Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba15 
Abigail
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba15 
Genevira
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba15 
Lori
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba15 
Edgar
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba15 
Valentine
Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba13Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba14Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Love is in the air //Privat=Eliza//

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 24 Maj 2013 - 15:55

Eliza elskede at være tæt på kuki ''hm... jeg vil gerne vide noget mere om dig kuki, hvis jeg må'' sagde hun kærligt og smiler for sig selv og tænker på en masse og smiler for sig selv og slapper af og tænker på sin elskede og på han baggrund ''men kun hvis du har lyst til at fortælle om det elskede'' sagde hun kærligt og smiler mod ham og er lykkeligere end nogle sinde før over sin elskede kuki er sin...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 12:30

Kukiu smilede sødt til Eliza imens han tog sine bukser på, "Når da da så du vil vide noget mere om mig?" han så væk og fandt sin bluse og det den over hovedet, "Som sagt hedder jeg Kukiu, min bedsteven hvis man kan klade det hedder Kani, min lillesøster som jeg først lige har mødt efter mange år hedder Callie, min onkel hedder Matt og har aldrig set ham, mener han er blivet til vampyr nu, men det er også ligemeget, jeg er 24 år gammel og bor der hvor jeg kan, jeg har aldrig sådan hadt en kæreste, mest fordi de bliver bange for mig, eller de bliver bange for min ulv" han så hen på hende og kyssede hende blidt på panden, "Eliza lov mig at hvis du nogen sine bliver bange for ulven så sig det til mig, lov mig det" han så lige ind i hendes øjne, han rystede let på hovedet og gik hen til en stol og satte sig ned, for at vente på hvad hun må vil spørger ind til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 13:51

Eliza så på ham og gik over til ham og tog hans hånd blidt ''det lover jeg kuki, men kun hvis du lover mig to ting, aldrig at være mig utro og.... at du siger hvis jeg har bidt dig uden jeg husker det'' sagde hun og bed sig i læben og tog hans hånd tæt på sin kind og græd mod ham og bed sig i læben hun elskede ham og havde sådan savnede en at være sammen med, ''kuki har du aldrig været forelskede, ud over med mig?'' spurte hun kærligt og kysser hans hånd flade og nusser hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2013 - 9:59

han så på hendes da hun stille og roligt kom hen til ham "Eliza jeg ville love dig i min menneske form at jeg aldrig vil være dig utro aldrig, angående min ulve from kan jeg ikke love noget undskyld" Han så væk han kunne ikke se hende ind i øjne han havde såret hende igen, han kunne mærke det, han vil ikke se på hende, han vil bare væk lige nu, hvordan kunne han være så dum, i min ulve form kan jeg ikke love noget, hvad fanden var det for noget at sige til en pige som er bange for at miste den man elsker, han har gjodt så meget glat i deres forhold, han kan godt forstå hende hvis hun var sur på han, for det havde hun redt i at være, "Eliza hvis det nogen sine sker, så skal jeg nok sige det det lover jeg" han så stadig ikke på hende han så bare ned i det røde tæppe hun havde på sit lyse brune gulv, han kunne svagt mærke at hun græd men så stadig ikke på hende, "Jo en gang, hun var sådan en dejlig person, jeg elskede hende mere end noget andet, hun var også varulve men vi have talt om ikke at forvanlde os til ulve, kun hvis det var den sidste vej tilbage, en aften hvor jeg var ude men en van, kom jeg hjem og hun var der ikke, ulven tog over og fandt hende nede på gaden stå og vente på mig, ulven slå hende ihjel" han græd han kunne ikke klare mere, han vil ikke snakke og hende, han elsker hendes stadig men hun havde han ELiza og hende elsker han endnu mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2013 - 11:25

Eliza lod sine arme ligge sig omkring ham, hun elskede ham og det var der intet og ingen der skulle lave om på, ''kuki du må ikke blive ked af det, jeg ved godt det med din ulv jeg elsker dig selv om din ulv er dum'' sagde hun kærligt og nusser hans kind kærligt og smiler for sig selv og holde rom hans nakke og rødmer meget og smiler for sig selv, hun kysser kuki på kinden og var glad hun elskede kuki også selv om hans ulv var irreterende når den var fremme, hun flettede fingre med ham og smilede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 1:13

Kukiu så op på hende, hvordan kunne hun sige sådan noget, "Eliza du forstår ikke, ulven slå hende ihjel, imens jeg var der inde og kunne ikke gøre noget ved det, jeg så bare på igen jeg så ulven spse af hende" Ende en tårer kom ned fra hans kind han havde virkelig elsede hende den anden, tænk at han også var tæt på at slå Eliza ihjel da de var ude i skoven, han hørte godt at hun elskede ham, men alligevel ville han ønske at hans ulv ville forsvinde, "Eliza jeg elsker også dig" han kyssede hende svagt på kinden og stilede sig op i sin fulde høje, han så ned på hende og lade arme om hende, "Når min elskede prinsesse hvad har du lyst til at lave?" han kyssede hende på panden så smilede kærligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 17:42

Eliza kunne tydelig mærke han havde elskede denne pige, hun så ned over det han sagde, hun smilede mod ham, ''din ulv skræmmer mig ikke, jeg vil stadig gøre alt jeg kan for at gøre dig'' sagde hun kærligt go kyssede ham så kærligt og rødmede meget og smiler for sig selv, hun tog hans hånd op på sit hjerte, og kysser ham længe ''kuki mit hjerte banker kun for dig, hvis det bankede'' sagde hun kærligt og nusser ham på kinden, ''og jeg tænkte vi kunne ligge og slappe af sammen'' sagde hun kærligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 19:03

Kukiu så ind i hendes øjne og smilede svagt, "Det håber jeg ikke den gør Eliza, men undskyld hvis den alligevel kommer frem" han mærkede hvordan hun kyssede ham og han kyssede med glæde tilbage, han tog sin hånd om på hendes nakke for at kysse hende beder, han mærkede hvordan hun tog hans hånd hen til hendes hjerte, han smilede sødt og hørte hvad hun sagde, han kunne ikke lade være med at grine, han havde stadig sin hånd over hendes hjerte hvis det altså var der, han kunne ikke lade være med at tage hende på det bryst som hans hånd lå over, han grinede igen og mærkede hendes læber imod sine egen, han tog hende og livet og prøvede at få hende til at sætte sig på han ende ben, han kyssede hende glad og nussede hende på ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 20:04

Eliza mærkede hans dejlige læber mod sine egne, hun lod sin hånd glide om i hans nakke for at gøre deres kys en smule mere intens, hun kravlede oven på ham og lader sin tunge kravle ind i hans mund for at gøre ham lige så tændt som hun var, hun smilede og lå oven på manden hun elskede ''min prins du fuld ender mig liv'' hviskede hun mod ham og nussede ham i hårede og var lykkelig, *guid hvor jeg elsker dig kuki* tænkte hun kærligt og ligger med hovede på hans brystkasse og med en hånd på hans hjerte og smilede glad....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 1:41

Kukiu mærkede hendes læber imod sine egen ham mærkede hendes tunge imod sin egen og lod den komme ind meget hurtig, han var blevet lidt tændt igen, men hvis ikke om hun ville havde mere eller om hun ville vente til i nat hvor de nok stadig var sammen, han håbede på at savne hos hende til i morgen lige indtil han skulle på jagt igen for at få noget mad og måske noget med til hende, "Det samme her min elskede Eliza" han kyssede hende på halsen og vider op på panden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 21:40

Eliza så på ham, ''vil gerne vente til i aften men var at ligge i dine arme er guld hver for mig'' sagde hun kærligt og smilede til ham og nusser hans kind, han gjorder hende virkelig lykkelig ingen tvivl om det, hun lå in over ham og rødmede meget og smilede for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 4 Aug 2013 - 11:35

Kukiu nikkede, "Helt iorden at du ville vente til i sender min elskede, det er dig som bestemmer" han kyssede hende kærligt på kinden før han lade sin hold på hendes bag hånede og nussede hendes lange mørke hør, han mærkede hvordan hun lade sig ind til ham, var hun træt eller ville hun bare være i nærheden af ham, "skat er du træt jeg kan godt beder dig end i din seng hvis det er" han kyssede hende igen på kinden og nussede hende noget mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Fre 23 Aug 2013 - 14:47

eliza så op på ham med sine smukke brune øjne, hun var glad hun havde alt hun kunne drømme om ''jeg vil være hos dig rasten af livet kukiu'' sagde hun kærligt ''jeg vil gerne ind i seng men kun hvis du lover at du er her når jeg vågner igen'' bedte hun kærligt i hans øre og hvis hun kunne havde hun rødmet hun så ned på ham og smilede..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Man 16 Sep 2013 - 17:02

Kukiu så op på sin elskede Eliza da hun så på ham med sine dejlige brune øjne, "Selvfølelig min skat, jeg vil være hos dig i alt evighed" han kyssed hende på panden og tog sine arme om hende, og bar hende op, "Selvføelig skat, du bestemmer om du vil i seng eller ej" han bar hede hen til hende seng og lade hende stille og roligt ned hvor efter han selv ladesig ved hendes side, og holdte om hende for at passe på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Gæst Søn 22 Sep 2013 - 22:41

Eliza så på kuki hun smilede glad og lagde med hovede på hans brystkasse og lagde dynen over ham og sig selv og nusser ham på bystkassen ''jeg vil gøre alt for dig kuki'' sagde hun dog tænkte hun over det med hun ikke kunne få børn og så så ned..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Privat=Eliza// - Page 4 Empty Sv: Love is in the air //Privat=Eliza//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum