Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Why it's always me?!? //Caroline//
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Why it's always me?!? //Caroline//
"Du ser meget smuk ud Luce." Svarede Caroline ærligt og kærligt.
Caroline var stadigvæk meget opmærksom, Caroline hadede mange dæmoner.. Dog var der dæmoner som ikke var så slemme. Dæmoner, unge i udssende og tydeligt muskulæret.. Kom ind af døre og vinduer.. Caroline kiggede på dem, og lagde en hånd foran Luce. Som tegn på at de skulle forbi Caroline for at rører Luce, måske så de det ikke som et problem. Men en vampyr med en opgradering, uhh de skulle ikke undervudere hende. Dæmonerne cirklede omkring dem, og Carolines muskler spændte i helle kroppen. Hun havde set den ene af dem før. Søn af dæmonen som havde fanget hende, ham der var skyld i hun havde siddet i mørket.. En af hans sønner stod foran hende, og lagde en hånd på hendes kind.
"Du stak af dræbte min far.. Og hvem ler så nu." Spurgte han hende og Caroline rykkede sit hovede til sig. Hun kiggede rundt omkring på de andre, de skulle ikke rører Luce.
"Skrid Locan!" Snerrede Caroline vredt, hun var mere aggrasiv end før. Locan grinte dog bare og begyndte at gå rundt.
"Jeg kan se du er ved at prøve at få en ven?" Sagde han så og skulle til et rører Luce's kind, hans hånd var cirka 1 cm fra. Da Caroline tog fat om hans håndled, og kiggede ham vredt i øjnene. Hun vred hans arm om, så han trak den til sig.
"Du har fået tempramant kan jeg se." Sagde han og ømmede sig lidt uden at vise det for meget. Caroline var meget opmærksom på hvert eneste skridt og åndedrag som blev taget i rummet..
//Jo da
Gæst- Gæst
Hun kunne høre en masse skridt rundt om i lokalet og lugten af mandlige dæmoner. En masse mandlige dæmoner gjorde hende meget utryg. Tankerne fløj rundt i hovedet på hende om de ville efter hende for og få hende tilbage til Zann eller Rafael eller om de var blevet sendt for og skade hende eller det der var værre. Hun kunne mærke, at Caroline ville beskytte hende, men hun undrede sig lidt over, hvordan hun ville kunne klare og beskytte hende når der var så mange dæmoner rundt om dem. Hun kunne høre på Carolines stemme, at det var nogen hun kendte som havde kommet ind gennem døren og vinduerne. Hun var skræmt. Hun var irriteret over, at de snakkede om hende. Hun hadet folk som snakkede negativt om hende. Hun flyttede sit hoved lidt på skrå da hun kunne mærke en lille vind det kom tæt på hendes ansigt. Ingen skulle røre hende. Nok var hun blind og frygtede de fleste dæmoner. Mest dem som var fremmede for hende. Hun bakkede lidt og stødte ind i en af dæmonerne. Hun stivnede helt.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Caroline se på dig selv du ynkelig, svag ingen kan lide dig." Sagde han så og kiggede på hende. Caroline sank en klump, det var hårdt at hører.. Men hun måtte ikke bukke under, hun måtte være et forbillede.. Hun kunne da klarer Locan ikke? Locan havde været der så længe hun kunne huske og havde altid set sådan ud.. Han var dæmonens ælste søn, og den som havde torturet Caroline mest. Sikkert derfor han følte at han skulle overtage sin fars sted.
"Tag hende tøsen med, i to. I andre hjælper mig med blondi her." Sagde han ordre formet. Og dæmonen som Luce ramte ind i svingede hende over sin skulder og gik udenfor med hende, og satte hende ind i en vogn. Caroline snerrede voldsomt, og vendede sig om men de stod alle omkring hende. Hun kiggede på dem ud af øjenkrogen.. Og sank en klump.. Måske skulle hun gemme sin styrke til om lidt. Locan fandt en flaske frem, og åbnede den.. Hun hældte væsken udover hendes ryg.. Vievand.. Caroline skreg op, og venede sig imod ham da han fik kastet det i hovedet af hende så hun skreg igen.. Dæmonerne bag hende greb fat i hende de var meget stærkere end hun troede.. De trak hende med udenfor, hvor Locan tømte resten af den 2 liters flaske der var med vievand udvoer hende.. Det var et glimrende tortur middel at bruge, og fik Caroline til at mærke smerte. Locan løftede hendes hage imod hans ansigt.
"Næste gang så skal du ikke gøre noget, så bare smil og nik!" Vrissede han og smed hene ind i vognen.. Der var halm i bunden, men hendes hud brændte stadigvæk så voldsomt meget.. Caroline fik sig sat op, og bed tænderne sammen. Hun måtte heale også angribe når de åbnede dørene til vognen igen.
"Er du okay?" Spurgte hun så Luce stille og havde det dårligt med at hun var havnet her..
//Er spændings feak, håber ikke det gør noget //
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Bare rolig der sker dig intet, ikke så længe jeg er her. Jeg lover de ikke sårer dig." Svarede hun og lod en blid hånd glide ned af hendes ryg med beroligende trær. De skulle nok komme væk med al magt Caroline havde ville hun få dem hjem i sikkerhed. De ene eller andet sted.. Caroline kiggede rundt i vognen, for at se på den. Der var små tramme vinduer, de ville være nemme at ødelægge. De krævede bare muskler og en masse af dem, vampyr muskler måske. Caroline rejste sig op, og man kunne hører hun gik rundt i halmen. Så fik hun en ide, hun satte sig på hug ved Luce.
"Jeg har en ide, og du må stole på mig." Sagde hun bestemt. Caroline ville forvandle sig til en flagermus, og flyve ud af vinduet for at løbe op og åbne vognens låge. Enkelt og simpelt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Ja jeg lover det Luce." Svarede Caroline og mærkede vognen stoppe.. Caroline havde ikke lige planlagt det, men hun måtte stå stærk.. Hun ville ikke virke svag! Ikke tale om at hun vil se den fornøjelse i Locans ansigt.. Hun kiggede tilbage på Luce.
"Først vil jeg få os et sikkert sted hen." Svarede hun og rejste sig op og gjorde sig klar til angreb, der skulle meget til at slå hende ihjel nu.. Ikke engang en alm. træpind i hjertet kunne dræbe hende mere. Men det vidste Locan selvfølgelig ikke, Caroline hjalp Luce op og stå.
"Jeg ved du bange, men tag den her hvis de kommer for tæt på. For en sikkerheds skyld, jeg gør hvad jeg kan selv. Men man er altid lidt stærkere med at våben." Sagde hun så, og placerede Luces hånd på skaftet på en kniv. Bladet var skarpt, det gav Caroline mere styrke at have våben på sig.. Hvis det skulle gå hen og blive ubehageligt. Selvom Luce var blind kunne hun jo godt kende forskel på dæmon og vampyr, hendes andre sanser måtte jo være forøjet en smule.
Dørene blev åbnet og Locan trådte ind. Caroline sendte ham et hadefuldt blik, og løb så op foran ham, og inden han nåede at gøre noget. Sparkede hun ham hårdt tilbage, med enorm kræft.. Så han fløj langt pokker ivold, han ramte ind i et træ Og lavede en håndbevægelse så hans dæmoner gik ind i vognen for at få dem ud. Caroline tog en hurtig indånding, og trak den sidste kniv hun havde tilbage og stak en dæmon ned, og tog kniven til sig igen. Hun tog den ene handske af og satte 5 fingre på en dæmon så han skreg og kiggede på en anden.
"Skrid" Sagde hun med sin evne, og dæmonen gik.. Man kunne hører Locan råbe efter ham udenfor uden held. Caroline slap fingrene fra en dæmon da han døde af den smerte der var ført ham. Hun vidste hun var meget stærk især når hun var vred, hun havde lidt af Nicolas's vrede. Mest fordi hun havde fjernet hans vrede, så havde hun den som en lille ustyrlig flamme indeni sig. Caroline slog ud efter en så hovedet faldt fra kroppen som faldt sammen lidt efter. Caroline satte et fast greb om ens hals så han skreg ved hendes fingres greb, Caroline brækkede hans nakke. Der var stadigvæk 5 dæmoner inde ved hende og Luce..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Kom herover." Sagde hun med sin evne og han gik derover, og det varrede knapt to sekunder før Caroline havde revet hjertet ud på ham. Caroline kiggede på de sidste to der holdte Luce, men gipsede da hun mærkede et træspyd i hendes ryg.. Og kom i tanke om de ikke kunne dræbe hende og trak det ud ligeså hurtigt som de havnede der. Caroline tog med hånden der ikke bar handske på en af dæmonernes brystkasse og trak også dens hjerte ud.. Hun gik hen til den sidste og snerrede og viste tænder. Hun sprakede ham ind i væggen så hårdt hun kunne, så han blev bevistløs. Caroline vendede sig om imod der hvor Luce stod med de sidste dæmoner, Caroline kiggede på den begge skiftevis. Ingen hun var oppe foran den første.
Kiggede ham i øjene efter han havde prøvet at undgå det.
"Slip hende!" Sagde Caroline med en alvorlig tone, og dæmonen var blevet så bange at selvom hun ikke brugte sin evne så slap han. Og satte sig ned og bad for sit liv. Caroline kiggede på den sidste og hævede et bryn. Han slap også Luce.. Caroline fjernede bindet om Luces mund, og tog hendes hånd.
"Kom så smutter vi." Sagde Caroline og begyndte at gå ud.. Locan var væk, sikkert stukket af for at undgå at få et par slag..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Vi prøver at finde en by, men jeg er ikke så god til steder. Men jeg har på fornemmelsen at vi er i Firewood Village, jeg har et hus der." Svarede Caroline stille. Caroline gik ind i den lille skov som var der, og holdte godt fast i Luce, men selvfølgelig med den hånd som havde en handske på. Ellers ville Luce blive ramt af smerte og det behøvede hun ikke ligenu. Caroline kiggede rundt, solen ville snart stå op, bare en halv time efter solopgang ville hun brænde op.. hun kunne gå rundt i cirka en halvtime ingen hun ville dø af solen.. Men den var ikke oppe endnu, og solen havde også svært med at oplyse skoven fordi der var så mange skygger. Caroline kiggede rundt Ashen Wood Forest var ikke den rarste, men hun kendte en smutvej igennem den, som var enkel. Desuden boede Jacob herude, så hun havde lært vejen at kende efter lidt. Caroline havde selv tænkt mange gange hvad der fik nogle til at angribe hende, om det var fordi hun havde den evne som hun havde.. Caroline havde aldrig mødt andre med den evne før.. De evner faktisk..
"Jo vi i Ashen Wood Forest, og på vej imod Firewood Village." Sagde Caroline da hun kunne se byen i horisionten.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Så er vi inde i Firewood Village, og er lige gået forbi kroen. Vi har retning imod mit hjem." Sagde hun for at fortælle Luce hvor de var henne af. Caroline åbnede døren til sit hus, og lukkede døren bagdem. Der duftede meget rent, det var også kun Caroline og hendes søster som boede der. Og Eliza havde vist ryddet meget op, kunne Caroline allerede se. Caroline tog Luce med ind i stuen og satte hende stille i sofaen.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Side 2 af 2 • 1, 2
» What have you've done to me? - Caroline.
» Hello again. ~Caroline~
» You're different - Caroline
» Is that you? ~ Caroline.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine