Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Where have you been Callie!? -Callie-
Side 1 af 2 • 1, 2
Where have you been Callie!? -Callie-
V: koldt og gråt.
T: solnedgang.
O: En plæne, et par træer, en sti langs træerne..
Han kunne ikke gøre noget! de råbte af ham, bad ham om at forsvinde og kaldte ham et monster. Han var ikke det monster, det måtte de ikke sige! Han gjorde det ikke med vilje, men hans evne, han kunne ikke styre den længere! Aldrig havde han følt sig så fortabt som nu, han kunne ikke se nogen i øjnene og når han gjorde, så sårede han dem og de endte med at kaste ting efter ham og kalde ham forfærdelig. Han ønskede ikke at høre de ord, de mindede ham alt for meget om hans far og hver gang han kiggede sig i et spejl, så var det ikke ham selv han så, men hans far der stod og så på ham med et lumsk smil der bare skreg: Blive som mig min dreng! Følg i mine fodspor og gør mig stolt! Josh rystede på hovedet og løb sin vej, stadig med sit ansigt gemt væk i hætten. Lyden af hans fars stemme rungede i hovedet på ham, dræbte ham indvendigt og gjorde alt for at han ikke skulle glemme hvem han var..
"Lad mig være! jeg er ikke dig! Jeg er ikke dig!" råbte han imens han løb..
"Du ved du er det! og din evne gør det endnu bedre! strit ikke imod min søn!" lød farens stemme i hans hoved.
"Stop!" Josh blev ved med at løbe og løbe, selvom han ikke anede hvor han var på vej hen. Han måtte snakke med nogen, Callie! Han måtte finde hende, hende kunne han snakke med! Med alt den energi han havde, gav han sig til at løbe rundt efter hende og blev mere og mere ivrig for at finde hende.. Callie.. Hvor var hun henne?
Gæst- Gæst
Sv: Where have you been Callie!? -Callie-
Gæst- Gæst
"Hvad du end gør, så kig ikke i mine øjne okay," hviskede han og kiggede ned i jorden. "Alting er galt, min fars stemme.. jeg kan høre den overalt og min evne er gået amok.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Min far.. han siger at jeg er ligesom ham og jeg tror det er pga. ham at jeg ikke kan styre min evne, han vil have jeg skal udnytte den.. Men.. jeg kan ikke.. jeg vil ikke.. jeg er ikke som ham," Han lød så skrøbelig og han hadede det!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tak Callie," sagde han og kiggede fortsat ned i jorden. "Men.. Nu hvor jeg kan høre ham, hvordan kan jeg så vide om jeg bliver som ham så snart jeg.." Han stoppede sig selv i at snakke videre.. "Han er mit hoved.. og han er endda død.. jeg forstår det ikke.."
Gæst- Gæst
//undskyld den ikke er så langt//
Gæst- Gæst
Han tog en dyb indånding, hvor han derefter tvang et svagt smil frem på sine læber. Det var som om at Callies beroligende ord, fik evnen til at forsvinde og det samme med farens stemme der rungede i hans hoved. Langsomt og meget nervøst, løftede han sit hoved op og så Callie i øjnene. Der skete ingenting! Han kunne se hende i øjnene! Af ren lykke, omfavnede han hende og gemte sit ansigt væk i det bløde blondte hår. Hendes stemme havde hjulpet ham, var hun lige en alletiders bedste veninde eller hva!
"Tak Callie, tak for at du er der," hviskede han til hende og trak sig ikke ud af krammet.
Gæst- Gæst
callie kunne godt forstå hvis han havde det sådan for hun ville da sikkert også gerne vide hvor han var hvis det var bare mere hvis der nu var sket ham noget...
Gæst- Gæst
"Hvor har du været ja? fortæl endelig det hele, jeg har nemlig ledt efter dig," fortalte han og lod sit hoved hvile i sine hænder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej, bare rolig, jeg har skam den her indenunder," sagde han og rykkede lidt i den T-shirt han havde haft indenunder hættetrøjen. "Tro mig callie, tag den nu bare på så du ikke sidder og fryser.. eller tag den på også går vi hen og finder noget, der gør at du fryser endnu mindre," Hans øjne lyst pludselig op og med et var han oppe at stå, strakte sin hånd ned til hende og ville trække hende op hvis hun tog imod den. Han havde en lille ide gemt i ærmet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så Callie.. har du mere nyt at fortælle mig?" spurgte han og så spørgende på hende, med sine chokoladebrune øjne. "Du var jo væk et stykke tid, noget må du da have at fortælle mig,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"nej, ikke noget nej," svarede han og tog en ny slurk af sin kakao. "Ik andet end det jeg allerede har fortalt dig.. min far.. hans hjemsøger mig.. Heldigvis har jeg ikke blevet som ham, men det kan jeg vel heller ikke når jeg ikke har prøvet at.. Øh.. lige meget," han rødmede svagt og kiggede ned i jorden.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Is.. She serious about this? -Callie-
» I know you //Callie//
» how? //callie//
» you'll Never know ~callie
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine