Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Sommer

Måned | Juni

Seneste emner
» Hello?!- (Taya)
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 EmptyIgår kl. 19:47 af Taya

» The Unexpected (Lenore)
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 EmptyOns 12 Jun 2024 - 20:53 af Lenore

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 EmptyOns 12 Jun 2024 - 13:09 af Sean

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 EmptyTirs 11 Jun 2024 - 22:40 af Kain

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 EmptyTirs 11 Jun 2024 - 10:05 af Sean

» A sneaky human, and a metal vampire
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 EmptyLør 8 Jun 2024 - 6:55 af Renata

» Meetup ny afstemning om dato
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 EmptyOns 5 Jun 2024 - 8:31 af Katrina

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 EmptyLør 1 Jun 2024 - 11:20 af Lenore

» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 EmptyOns 29 Maj 2024 - 0:00 af Vinyx

Mest aktive brugere denne måned
Sean
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba13It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba14It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba15 
Lenore
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba13It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba14It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba15 
Vidar
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba13It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba14It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba15 
Celenia
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba13It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba14It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba15 
Kain
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba13It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba14It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba15 
Renata
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba13It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba14It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba15 
Taya
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba13It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba14It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba15 
Katrina
It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba13It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba14It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Vidar

Vores brugere har i alt skrevet 164738 indlæg i 8731 emner

It has been to long without a friend //Kani//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Empty Sv: It has been to long without a friend //Kani//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:41

Han smilede til hende og sagde med en sød og venlig stemme, "Når så må jeg heller være underlig" han viste at hun ville grine ad det og sige ham imod, men han kunne jo ikke være sikker, måske var det fordi han var en engel at han ikke har fået sidestik, måske kunne han ikke mærke det, men der var jo så meget i verden han ikke kunne mærke, Kani rystede voldsom på hovedet da hun sagde at hun var underlig, og før han fik sagt at han gerne ville høre hvad han var sagde hun det med det samme, han blev helt rød i hovedet, tænk at hun synes han var så mange ting, selv efter hans fortid, hun var jo virkelig dejlig, hun så ikke på hvordan han var for i tiden men hvordan han er idag og det er det han så godt kan lide ved hende, hun er noget den første eller nummer to som har tænk sådan om ham, han smilede til hende og så halv ned i jorden og sagde med en flov stemme, "Jeg lover dig at det ikke bliver højt" han ville ikke gøre hende bange for at flyve, han synes selv at hun skulle prøve det var sådan en dejlig følelse imod sin hud, men det var jo op til hende, hvis hun ikke ville var det okay med hende, du hun snakkede om at falde ned så han hende ind i øjne og holde hende i overarmen, "Du falder ikke ned, det ville jeg aldrig tillade!" man kunne virkelig se at han talte sandt, han ville ikke havde at der skete hende noget, han vil være der for hende, han fik mere og mere lyst til hende, men han viske ikke hvordan han skal starte måske nogen liderlig kys eller kærtenge hendes krop, han havde så mange tanker i hovedet, mange af dem handlede om han og Lily og ham selv nogen få var om Lu Xin og nogen var om Angela, og de andre var de venner han havde der hjemme, han rystede let på hovedet for at skubbe alle de andre tanker væk så der kun var dem tilbage af ham selv og Lily, han kunne næsten ikke holde tilbage det begær han havde for hende voksede mere og mere, da hun snakkede om han kunne to ting på en gang rystede han let på hovedet og sagde med en svag stemme, "nej jeg kan ikke lade være med at kysse sådan en smuk ung kvinde som dig imens jeg flyver så måske har du ret lad os blive på jorden" kort tid efter han havde sagt det kunne kan mærke to varme hænder imod sin selv varme ryg, og et par læber imod sine egen, men denne gang var det ikke et kys som alle de andre, dette var mere varmt og et svar på at hun gerne ville havde ham, han så på hende og nikkede til det næste hun sagde, måske havde hun ret at de skulle lade tiden vise det, men han kunne ikke lade være med at tanke på hvordan det ville være at mærke hende, han så på hende og holde om hende og sagde med en stemme han ikke en gang selv kender, "Kan jeg ikke vente på jeg vil havde dig, jeg vil mærke dig Lily!" han kyssede hende liderligt og lade arme om hende og prøvede så småt at få din tunge ind til hendes, han kørte sin ende hånd med til hendes røv og nussede den lidt for at vise at han mente det, han vil virkelig gerne havde hende, både på den ende og den anden møde, han åbnede øjne halv så han kunne se hendes ansigt, han kørte den anden hånd om under hendes bluse så hans hånd var på hendes ryg, han kørte den op og ned og holde hende tæt ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Empty Sv: It has been to long without a friend //Kani//

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 15:15

"Vi vil altid være underlige. Alt andet er alt for seriøst og kedeligt," sagde lily med et smil og lo.
"Hvis du lover, at det ikke bliver for højt, så vil jeg måske gerne senere," sagde hun med et smil. "Og det er dejligt, at du ikke vil tillade, at jeg falder ned. Det sætter jeg virkelig pris på, Kani."
Lily kunne mærke på Kani, at han ikke længere kunne holdes i ro, og det kunne hun heller ikke selv. Hun hev trøjen over hovedet på ham og lod deres tunger lege med hinanden. Hun mærkede hans hænder overalt på sig.
"Jeg har også lyst til dig, Kani," hviskede hun sødt i hans øre og lod fingrene kilde ham blidt ned ad ryggen.
Hun kyssede ham stille ned ad halsen og fandt derefter vej op til hans mund igen. Hun pressede sine læber ind mod hans og smilede.
Hun mærkede noget glat sno sig om sin ankel, hvilket gav et lille gib i hende, men hun gættede sig til, at det nok bare var en fisk.
"Hvilke væsner lever egentlig i denne sø?" spurgte Lily undrende og håbede ikke, at der var andre end fisk, for det ville virkelig være trist. Sådan at ødelægge deres romantiske øjeblik.
Lily smilede og pressede læberne ind mod Kanis igen.

//sorry det blev lidt kort//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Empty Sv: It has been to long without a friend //Kani//

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 15:52

Kani grinede let da hun sagde at de altid ville være underlig, "Jeg kan sige dig at du ikke er kedelig" for hun var ikke kedelig, hun var mega sjov at snakke med og på den møde hun var på, var dejlig og det fik han til at føle glæden igen, han kiggede på hende og kyssede hende svagt på munden før hun begynde at sankked igen, selvfølelig ville han ikke tillade hende at komme noget til for hun betyder virklig meget for ham, selv om hun nok ikke ved det, han nikkede lidt og sagde imens, "Der må ikke ske dig noget, det lover jeg" han så alvorlig på hende for at vise at han mener det, han ville ikke havde at dem som betyder noget for ham, kommer galt afsted og slet ikke dem som han har følelser for, han havde hendes arme om hende og knyttede hende tæt ind til han bare overkrop, for hun havde jo taget blusen af ham, nu stod han i sin veltrænget krop som var lidt brun for dagen før, han smilede til hende da han mærkede hendes hænder på hans ryg, han blev helt rød i hovedet da hun sagde at hun havde lyst til ham, han ville rigtig gerne sige noget tilbage, men han kunne ikke han kunne ikke tænke klart, de tanker han havde flyver rundt inde i hans smukked hovde, tanker om sin familie han slog ihjel, om sin bedsteven som blev dræbt, og om sine på eks'kærester, han rystede lidt på hovedet af hun ikke kunne se det, han ville ikke tænke på det nu, han var så lykkelig så hvorfor skulle alle de triste tanker tage over nu, han ville ikke han kæmpede imod dem han ville ikke lukke dem ind, de skulle holde sig væk hans øjne skiftede let farve til en lyseblå farve til en lidt mørkere farve, han så ned og lukkede øjne, da han igen hørte hendes stemme forsvandt det trist tanker, lykkende var kommet igen og han slap for at kæmpe imod noget han ellers ville slippe for, efter noget tid kunne han svagt hører hvad det var hun snakkede om, for hun kunne nå at komme væk fra hans grab, var han fløjt op af søen og hen til fast grund, han holdte stadig om hende han mærkede den halv kolde jord igennem sine sko, han så på hende og sagde med et let stemme, "Undskyld at jeg fløj væk fra søen unden du var klar til det, jeg ville bare ikke tage chancen om at blive i søen" han så bare på hende i noget tid, han mærkede det våge bukser sidde tæt ind til hans ben, han så på hende og nussede hende let på ryggen så hun kunne få varmen igen, han kssede hende linderligt og hans tunge prøvede svagt at komme ind i hendes mund igen, han havde mere lyst til hende nu, hvor hun stod tæt ind til ham med vågt tøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Empty Sv: It has been to long without a friend //Kani//

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 20:40

"Det er jeg da glad for at høre," sagde Lily med et smil. Hun ville godt nok heller ikke have, at hun selv en dag skulle blive kedelig. Det ville jo være et mareridt.
Lily mærkede Kanis veltrænede krop mod sin egen. Den var smuk, og så måtte hun også indrømme, at den var lidt lækker at se på. Kani var i det hele taget lækker. Sådan en person, som var svær at tage øjnene fra. Han var også smuk. Både indvendigt og udvendigt. Det vidste hun, selvom hun ikke havde kendt ham i særlig lang tid endnu.
Lily begyndte at le, da Kanis hoved begyndte at fyldes med en rød farve. "Hvad er der at være flov over?" lo hun og prikkede ham drillende på næsen med sin pegefinger. Hun sendte ham et smil, men da hun så hans øjne blive mørke og at han samtidig begyndte at se ned, lagde hun sin hånd på hans kind og smilede venligt til ham. "Er der noget, som går dig på, søde?" spurgte hun bekymret, og ville gerne have ham til at se på hende, men hun mærkede pludselig en løsrivelse fra søen og registrerede i et øjeblik, at hun var i luften, før hun igen stod med fast grund under fødderne.
"Chancer er til for at blive taget, ligesom regler er til for at bliver brudt," sagde Lily så og lo. Hun kunne godt lide Kani. Han var beskyttende og mystisk, og hele hans personlighed og væremåde, hans udstråling, ja det hele. Det var bare det hun elskede ved ham. Han var fantastisk.
Hun lagde armene om hans hals og så ham ind i øjnene. Han mindede hende faktisk om en. Hendes barndomsven Lucas, som egentlig også havde været hans eneste ven. Ham som hjalp hende med at gå imod sine fars regler. Ham som fik hende til at snige sig ud, når hendes far sov middagslur, fordi han havde festet hele natten. Festet så meget, at Lily havde haft svært ved at sove. Så havde hun sneget sig ud, for at opleve verden, og i det hele taget bare for at komme væk hjemmefra i et øjeblik.
Lily smilede ved tanken om minderne. Hvis hun aldrig havde mødt Lucas, havde hun måske aldrig haft mod til at stikke af, og så ville hun ikke stå her med Kani lige nu. Måske havde det været skæbnen der havde bestemt, at hun skulle møde Lucas, så hun fik modet, for hun kunne ærligtalt ikke forestille sig et liv, hvor hun stadig boede hjemme. Det troede hun simpelthen ikke på, at skæbnen nogensinde ville tillade, så hun havde vel nok en skæbne, eller også havde hun bare været heldig.
Lily pressede sig endnu tættere ind til Kani og kyssede ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Empty Sv: It has been to long without a friend //Kani//

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 23:08

"Det var godt smukke" han kyssede hende let på panden og lade arme om hende, og nussede hende let op og ned af ryggen, ja tænk hvis hun var kedelig så ville de nogen aldrig havde stået her og nussede, så havde han nok kedet sig så noget at han ville gå sin vej, men såda var det ikke, det havde det sjovt og det var med til at gøre deres venskab beder.
Han rystede let på hovedet da hun lade mærke til at han var blevet lidt rød i det smukke ansit han har, han så ind i hendes øjne og kunne ikke lade være med at smile hun var så dejlig at man ikke kunne fatte det, hvis han gik hen til en eller anden og fortalte dem og hende, ville de aldrig tro ham, han havde følelser for hende, det kunne han ikke læbe fra, men tænk hvis hun ikke havde for ham, han rystede igen på hovedet for at skuppe tanken og at hun ikke følte noget for ham, han så igen på hende og sagde med en glad og flov stemme, "Har du virkelig lyst til en gamel mand som mig" han havde jo ret han var gammel 800 år, hvis det ikke var gamlet ville han virkelig gerne vide hvornår man så er gamle, men hvis hun ikke synes det var gamlet så var det jo op til hende, hvis hun gerne ville havde sex med en olding som Kani så lad hende, han viste bare at han havde følelser for hende, ikke den venskablige følelse, mere den kæreste følelse, men han var bange for at vise dem frem, for tænk nu hvis nogne kom og slå hende ihjel som nogen havde gjort med Angela, eller hvis hun ikke så ham som en kæreste men mere som en ven som Lu Xin havde gjort, de to piger havde virkelig lavet om på hans liv, han havde fået det sværder ved at udtykke sine følelser, og det var ikke noget han ville takke dem for, da han hørte hende snakke igen forsvandt alle tankerne om Angela og Lu Xin, han nikkede svagt og sagde så der efter, "Det har du så meget ret i smukke" ja han kalder hende for smukke for hun var smuk, eller det synes han hun var, hvis andre synes hun var grim så ved de ikke hvad smuk er, han kørte sin hånd ned til hende røv og tog godt fast i den, og trykkede hende tæt sig til hans krop han kyssede hende liderligt, og man kunne så svagt mærke at hans lem voksede under hans bukser, han smilede imens han kyssede hende, den anden hånd som var fri kørte han op langs hendes mave og stoppede lige under hendes bryst, han ville gerne forsætte men tænk nu hvis hun ikke ville havde det, men han tog chancen og kørte hånden helt op så den lå oven på hendes bryst, han klemt lidt til og mærkede hvor bløde de var, håndne han hvade på hendes røv kørte hen over hendes hofte og hen til hendes underliv, han nussede hendes lidt unden på bukserne, hvorefter han kørte hånden langsomt op til var hendes bukser startede, han kørte igen hånden ned, nu var den bare unde hendes bukser, inde under hendes trusser, han tog sin ende finger og stak den op i hendes langsomt, han rykkede den lidt og tog den der efter ud, og åbnede hendes bukser så de kunne falde ned på jorden, han smilede svagt til hende, og tog igen en finger op i hende, efter nget tid tog han en til så han nu havde to finger inde i hende, han stoppede med at kysse hende og hviskede ind i hends ører, "Når er det dejligt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Empty Sv: It has been to long without a friend //Kani//

Indlæg af Gæst Tors 16 Maj 2013 - 23:13

Lily begyndte at grine. "Olding!?" lo hun. "Bare fordi du er... ja... mange år, betyder det ikke, at du er en olding. Jeg bliver gammel ved... 70 år, tror jeg, og det lægger til min race. Hvis du først bliver gammel ved 1 million, så er du langt fra olding, søde ven." Lily sendte ham et varmt smil og nussede hans ryg med sine fingerspidser.
Lily håbede, at Kani forstod, hvad det var hun mente, for alt afhang jo af sin egen race. Bare fordi et menneske blev til en olding over de 100, betød ikke at andre racer gjorde. Det var kun et tilfælde, at mennesker og shapeshifters, var nogenlunde det samme, med den eneste undtagelse, at en shapeshifter kan skifte form.
Lily mærkede Kanis hænder mod sin røv, og lidt efter også på brystet. Hun trak ham endnu tættere ind til sig, selvom det næsten ikke længere var muligt, at stå tættere på hinanden. Hun mærkede hans lem vokse i hans bukser og pressede sine læber hårdt mod hans, mens hun lagde hænderne mod hans buksekant.
Han var simpelthen så dejlig. Det var ikke til at komme udenom. Han var i det hele taget fantastisk.
Hun mærkede hans hånd i sine bukser og sendte ham et smil, hvorefter hun lod deres tunger lege sammen.
Hun begyndte langsomt at spænde hans bukser op, og pludselig havde hun ikke selv nogle på.
Hun lod sin hånd smutte ned i hans underbukser og lukkede den om hans lem, hvorefter hun kørte sin hånd langsomt frem og tilbage mod hans lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Empty Sv: It has been to long without a friend //Kani//

Indlæg af Gæst Fre 17 Maj 2013 - 23:32

Kani smilede "Haha du kender ikke min alder, jeg er ca 800 år, hvis jeg ikke er gammel så ved jeg ikke havd jeg skal tro smukke" han blev ved med at nusse hende på røven, han længede sig ind over hende at de til sidst ville falde imod jorden, han var klar til at tage fra hvis de faldt, han havde sine to finger op i hende og han så hende i øjne, "Smukke lad mig tage dig, jeg kan næsten ikke holde mine hænder fra dig" man kunne virkelig godt se på ham at han snart ikke kunne holde si tilbage for at knallde det, han tog sine finger ud og kørte hånden langsomt op af hendes krop og stoppede da den lå på hendes bryst, han passede sig længer ind iimod hende, de kunne vrkelig ikke så tættere på hinanden mere kun hvis han fik lov til at tage hende, hvor henne var han lidt ligeglad med, bare han fik lov, det ville da være ondt hvis hun sagde hun ikke ville, og kun gjord det for at få sex, Kani var forelsket i hende, endda end han selv troede, han længede sig mere og mere ind over hende så de snart ville fanlde, han havde bestemt sig for at lade være med at tage på hende, ikke før de lå på jorden med ryggen imod jorden og den anden imod himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Empty Sv: It has been to long without a friend //Kani//

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 14:39

"nææh nej, ikke gammel, kun... rimelig mange år." Lily begyndte at grine og mærkede, at hun snart ville falde til jorden sammen med Kani.
Lily smilede og lod sine læber møde Kanis.
Det føltes som om en kniv i hjertet, da han spurgte, om han måtte tage hende. Lily kunne rigtig godt lide at være sammen med Kani, og han havde fået hende til at føle sig speciel, men hun følte sig ikke rigtig klar til et forhold.
Lily rev sig løs fra Kani og faldt til jorden. Hun satte sig til rette og lagde hænderne i skødet. "Hvad mener du med det?" spurgte hun. Hun følte lidt, at hun havde ødelagt det hele for dem, men hvad skulle hun have gjort? ignoreret hans spørgsmål og lade den hede stund fortsætte? Det ville jo ikke rigtig være fair, vel? De blev jo på en måde nødt til at være enige om, hvad de begge gerne ville, så de ikke kom til at misforstå hinanden.
"Kani, jeg kan ikke gå ind i et forhold med dig. Jeg er slet ikke klar til at være i et forhold. Og jeg er ked af, hvis jeg har udtrykt mig forkert." Hun løftede hænderne lidt, men lod dem så dumpe ned i skødet igen. Hun trak benene ind til sig og så ned. Det hele var bare blevet så forvirrende, og hun håbede ikke, at hun havde gjort Kani ked af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Empty Sv: It has been to long without a friend //Kani//

Indlæg af Gæst Man 3 Jun 2013 - 20:16

Kani grinede kærligt til det hun lige havde sagt om hans alder, han viste godt at hun bare ville gøre ham glad, og det gjord hun helt bestemt, han holdte virkelig meget af hede at man ikke skulle tro at det var virkelig, han ville død for hende hvis det skulle være, men han kendte hende jo heller ikke så godt, men han havde det som om han havde kendet hende hele sit liv igennem, der var ikke mange som var fra den tid, hvis de ikke var døde havde han ikke taget sig sammen til at snakke med dem, han synes jo selv at han har været igennem en hård tid, først med sin bedsteven som hans forældre havde dræbt, også havde han taget livet af dem og sin lillebror som ikke havde noget med det at gøre, og så var det Angela som han ikke ar set i flere år, han troede nok hun var blevet dræbt af det to mænd som den gang var kommet hen til dem, også Lu Xin som så ham som en ven og ikke en kæreste, han rystede let på hovedet at Lily ikke kunne se det, han vil ikke vise hende at ahn var lidt trist.
Kani stod i sine egne tanker da hun rev sig løs fra hans grab, han rystede lidt voldsommer på hovedet så hun virkelig kunne se at han var i sine egne tanker, han havde lukede sine øjne med åbnede dem så hurtig at man ikke kunne se det, han opdagede at den smukke unge kvinde som stod foran ham for nogen få minutter siden sad på jorden og så op på ham, han hørte efter hvad hun sagde og lade en hånd om bag nakken, "Øhm om jeg må knalde dig, men hvis du ikke vil havde det så er det helt fint" Han smilede lidt til hende, han kunne godt forstå hende hvis hun ikke vil havde sex med ham, men han forståd ikke helt hvorfor hun så ikke havde sagt det, for så havde han aldrig spurgt hende, han så med og hørte igen efter hvad hun sagde, han synes hun sagde med en trist stemme som om hun ikke vil havde ham på den møde, men hvorfor havde hun så kyssede ham, og havde taget hans bluse af og havde kastede den væk, havde hun gjord det for at drille ham, eller for at de hvilken tybe han var, han var så småt begynd at blive lidt sur på hende, men han viste ikke sådan rigtig hvorfor, "Lily hvis du ikke vil havde sex med mig så er det okay, men man skal altså ikke være i et forhold for at havde sex, og jeg er glad for du siger hun ikke klar til det, for det er jeg ikke selv, og det er altså helt iorden på den møde du siger tingne på" Han smilede til hende for at vise at han ikke var såret, selv om han godt viste at han var såret over på den møde som hun havde sagt fra, kunne hun ikke bare havde sagt til ham stille og roligt at hun ikke havde lyst til ham på den møde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It has been to long without a friend //Kani// - Page 2 Empty Sv: It has been to long without a friend //Kani//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum