Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
A drop of water.~Zankuji~
Side 1 af 1
A drop of water.~Zankuji~
S. Soul River
O. Floden og træer samt buske.
V. Beskrevet i tekst.
t. Eftermiddag.
Det var en stille og rolig eftermiddag, solen var begyndt og gå ned. Og derfor efterlod solen soul river i en blid kulde. Men for Isobel var kulden ikke andet end beroligende, hun sad med fødderne i den krystalklare flod. Og lod det kolde vand strømme omkring hendes fødder. Hun lagde sig ned på jorden og kiggede op på den halv mørke himmel. Hun blinkede et par gange, og lyttede til sine omgivelser. Hun tog en dyb indåning inden hun holdte vejret i noget tid. For blot at lyte til omgiveserne.
O. Floden og træer samt buske.
V. Beskrevet i tekst.
t. Eftermiddag.
Det var en stille og rolig eftermiddag, solen var begyndt og gå ned. Og derfor efterlod solen soul river i en blid kulde. Men for Isobel var kulden ikke andet end beroligende, hun sad med fødderne i den krystalklare flod. Og lod det kolde vand strømme omkring hendes fødder. Hun lagde sig ned på jorden og kiggede op på den halv mørke himmel. Hun blinkede et par gange, og lyttede til sine omgivelser. Hun tog en dyb indåning inden hun holdte vejret i noget tid. For blot at lyte til omgiveserne.
Gæst- Gæst
Sv: A drop of water.~Zankuji~
Zankuji kom roligt gående hen af flodens bred og lyttede til vandet som strømmede ved siden af ham, roligt gik han bare og havde ikke noget at skulle nå i dag så han havde besluttet sig for at gå en lille tur som nok var blevet til en lang i stedet for nu.
Han kiggede roligt rundt mens han gik der og efter noget tid hvor han havde gået fik han øje på en kvindelig skikkelse som var længere henne og smilte roligt for sig selv, og gik så roligt mod denne her kvinde som han havde set "hejsa"sagde han roligt og så på hende, han smilte roligt til hende og ventede på og se om hun ville svare ham på det eller om hun ikke ville for så kunne hun jo også bare lade være.
Han kiggede roligt rundt mens han gik der og efter noget tid hvor han havde gået fik han øje på en kvindelig skikkelse som var længere henne og smilte roligt for sig selv, og gik så roligt mod denne her kvinde som han havde set "hejsa"sagde han roligt og så på hende, han smilte roligt til hende og ventede på og se om hun ville svare ham på det eller om hun ikke ville for så kunne hun jo også bare lade være.
Gæst- Gæst
Hun hørte en stemme snakke, hvilket fik hende til at spærre de himmelblå øjne op. Hun satte sig op og kiggede bag sig. Det var yndig ung mand som snakkede til hende. Hun trak benene op fra floden og tog ikke øjne fra ham.
"Hejsa." Svarede hun med en stemme vidunderlig flydende som fulgesang. Hun blinkede et par gange og rejste sig så op.
"Kan jeg hjælpe med noget?"
"Hejsa." Svarede hun med en stemme vidunderlig flydende som fulgesang. Hun blinkede et par gange og rejste sig så op.
"Kan jeg hjælpe med noget?"
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og smilte stille og roligt og slappede bare af "hmm nej der ikke noget at hjælpe med her men hvorfor er en så smuk kvinde som dig her ude helt alene"spurgte han roligt og så på hende, med et stille smil på sine læber og viste ikke om hun ville ha noget imod og blive kaldt smuk men ellers fandt han nok ud af det og sådan, han så på hende med et smil og havde ikke været andet end venlig overfor hende og alt det, så hun havde ikke nogen grund til at tro at han var ond eller noget.
Han så på hende "men navnet er zankuji"sagde han roligt og syns at han ligeså godt kunne sige sit navn nu som bagefter for så var det jo gjort og sådan.
Han så på hende "men navnet er zankuji"sagde han roligt og syns at han ligeså godt kunne sige sit navn nu som bagefter for så var det jo gjort og sådan.
Gæst- Gæst
Isobel hævede lidt et bryn da han kaldte hende smuk, men smilte blot skævt.
"Jeg føler det bare behageligt at sidde og nye roden." Svarede hun blidt og smilte afslappet til ham. "Men hvad laver du selv herude?"
Isobel lagde hovedet lidt til siden.
"NAvnet er Isobel." Svarede hun. "Rart at møde dig Zankuji."
"Jeg føler det bare behageligt at sidde og nye roden." Svarede hun blidt og smilte afslappet til ham. "Men hvad laver du selv herude?"
Isobel lagde hovedet lidt til siden.
"NAvnet er Isobel." Svarede hun. "Rart at møde dig Zankuji."
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og slappede roligt af "hmm gik bare mig en lille tur som vist blev lidt lang nu hvor jeg er endt her"sagde han roligt og så på hende, og roligt smilte han til hende "hyggeligt at møde dig Isobel"sagde han roligt til hende og slappede bare roligt af og smilte bare "så hmm laver ikke meget her ude nu her"sagde han roligt og slappede bare roligt af.
Han så på hende "men nu laver jeg jo noget jeg snakker jo med dig"sagde han roligt og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han skulle sige ellers da han ikke havde mere og sige i den forstand der.
Han så på hende "men nu laver jeg jo noget jeg snakker jo med dig"sagde han roligt og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han skulle sige ellers da han ikke havde mere og sige i den forstand der.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Water ... The beautiful water, nothing can destroy this, or ... //D12//
» Water... Water everywhere -Carrie-
» Just a drop in the ocean - Mordin
» Take every chance - drop every fear(Cassidy)
» Drop, dead and drunk! ~Alle er velkommen, til fest :b~
» Water... Water everywhere -Carrie-
» Just a drop in the ocean - Mordin
» Take every chance - drop every fear(Cassidy)
» Drop, dead and drunk! ~Alle er velkommen, til fest :b~
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata