Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX
han klukkede blidt, man kunne naesten hoore hvordan hun taenkte saa det knagede hoojt. Bare det at hun aabenbart gik saa meget op hvad han nu gjorde, overraskede ham virkelig "du ved hvad jeg er...kaere lille faldende" hviskede han og trka hende ind til sig "men ikke hvem jeg er, samt mit navn....men giv mig dit navn ogsaa kan du faa et" han trak paa skulderne og smilede skaevt til hende.
Gæst- Gæst
"Ja, jeg ved godt hvad du er..." Et af hendes sjælne smil gled over hendes læber, og fik hendes ansigt til at fremhæve alle engletræk. Selv hendes rødbrune hår, så ud til at blive mere helligt. Hun vidste han var en eller anden form for dæmon. Men dem viste hun ikke så meget om, da ingen nogensinde havde taget sig sammen til at fortælle hende så meget om de andre racer... Kun om menneskene..
"Mia." Hviskede hun og så på ham. Der var ingen rund til at lyve, hvis ikke det var nødvendigt. Hun kyssede stille hans kind, og så så på ham igen.
Gæst- Gæst
hendes navn, saa fint og uskyldigt, fik ham til at haeve oojenbrynet da hun ogsaa kyssede hans kind, dog nikkede han "Dimitri" sagde han kort. han saa ud mod gaden og derefter hende. for at vaere helt aerlig var han ved at kede sig, han vidste ikke hvad han skulle lave, stod englelig bare og stroog hende ned af kinden
Gæst- Gæst
"Åh, Dimitri, jeg fryser..." Hun vidste ikke hvrofor hun sagde det, men hun løsnede blidt grebet om ham, vristede sig fra ham, og begyndte med langsomme og elegante skridt at gå mod gaden, hvor de før havde været. Hun håbede på, at han ville følge efter hende, for hun ønskede at se ham igen, ønskede at mærke hans hænder. Men det skulle være et andet sted så. Et sted med mere varme, men hvor folk heller ikke kunne stå og overglo på dem. Det havde hun det ikke så godt med. Så hellere være lille og usynlig. Hun så op mod himlen, og rodede lidt op i det røde hår, da hun kom ud i solens milde lys.
Gæst- Gæst
Hendes svage udtalelse om hun frøs, fik ham straks til at give slip på hende, da hun vred sig lød og gav slip på ham, stille fulgte han hende med øjnene, valgte til sidst med stort set lydløse skridt at følge hende, før han lagde armene om hende da hun stoppede ude i solen.
Han lagde begge arme rundt om hendes mave, strøg hende rundt på den flade mave, før han kyssede hendes skulder og derefter op langs halsen "hvor har du lyst til at tage hen" hviskede han i hendes øre. På en eller anden overraskende måde, havde det lykkedes hende at fange hans fulde opmærksomhed, han fandt hende fuldkommen interessant og stod nu med armene om hende, strøg fingrene op og ned af hendes arme
//jeg undskylder for det sene svar
Gæst- Gæst
"Jeg vil være det, hvor du er, kære.."Hviskede hun charmerende, og lod ham røre så meget ved hende som han følte for. Hun havde ikke det mindste imod det... Hun lod den ene hånd, den venstre, glide ned af hans talje og ned på siden af hans lår. Han skulle ikke tro, hun ikke kunne lide ham, for hendes hjerte galoperede afsted.
Gæst- Gæst
Han gispede svagt da hendes hånd glide ned af hans lår og lod den ligge der, det var ikke hver dag han direkte lod folk røre ved ham...det var ikke en ting han kørte efter, på trods af at det var sådan en uskyldig berøring, lod han hånden glide stille, pirrende ned af hendes arm og flette sig ind i hendes fingre, før han flyttede den og lagde den mod hendes eget lår.
//ingen krea...sorry
Gæst- Gæst
Mia gøs let, da han igen, lagde sine kolde hænder ind på hende mave. Det var rart, at han rørte ved hende, selvom hun var lidt nervøs for hans reaktion, hvis hun virkede en smule nervøs. Gade vide, hvordan mon han ville tolke det? For det var jo ikke fordi hun ikke havde lyst til at være hans, men hun havde bare aldrig været så tæt på en person før. Var aldrig blevet inviteret hjem til en anden... Ihvertfald ikke sådan for alvor.. Og kun ved højtider eller festlige anledninger... Og det endte altid i en akavet situation, for begge parter. Mest for den modsatte.
"Jeg er hvor du er.." Svarede hun med en svag hvisken, og overvejede en enkelt gang, hvordan dette mon ville ende. Ikke godt, det var sikkert. Men hvad så? Så havde hun fået den oplevelse med, og det var vel det, så... Der var ikke rigtig så meget at gøre ved det...
Gæst- Gæst
Han smilede skævt ned til hende, før han bøjede sig ned og trykkede sine læber kort mod hendes, efter det blide kys, rettede han sig op, med hende i sine arme begyndte han bare at gå mod det der skulle være hans hjem.
Han gik både hurtigt, men også sådan et hun knap ville føle bevægelserne, mens han trykkede hende mod sig
Gæst- Gæst
"Hvorfor mig..?" Hendes stemme var ikke andet end en hvisken, men hun vidste at han kunne høre hende.
Gæst- Gæst
Han sukkede og stoppede foran døren til et stort og smukt hus, så ned på hende og hævede øjenbrynet af hende, for han vidste ikke helt om han skulle føle sig sikker med hende, for hvad skete der, hun gik fra at de havde det sjovt til at blive usikker
Gæst- Gæst
Dimitri stoppede pludselig op, og Mia blev revet ud af sin tankegang. De var stoppet foran døren til at stort, smukt hus med prægtige døre og vinduer. Var det virkelig her han boede? Ihhh, hvor ville hun gerne bo her, sammen med ham!
"Hvad venter du på?" Hørte hun til sin egen forbløffelse, sig selv sige. Men der var noget forandret. Noget nyt. Hun lo.
Gæst- Gæst
//ingen krea sorry
Gæst- Gæst
"Må jeg ikk se din frimærkesamling...?" Hviskede hun forførende, og bed ham blidt i hagen, efter han havde strøget hendes kind blidt. Lige nu, var hun klar på alt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Åh, Dimitri... For fa'en da..." Han smed hende ned på sofaenen mens hun lo hun, kyssede han på siden af halsen, og hun førte hendes hånd op under trøjen på ham. Han slukkede hende på kinden, hvorefter hun trak hovedet tilbage, for at se på ham med de skinnende blå øjne, og holdte hans blik fast. Hvorfor han havde valgt hende, vidste han stadig ikke, men det fik et behov for opmærksomhed, tanket op.
"Frimærkesamling... En talemåde..." Hendes vejrtrækning var tung mens hun smilede forførende, og førte hendes hånd, først helt op til nakken, og så helt ned til buksekanten.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han hev sin egen trøje af, og smed den hen under sofabordet. Han lå nu i bar mave, og hans tatoveringer og pircinger i brystvorterne blev atter synlige. Men det rørte hende ikke. Hun synes både det var charmerende og frækt. I det hele taget var han bare fræk og forførende i sig selv... sådan havde hun aldrig oplevet et andet menneske før. Hun havde aldrig haft en kæreste eller en affære, og havde aldrig været i seng med nogen før. Så dette var for alvor nyt for hende. Alligevel følte hun sig klar. Lige nu, lige her, sammen med ham...
"Ja, det klarer du jo uden problemer..!" Smilede hun charmerende, og bredte sin bløde og varmende aura ud i den fine stue, mens han kyssede hendes mave og komplimerede den. Hun havde aldrig tænkt over at hendes mave var god,men det var nok efter al den løben i skoven...
Hun havde stadig benene omkring hans hofter, og svang sig op at side, på lårerne af ham mens hun heftigt kærtegnede hans læber med tungen. Hendes hænder gled langsomt ned mod hans bukser, som hun begyndte at knappe op..
Gæst- Gæst
Han blinkede drillende nede fra hendes mave "jeg er bare god" sagde han og kyssede hende op af maven igen og op mod hendes læber. Han sukkede svagt mod hendes læber, fangede hendes tunge mellem sine læber, pirrende lod han sin tunge glide hen over den, trykkede sig mod hende. Samtidig med at hun prøvede at åbne hans bukser, trak han hendes bluse af, gik også godt i gang med at åbne hendes bukser. Det var ingen hemmelighed at han havde haft sex....mange gange, men denne gang var anderledes, det var for det første hjemme hos ham selv, han havde tænkt på hun rent faktisk skulle overleve også var hun anderledes end alle andre han nogensinde havde været sammen med, faktisk var hun i hans øjne perfekt....og kun perfekt
Gæst- Gæst
"Nej, du er på fantastisk!" mumlede hun og mærkede Hvordan han begyndte at tage blusen af hende og knappe hendes bukser op. Hvad var det dog hun gik ind til, lige nu? Hvorfor lod hun ham gøre det, når hun ikke var sikker på hans følelser for hende? Hun elskede ham, indså hun pludselig, men han var en dæmon. .Han var vandt til at udsendet tiltrak andre, så hvorfor skulle hun betyde noget for ham..?
"Skat.. jeg har aldrig gjort det her før..." hviskede hun stille mod hans øre, da hun havde sluppet hans tunge.
Gæst- Gæst
Da hun med et sagde hun var jomfrue, kyssede han hende blidt "jeg skal nok være blid" hviskede han og forsigtigt trak han hendes bukser ned
Gæst- Gæst
Hun lagde begge hænder om hans hoved, en på hver kind, og kyssede ham inderligt og heftigt på munden. Han ville være blid for hendes skyld og det betød så uendeligt meget for mig hende at hun nu var sikker på, at han følte nogenlunde det samme som hun, selvom det var tydeligt at dette ikke var hans første gang. Hans bevægelser var vante da han hev hendes bukser ned, men hun var ligeglad. Hun hjalp ham bare en smule med at få dem helt af, så de kunne slutte sig til de to bluser under sofabordet. Hun var nu kun iført undertøj, mens han havde hele sin underbeklædning i behold.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lagde hende blidt ned på den enorme himmelseng, og begyndte at kysse hende fra fod til hofte. For ikke at ligge total stille og ikke vide hvad hun skulle lave, tog hun vant sin bh af, og lagde den ned på jorden. Han begyndte at kysse hendes læber, og en ukendt kildrende fornemmelse gled ned af ryggen på hende, og fik de små hår på armene til at rejse sig. For at dække over den pludselig kuldegysning, lod hun som om at hun frøs, og trak dynen der lå ved hendes side, hen over dem begge...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Hvorfor lige varulve? hvorfor? //Callie//
» You are.. Speciel.. ~~Romeo~~
» hello you //Dimitri//
» I'm just... Sleepy... ~ Dimitri
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine