Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba13Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba14Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba15 
Jake
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba13Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba14Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba15 
Sasha
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba13Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba14Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba15 
Renata
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba13Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba14Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba15 
Genevira
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba13Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba14Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba15 
Celenia
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba13Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba14Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba15 
Lenore
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba13Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba14Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba15 
Katrina
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba13Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba14Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba15 
Lori
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba13Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba14Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba15 
Edgar
Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba13Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba14Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen.

Go down

Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Empty Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen.

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 9:32

Ja nu kommer endelig afsløring, og undskyld mange mange mange gange for, at den er blevet så forsinket som den er.
*Ser nervøst ud på alle brugerne og forventer næsten at de kommer med fakler og høtyve*

Der var bare nogle tekniske problemer, og så derefter glemte jeg det ren og skær.
Hvis i er meget utilfredse så skriv endelig til mig over pm, og så kan vi tage det derfra.
Og hvis der er for mange der er utilfredse. SÅ er jeg klar på at træde af posten som admin, hvis det er nødvendigt.
Men det håber jeg ikke, men jeg vil stadigvæk respektere det, hvis i syntes, at det er alt for dårligt.

Jeg ville gerne ha sat det fulde billede af Isabella, men desværre har jeg det ikke lige nu på min com, men den kommer senere op.

Men nu endelig til afgørelsen

vinderen er:

wait for it.

wait for it

erCAMILLE!!!

Så tillykke med det, og du har vundet æren at kunne gætte rigtigt Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Empty Sv: Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen.

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 9:36

"stiller sig op foran sin yndlings admin"
They better not! "smiler"
ej du overragere Mina, vi vil da ikke have dig af posten for det her altså Smile
"tager en morgen stjerne frem for at kaste den efter den første der brokker sig" ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Empty Sv: Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen.

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 9:41

* beamer af ren og uspoleret stolthed *

Tak!!!!!

Og tak til alle der deltog i legen.XD

<3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Empty Sv: Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen.

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 9:49

Vent? vandt jeg ik... så meget for bestikkelse xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Empty Sv: Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen.

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 10:46

Hahahaha Smile du må desværre give mig noget mere, måske et par tons marabou chokolade Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Empty Sv: Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen.

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 10:53

Den med lakrids .. den smagte godt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Empty Sv: Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen.

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 11:01

jo den med lakrids jum jum Very Happy

men du skal altså også give mig alle de andre Very Happy
-appelsin krokant
-daim
-kokos (Den er desværre udgået)
-digestive
-gradd nouga
-helnot
-den normale mælkechokolade.
-den mørke chokolade
-med smartis
-Schweizer not
-polka
-cookie dream
-karmeliseret mandler og havsalt
-hindbær
-smilchokolade
-smilchokolade med mint
-fransk nouga
-med mareges
-mango
-en med julekrydderier
-hvid chokolade


hvis du skaffer alt det Very Happy så må du gerne vinde Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Empty Sv: Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen.

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 11:02

hvad med lidt af gangen over 80 år? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Empty Sv: Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen.

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 11:29

hahahaha men det vil ikke virke desværre Smile Da en af mine krav er at skaffe den med kokos, og den er desværre udgået Smile Andet hvis du kan finde den et eller andet sted Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen. Empty Sv: Den længe ventet afgørelse af gættekonkurrencen.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum