejlig som Eliza, han så igen på hende og smilede, han havde denne mærkelige følelse af noget dejligt, men hvad det var viste han ikke helt, ''Øhm hvordan skal vi gøre det, skal vi jage sammen på samme kanin eller skal vi fine en selv'' han så spørgerne på hende, hendes brune øjne ramte ham med det samme, de varmede hans krop op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 22:06

hun smilede ''vi kan jage hver vores'' sagde hun blidt hun så mod hans hun var glad, hun havde en varm følse inden i men det var længe siden hun havde følt den varm, det var skøn hun så ned i jorden og smilede.. ''du føre an kuki'' sagde hun blidt og roligt og slapper af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 21 Mar 2013 - 22:50

Kuki nikkede, der gik ikke mere end 2 minutter, også stod der en fuld voksen ulv foran Eliza, han øjne er mærkeblå, og så op på denne unge vampyr, ulven nikkede og sendte en tanke imod hende i håb om at hun kunne tage imod dem *okay har løb efter mig* han satte af fra jorden, og løb afsted, han løb hurtig ud af parken og vider end i skoven om ikke lå særlig langt væk fra parken, han stoppede op da han synes han var kommet nok langt ind i skoven, han så sig tilbage for at se om hun var løbet med, ind i skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 21 Mar 2013 - 22:53

Eliza blev noget overraskede over den store voksne ulv der stod foran hende, hun løb efter ham da han løb afsted, det føltes lidt mærkeligt hun havde aldrig fuldt efter en ulv før eller jagtet en så det var lidt underligt men hun sprang over ham og lanede foran ham og smilede, ''tadaa'' grinede hun og så på kuki, ''du er en flot ulv i hver fald den flotteste jeg har set'' sagde hun og smilede til ham det skulle tages som en komplimang..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 21 Mar 2013 - 23:04

Kuki kan med noget som skulle linge et smil *Haha det er kun fordi du ikke har sagt dine tænder i mig endnu* han lade sig ned på jorden og lyttede efter fodtrin fra nogen dyr, han lå der længe for han fik færten af en kanin, han løb lige imod den, kanin opdagede ham og løb afsted, Kuki var lige bag den og fik fadt i nakken på den, han lade sig ned og begynde at spise lidt af den, han så hen imod Eliza men blod rundt om munden, *din tur frøken* han lade hovedet på skrå og kiggede sødt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 21 Mar 2013 - 23:09

Eliza lukkede sine øjne og snuste ind og lyttede hun fik færden af en kanin o lyttede efter hvor den skule være hun, hun åbnede sine øjne og smilede og slikkede sig om munden o for afsted og sprang på en kanin der var tyk og dens mage og bed dem begge så de døde og tog dem med til bag og satte sig ved siden af kuki ''velbekomme'' sagde hun og satte sine tænder i kanins hals og begyndt at drikke af den.. hun med kødet lide til siden, også tog hun magen bag efter og stak sine hugtænder i den og sugede til sig så man skulle tro det var løjn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 21 Mar 2013 - 23:16

Kuki så på hvordan hun jagede, det var meget smukt, han havde aldrig set en vampyr jage, eller jo kun hvis de var efter ham, de har aldrig kunne fande ham, så han havde ikke noget problem med vampyr som jager, *Tak, men tror jeg vil vider med en ræv eller noget andet stort* han lade sig ned igen på samme møde som før, og løb afsted denne gang kan en rød ræve unge fra, og fra den ende siden kom dens mor, ræve hunden sprin på Kuki så de væltede om kuld, kuki kom på benne, og stod nu over for ræve morde, i mens var den lille unge løbede afsted, og havde gemt sig ungen en busk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 21 Mar 2013 - 23:25

Eliza så på den lille ræve unge også på morden på en måde ville hun helst ha han fangede dem som var alene og ikke dem som havde en familie men hun havde set lige dræbt to kaniner, men ræve unge ville ha svært ved at klare sig alene det ville kaniner ikke, hun bed sig i læben det var fint men hun ville ha ondt ad den stakkels unge, men han skulle jo også ha noget af spise jo.
han var en flot ulv det var der ingen tvivl om overhovede. men hvorfor var hun så fornøjede over en varulv, de er jo vampyres fjende men han virkede til at være sød men så igen man skal passe på med hvad man tror på men hun ville tro på kuki som varulven jo hed..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 21 Mar 2013 - 23:33

Kuki gik lidt frem og tilbage, han kiggede hurtig på Eliza, som stod og kiggede på ham *Rolig jeg har ikke trænk mig at slå hende ihjel, jeg vel jo bare lege, jeg er jo sådan set med meget stor hund* han så igen på ræven morden, som havde tænk sig at hoppe imod ham, da hun gjord de hoppede Kuki let over hende, og langt pænt foran Eliza han kiggede på hende *Se selg jeg vil ikke gøre hende ondt* ræve morden og vent sig om og havde gribet fast i kukius ryg ben, han hylede af smarte og rulede rundt på jorden, for at få ræven af, men den blev ved med at holde fast, Kuki så på ræven og råbede munden for at tage fast i den og slå den ihjel og der næst ungen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum