Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
how? //callie//
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
how? //callie//
Shaden drejede til højre, og havnede i gå gadens mylder, han havde i nattens anliggende, taget en sort skjorte på, sin forførende rose i lommen på skjorten, og et par jeans
Shaden kiggede lidt rundt, det var ikke normalt der var så mange på det her tidspunkt og han kunne ikke bare finde føde et sted med alt for mange, skulle han finde et andet sted at jage eller?
Men en lugt forurenet hans næse, en varulv, men hvor?
Shaden havde dårlige erfaringer med Varulve, og var blevet overfaldet op til flere gange.
Gæst- Gæst
Sv: how? //callie//
Der var lidt for mange mennesker ude på den her tid, Callie vidste at vampyrene snart ville slå til, hun havde ikke været bedste venner med dem, de havde sårede hende meget slemt, hun havde sit lange lyse hår sat op i en hestehale for at det ikke var i vejen, hun lod sit blik ramme rundt på alle menneskerne/væsnerne, hendes næse havde opfangede en duft, en vampyr i nærheden men hvor gemte den sig, hun kom til at gå ind i en ung fyr ''undskyld'' sagde hun blidt.. dog var duften stærker lige ved den fyr..
Gæst- Gæst
Han smilede til hende og svarede så "jeg tror vi var 2 om det, og det os svært at komme frem med så mange mennesker rundt omkring" han lod blikket køre ned af hende og tænkte *Hun ser nu enligt meget godt ud, måske det skulle være min føde*
Han smilede med det mest charmerende smil han kunne mynstre og stillede sig en smule tættere på hende.
de stod tæt op af en bygning og han kunne dufte noget ved hende, parfume men os en ulve duft, så hun var alså en varulv, jamen... *jeg har aldrig smagt varulv før, og når de ser så godt ud...*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du ser en smule... Nervøs ud?"
spurgte han, en tanke strejfede ham
*Jeg kunne drikke af hende her? ingen ville ligge mærke til det, jeg kunne få det til at se ud som et kys?*
men efter en smule efter tanke *Arh det nok ikke en god ide, plus jeg vil gerne lære hende en smule bedre at kende*
Shaden var begyndt at blive en smule kold og kynisk, her efter han sidste mord, han havde været clean i virkelig lang tid.. og nu drak han når han lystede, dog stadig med dårlig samvitighed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"nej men når man er blevet overfaldet så mange gang af varulve... så bliver man en smule genraliserende"
han kunne se hvordan hun ledte efter smut huller for at komme væk.
"jeg vil lære dig lidt bedre at kende, du er den første varulv som ikke har angrebet mig, så er nysgerrig"
og det var sandt, han ville ikke drikk fra hende i hvertfald ikke lige nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Svarede han og fjernede sin hånd fra væggen og spurgte så "hvor skal vi tage hen og snakke?"
og gik et skridt tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og sagde så "Jeg er ikke ude på at gøre dig noget ikke mere.. nu vil jeg faktisk bare have lidt selvskab"
han smilede så og stak hånden ud mod hende.
"undskyld... for alt"
han nød at holde hendes hånd.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det var som om hun slappede mere af nu, hvilket jo os var en god ting, for der var ingen grund til de skulle rive hovederne af hinanden.
De kom hen til cafeen der så ud til at være tomt, da Shaden genkendte den, han smilede til servitricen og købte 2 kopper kaffe og satte sig ned ved et bord sammen med hende.
"Hvor lang tid har du lidt under det du er?" Svarede Shaden.
Han lagde mærke til hvordan servitricen gloede en anelse på ham og sendte hende et charmerende smil og tænkte *så tager jeg sku bare hende som aftensmad*
Gæst- Gæst
hendes øjne sendte pigen et blik der sage gå heller, hun så på ham, hun kunne vel godt stole på ham ellers blev hun jo bare ulv og angreb ham, han skulle ikke gøre hende ondt, det klarede alle andre drenge helt fint'' sagde hun og så ned i jorden og tænkte på en masse.
Gæst- Gæst
Shaden smilede og svarede så "Jeg har kun levet med mit i 3 år... heldigvis"
han så blikket hun sendte til servitricen og sagde så "Hvis jeg vil have hende, så for jeg hende, os selvom du prøvet at advare hende, for de fleste kvinder bliver tiltrukket at farlige mænd"
Shaden grinede en smule.
Gæst- Gæst
//det er forsættelse på dettet emne vi har bare skrevet det i midten et andet sted//
Gæst- Gæst
"Så lidt Callie, hvor var du enligt på vej hen? det har jeg helt glemt"
spurgte han og flettede sine fingre ind i hendes mens han sendte hende et charmerende smil og holdte øjenkontakten med hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jeg vågnede op hos en sygeplerjeske som jeg fik et godt forhold til, hun lærte mig ikke at drikke blod, men kun dyreblod hvis det var nødvendigt, men en dag.. jeg er ikke glad for at snakke om det, men jeg gik amok og dræbte hende.. og alle på hospitalet.. alt for mange døde fordi.. at en skide varulv skulle angribe mig og få mig til at drikke, jeg dræbte ham os, og det fortryder jeg dog ikke, men han var deres leder på det tidspunkt så jeg er mærket af det stadig, jeg bliver angrebet af varulve hele tiden.. mere er der ikke at fortælle andet ind at jeg efter den hændelse gik fra at være social til at blive virkelig asocial, for at ikke komme til at dræbe, men nu jeg flyttede her til, og jeg har besluttede mig for at acceptere hvad jeg er, dog uden drab"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lod som om han ikke så den ene kvinde lidt længere fremme som havde fulgt lidt med i hvad han sagde og nu vinkede til ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han hviskede ind i hendes øre "Har du en parnter?" og kiggede ind i hendes øjne.
Gæst- Gæst
hun så ned og rødmede og rystede på hovede ''nej jeg er fri som fuglen'' hviskede hun tilbage og hendes hjerte hamrede afsted uden at vide hvorfor hun var nervøs ja men ikke om han ville skade hende..
Gæst- Gæst
Han smilede opmuntrende til hende og nussede hendes hånd
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Now tell me who are you //Callie//
» Is.. She serious about this? -Callie-
» I know you //Callie//
» Where have you been Callie!? -Callie-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine