Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Is.. She serious about this? -Callie-
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Is.. She serious about this? -Callie-
O: En masse væsner som er samlet det samme sted, for at se en optræden der foregår på en lille scene..
V: Overskyet, meget dystret.
T: Eftermiddag.
Josh kunne smage det i sin mund.. Smagen af ydmyghed, svineri og nærmest den klamme smag af lædder fra pisken, der ramlede hen over få slavers rygge. Josh blev vred over at se dette, men hvis han gjorde noget for at stoppe det, kunne han kun risikere det helt store ballade. Men, blev de mere værre end de allerede var, så skulle de ikke regne med at han kunne finde ud af at blande sig uden om. En lyd af et jubel rungede pludselig igennem markedet, så Josh var sikker på at han ikke var den eneste som rettede sin opmærksomhed hen imod en lille scene, hvor en gruppe væsner for længst havde samlet sig i en stor cirkel.. På scenen stod en kvinde, så yndig og vulgær, med sit lange hår svingende om sit ansigt. I ansigtet havde hun små smaragder placeret rundt om sine øjne og et læber så røde som rosenblade..
Josh gik en anelse tættere, af ren nysgerrighed, men pludselig hev hun ham op på scenen, så han kunne mærke at han havde lyst til at krybbe i skjul..
Damen smilte lumsk for sig selv, inden hun henvendte sig til publikum. "Andre som vil deltage?"
Gæst- Gæst
Sv: Is.. She serious about this? -Callie-
callie var lidt nervøst over hvad der ville ske på den scene når de kom der op og smielde for sig selv...
Gæst- Gæst
Damen snoede sig om dem, som en slange på jagt. "Hvor er det dejligt med deltager, nu vil jeg bare bede den ene om at lytte til mig," Hun gik hen til Josh og trak ham hen til Callie. "Min kære dreng, kan jeg bede dig om at kysse denne piges hånd?"
Josh himlede med sine øjne over damen, inden han forsigtigt tog Callies hånd og kyssede den blidt. Så snart hans læber rørte hendes hud, kom der en form for gnister ud og et fyrværkeri opstod bag dem..
Gæst- Gæst
hendes familie vidste ikke noget om hende mere da hun var flyttet hjemme fra endelig...
Gæst- Gæst
"Tak for det min kære," sagde hun med en drilsk latter, inden hun gik hen til Callie og nussede hende kort over kinden, hvor hun derefter viste hende en række kort. "Træk et kort min kære,"
Gæst- Gæst
hun kørte sit lange hår om bag sit øre og smilede sødt til ham og slapper af og ser imod Josh og blinker til ham..
Gæst- Gæst
Hvis Callie kiggede i sin hånd, ville hun straks opdage at kortet var væk..
Publikum klappede..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er helt i orden, du får kun respekt fra mig, fra nu af," sagde han og grinte kærligt, hvor han derefter kørte en hånd igennem sit hår. "Mit navn er Josh og jeg må sige at det var modigt af dig," Han smilte kækt til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja, det her er ikke ligefrem det bedste sted at have en samtale," grinte han og begyndte langsomt at forlade stedet. Han kiggede sig over skulderen. "Kommer du med?" Han sendte hende et stort smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvordan jeg har det?" spurgte han med et smil og kiggede kort på hende, men derefter frem for sig igen. "Tjoh, inderst inde skammer jeg mig, men jeg gider ikke at tænke så meget over det, da der er så mange andre ting man kan fokusere på," Han smilte skævt og så spørgende på hende med sine brune øjne. "Hvad med dig selv Callie?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Min far," hviskede han og sukkede derefter tungt. "Min far var en voldtægts forbryder, han voldtog en del kvinder og spærrede dem inde, min mor var en af de kvinder og jeg er blot et barn af en voldtægts mand," Han bed sig selv hårdt i underlæben, ved tanken om det. Ordet fejl blev ved med at kører rundt oppe i hovedet på ham.. Fejl.. Han skubbede hurtigt ordet væk, for at fokusere på det hun lige havde sagt. "Skal du bo alene? Hvor spændene, jeg bor sammen med min storebror," Han sendte hende et tøvende smil, imens han håbede på at hun ikke var blevet skræmt over hans pludselige knyttede næver..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja, det har du ret i, han er grunden til at jeg lever," sagde han med en kæk stemme, da han ikke ønskede at være så sentimental. "Hvad med dig? Hvordan er din familie, nu når jeg har fortalt om min?" Han så hende i øjnene, med et varmt smil placeret på sine læber.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Tvang hende til ægteskab, tanken fik ham til mukke for sig selv, inden han kiggede hen på en bod hvor en mand stod og råbte højt om et eller andet.. Han kiggede hurtigt hen på Callie igen. "Det gør mig ondt at hører det med forlovelsen, men jeg er da glad for at det lykkedes dig at slippe for det, så du kan gå dine egne veje.. Der er ikke noget bedre end det," Han smilte endnu engang varmt til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja, det har du skam helt ret i, nu kan du nyde livet," sagde han med et smil og bemærkede den måde hun tog en tot om bag øret på, hvilket fik et smil frem på hans læber.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kløede sig en anele flovt i nakken.
"Det var godt, jeg ville også bare føre os væk fra hende så," sagde han med et skævt smil.
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» I know you //Callie//
» Where have you been Callie!? -Callie-
» how? //callie//
» you'll Never know ~callie
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine