Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba15 
Jake
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba15 
Edgar
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba15 
Valentine
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba15 
Abigail
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba15 
Lori
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

Love is in the air //Privat=Eliza//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 18:20

Han mærkede at Eliza flettede hendes finger ind i hans, han blev lidt rød, men det var ikke sådan noget man kunne så på ham, de gik i noget tid, for de begge stoppede op, Kukiu nikekde svagt da de gik ind i huset, han var bange for at han gjord noget forkert, så han startede bare med at tage sin jakke af, hvor efter han så på hende og sagde med en rolig stemme ''Når hvad skal vi så lave'' han gik lidt fra og tilbage, og så rundt, han nikkede til de ting hun havde, han så igen på Eliza og smilede venlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 18:29

Eliza tog sin trøje af og hang den op hun tog imod hans jakke og hang den op og så op i hans øjne, ''det ved jeg ikke er der noget du har lyst til at lave?'' spurte hun, hun var begyndt at få lyster.. lyster efter ham det var noget nyt det var ikke de sevanlige blodtørstige lyster men lyster efter at være i hans arme at mærke hans varme hud mod sin hun var så glad..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 2:39

Kukiu så lidt på hende og holde hende tæt og sagde med en svag stemme ''Hvad jeg har lyst til, hmm lad min se, jeg har lyst til er holde og dig, at kysse dig, at putte mig med dig, ja lad os bare sige jeg vil være sammen med dig'' Jan kyssede hende blidt på munen, men slap ikke igen, han lukkede sine øjne, kysset var helt utroligt, han havde det virkelig som om at han var på de lyserøder skyder, han lade den ende hånd ned på hendes røv og tog lidt fast, den anden lade han bag hende nakke, og holde hende tæt ind til sig, ulven inden i ham, var ikke engang tæt på at komme frem igen, han havde virkelig følelser for hende, unden han selv viste det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 12:24

Eliza så på ham og smilede stille hun tog om hans nakke og kyssede ham kærligt og rødmer meget og lege armene om ham og kysser ham længe og smiler for sig selv og nyder at han tager på hendes røv hun rødemr meget og smiler for sig selv og rødmer meget og smiler forsig selv og rødmer meget, hun var lykkelig hun havde følser for ham hvorfor kunne hun ikke fortælle ham det hun var så nervøs og smiler for sig selv og rødmer meget ''kuki jeg vil gerne fortælle dig noget som jeg ikke ved hvordan du vil tage'' sagde hun nervøst... og bed sig i læben og rødmer da hun virkelig har lyst til ham.. ''jeg vil også bare være sammen med dig kuki'' sagde hun kærligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 15:42

Kukiu så hvordan hun blev rød, han tog hende op så hun kunne ligge sine ben om hans mave, han kiggede på hende og sagde med sin dejlige stemme ''Hvad mener du med at du vil være sammen med mig'' han lade sit hovedet på skrå, og kyssede hende blidt på panden, hvor efter han gik hen til vækken bag hende, så hendes ryg ramte vækken så han kunne så tæt op af hende, og kysse hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 15:48

hun nød virkelig kysset, men hun var nød til at fortælle ham hvad hun følte, ''kuki vent... jeg skal fortælle dig noget vigtig'' sagde hun kærligt og smilede stille og så på ham. hun var nervøs, hun så på sin elskede '''jeg er forelskede i dig'' sagde hun blidt og så ned hun havde lyst men hun måtte fortælle ham det først

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 17:01

Han stoppede hurtig for ikke at vise at det kun var det kan ville, han så lidt trist ud i starten, men efter noget til smilede han lad, og lade sin pande imod hendes og sagde med en svat og rolig stemme ''Eliza jeg kan også godt lide dig'' hvor efter lade sine læber imod hende, han lukkede øjne og tog sin ende hånd om bag hendes ryg og lade den uder hendes bluse, og var klar til at tage hendes BH af, han tog den anden hånd om foran imod hendes mave og stille og rolig begynde at kører den op af hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 17:09

Eliza smilede glad og kærligt da han sagde han også kunne lide hende, hun lod sin hånd glide om bag hans nakke, hun kom med et lille grin hun havde en anderledes bh hun havde selv ladet så den kunne åbnes foran i stedet for bag på, hun smilede glad til han hun rødmer over hans berøring hun lod sig blidt kysse ham hun prøvede med besværd at få t-shirten af sin elskede kuki, hun var glad for han var hos hende,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 23:07

Kukiu kyssede hende vider, og opdagede at hendes BH ikke var lige som de andres, denne her skulle åbnes foran, det var bare beder for Kukiu, han så hurtig på Eliza og sagde men en frækt og glad stemme ''Må jeg havde lov'' han tog sin hånd som der var bag hende ryg og tg den op foran hende, så den nu lå på hendes mave, han mærkede hvordan hun prøvede at få hans bluse af, han hjalp til lidt, så han tilsidst til i bar over krop han smilede svagt til hende og kysser hende vider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 7:25

Eliza å op i hans øjne og rødmede over hvor fanrøtastisk han var, hun kyssede vider og så på hans overkrop og rødmer meget den var perfekt i følge hende "ja søde kuki det nå du gerne" sagde hun kærligt og så på ham "søde... Jeg er jomfru" sagde hun trist og var nervøs for han syns hun var mindretiltrækkende, hun kyssede vider for at han skulle vide hun gerne ville, rigtig gerne ville ham han havde gjort hende lykkelig ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 18 Apr 2013 - 21:06

Kukiu så lige ind i hendes øje og sagde med en varm og rolig stemme ''Søde hvis du ikke vil, så det fint nok med mig, jeg har massere af tid'' han smilede og kyssede hende igen, han holde hende lidt på røven hvorefter hans hænder gik op til hendes ryg, han nussede hende lidt og kyssede hende på panden, han kunneikke få øjne væk fra hende, han synes virkelig hun var noget af det smukkeste her i livet, og han vil ikke bare give slip på hende, koste hvad det ville

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 18 Apr 2013 - 21:24

eliza så på ham og tog hans hånd og kyssd ham kærligt på munden ''skat... jeg vil gerne jeg er bare nervøs men jeg stler på dig min prins'' hvisked hun ind i hans øre o rødmer meget... hun havde lige kaldt ham sin prins men hvad hvis han ikke kunne lide det... hun bed sig i læben og så på han sexede krop og han frække øjne og hans kærligt person...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:40

kukiu smilede sødt til hende og kyssede hende igen på munden "Bare rolig det kommer du ikke til min prisesse" han smilede sødt og tag hendes bluse af og kastede den væk og bar hende hen til sofaen og lade hende og lade sig selv oven på hende, og kyssede hende på og ned af halsen, han så op på hende og kyssede hend på maven "Hvordan følels det smukke" sagde han med en kærlig stemme, han elskede hende overalt på jorden og ville gøre alt for hun ikke komme noget til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:49

Eliza følte hun fløj på lyserøde skyer, hun nød at hendes elskede varulv kuki kyssede ned og op og ned af hendes bare hals det gjorder hende varm i kroppen, ''deet føles skønt min elskede'' sagde hun blidt, det var noget af det bedste hun havde følt i måneder nej i år hun elskede det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 23:02

Kukiu åbnede stille hendes bukser og tog dem halv ned så de sad ved hendes knæ, hvor efter han åbnede sine egen, hn så hurtig op hende og sagde med en rolig og kærlig stemme "Er du klar smukke" han ville ikke forsætte ikke uden hun sagde ok for det, han tog lidt på sig selv, og kyssede hende vider på halsen, noget tid efter kyssede han hende på munden og lod sin tunge tage over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 23:13

Eliza så op på ham og rødmer meget hun bed sig i læben da han gjorder hende en smule genert men det var kun godt, fordi så vidste hun at det her.. det var den ægte vare.. hun tog sine bukser helt af, ''ja elskede jeg er helt klar på det'' sagde hun og så mod ham og kyssede ham igen og lod sin tunge lege med hans og rødmer meget over det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 17:21

Kukui smilede kærligt og tog sine egen bukser lidt længere ned så den halv stive lem kom fram, han så hurtig på den og nikkede og så der efter op på Eliza og kyssede hende liderligt, og stak stille og rolig sin lem ind i hende, så hun kunne mærke den langsom, da den var helt inde i hende stønnede han svagt og rykkede lidt frem og tilbage, hvis du viste ham og han måtte forsætte ville han selvfølelig gøre det hurtiger og hårder, men han vil være stille og roig forde det var hendes første gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 23:08

Eliza lod sine hænder glide om i hans nakke og kysser kam kærligt og rødmer meget og ser på ham, ''kuki åh du er stor'' sagde hun og rødmer en smule han var stor større end den unge vampyr havde regnede med.. hun lagde bene om ham og så op i hans øjne og kyssede ham på halsen for at give ham mere nydelses hun var nervøs da det var hendes første gang, hun bed sammen for at han ikke skulle se det gjorder lidt ondt på hende men hun nød det og kom med små støn da hun nød det hun kysser ham liderligt på munden og sank ind i hans arme og tæt mod hans krop det var helt igennem fantastisk..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 23:10

Kukiu stønnede ende mere, han tog hendes ben tæt ind til sin natte han lade sig lidt længere ned og rykkede mere og mere, han kunne stille og rolig mærke hvordan hans lem voksede inde i hende, og han viste at der ikke ville så særlig langt tid for han ville komme, men han var ligeglad han ville blive ved efter at han var kommet, det har var noget af det dejligste han havde gjort, han kunne virkleig ikke beskrive det med ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 11:58

Eliza stønnede af det og holde rom ham og og kysser ham på brystkassen og smiler for sig selv og rør ved hans kind kærligt og nusser hende på halsen og rødmer meget og smiler til ham han gjorder så hun havde oplevet det bedste i sit liv hun stønnede og fik en orgasme og stønnede højt og rødmer meget og holde rom hans nakke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 17 Maj 2013 - 12:53

Han mærked at han var ved at komme han så på hende og sagde med en hæs stemme, "Hvor skal jeg komme smukke" han lade sit hoved imod hendes halv og rykkede mere og mere til han næsten var lige ved at komme, hun måtte helelr sige hvor han skulle gøre af det eller ville det komme ind i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 17 Maj 2013 - 19:31

Eliza stønnede over det de havde oplevede sammen deres sex var vidunderlig hun holdte om hans nakke og stønnede ''i mig elskede kom i mig'' stønnede hun hø'jt og rødmer meget og holde rom ham og tager på sine bryster og nyder tanken om at være hans og at mærke ham i sig og rødmer meget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 2:15

Der gik måske ikke mere en to minutter efter hun havde sagt hvor han skulle komme, han mærkede det, han mærkede sit sæd pumbe ind i hende, mærkede den store følelse drenge kunne få, han smilede til hende og sagde ed en rolig stemme, "Er du klar til at jeg tager den ud" han ventede pænt på hendes svar for det kunne jo godt være at hun ville havde mere af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 21:36

Eliza stønnede over det og bed sammen og rødmer ''åh gud, det var fantastisk kuki og ja jeg er klar'' stønnede hun mod ham og smilede og holdte rom hans nakke og rødmer meget og vil gerne nyde at være i hans arme og være tæt på ham og smilede mod ham og slapper af og tænker på hnde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Ons 22 Maj 2013 - 0:23

Da han var kommet tog han den stille og roligt ud af hende, han fandt noget tøj på gulvet som han tørte sin lem i, "Her hvis du skal tører dig skat" han kyssede hende på munden og fik tæj på igen han satte sig på sofaen igen og lændede sig tilbage og lukkede øjne, havde havde det dejligt, ham havde en dejlig pige og en dejlig lillesøster og sin bedsteven til Kani, han åbnede og så hen imod Eliza, "Når hvad vil du nu lave min prinsesse?" han kyssede hende på panden og satte sig igen tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 3 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum