Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// Voteba13Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// Voteba14Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat//

Go down

Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat// Empty Hey jeg vil bare hjælpe dig //Blair=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 13 Apr 2013 - 18:00

sted: Firewoos Park.
Omgivelser: En stor sø, en masse væsner og nogen dyr.
Tid: Midt på eftermiddagen.
vejr: deter dejligt varm, og alle tinge er oplyst af solen.

Det var eftermiddag og en ung engel gik stille ned at sti, som gik hende vejen rundt og den store sø som ligger midt i parken, engels navn er Kani, han har et par halv korte bukser på i en dejlig gul farve, og en hvid bluse som sidder tæt ind til han vel trænet krop, om bag hans overkrop har han et par sorte vinger, han er ikke bange for at vise hvem han i virkeligheden er, han gik vider ned af stien og så til begge sider for at finde ud af hvad der var i parken i dag, det eneste han så som var mærkelig var at der kun var en vampyr og en masse varulve, han viste at de vil gå galt enden aften kom, men man kunne jo ikke være sikker, han så igen frem og lade mærke til at han var kommet hen til det mål han havde sat sig, han stod nogen få meter fra såen og kiggede ned, men han så ikke sit eget spejlbillede han så en lille dreng med hvide vinger leger med en dreng om Kani viste var han lillebror, Kani så sin fortid i søen så han tog en lille sten på i hans ende hånd og kastede den let ud i søen aå vandet var i uro, det sidst han ville se var han og hans bror lege, en lille tårer kom frem, han tog hurtig som hånd op til sit ansigt og glid hænden hen over øjne så tåren forsvandt, han savnede sin bror og sine forældre, nogen gange ønskede han at han aldrig havde slået dem ihjel men det var forsendt at lave om på, han vise bare at han havde en søster eller en bror ude i denne store verden og at denne bror/søster ville være en hvid engel hvis ikke en falden engel, han så igen hen på denne gruppe af varulve som stod og snakked sammen, de havde vist ikke ladt mærke til at der var en vampyr i parken, og det var Kani lidt glad for, for han gad ikke rigtig at kæmpe så folk ikke kom til skade, men han viste jo aldrig hvad der ville ske.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum