Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I know you //Callie// EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I know you //Callie// EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I know you //Callie// EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I know you //Callie// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I know you //Callie// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I know you //Callie// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
I know you //Callie// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I know you //Callie// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
I know you //Callie// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I know you //Callie// Voteba13I know you //Callie// Voteba14I know you //Callie// Voteba15 
Jake
I know you //Callie// Voteba13I know you //Callie// Voteba14I know you //Callie// Voteba15 
Sasha
I know you //Callie// Voteba13I know you //Callie// Voteba14I know you //Callie// Voteba15 
Renata
I know you //Callie// Voteba13I know you //Callie// Voteba14I know you //Callie// Voteba15 
Genevira
I know you //Callie// Voteba13I know you //Callie// Voteba14I know you //Callie// Voteba15 
Celenia
I know you //Callie// Voteba13I know you //Callie// Voteba14I know you //Callie// Voteba15 
Lenore
I know you //Callie// Voteba13I know you //Callie// Voteba14I know you //Callie// Voteba15 
Katrina
I know you //Callie// Voteba13I know you //Callie// Voteba14I know you //Callie// Voteba15 
Lori
I know you //Callie// Voteba13I know you //Callie// Voteba14I know you //Callie// Voteba15 
Edgar
I know you //Callie// Voteba13I know you //Callie// Voteba14I know you //Callie// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

I know you //Callie//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

I know you //Callie// Empty I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 19:59

S: Parken
O: Legeplads, et par træer, et par bænke.
T: 17.58
V: rolig aftenvind.

Lily gik gennem gaderne og så de sidste boder pakkes sammen og lukkes. Hun fortsatte ned mod parken, hvor de få folk, som var tilbage, var på vej hjemad. Hun fandt en gynge hvor hun satte sig og roligt begyndte at gynge frem og tilbage. Hun kiggede op i himlen og så hvordan skyerne var ved at opløses, for at gøre klar til nattehimlens stjerner. Hun kunne allerede skimte månen i det fjerne rum.
Hun kiggede hen over parkens græsplæne. Afsøgte området for den mindste smule tegn på liv. Umiddelbart kunne hun ikke se nogen, så hun hoppede af gyngen og stod lidt og tænkte, om hvor hun ville gå hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 20:33

den unge varulv Callie kom gående gennem stien, hun tog sin jakke tæt om sig selv og smiler for sig selv, hun gik og tænkte på hvordan hendes familie havde det, om hendes far havde det godt eller om hendes mor havde det godt eller sin farbror havde det godt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 22:13

Lily syntes hun så en skikkelse på stien længere henne. "Hallo?" sagde hun lidt højt, for at være sikker på at personen kunne høre hende. "Hvem der?" spurgte hun i det samme tonelege.
Lily begyndte sig at bevæge sig hen mod det sted, hun så personen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 22:33

den unge varulv så på hende, hun smilede mod hende, ''hej, undskyld hvis jeg kom snigende mit navn er Callie, hvad er dig?'' spurte han blidt og roligt og slapper af med et smil og sr på dem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 17:54

"Mit navn er Lily Malou," sagde Lily med et smil. Lettet over at det ikke var en person som var farlig på enten den ene eller den anden måde.
Lily kiggede lidt rundt før hun igen så hen på Callie. "Nyder du aftenen?" spurgte hun. Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige, så det var hvad der lige poppede op i Lilys hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 18:34

Calli smilede, hun så mod hende ''ja det er en smuk aften det må jeg sige'' sagde hun blidt og roligt hun var glad og smilede hun havde fået nye venner som var søde og ville hjælpe hende hvis det virkelig gik galt, hun smilede bare til pigen foran hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 21:25

"Ja det er det," bekræftede Lily og nikkede svagt.
"Hvor er du egentlig på vej hen?" spurgte hun og tog sig nu tid til at se Callie ordenligt an. Havde hun ikke set hende før? Det mente hun at have gjort, men hun kunne ikke lige huske hvor eller hvornår. Noget sagde hende at det var lang tid siden. Navnet Callie ringede også en klokke et eller andet sted, så hun valgte at sige det, som det var. "Har vi mødtes før?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 21:51

callie så på den smukke lyshårede pige sad så på hende, ''jeg er på vej hjem'' sade hun blidt g roligt og sad for sig selv og tænkt på en masse og smilede, hun så pigen an og syns selv de havde ses før, ''jeg mindes også et eller andet men kan ikke huske hvad det er'' sagde hun..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 22:01

Lily tænkte lidt. over hvor hun mon havde set Callie før. Det havde nok været lang tid siden. Nok på det tidspunkt hun boede hjemme, så det kunne jo kun være en som hendes far også kendte. Men hvem var det som... "Nåårh ja, nu kan jeg huske dig. Callie, datter af en varulv. Min fars brors datter," udbrød Lily begejstret. "Hvad laver du her?" Lily var helt oppe at køre, over at hun havde mødt Callie. Hendes far gad til sidst ikke at se hende og hendes familie, af sine egne underlige grunde, som Lily aldrig helt kunne holde styr med, så det havde været utrolig lang tid siden de havde set hinanden sidst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 12:12

Callie blev helt over væledet over det ar hendes kusine ''gud hej, tja jeg er bare ude at gå en tur, had laver du selv her?'' spurte hun blidt og roligt, hun smilede for sig selv, hun var glad for at hun hade fundet sin kusine, hun var blevet så smuk som fra den gang de var små...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 20:25

"Ja, jeg prøver bare at få tide til at gå," sagde Lily med et smil. "Jeg orkede simpelthen ikke hjemme mere, så jeg skred. Hvad med dig?" Lily var nysgerrig efter at vide, hvordan det var gået sin kusine de sidste par år.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 21:00

hun så på hende ''min far ville tvunge mig til ægteskab heldigvis skreg fyren før jeg gjorder så skreg jeg hjemme fra'' grinede hun og så på sin søøster. ''hvor bor du så henne nu?'' spurte hun blidt og roligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 0:47

"Jaé jeg bor sådan lidt rundt omkring. For det meste i et træ i skoven. Hvad med dig?" spurgte Lily og sendte Callie et smil. Lily var glad for, at sin kusine havde stukket af hjemmefra, i stedet for at lade en anden styre sit liv.
"Har du så fået nogle nye venner?" spurgte Lily. Og håbede på at hun havde det, for livet var virkelig trist uden venner. Det var noget Lily vidste en hel del om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Apr 2013 - 16:06

hun smilede '' jeg bor alene i min to værelses lejlighed'' sagde hun blidt og roligt og slapper af og smiler.. ''og ja har nogle venner har jeg fået'' sagde hun blidt og roligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Tors 11 Apr 2013 - 19:09

"Fedt," sagde Lily, og var, på callies vegne, glad for, at hun både havde fundet et sted at bo, og samtidig også fået nogle venner. Det var mere end man kunne sige om Lily, som ikke ejede andet end et hult træ i en stor skov.
"og det går godt nok? hvor gammel er du nu callie?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 13 Apr 2013 - 19:25

Callie smielde hun havde det godt hun havde også fundet sin storebror hun havde fået gode venner, hun var glad og nu havde hun sin kusine hun havde det godt, ''jeg har det godt, g jeg er blevet 17 bliver snart 18'' sagd ehun glad..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Tors 18 Apr 2013 - 18:58

"Hvor er det bare fedt Callie," sagde Lily begejstret. "Jeg er bare så glad på dine vegne!" Lily mente det. Hun var virkelig glad, for at Callie havde det godt. "Har du fået et job?" spurgte Lily. Hun var nysgerrig, og hun ville rigtig gerne vide, hvad der egentlig var sket, siden hun og Callie mødtes sidste gang for.... 4 år side? måske længere tid. Lily kunne ikke lige huske det præcis, men det var i hvert fald lang tid siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 20 Apr 2013 - 14:44

Callie lod sine læber bræde sig i et smil mod hende ''hvordan har du det? og hvis det er kan du komme hjem til mig'' sagde hu kærligt og smiler for sig selv og rødner meget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 22:04

"Det går da sådan nogenlunde okay med mig," sagde Lily og trak på skuldrene. "Det' ik' lige mit liv, man kan prale af. Det har det nok aldrig været, men det går fremad, så... ja." Lily sendte Callie et venligt smil.
"Jeg vil da gerne hjem til dig," sagde Lily med et smil. "Så kan jeg jo også få set, hvordan du bor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 22:12

Callie gav sin kusine et kram og tog hende med mod siin fine lille to værelses lejlighed g smiler for sig selv og sr på hende, ''jeg fandt ud af jeg har en storebrr for ikke så længe siden'' sagde hun blidt og roligt...
hun var glad for hun havde sin storebror der, hun smilede for sig selv og slapper af..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 10:14

Lily fulgte med Callie.
"En storebror?" udbrød hun glad. "Ej hvor fedt! Hvordan fandt du ham?" Lily var simpelthen så glad for, at Callie havde det godt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 12:58

Callie smilede glad og gik med sin kusine, ''jeg var ude og gå en tur jeg havde blødt efter en vampyr havde angrebet mig og kuki havde kunne lugte mit blod og løb efter det og fandt mig og efter lidt snak med ham fandt jeg ud af hvem han var.. han løb hjemme fra da jeg var 2'' sagde hun stille g så på hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 11:05

Lily lyttede efter hvad Callie sagde, og regnede sig frem til, at Kuki nok var hendes storebror.
"Hvor er det bare fedt for dig!" sagde hun, og var lige ved at hoppe op og ned ad glæde.
"Jeg ville ønske, at jeg også havde en storebror, men det har jeg altså ikke... altså ikke så vidt jeg ved." Lily trak på skuldrene og sendte Callie et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 18:58

Callie smilede hun var glad for sin storebror ''kuki er en dejlig bror han vil kun det bedste for mig'' sade hun glad og krammede hende og gik sammen med hend og smiler for sig selv og slapper af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 14:22

"det var da dejligt," sagde Lily og gengældte Callies kram. Hun tog Callies hånd med et smil og fulgte med hende hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I know you //Callie// Empty Sv: I know you //Callie//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum